Pagina 2 van 2

Geplaatst: 20 jun 2004, 04:02
door triggertje
de in voorgenoemde "kameraad" beaamt dit...

donderdag - vrijdag ongeveer 48u lang speeds tot 2mbit, vanaf zaterdag middag alles weg... Speedtest.nl geeft downspeeds < 5k & upspeeds <3k...
go figure....

ik heb me nu heel de tijd op de achtergrond gehouden, maar, het wordt toch eens serieus tijd dat er iets gaat gebeuren....

De service van A2F ligt ver beneden alle peil op de moment.....
(En ik vond de service van Belgacom al slecht.... imagine...)

Het moet gezegd zijn: donderdag tot vrijdag heb ik 48 uur lang van enorm goeie speeds kunnen genieten, maar, spijtig genoeg, zoals meestal, duurde dit mooie liedje niet lang....

Wanneer komt er eindelijk is verbetering ? of op zijn minst een klein beetje informatie naar de klant toe ?
Want het kan toch niet meer dat A2F blijft beweren dat er geen probleem is ?

Met beleefde & vriendelijke groetjes,
Trigger

Geplaatst: 20 jun 2004, 09:57
door spacekiek
Men vroeg aan mij of het niet aan mijn bekabeling zou liggen hier thuis. Heb vanmorgen gans de boel eens naar beneden gezet waar de telefoonlijn binnenkomt. Krijg dezelfde waarden in de router, dus niks verlies !!! Als er nu één ding in orde is sinds ik A2F heb, is het wel mijn bekabeling, die heb ik nu zeker al 10 keer gechekt en getest ... niks ruis, geen twists of rare bochten etc... Ligt trouwens van november volledig nieuw (ook dankzij A2F, om zeker te zijn ...)

Enfin, aangezien er hier vele mensen exact hetzelfde probleem hebben, doet dan idd ook wel iets anders vermoeden hé... Op 4 juni zijn de problemen begonnen ... we zijn nu al 20juni en Webvisie weet nog steeds niets meer. Heeft het nog zin om mijn factuur te betalen aangezien ik bijna een ganse maand niet heb kunnen surfen ?!!!

Het is niet meer uit te houden. Webvisie, jullie lezen regelmatig mee ... geef eens een update wanneer dit opgelost zal zijn?!!

Your current download speed:
16kbit/s
or
2kbyte/s Your current upload speed:
-

Geplaatst: 20 jun 2004, 12:33
door ubremoved_539
Spacekiek schreef:Het is niet meer uit te houden. Webvisie, jullie lezen regelmatig mee ... geef eens een update wanneer dit opgelost zal zijn?!!


Hahaha... volgens Webvisie is er niks aan de hand.

Je factuur betalen... en voor de rest zwijgen !

Er staat nog niet eens iets op die 'mooie' website van hun.

Geplaatst: 20 jun 2004, 13:05
door TangleFuZZ
Bij mij hier juist hetzelfde... sinds zaterdag weer snelheden van 14kb/s :cry:

Wordt er echt ZIEK van...

Heb besloten een in gebrekenstelling brief naar hun te zenden en daarin gezet dat als ze binnen 8 dagen er niet op reageren beide partijen niets meer van elkaar te eisen hebben en ze dus zonder verdere boeten te hoeven betalen me uit hun klanten bestand smijten...

Ben benieuwd wat ze gaan doen.. ga die brief trouwens ook naar de telecom ombudsman sturen... Misschien dat ze er dan ook wat mee gaan aanvangen :???:

Geplaatst: 20 jun 2004, 13:07
door Sasuke
Spacekiek schreef:Op 4 juni zijn de problemen begonnen ... we zijn nu al 20juni en Webvisie weet nog steeds niets meer. Heeft het nog zin om mijn factuur te betalen aangezien ik bijna een ganse maand niet heb kunnen surfen ?!!!


Spacekiek,

De problemen zijn voor de meeste mensen begonnen vorig jaar in oktober. Met telkens zeer kleine tussenpozen dat het wat beter ging. Bij mij daarentegen is het goed beginnen gaan eind mei. Heb 2-3 dagen slechter gehad, maar dat was omdat mijn telco kabel kapot was gegaan.

Grtz,

Sasuke

Geplaatst: 21 jun 2004, 16:14
door websurfer
Spacekiek schreef:Men vroeg aan mij of het niet aan mijn bekabeling zou liggen hier thuis. Heb vanmorgen gans de boel eens naar beneden gezet waar de telefoonlijn binnenkomt. Krijg dezelfde waarden in de router, dus niks verlies !!! Als er nu één ding in orde is sinds ik A2F heb, is het wel mijn bekabeling, die heb ik nu zeker al 10 keer gechekt en getest ... niks ruis, geen twists of rare bochten etc... Ligt trouwens van november volledig nieuw (ook dankzij A2F, om zeker te zijn ...)

Enfin, aangezien er hier vele mensen exact hetzelfde probleem hebben, doet dan idd ook wel iets anders vermoeden hé... Op 4 juni zijn de problemen begonnen ... we zijn nu al 20juni en Webvisie weet nog steeds niets meer. Heeft het nog zin om mijn factuur te betalen aangezien ik bijna een ganse maand niet heb kunnen surfen ?!!!

Het is niet meer uit te houden. Webvisie, jullie lezen regelmatig mee ... geef eens een update wanneer dit opgelost zal zijn?!!

Your current download speed:
16kbit/s
or
2kbyte/s Your current upload speed:
-


Hier ook hetzelfde probleem, vorige week goei speeds, vrijdag baf ik krijg een nieuwe IP (terug hetzelfde als voorheen, zonder dat ik een disconnect krijg, wat al zeer raar is) en ik terug op de modemspeeds van max 5k en heeeeeel veeeeel timeouts.

Heb hierjuist proberen te bellen voor een reset, maar de kantoren zijn gesloten.... :roll:

greetz websurfer

Geplaatst: 21 jun 2004, 17:12
door Virus
I have it since Thursday. Speed is 5K/s. no Upload.
If it won't become better tomorrow, I will call in a lawyer
I get none correct support of A2F

:evil: :evil: :evil:

Virus

Geplaatst: 22 jun 2004, 01:00
door goos
TangleFuZZ schreef:Heb besloten een in gebrekenstelling brief naar hun te zenden en daarin gezet dat als ze binnen 8 dagen er niet op reageren beide partijen niets meer van elkaar te eisen hebben en ze dus zonder verdere boeten te hoeven betalen me uit hun klanten bestand smijten...


Zeker aangetekend versturen, en ik geloof dat het 30 dagen ipv 8 dagen is

Geplaatst: 22 jun 2004, 02:48
door Tae
Het spelletje begint weer altijd al goed speeds gehad behalve de laatst week begint het weer en gaan die downloads zo naar beneden alleen de upload speed die blijft stabiel pfff.

Ik weet niet wat ik moet doen maar mijn contract gaat naar zijn einde toe en dan heb ik terug een limiet maar ik weet nog niet dat ik hier bij deze ISP nog ga blijven al hebben ze een limiet van 40GB maar wat ben je er mee met een dload van 5kb s en upload van 50kb s JUIST geen kloten dus ;)

Van die verbeteringen en upgrades zal er waarschijnlijk ook niet veel van waar zijn zker :roll: Volgens mij gaan ze het klantenbestand af en geven ze ieders een maandje goeie speeds en dan is het weer gedaan voor een paar maanden zal zoiets wel zijn :wink:

Geplaatst: 22 jun 2004, 20:34
door biebel
Men huis- en lotgenoot heeft gebeld naar helpdesk ivm onze "übercrappy hardly any upload nor download" connectie.

Wij zitten dus officieel (volgens helpdesk) op smallband, hoewel wij pas een van de eerste dagen van juli 03 konden aanloggen op a2f. We hadden eerst een factuur voor juni-augustus 03 in de bus gehad, maar we hebben geweigerd om dat te betalen aangezien we in juni 03 niet beschikten over internet. Daarna is er een credit factuur versuurd zodat we pas vanaf juli 03 moesten betalen. Desalniettemin hebben ze ons op 13 juni 04 al op smallband gezet en daarna per vergissing na problemen met hun database weer op breedband gezet om ons vervolgens vanaf 15 juni 04 weer op smallband te zetten. Zelfs zonder dat creditfactuur is onze eerste facturatiedatum 26 juni 03 en toch zetten ze ons op 13 juni 04 al op smallband. Mag dat?

Ik vraag me af of een stilzwijgende verlening met contractswijziging überhaupt zomaar mag, zonder dat wij ooit officieel (per brief) op de hoogte zijn gebracht van nieuwe voorwaarden laat staan ons daarmee akkoord verklaard te hebben...

Morgen weer eens bellen en als het antwoord nog hetzelfde is ... wetswinkel here we come ... :/

Geplaatst: 22 jun 2004, 21:21
door inter
biebel schreef:Ik vraag me af of een stilzwijgende verlening met contractswijziging überhaupt zomaar mag, zonder dat wij ooit officieel (per brief) op de hoogte zijn gebracht van nieuwe voorwaarden laat staan ons daarmee akkoord verklaard te hebben...

Morgen weer eens bellen en als het antwoord nog hetzelfde is ... wetswinkel here we come ... :/


algemene voorwaarden :

Artikel 17: wijzigingen
De algemene voorwaarden online hebben voorrang op de gedrukte versie ervan. Beide partijen komen
overeen dat WebVisie bvba, van rechtswege zijn dienstverlening kan wijzigen, zonder andere formaliteit
dan het aanbrengen van de wijzigingen in de algemene voorwaarden online en de abonnee op de hoogte
te brengen van de wijzigingen via e-mail. In dat geval kan de abonnee, in afwijking van artikel 12 van deze
overeenkomst, de overeenkomst beëindigen, binnen een termijn van dertig dagen, te rekenen vanaf het in
werking treden van deze wijzigingen.

heb je e-mail ontvangen ivm wijzigingen? ;)

inter

PS welke snelheden haal je dan op smallband? kan je results hier eens plakken aub?

Geplaatst: 22 jun 2004, 21:56
door ikkejonge
Wij zitten hier op kot sedert de heractivatie van onze connectie vandaag op smallband. (afsluitredenen vind je op de post van kotgenoot Bossie, is de moeite om eens te lezen http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=4407 (webvisie/A2F vs ombudsdienst) )
Aangezien we al boven de 40gig data traffic (upload+download) deze maand hadden, stonden we direct al op smallband.

Als we dan de snelheid testen met de speedtest van UB, dan krijgen we:

Your current download speed:
16kbit/s
or
2kbyte/s Your current upload speed:
- (streepke dus, zelfs geen nul)

M.a.w. kunnen we nu praktisch niets meer doen. :evil:

Geplaatst: 22 jun 2004, 21:56
door biebel
Your current download speed: 8kbit/s or 1kbyte/s
Your current upload speed: -

1e factuur 26/6/03
2e 7/7/03 (wijziging)
smallband 13/6/04
dat vind ik redelijk vreemd

De nieuwe voorwaarden gelden vanaf de vernieuwing van het contract, dus gaan die 30 dagen in vanaf die vernieuwing, of 30 dagen na de mail (die we niet gehad hebben) of 30 dagen na wijziging van voorwaarden op site?
Hebben andere mensen die hun point of no return (stilzwijgende verlenging na jaar) overschreden hebben nieuwe voorwaarden moeten tekenen zoals degenen die dat na abuse klacht hebben moeten doen om weer aangesloten te worden?

Geplaatst: 22 jun 2004, 23:11
door inter
biebel, werd je op de hoogte gesteld van hun nieuwe voorwaarden via mail? Zou je je abo verlengd hebben als je ervan wist?

Als je antwoord neen op de eerste vraag zou zijn ging je er dus vanuit dat je verder unlimited had en werd je niet op de voorziene wijze verwittigd (via mail zoals in de voorwaarden wordt gestipuleerd). Het is aan hen om je op de hoogte te stellen via mail dat de voorwaarden veranderd zijn. Zolang je daarvan geen weet hebt heb je zelfs een unlimited abo en mogen ze je zelfs niet op smallband zetten. Van zodra je een mail krijgt dat ze hun voorwaarden hebben veranderd heb je dertig dagen tijd om je aangetekende brief te sturen naar :
WebVisie bvba
Oudaan 15/33
B-2000 Antwerpen

vergeet niet het bewijs van verzending tot opzegging een jaar te bewaren.

inter

Geplaatst: 22 jun 2004, 23:14
door inter
ikkejonge schreef:Wij zitten hier op kot sedert de heractivatie van onze connectie vandaag op smallband. (afsluitredenen vind je op de post van kotgenoot Bossie, is de moeite om eens te lezen http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=4407 (webvisie/A2F vs ombudsdienst) )
Aangezien we al boven de 40gig data traffic (upload+download) deze maand hadden, stonden we direct al op smallband.

Als we dan de snelheid testen met de speedtest van UB, dan krijgen we:

Your current download speed:
16kbit/s
or
2kbyte/s Your current upload speed:
- (streepke dus, zelfs geen nul)

M.a.w. kunnen we nu praktisch niets meer doen. :evil:


ik krijg steeds meer twijfels over mijn "probleem" als ik mijn speedtest vergelijk :
Your current download speed:
4kbit/s
or
1kbyte/s Your current upload speed:
-