Nog vertrouwen in A2F?

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

Hier gaat het toch heel goed hoor;

Code: Selecteer alles

09:40 [   home]< get      slack91.r23'             | 14.305M   313.2Kbs   47s|
09:42 [   home]< get      slack91.r16'             | 14.305M   313.2Kbs   47s|


Van griekenland nr thuis, aan 313kb/s, gisteren +- 200kb/s van dezelfde bron. Zover ik kn zien gaat het goed en is het verbeterd. ;)

ik zit idd wel al heel de tijd in de 112 reeks, maar toch had ik ook regelmatig trage snelheden.
Network Engineer @ WirelessBelgie
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

A2F en vetrouwen in éne zin: HA ! :P
Wref
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jun 2004, 10:22

:( ik snap dan echt niet waarom het bij mij nog altijd zo verschrikkelijk traag gaat :( allé ik heb gewoon schrik dat het nooit in orde gaat komen :(

tegen 5K op speedtest.nl :-(
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Troost u Wref ... bij ook nog steeds hetzelfde slakkegangetje ! :cry: :cry: :cry: :bang:

Btw, dankzij A2F worden bovenstaande triestige emoticons nog eens gebruikt :lol:
ChAmPi0N
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 mar 2003, 22:09
Locatie: Brussel
Contacteer:

Ik kom hier ni zo vaak, diene Prince had ik nog ni gezien. Maar feitelijk, is da ne werknemer van A2F ofzo?
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

ChAmPi0N schreef:Ik kom hier ni zo vaak, diene Prince had ik nog ni gezien. Maar feitelijk, is da ne werknemer van A2F ofzo?


Neen, ik ben een tevreden A2F klant, die aan de mede-forum-gebruikers wil uitleggen hoe ik mijn erg goede snelheden heb gehaald. Wat ik daarvoor heb gedaan, maar mijn posts verdrinken tussen het geklaag en gezaag van andere gebruikers, die eigenlijk 1001 keer hetzelfde zeggen.

Samen zoeken naar een oplossing die goed is voor ons allemaal, is blijkbaar iets wat men niet meer kent op userbase.
[Nob]

Neen, ik ben een tevreden A2F klant, die aan de mede-forum-gebruikers wil uitleggen hoe ik mijn erg goede snelheden heb gehaald.


Wa's dat nu voor ne zever.
Precies of het ligt aan jezelf. De problemen situeren zich wel degelijk bij Scarlet/A2F in 90 % van de gevallen, dus vertel jij mij is hoe ik dan mijn snelheid omhoog krijg?

greetz,

Nob
Lion
Pro Member
Pro Member
Berichten: 428
Lid geworden op: 30 jan 2004, 13:42
Locatie: Gent

Weer denkwerk hier
Prince ben even uw inbreng gaan inkijken hier op het forum maar nergens vind ik iets degelijk terug inverband met hoe je uw goeie adslsnelheid heb kunnen verkrijgen
Eerst wel negatief adsl2fit en dan plots speel je advokaat van den duivel zijnde pro adsl2fit
Als student die je bent volgens uw profiel kan ik u enkel een goeie raad meegeven eerst eens goe nadenken voor je wat neerschrijft hier want er zijn nog wel personen die problemen hebben met hun snelheid en da ligt dan wel toevallig niet aan hun binneninstallatie of hun instellingen
De kabels van Belgacom zijn nu ook nie overal slecht hoor
Ik begrijp hen en zeker zij die nog studeren voor wie internet even een moment van ontspanning tijdens den blok zou moeten zijn en voor sommigen enkel een kwelling is
Anders wordt hier weer een heen en weer geschrijf van pro en contra
Dit forum is wel om andere redenen opgestart dan om te zeveren
Dit even offtopic
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

[Nob] schreef:
Neen, ik ben een tevreden A2F klant, die aan de mede-forum-gebruikers wil uitleggen hoe ik mijn erg goede snelheden heb gehaald.


Wa's dat nu voor ne zever.
Precies of het ligt aan jezelf. De problemen situeren zich wel degelijk bij Scarlet/A2F in 90 % van de gevallen, dus vertel jij mij is hoe ik dan mijn snelheid omhoog krijg?

greetz,

Nob


Ja, zoals ik het juist geformuleerd heb, klinkt het idd alsof het aan jezelf ligt, maar hetgeen ik bedoel is dat ik mensen zeg hoe ik het verholpen heb, wat en hoe ik het heb aangepakt, wat ik heb gezegd, en vanaf wanneer de verbeteringen zichtbaar waren. Ook probeer ik mensen te doen inzien dat A2F er voor niet zo veel kan tussen zitten.

Vloeken en uitschelden kunnen we allemaal, dat heeft heel userbase en A2F ondertussen al begrepen, maar wie heeft er hier (behalve de moderators natuurlijk) zijn 'temper' kunnen inhouden?
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

ChAmPi0N schreef:Ik kom hier ni zo vaak, diene Prince had ik nog ni gezien. Maar feitelijk, is da ne werknemer van A2F ofzo?


Djeezes zeg, eerst zeggen ze dat van mij, nu van iemand anders .. ach ja :)

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Lion schreef:Dit forum is wel om andere redenen opgestart dan om te zeveren


Ik zou het niet beter hebben kunnen zeggen.
Dit forum is opgestart om problemen te situeren en op te lossen op een zo efficient mogelijke manier. (denk ik toch)
En niet 1 probleem ontelbaar keer herhalen en blijven klagen dat het slecht blijft.
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Sasuke schreef:
ChAmPi0N schreef:Ik kom hier ni zo vaak, diene Prince had ik nog ni gezien. Maar feitelijk, is da ne werknemer van A2F ofzo?


Djeezes zeg, eerst zeggen ze dat van mij, nu van iemand anders .. ach ja :)

Grtz,

Sasuke


Voor een adempauze? :lol:
ChAmPi0N
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 mar 2003, 22:09
Locatie: Brussel
Contacteer:

Wel Prince, vertel jij mij dan eens klaar en duidelijk wat ik moet doen om met een internet provider als A2F een normale ADSL snelheid te halen. Ik ben één en al oor.
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Ik zeg niet dat je je speed gaat terugkrijgen, maar ik probeer duidelijk te maken als je belt naar de helpdesk zonder thuis enige info te hebben bijeen gezocht, en met enkel 'ikke traag, gij nu repareren' afkomt, dat ze inderdaad niet veel meer dan een linereset kunnen doen. En wees gerust, ze gaan ook niet meer doen als je met een agressieve houding afkomt.
Ik weet het, onprofessioneel, maar ergens kan ik erin komen. Iemand die lastig is tegen me ga ik ook niet snel helpen.

Daarom dat ik voorstel van de problemen te catalogiseren. We zijn met zoveel, en iedereen heeft wel een of ander probleem, maar niemand weet exact wie, waar, welk probeem heeft. Op deze manier zouden we zelf een beetje helpdesk kunnen spelen, en dus eigenlijk hun job doen. We kunnen ze dan misschien gewoon zeggen: daar is dat fout, is het niet van jou, geef het dan door aan scarlet.

Ok, we moeten er dan wel veel van kennen, maar Sasuke blijkt er veel van te kennen, en indien we toch dingen tegenkomen die we niet weten, dan vragen we het gewoon aan A2F.

En ik blijf erbij dat we met een vriendelijke en samenwerkende houding veel meer kunnen bereiken.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Prince,

Been there done that ... check my posts.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

Sasuke schreef:Prince,

Been there done that ... check my posts.

Grtz,

Sasuke


Dan heb ik een simpele vraag voor jou:
wat is dan de oplossing volgens jou?

En heb ook nog een vraagje.
Wat zijn de typische fouten die wél aan A2F kunnen liggen, en dus niet aan Scarlet. (En dan spreek ik dus niet over 'wrong psw' of zo hé :wink: )
unicomplex
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 mar 2004, 12:22
Locatie: oostende

ik ben er zeker van mocht Prince dezelfde shitty problemen als ons gekend hebben, en voor zon lange tijd, hij wel anders zou praten.

uni

manneke toch, ontwaak eens,
wij als klanten hebben geen rechtstreeks aanspreekpunt van scarlet (A2F wil/kan die niet geven aan ons), ons eerste aanspreekpunt is dus A2F helpdesk of via TTs.

aangezien er ook nergens deftig geformuleerd staat waar wij eventueel een gegronde klacht kunnen heensturen om te laten onderzoeken, zijn we dus verplicht gebruik te maken van ofwel de helpdesk (als je dan al binnengeraakt) of via TTs, die bij mijn weten noch goede info noch resultaat opleveren.

jaja, ik wil zelfs me TTs posten hier, dan zie je maar hoe A2F sommige van zijn klanten behandeld.
ik heb tot nu toe 2 personen op die helpdesk aan de lijn gehad, ene was professioneel en vriendelijk, niet dat hij zoveel kan doen, maar als die kon loste hij toch wa informatie over scarlet en de toestand bij scarlet. waarom? gewoon omdat ik ook beleefd bleef.
de andere persoon die ik aan de lijn gehad heb was ronduit boertig en totaal onprofessioneel.
ik werk zelf op een helpdesk waar serieuse SLAs gelden en geloof me vrij, zo boertig doen tegen een klant en ge vliegt buiten bij ons.

mvg uni
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Daar ga ik nu eens volmondig mee akkoord. Zelf heb ik al ettelijke malen moeten bellen wegens rekeningen die volgens hen niet betaald worden, mijn abo dat afgesloten is geweest, etc. ...

Iedere keer werd ik ondanks mijn vriendelijkheid behandeld als een stuk vuil. Terwijl ZIJ inde fout waren. Dit is al met 2 verschillende medewerkers gebeurd. Is het dan toeval dat al meerdere mensen hier over hun beklag hebben gedaan? Ik denk het niet he.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
Prince
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 mei 2004, 18:30
Locatie: Kessel-lo

unicomplex schreef:ik ben er zeker van mocht Prince dezelfde shitty problemen als ons gekend hebben, en voor zon lange tijd, hij wel anders zou praten.

uni

manneke toch, ontwaak eens,
wij als klanten hebben geen rechtstreeks aanspreekpunt van scarlet (A2F wil/kan die niet geven aan ons), ons eerste aanspreekpunt is dus A2F helpdesk of via TTs.

aangezien er ook nergens deftig geformuleerd staat waar wij eventueel een gegronde klacht kunnen heensturen om te laten onderzoeken, zijn we dus verplicht gebruik te maken van ofwel de helpdesk (als je dan al binnengeraakt) of via TTs, die bij mijn weten noch goede info noch resultaat opleveren.

jaja, ik wil zelfs me TTs posten hier, dan zie je maar hoe A2F sommige van zijn klanten behandeld.
ik heb tot nu toe 2 personen op die helpdesk aan de lijn gehad, ene was professioneel en vriendelijk, niet dat hij zoveel kan doen, maar als die kon loste hij toch wa informatie over scarlet en de toestand bij scarlet. waarom? gewoon omdat ik ook beleefd bleef.
de andere persoon die ik aan de lijn gehad heb was ronduit boertig en totaal onprofessioneel.
ik werk zelf op een helpdesk waar serieuse SLAs gelden en geloof me vrij, zo boertig doen tegen een klant en ge vliegt buiten bij ons.

mvg uni


Ik ben al klant van tijdens 2003. Vergis U niet, ik heb wel degelijk maaaandenlang 'shitty problemen' gekend.

Ik weet het dat we geen rechtstreeks aanspreekpunt bij scarlet hebben, heb ik toch nooit beweerd... Ik zei dat we een exacte fout aan de helpdesk van A2F konden geven, en indien het niet van hen is, dat zij het kunnen doorgeven aan Scarlet.

Maar Sasuke heeft dit zo te horen al geprobeerd, dus we moeten maar iets anders vinden. Maar hulpeloos toekijken is niet de oplossing, agressieve telefoontjes evenmin.

Hun TT's waren inderdaad af en toe kortaf bij mij, maar onbeleefde heb ik er nog niet gekregen, dus ik kan mijn mening daar spijtig genoeg niet over uiten. Als iemand zich geroepen voelt, mag die wel eens het ergste eruit halen en eventjes posten.
Aangezien ze altijd vriendelijk tegen mij zijn geweest, is inderdaad een deel van mijn beoordeling daarop gebaseerd.
Maar als ze inderdaad agressief/onbeschoft/... zijn, dan zouden ze inderdaad een paar puntjes verliezen bij mij.
ChAmPi0N
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 mar 2003, 22:09
Locatie: Brussel
Contacteer:

Ach, ze willen de grootschaligheid van hun problemen niet eens toegeven. Als ze wat opener en eerlijker waren dan zouden heel wat klanten misschien wel wat meer geduld hebben (al is een paar maanden geduld al teveel gevraagd). In hun uitspraken gaat het altijd over een "kleine groep" gebruikers die dan soms nog eens problemen denken te ondervinden! Als ze dan nog eens tegen de ombuds als verdediging op mijn klacht gaan zeggen dat ik m'n rekeningen altijd te laat betaal (terwijl da niet zo is) en met volumes staan zwaaien van voor de problemen begonnen, dan weet je ook met wat voor een bedrijf je te maken hebt. Het enige waar je op kan tellen zijn de maandelijkse facturen die 2 dagen nadat ze toekomen al moeten betaald zijn.

Enne, ik heb ook meermaals contact gezocht met de helpdesk. Ik blijf geen geld uitgeven aan hun dure 0903 lijn dat een bandje afspeelt ipv een bezettoon als ze op hun ander nummer ook niet opnemen.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Prince schreef:
Sasuke schreef:Prince,

Been there done that ... check my posts.

Grtz,

Sasuke


Dan heb ik een simpele vraag voor jou:
wat is dan de oplossing volgens jou?

En heb ook nog een vraagje.
Wat zijn de typische fouten die wél aan A2F kunnen liggen, en dus niet aan Scarlet. (En dan spreek ik dus niet over 'wrong psw' of zo hé :wink: )


Prince,

Dan heb je dus nog altijd niet mijn posts gelezen. Ik heb ALTIJD beweerd dat webvisie geen schuld had aan de problemen en heb op meerdere manieren aangetoond dat de schuld bij scarlet/kpn/facilicom lag. En de oplossing is simpel ... dat ze die godverdommese loadbalancing in orde krijgen en de Redback van Antwerpen waar bijna HEEL vlaanderen ophangt vervangen.

En ik heb GEEN zin om alles te herhalen om u te plezieren, er is een search functie op onze site. Me dunkt dat er hier genoeg users kunnen staven dat ik reeds genoeg info heb verzameld voor hen. Ik heb geregeld aangetoond waar de problemen liggen (niet enkel ik, ook a2flimburg e.a. hebben hier toe bijgedragen.) Dus gebruik AUB de zoekfunctie en stop met het in het wilde weg antwoorden dat er niks mis is zonder dat je het kunt funderen. Want zoals jij bezig bent zal er ZEKER niks opgelost geraken.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Lion
Pro Member
Pro Member
Berichten: 428
Lid geworden op: 30 jan 2004, 13:42
Locatie: Gent

Ja sasuke ik was niet altijd akkoord met uw antwoorden ik weet het maar dit maal moet ik u meer dan 100% gelijk geven
Herhalen en herhalen da kan echt nie meer, alles is hier al meerdere malen aangehaald en zoals u schreef weinigen gebruiken echt de zoekfunctie anders zouden zij zulke berichten niet durven posten of zou er een bedoeling achter schuilen
Gast

deze speed haal ik nu al zo'n 2 weken:


http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2736 kbit/s or 342 kbyte/s
- Upload speed : 310 kbit/s or 39 kbyte/s
Tue Jun 8 2004 at 08:25:11 UTC+0200
Djorre
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 16 feb 2004, 08:06
Locatie: Ronse

Prince schreef:Samen zoeken naar een oplossing die goed is voor ons allemaal, is blijkbaar iets wat men niet meer kent op userbase.


Ik ben wel een week achter maar soit.
Prince ik denk dat je best eerst eens door de verschillende topic van het forum gaat bladeren betreffende A2F. Misschien kan je dan eens nadenken of je iets of wat van nuttige informatie kan aanbrengen.

Verder zou ik ook willen stellen dat de verschillende moderators en ook enkele leden van UB reeds verschillende stappen ondernomen hebben om de zaken vooruit te helpen. Die mensen hebben hier reeds veel tijd en energie ingestoken, waar was jij als ze naar het bedrijf geweest zijn? Waar was jij toen ze informatie verzamelden? Hoeveel van je vrije tijd heb jij hier al voor opgeofferd? Van waar haal je het lef om je zo uit te drukken? Welke meerwaarde hebben jouw opmerkingen eigenlijk.

Ik zou je aanraden om toch eens goed na te denken voor je hier op iedereen zit te kappen en dat je denkt dat je hier de slimste van de hoop bent.

Je vergeet blijkbaar ook dat sommigen al lang in de problemen zitten en geen vooruitgang zien. Denk je ook niet dat de moed hen in de schoenen zinkt en ergens nood hebben aan een uitlaatklep? Het heeft geen zin dat jij dan nog eens stomme opmerkingen geeft. Het is ook zo dat bepaalde mensen van Webvisie ook deze topic opvolgen en vervolgens ook bepaalde stappen ondernemen (soms niet steeds wat we zouden willen maar dat laat ik hier even in het midden).

Als je echt van mening bent dat wij hier (bepaalde mensen zijn hier reeds al lang mee bezig zoals Sas) geen zak geven om de zaken vooruit te helpen dan zou ik je toch eens aanraden om ofwel de topics eens door te nemen ofwel om eens véél tijd te nemen om te studeren.

Toch nog vriendelijke groeten.
Visi0n4ir
Plus Member
Plus Member
Berichten: 165
Lid geworden op: 04 feb 2004, 09:37
Locatie: Rillaar

Vertrouwen of niet, eigenlijk is het eenvoudig, maak de helpdesk betalend en goed bemand, werk is een dag aan de website zodat deze online is (gebruik vooral andere kleuren).
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

En misschien wat volk bij aannemen ... met alle goeie wil van de wereld, met 3 man runt ge geen ISP in tijden van problemen ...

Ik kan aannemen dat als er geen problemen zijn er quasi geen calls binnen komen bij een kleine provider, maar de onbereikbaarheid van de helpdesk komt omdat ze overbelast zijn daar op de Oudaan.

Een bereikbare helpdesk lost de problemen niet op, maar zorgt er al wel voor dat de gefrustreerde bellers al wegvallen ...

Webvisie, doe jullie zelf een plezier en breidt het team uit ... dan heeft iedereen eens wat rust en kan er meer tijd gestoken worden in achter Scarlet zitten ... iets wat momenteel ongetwijfeld regelmatig moet wijken voor klantenkontakt.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”