proximus TV is down.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5571
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
Ik ga denk ik toch een backup op mijn thuislocatie zetten want zie wat er gebeurd.(proximus houden en orange erbij)
Ik wou nu lekker iets bekijken
Ondertussen wat Age of Mythology gespeeld
Ik wou nu lekker iets bekijken

Ondertussen wat Age of Mythology gespeeld

- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Laatst gewijzigd door Patje 08 jan 2018, 22:24, in totaal 1 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Elite Poster
- Berichten: 1346
- Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Bij mij werkt alles normaal zowel TV als internet (Oostende)
Website van Proximus ligt inderdaad plat en bijgevolg kan ik ook niet inloggen in My Proximus ook de My Proximus app werkt niet.
Proximus forum werkt wel.
Website van Proximus ligt inderdaad plat en bijgevolg kan ik ook niet inloggen in My Proximus ook de My Proximus app werkt niet.
Proximus forum werkt wel.
-
- Elite Poster
- Berichten: 801
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Locatie: Aalter
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 41 keer
De site is weer online voor mij, maar inloggen kan ik nog niet op myproximus


Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters
maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters

-
- Moderator
- Berichten: 2642
- Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 223 keer
Het was een nationale storing, maar niet alle klanten ondervonden per se problemen", zegt woordvoerder Jan Margot. "Iets voor 20 uur meldden klanten de storing. Het probleem bleek een elektriciteitspanne te zijn bij een datacenter.
- cadsite
- userbase crew
- Berichten: 6839
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Maar wel dubbel zoveel kans op miserie.boulder schreef:Ben toch blij dat ik niet alles bij één provider heb.
Als mijn internet uitvalt, zal mijn TV niet down zijn, en omgekeerd.

- cadsite
- userbase crew
- Berichten: 6839
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Maar wel dubbel zoveel kans op miserie.boulder schreef:Ben toch blij dat ik niet alles bij één provider heb.
Als mijn internet uitvalt, zal mijn TV niet down zijn, en omgekeerd.

- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 6919
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
Iemand een idee over welk datacenter het gaat ?
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- MClaeys
- Elite Poster
- Berichten: 6048
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Ik mag wel hopen dat ze die elektriciteitspanne sneller gezien hadden dan de klachten van de klanten binnenkwamen. Anders is er nog wat werk aan hun monitoring"Iets voor 20 uur meldden klanten de storing. Het probleem bleek een elektriciteitspanne te zijn bij een datacenter. "

Van een collega hoorde ik ook dat de vaste lijn verstoord was, internet werkte wel normaal. Dus TV en vaste lijn verstoord.
-
- Elite Poster
- Berichten: 801
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Locatie: Aalter
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 41 keer
En hun website was offline.MClaeys schreef:Ik mag wel hopen dat ze die elektriciteitspanne sneller gezien hadden dan de klachten van de klanten binnenkwamen. Anders is er nog wat werk aan hun monitoring"Iets voor 20 uur meldden klanten de storing. Het probleem bleek een elektriciteitspanne te zijn bij een datacenter. ".
Van een collega hoorde ik ook dat de vaste lijn verstoord was, internet werkte wel normaal. Dus TV en vaste lijn verstoord.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters
maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters

-
- Elite Poster
- Berichten: 5571
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
En van mij was het dus wel een snelheidsdrop.
Niemand daar last van gehad?
Want ik betaal niet voor een 100/15 lijntje als men download maar 52 opeens meer is(na maanden goed te werken)
Niemand daar last van gehad?
Want ik betaal niet voor een 100/15 lijntje als men download maar 52 opeens meer is(na maanden goed te werken)
- cadsite
- userbase crew
- Berichten: 6839
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Blijkbaar niet. 't was wel een grappig zicht.datakiller schreef:Geen UPS?cadsite schreef:Gij lacht daarmee.mailracer schreef:Mogelijk is er nu een ploeg onderweg om de kuisvrouw hare stofzuiger uit te trekken en de router weer in te pluggen. Neen alle gekheid op een stokje. Een algemeen probleem teisterde Proximus, maar wij hebben het al eens voorgehad, (dat van de kuisvrouw)
Ik heb zo nog in het kantoor van de mutualiteit gestaan waar de kuisvrouw voor mijn ogen een stekker uittrok voor haar stofzuiger. Dat was dus de stekker van de locale server. Zaten ze daar plots met 4 loketbedienden zonder netwerk.

- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 6919
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
Het zou mij toch ook verbazen dat een stroompanne in 'een datacenter' dit kan veroorzaken bij Proximus.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 8028
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
SMS verzenden via Scarlet lukt nog steeds niet, bellen wel.
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Plus Member
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
- Locatie: Luxembourg
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 14 keer
Zijn er weer problemen bij Proximus?
Kan proximus.be niet openen alsook My Proximus.
Hang al 30min aan de lijn en daar neemt gewoon niemand op
Na 45min maar opgehangen en nog eens proberen te bellen: nu een melding dat de klantendienst onbereikbaar is.
Goed bezig Proximus...
Kan proximus.be niet openen alsook My Proximus.
Hang al 30min aan de lijn en daar neemt gewoon niemand op

Na 45min maar opgehangen en nog eens proberen te bellen: nu een melding dat de klantendienst onbereikbaar is.
Goed bezig Proximus...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1978
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 157 keer
Yep, zelfde probleem. Myproximus niet bereikbaar, email werkt ook niet hier.
Ze gingen van 2018 een beter jaar maken, ze hebben echter niet vermeld wanneer in het jaar dat dan precies zal zijn

Ze gingen van 2018 een beter jaar maken, ze hebben echter niet vermeld wanneer in het jaar dat dan precies zal zijn


EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
Inderdaad. Ze zijn daar weer goed aan het prutsen.fredo66 schreef:Yep, zelfde probleem. Myproximus niet bereikbaar, email werkt ook niet hier.
Ze gingen van 2018 een beter jaar maken, ze hebben echter niet vermeld wanneer in het jaar dat dan precies zal zijn![]()
Benieuwd of ze het nu weer op een stroompanne gaan duwen.
Niemand die dat nu nog zal geloven

-
- Plus Member
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
- Locatie: Luxembourg
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 14 keer
Ze kunnen daar gewoon niets fatsoenlijk doen de laatste tijd.
In September overgeschakeld voor mijn mobiel nr naar een pack met Internet-TV-Mobiel met destijds 3GB data.
Medewerker had mijn mobiel nummer niet in de pack gestopt: gevolg slechts 1.5GB data.
Na zeker 2 maand treuzelen was de enigste oplossing naar een Tuttimus M overschakelen (de pack met Internet-TV-Mobiel bestond immers niet meer), ik zou dan 5GB data krijgen, maar ze zouden het prijsverschil aftrekken zodat ik niet meer zou betalen.
Je raadt het al: prijsverschil niet verminderd van de factuur.
Zeer frustrerend!
In September overgeschakeld voor mijn mobiel nr naar een pack met Internet-TV-Mobiel met destijds 3GB data.
Medewerker had mijn mobiel nummer niet in de pack gestopt: gevolg slechts 1.5GB data.
Na zeker 2 maand treuzelen was de enigste oplossing naar een Tuttimus M overschakelen (de pack met Internet-TV-Mobiel bestond immers niet meer), ik zou dan 5GB data krijgen, maar ze zouden het prijsverschil aftrekken zodat ik niet meer zou betalen.
Je raadt het al: prijsverschil niet verminderd van de factuur.
Zeer frustrerend!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1597
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 123 keer
ICT-ers lullen meestal wat technische mombo jobmo uit hun bek, want niemand anders kent er wat van.lithion schreef:Ik heb gehoord van een Px medewerker dat het blijkbaar gewoon om een routeringsprobleem ging als gevolg van een aanpassing
Nog beter voor ict is zeggen dat het een panne is aan elektriciteit.. Dan is het zeker hun schuld niet.
- heist_175
- Moderator
- Berichten: 16261
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
- Recent bedankt: 1 keer
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180109_03288217

Ik voel een algemene verontschuldiging in harde euro's komenDinsdagvoormiddag kwamen er via sociale media opnieuw meldingen van problemen met telefonie, internet en televisie. De woordvoerder bevestigt dat er opnieuw klachten binnenstromen. 'Momenteel zijn we aan het onderzoeken wat er precies aan de hand is. Het is niet duidelijk of het om een nieuwe storing gaat', aldus de woordvoerder. 'We hebben ook geen idee wat de omvang, de aard en de oorzaak van het probleem is.'

-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
Nice, iemand hier meer informatie over? Is dat voor iedereen, of voor alleen de mensen die officieel geklaagd hebben?Maandagavond al vroegen veel klanten via sociale media om een compensatie voor de problemen. Daar gaat Proximus nu op in. Twee weken lang zullen alle betalende kanalen opengezet worden voor de klanten. Het gaat om de kinderzenders, de voetbalzenders , films en series.

- heist_175
- Moderator
- Berichten: 16261
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
- Recent bedankt: 1 keer
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180109_03288217heist_175 schreef:Ik voel een algemene verontschuldiging in harde euro's komen
Proximus voorziet compensatie na algemene storing
roximus heeft ook een compensatie voorzien: het gaat z’n klanten tegemoetkomen met twee weken gratis toegang tot alle betalende televisiekanalen. Dat zegt Proximus aan VTM Nieuws.
- Kenw00t
- Elite Poster
- Berichten: 1783
- Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
- Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
- Bedankt: 249 keer
Lijkt me eerder een geniale marketing truc. Ze geven de klanten 2 weken dope waar ze verslaafd aan kunnen geraken, zodat ze achteraf bereid zijn om die effectief af te nemen tegen betaling.