Hallo iedereen,
Ik heb topic gelezen maar ik zit helemaal vast.
Ik heb een Weepee provider + VoIPcenter PBX als telefooncentrale. (prijs interesseert me eigenlijk niet, als het maar werkt)
Bij Weepee heb ik een gigaset-account aangemaakt (aangezien ik Gigaset N300A IP heb aangesloten).
----------------------------
Ik ben gestart met Weepee in te stellen, rechtstreeks op de webinterface van mijn Gigaset N300A IP.
--> Werkte vlot: wanneer ik met mijn gsm belde, begon de huislijn te rinkelen.
Wanneer ik de PBX module hiertussen probeer te integreren loopt het helemaal mis. Dit kan 2 oorzaken hebben:
- Verbinding tussen PBX en Gigaset
- Verbinding tussen Weepee en PBX
Ik vermoed echter dat de fout bij de verbinding tussen Weepee en VoipCenter zit: wanneer ik nu met mijn GSM bel naar mijn huisnummer, dan val ik direct op de Voicemail van Weepee. De lijn raakt dus niet verder dat Weepee.
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan iemand me hierbij helpen?
Ik voeg ter informatie foto's van de interface toe uit de PBX module.
Tot snel !