Nieuwe woning op nieuwe verkaveling aansluitbaar?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
PleXuS
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 2 keer
Provider

Alles ligt er buiten Proximus, maar wat ik niet snap is dat men nu de kans heeft om fiber te trekken zegt men tegen mij het zal koper zijn. :bang:

Nuja ik hoop er alvast niet meer op ze hebben mij genoeg aan het lijntje gehouden bij proximus en bereid mij al voor om Telenet te installeren.
Als ik in september niks verneem van proximus gaat de put dicht.
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer
Provider

PleXuS schreef:Nuja ik hoop er alvast niet meer op ze hebben mij genoeg aan het lijntje gehouden bij proximus
Tja, de hamvraag is natuurlijk wie jou dit gelapt heeft. Proximus kan niet zomaar ruiken dat ze kabels moeten komen aanleggen in een nieuwe verkaveling.
Je zou mogen verwachten dat de nutsinfrastructuur er ligt vooraleer de verkavelaar bouwgrond begint te verkopen en dat de gemeente of notaris toch meteen ingrijpen met alle wettelijke middelen die ze hebben als dit niet het geval is.
Het is gewoon ongelofelijk dat er nutsinfrastructuur ontbreekt en dat die bouwgrond toch verkocht is en dat er blijkbaar ondertussen ook al een woning is gebouwd.

Dat de gemeente, de notaris en de verkavelaar dat allemaal zonder problemen hebben laten passeren, is écht van de pot gerukt.
Ik ken de exacte wettelijke verplichtingen niet, maar het lijkt me toch logisch dat Proximus, als universeledienstenleverancier een wettelijk verplichte nutsvoorziening is om te mogen verkavelen en bouwen.
jean_marie
Forumtroll
Forumtroll
Bedankt: 1 keer
Provider

PleXuS schreef:
Nuja ik hoop er alvast niet meer op ze hebben mij genoeg aan het lijntje gehouden bij proximus en bereid mij al voor om Telenet te installeren.
Als ik in september niks verneem van proximus gaat de put dicht.
Heb jij geduld zeg.Die put vloog hier dicht.
Ze kunnen vandaag niet eens degelijk koper aanbieden,laat staan fiber.
Wat KPN in Nederland aanbied over koper,duurt hier nog jaren.
Of ze moeten waarschijnlijk heel de boel terug opengraven en kabels bijtrekken?
PleXuS
Plus Member
Plus Member
Provider

raf1 schreef:
PleXuS schreef:Nuja ik hoop er alvast niet meer op ze hebben mij genoeg aan het lijntje gehouden bij proximus
Tja, de hamvraag is natuurlijk wie jou dit gelapt heeft. Proximus kan niet zomaar ruiken dat ze kabels moeten komen aanleggen in een nieuwe verkaveling.
Je zou mogen verwachten dat de nutsinfrastructuur er ligt vooraleer de verkavelaar bouwgrond begint te verkopen en dat de gemeente of notaris toch meteen ingrijpen met alle wettelijke middelen die ze hebben als dit niet het geval is.
Het is gewoon ongelofelijk dat er nutsinfrastructuur ontbreekt en dat die bouwgrond toch verkocht is en dat er blijkbaar ondertussen ook al een woning is gebouwd.

Dat de gemeente, de notaris en de verkavelaar dat allemaal zonder problemen hebben laten passeren, is écht van de pot gerukt.
Ik ken de exacte wettelijke verplichtingen niet, maar het lijkt me toch logisch dat Proximus, als universeledienstenleverancier een wettelijk verplichte nutsvoorziening is om te mogen verkavelen en bouwen.
gelapt is veel gezegd, uiteindelijk zal men die infrastructuur wel voorzien volgens wat ik vernomen heb. Maar wat ik niet begrijp is waarom ze nog steeds met die rommel kabel liggen te prullen als men weet welke technische beperkingen deze heeft en nooit aan coax kwaliteit normen zal voldoen.

Ipv voorruit te denken en de concurrentie een stap voor te zijn door ineens op FTTH te investeren. Elke ROP is voorzien van Fiber het zijn de laatste km's die nog ontbreken. Er zal wel een infrastructuur kost aan zitten maar die betaald zijn eigen terug op x aantal jaren.

Fiber heeft meer voordeel dan enkel snelheid alleen.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer
Provider

Met de smarttube van tegenwoordig blazen ze dat eenvoudig achteraf, dat bespaart hen momenteel nog breekwerk maar alles zit klaar voor de toekomst. Die steek ik bij men verbouwing ook, een volledige energiebocht gaat me niet lukken denk ik.
PleXuS
Plus Member
Plus Member
Provider

MClaeys schreef:Met de smarttube van tegenwoordig blazen ze dat eenvoudig achteraf, dat bespaart hen momenteel nog breekwerk maar alles zit klaar voor de toekomst. Die steek ik bij men verbouwing ook, een volledige energiebocht gaat me niet lukken denk ik.
zo eenvoudig zou ik dat niet noemen. Als men bestrating terug moet openbreken, uitgraven en dan nog toestemming krijgen van de gemeente/stad. Dan is die fiber in die smart tube blazen inderdaad niets maar wat men daarvoor allemaal moet voor doen is iets anders :bang:
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer
Provider

Maar van die andere werken is het de bedoeling dat ze dat tijdens straatwerken doen. + ik had het ook alleen over het inblazen. Ik ga het voorzien, al vrees ik dat het nog niet voor meteen zal zijn.
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Provider

MClaeys schreef:Maar van die andere werken is het de bedoeling dat ze dat tijdens straatwerken doen.
Inderdaad. In het geval van een nieuwe verkaveling is het dan ook de bedoeling dat de gemeente pas de definitieve verkavelingsvergunning goedkeurt wanneer al deze nutswerken volledig uitgevoerd zijn. Daarna kan de verkavelaar pas starten met de verkoop van bouwgrond en kan de gemeente pas bouwvergunningen uitreiken. Dit is in het geval van PleXuS blijkbaar ernstig misgelopen.

@PleXuS Het is dus niet de schuld van Proximus. Het zijn in dit geval de verkavelaar en de gemeente die in de fout gegaan zijn. Het is de verkavelaar die de kosten voor de nutsvoorzieningen moet dragen en wellicht is die verkavelaar niet akkoord gegaan met het financiële kostenplaatje en het tijdsschema dat Proximus voor de aanleg van FTTH vooropgesteld heeft.
Dat de verkavelaar en de gemeente dan maar alle wettelijke regels aan hun laars lappen en bouwgrond beginnen verkopen die niet voldoet, ruikt toch sterk naar corruptie.
PleXuS
Plus Member
Plus Member
Provider

raf1 schreef:
MClaeys schreef:Maar van die andere werken is het de bedoeling dat ze dat tijdens straatwerken doen.
Inderdaad. In het geval van een nieuwe verkaveling is het dan ook de bedoeling dat de gemeente pas de definitieve verkavelingsvergunning goedkeurt wanneer al deze nutswerken volledig uitgevoerd zijn. Daarna kan de verkavelaar pas starten met de verkoop van bouwgrond en kan de gemeente pas bouwvergunningen uitreiken. Dit is in het geval van PleXuS blijkbaar ernstig misgelopen.

@PleXuS Het is dus niet de schuld van Proximus. Het zijn in dit geval de verkavelaar en de gemeente die in de fout gegaan zijn. Het is de verkavelaar die de kosten voor de nutsvoorzieningen moet dragen en wellicht is die verkavelaar niet akkoord gegaan met het financiële kostenplaatje en het tijdsschema dat Proximus voor de aanleg van FTTH vooropgesteld heeft.
Dat de verkavelaar en de gemeente dan maar alle wettelijke regels aan hun laars lappen en bouwgrond beginnen verkopen die niet voldoet, ruikt toch sterk naar corruptie.
Het gaat hier niet over schuld en wie zegt dat Proximus een wettelijk verplichte nutsvoorziening is? Aangezien je ook telecom via de kabel hebt.
Maar wat wel frustrerend is dat Proximus steeds naar een koper telefoon kabel grijpt terwijl dit niet meer mee kan met de huidige tijd.
Dan zou ik als bedrijf toch denken om alle nieuwe werken fiber te voorzien ipv koper kabel. Dit heeft men zelf ook gecommuniceerd naar de buitenwereld toe een tijdje terug om nieuwe verkaveling te voorzien van fiber vanaf 2015 dacht ik.
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Het zijn evengoed de gemeente en de verkavelaar die teruggrijpen naar oude recepten uit het verleden.

Het bewijs is dat jij vandaag niet aansluitbaar bent op eender welke Proximus-kabel terwijl er in andere nieuwe verkavelingen in andere gemeenten wel mensen aangesloten zijn op Proximus FTTH en daarvan op de hoogte waren voor ze één euro hadden uitgegeven.
PleXuS
Plus Member
Plus Member
Provider

raf1 schreef:Het zijn evengoed de gemeente en de verkavelaar die teruggrijpen naar oude recepten uit het verleden.

Het bewijs is dat jij vandaag niet aansluitbaar bent op eender welke Proximus-kabel terwijl er in andere nieuwe verkavelingen in andere gemeenten wel mensen aangesloten zijn op Proximus FTTH en daarvan op de hoogte waren voor ze één euro hadden uitgegeven.
Ik had al een vermoeden dat er geen Proximus was toen ik de papieren van de verkaveling zag. Toen heb ik inlichten gevraagd bij Proximus zij antwoorden dat we aansluitbaar zouden zijn op koper paar. De verkaveling is van 2014. Maar ik blijf het straf vinden dat men dan vandaag af komt met die uitleg bij Proximus.

Als ik het volledige verhaal bekijk zijn ze allemaal schuldig, maar daar ben je niks mee vingertjes te wijzen :P :bang:

Ik bekijk nog wel verder welke stappen ik moet nemen. Ondertussen los ik het wel op met Telenet.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer
Provider

iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer
Provider

Na een beetje rondkijken in Firefox Inspector blijkt dat volgend bestand gebruikt wordt als brondata voor de postcode checks:
http://www.proximus.be/dam/cdn/apps/pac ... lData.json

Op die manier heb je meteen een landelijk overzicht. :-)
Afbeelding
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer
Provider

Code: Selecteer alles

POSTAL_CODE, Commercial description, City name NL, Street name NL, City name FR, Street name FR
1000, """Upsite"" Brussel/Bruxelles", Brussel, Akenkaai, Bruxelles, Akenkaai
1000, """Upsite"" Brussel/Bruxelles", Brussel, Akenkaai, Bruxelles, Quai des Péniches
1000, """Upsite"" Brussel/Bruxelles", Brussel, Redersplein, Bruxelles, Place des Armateurs
1070, Laurilan - Boulevard Sylvain Dupuis, Anderlecht, Sylvain Dupuislaan, Anderlecht, Boulevard Sylvain Dupuis
1180, Besix - Orée du Parc, Ukkel, Drogenbossesteenweg, Uccle, Chausseé de Drogenbos
1300, Développement Rue Du Tilleul Basse Wavre, Wavre, Rue du Tilleul, Wavre, Rue du Tilleul
1300, Développement Rue Du Tilleul Basse Wavre, Wavre, Ruelle de la Gare de Basse Wavre, Wavre, Ruelle de la Gare de Basse Wavre
1332, Equilis - Papeteries de Genval, Rixensart, Avenue Franklin Roosevelt, Rixensart, Avenue Franklin Roosevelt
1332, Equilis - Papeteries de Genval, Rixensart, Rue Balatum, Rixensart, Rue Balatum
1332, Equilis - Papeteries de Genval, Rixensart, Rue de Rixensart, Rixensart, Rue de Rixensart
1332, Equilis - Papeteries de Genval, Rixensart, Rue des Ateliers, Rixensart, Rue des Ateliers
1332, Equilis - Papeteries de Genval, Rixensart, Square des Papeteries, Rixensart, Square des Papeteries
1420, Domaine de la Ferme Blanche, Braine-l'Alleud, Rue d'Abeiche, Braine-l'Alleud, Rue d'Abeiche
1480, Delzelles Résidentiels - Les Résidences Fabelta, Tubize, Rue de la Soie, Tubize, Rue de la Soie
1480, Lotissement Rue Julien Marsille, Tubize, Rue Du Bois De l'Abbaye, Tubize, Rue Du Bois De l'Abbaye
1480, Lotissement Rue Julien Marsille, Tubize, Rue Julien Marsille, Tubize, Rue Julien Marsille
1480, Résidence Simonet, Tubize, Rue Ernest Simonet, Tubize, Rue Ernest Simonet
1830, Bright Park Machelen, Machelen, Trawoollaan, Machelen, Trawoollaan
2000, Altabuild - Cadix Factory, Antwerpen, Madrasstraat, Antwerpen, Madrasstraat
2000, Altabuild - Cadix Factory, Antwerpen, Portostraat, Antwerpen, Portostraat
2000, Gands - Residentie Melopee, Antwerpen, Amsterdamstraat, Antwerpen, Amsterdamstraat
2000, Gands - Residentie Melopee, Antwerpen, Braziliestraat, Antwerpen, Braziliestraat
2000, Gands - Residentie Melopee, Antwerpen, Rijnkaai, Antwerpen, Rijnkaai
2000, Infirmerieplein Antwerpen, Antwerpen, Henri La Fontainestraat, Antwerpen, Henri La Fontainestraat
2000, Infirmerieplein Antwerpen, Antwerpen, Infirmerieplein, Antwerpen, Infirmerieplein
2000, Interbuild - Kaai Nieuw Zuid, Antwerpen, Ledeganckkaai, Antwerpen, Ledeganckkaai
2018, Matexi 't Groen Kwartier - Fase 3 Parkzone, Antwerpen, Jules Bordetstraat, Antwerpen, Jules Bordetstraat
2060, ID Invest - Haardenvoort Park, Antwerpen, Hardenvoort, Antwerpen, Hardenvoort
2160, Jeni Real Estate - KMO Park Doornboom, Wommelgem, Herentalsebaan, Wommelgem, Herentalsebaan
2400, Molse Bouwmaatschappij - Project Den Haver, Mol, Koolzaadstraat, Mol, Koolzaadstraat
2400, Molse Bouwmaatschappij - Project Den Haver, Mol, Oude Molenstraat, Mol, Oude Molenstraat
2440, Immobel - Verkaveling Gansakker, Geel, Den Akker, Geel, Den Akker
2440, Immobel - Verkaveling Gansakker, Geel, Pastoor Dergentstraat, Geel, Pastoor Dergentstraat
2440, Immobel - Verkaveling Gansakker, Geel, Thomas de Backerstraat, Geel, Thomas de Backerstraat
2440, Vernieuwbouw sociale woningen het velleke, Geel, Velleke (wijk), Geel, Velleke (wijk)
2500, Matexi & Cordeel - Dungelhoeff Lier, Lier, Boomlaarstraat, Lier, Boomlaarstraat
2500, Matexi & Cordeel - Dungelhoeff Lier, Lier, Cadettenlaan, Lier, Cadettenlaan
2500, Matexi & Cordeel - Dungelhoeff Lier, Lier, Paradeplein, Lier, Paradeplein
2530, Matexi - Zuiderdal, Boechout, Eksterstraat, Boechout, Eksterstraat
2530, Matexi - Zuiderdal, Boechout, Groenstraat, Boechout, Groenstraat
2530, Matexi - Zuiderdal, Boechout, Kievitstraat, Boechout, Kievitstraat
2530, Matexi - Zuiderdal, Boechout, Koekoekstraat, Boechout, Koekoekstraat
2530, Matexi - Zuiderdal, Boechout, Lijsterstraat, Boechout, Lijsterstraat
2530, Matexi - Zuiderdal, Boechout, Nachtegaalstraat, Boechout, Nachtegaalstraat
2530, Matexi - Zuiderdal, Boechout, Roodborststraat, Boechout, Roodborststraat
2530, Matexi - Zuiderdal, Boechout, Vremdesesteenweg, Boechout, Vremdesesteenweg
2530, Matexi - Zuiderdal, Boechout, Zwaluwstraat, Boechout, Zwaluwstraat
2580, woonerf Weynesveld, Putte, Weynesveld, Putte, Weynesveld
2620, "Scheldeboord Hemiksem - N.V. Vooruitzicht - ""Hemixveer""", Hemiksem, Scheldeoever, Hemiksem, Scheldeoever
2630, KMO-zone Cleydaalpark, Aartselaar, Cleydaellaan, Aartselaar, Cleydaellaan
2650, "CORES / Condomium - ""The Mills"" Drie Eikenstraat Edegem", Edegem, Drie Eikenstraat, Edegem, Drie Eikenstraat
2660, Het Landgoed Development - Residentie Hollebeek Park, Antwerpen, Hollebeekstraat, Antwerpen, Hollebeekstraat
2660, Wijk Stuivenberg (Hoboken) - Woonhaven Antwerpen, Antwerpen, Albert Einsteinlaan, Antwerpen, Albert Einsteinlaan
2660, Wijk Stuivenberg (Hoboken) - Woonhaven Antwerpen, Antwerpen, Dokter Flemingstraat, Antwerpen, Dokter Flemingstraat
2660, Wijk Stuivenberg (Hoboken) - Woonhaven Antwerpen, Antwerpen, Dokter Jennerstraat, Antwerpen, Dokter Jennerstraat
2660, Wijk Stuivenberg (Hoboken) - Woonhaven Antwerpen, Antwerpen, Henri Dunantstraat, Antwerpen, Henri Dunantstraat
2660, Wijk Stuivenberg (Hoboken) - Woonhaven Antwerpen, Antwerpen, Jules Baeckelmanslaan, Antwerpen, Jules Baeckelmanslaan
2660, Wijk Stuivenberg (Hoboken) - Woonhaven Antwerpen, Antwerpen, Majoor Maelfaitplein, Antwerpen, Majoor Maelfaitplein
2660, Wijk Stuivenberg (Hoboken) - Woonhaven Antwerpen, Antwerpen, Rector Vermeylenlaan, Antwerpen, Rector Vermeylenlaan
2660, Wijk Stuivenberg (Hoboken) - Woonhaven Antwerpen, Antwerpen, Salesianenlaan, Antwerpen, Salesianenlaan
2960, "IGEAN - verkaveling ""Leeuwerik"" Brecht Sint-Job-in't-Goor", Brecht, Klaverheide, Brecht, Klaverheide
2960, "IGEAN - verkaveling ""Leeuwerik"" Brecht Sint-Job-in't-Goor", Brecht, Moeshofstraat, Brecht, Moeshofstraat
2960, "IGEAN - verkaveling ""Leeuwerik"" Brecht Sint-Job-in't-Goor", Brecht, Zandblok, Brecht, Zandblok
2960, "IGEAN - verkaveling ""Leeuwerik"" Brecht Sint-Job-in't-Goor", Brecht, Zandstraat, Brecht, Zandstraat
2960, "verkaveling ""Lochtenberg"" Brecht", Brecht, Eikenlei, Brecht, Eikenlei
2960, "verkaveling ""Lochtenberg"" Brecht", Brecht, Franciscanessenlaan, Brecht, Franciscanessenlaan
2960, "verkaveling ""Lochtenberg"" Brecht", Brecht, Harry Williamslaan, Brecht, Harry Williamslaan
2990, Tercasa - verkaveling Oude Baan / Grotstraat / A. Goetstouwersstraat Wuustwezel, Wuustwezel, A. Goetstouwersstraat, Wuustwezel, A. Goetstouwersstraat
2990, Tercasa - verkaveling Oude Baan / Grotstraat / A. Goetstouwersstraat Wuustwezel, Wuustwezel, Grotstraat, Wuustwezel, Grotstraat
2990, Tercasa - verkaveling Oude Baan / Grotstraat / A. Goetstouwersstraat Wuustwezel, Wuustwezel, Jozef Reyniersstraat, Wuustwezel, Jozef Reyniersstraat
2990, Tercasa - verkaveling Oude Baan / Grotstraat / A. Goetstouwersstraat Wuustwezel, Wuustwezel, Nieuwe Baan, Wuustwezel, Nieuwe Baan
2990, Tercasa - verkaveling Oude Baan / Grotstraat / A. Goetstouwersstraat Wuustwezel, Wuustwezel, Oude Baan, Wuustwezel, Oude Baan
3012, Sociaal Wonen arro Leuven - Eikenbergstraat/Loeselbergstraat Wilsele Leuven, Leuven, Speltstraat, Leuven, Speltstraat
3020, "LGV - Residentie ""De Meuleman""", Herent, Leo Meulemansstraat, Herent, Leo Meulemansstraat
3300, Promobuild - Residentie 4de Lansiers, Tienen, Astridvest, Tienen, Astridvest
3300, Promobuild - Residentie 4de Lansiers, Tienen, Vierde Lansierslaan, Tienen, Vierde Lansierslaan
3500, Kolmont Woonproject - Zuidzicht Hasselt, Hasselt, Scheepvaartlaan, Hasselt, Scheepvaartlaan
3500, Stadshaven, Hasselt, Stokerijstraat, Hasselt, Stokerijstraat
3581, Green Belgium - Het Woonhof, Beringen, Dennenstraat, Beringen, Dennenstraat
3600, SOM Project - Residentie Rembrandt, Genk, Bochtlaan, Genk, Bochtlaan
3600, SOM Project - Residentie Rembrandt, Genk, Weg naar As, Genk, Weg naar As
3600, SOM project - Residentie Sliehaeg, Genk, Erepark, Genk, Erepark
3600, SOM project - Residentie Sliehaeg, Genk, Hoogstraat, Genk, Hoogstraat
3600, "SOM project / Artes Vastgoed  - ""Residentie Quartis"" Nieuwe Kuilenweg Genk", Genk, Nieuwe Kuilenweg, Genk, Nieuwe Kuilenweg
3600, "SOM project / Artes Vastgoed  - ""Residentie Quartis"" Nieuwe Kuilenweg Genk", Genk, Winterslagstraat, Genk, Winterslagstraat
3600, Van Der Looy - De 2 Heeren, Genk, Braambesstraat, Genk, Braambesstraat
3800, project Stayen blok A Sint-Truiden, Sint-Truiden, Tiensesteenweg, Sint-Truiden, Tiensesteenweg
3800, project Stayen blok B Sint-Truiden, Sint-Truiden, Tiensesteenweg, Sint-Truiden, Tiensesteenweg
4800, SPI - site Intervapeur / Abattoirs, Verviers, Rue Biolley, Verviers, Rue Biolley
4800, SPI - site Intervapeur / Abattoirs, Verviers, Rue de la Cité, Verviers, Rue de la Cité
4800, SPI - site Intervapeur / Abattoirs, Verviers, Rue de l'Est, Verviers, Rue de l'Est
4840, Koramic Welkenraedt, Welkenraedt, Clos de la céramique, Welkenraedt, Clos de la céramique
4840, Koramic Welkenraedt, Welkenraedt, Rue de l'Usine, Welkenraedt, Rue de l'Usine
4840, Koramic Welkenraedt, Welkenraedt, Rue de l'Yser, Welkenraedt, Rue de l'Yser
6150, Matexi - Anderlues,  Rue de la Taillette, Anderlues, Rue de la Taillette, Anderlues
7000, Thomas & Piron - Domaine des Grands Prés, Mons, Rue Du Pont Canal, Mons, Rue Du Pont Canal
7700, DCB - Les Moulins, Mouscron, Rue des Moulins, Mouscron, Rue des Moulins
7700, DCB - Les Moulins, Mouscron, Rue des Pyramides, Mouscron, Rue des Pyramides
8400, Groep Versluys - Oosteroever, Oostende, Fortstraat, Oostende, Fortstraat
8400, Groep Versluys - Oosteroever, Oostende, Hendrik Baelskaai, Oostende, Hendrik Baelskaai
8400, Groep Versluys - Oosteroever, Oostende, Victorialaan, Oostende, Victorialaan
8450, Danneels - Ploegstraat Bredene, Bredene, Akkerstraat, Bredene, Akkerstraat
8450, Danneels - Ploegstraat Bredene, Bredene, Ploegstraat, Bredene, Ploegstraat
8450, Danneels - Ploegstraat Bredene, Bredene, Tarwestraat, Bredene, Tarwestraat
8450, Danneels - Ploegstraat Bredene, Bredene, Zandstraat, Bredene, Zandstraat
8620, "Belmont - ""River Valley"" Nieuwpoort", Nieuwpoort, Oude Veurnevaart, Nieuwpoort, Oude Veurnevaart
8620, Sea Cost - Residentie Waterfront, Nieuwpoort, Pieter Deswartelaan, Nieuwpoort, Pieter Deswartelaan
9000, Dok Noord, Gent, Dok - Noord, Gent, Dok - Noord
9000, Dok Noord, Gent, Sassevaartstraat, Gent, Sassevaartstraat
9000, Ghelamco - Tribeca Gent (Filature De Rabot), Gent, Filaturestraat, Gent, Filaturestraat
9000, "Urbis - Dok Noord - ""Locomotief""", Gent, Dok - Noord, Gent, Dok - Noord
9000, "Urbis - Dok Noord - ""Locomotief""", Gent, Overreke, Gent, Overreke
9000, "Urbis - Dok Noord - ""Locomotief""", Gent, Sassevaartstraat, Gent, Sassevaartstraat
9070, Magistra Group - Damvallei, Destelbergen, Koedreef, Destelbergen, Koedreef
9100, Sint-niklase Huisvestigingsmaatschappy - project Stadzalen, Sint-Niklaas, Bobijnhof, Sint-Niklaas, Bobijnhof
9100, Sint-niklase Huisvestigingsmaatschappy - project Stadzalen, Sint-Niklaas, Leopold II-laan, Sint-Niklaas, Leopold II-laan
9120, Gewestelijke Maatschappij voor Huisvesting van Beveren - nieuwbouw sociale woningen, Beveren-Waas, Smishoekplein(VRA), Beveren-Waas, Smishoekplein(VRA)
9140, "De Zaat Temse ""VEGA""", Temse, Philippe Saveryslaan, Temse, Philippe Saveryslaan
9140, Tricon - verkaveling Temse Doornstraat, Temse, De Kiekeboeslaan, Temse, De Kiekeboeslaan
9140, Tricon - verkaveling Temse Doornstraat, Temse, De Rode Ridderlaan, Temse, De Rode Ridderlaan
9140, Tricon - verkaveling Temse Doornstraat, Temse, Doornstraat, Temse, Doornstraat
9140, Tricon - verkaveling Temse Doornstraat, Temse, Fretaloplaan, Temse, Fretaloplaan
9140, Tricon - verkaveling Temse Doornstraat, Temse, Jommekelaan, Temse, Jommekelaan
9140, Tricon - verkaveling Temse Doornstraat, Temse, Nerolaan, Temse, Nerolaan
9140, Tricon - verkaveling Temse Doornstraat, Temse, Smurfenlaan, Temse, Smurfenlaan
9140, Tricon - verkaveling Temse Doornstraat, Temse, Stripfigurenlaan, Temse, Stripfigurenlaan
9140, Tricon - verkaveling Temse Doornstraat, Temse, Suske en Wiskelaan, Temse, Suske en Wiskelaan
9550, Heibaan Herzele : BIK (Groep Huyzentruyt) en ICM, Herzele, Masteluinstraat, Herzele, Masteluinstraat
9700, Durabrik - Puithoetstraat, Oudenaarde, Puithoekstraat, Oudenaarde, Puithoekstraat
9700, Durabrik - Puithoetstraat, Oudenaarde, Scheldesteenstraat, Oudenaarde, Scheldesteenstraat
9700, Senior Homes - Residentie keizerhof, Oudenaarde, Desiré Waelkensstraat, Oudenaarde, Desiré Waelkensstraat
9700, Senior Homes - Residentie keizerhof, Oudenaarde, Remparden, Oudenaarde, Remparden
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”