unicomplex schreef:ik ben er zeker van mocht Prince dezelfde shitty problemen als ons gekend hebben, en voor zon lange tijd, hij wel anders zou praten.
uni
manneke toch, ontwaak eens,
wij als klanten hebben geen rechtstreeks aanspreekpunt van scarlet (A2F wil/kan die niet geven aan ons), ons eerste aanspreekpunt is dus A2F helpdesk of via TTs.
aangezien er ook nergens deftig geformuleerd staat waar wij eventueel een gegronde klacht kunnen heensturen om te laten onderzoeken, zijn we dus verplicht gebruik te maken van ofwel de helpdesk (als je dan al binnengeraakt) of via TTs, die bij mijn weten noch goede info noch resultaat opleveren.
jaja, ik wil zelfs me TTs posten hier, dan zie je maar hoe A2F sommige van zijn klanten behandeld.
ik heb tot nu toe 2 personen op die helpdesk aan de lijn gehad, ene was professioneel en vriendelijk, niet dat hij zoveel kan doen, maar als die kon loste hij toch wa informatie over scarlet en de toestand bij scarlet. waarom? gewoon omdat ik ook beleefd bleef.
de andere persoon die ik aan de lijn gehad heb was ronduit boertig en totaal onprofessioneel.
ik werk zelf op een helpdesk waar serieuse SLAs gelden en geloof me vrij, zo boertig doen tegen een klant en ge vliegt buiten bij ons.
mvg uni
Ik ben al klant van tijdens 2003. Vergis U niet, ik heb wel degelijk maaaandenlang 'shitty problemen' gekend.
Ik weet het dat we geen rechtstreeks aanspreekpunt bij scarlet hebben, heb ik toch nooit beweerd... Ik zei dat we een exacte fout aan de helpdesk van A2F konden geven, en indien het niet van hen is, dat zij het kunnen doorgeven aan Scarlet.
Maar Sasuke heeft dit zo te horen al geprobeerd, dus we moeten maar iets anders vinden. Maar hulpeloos toekijken is niet de oplossing, agressieve telefoontjes evenmin.
Hun TT's waren inderdaad af en toe kortaf bij mij, maar onbeleefde heb ik er nog niet gekregen, dus ik kan mijn mening daar spijtig genoeg niet over uiten. Als iemand zich geroepen voelt, mag die wel eens het ergste eruit halen en eventjes posten.
Aangezien ze altijd vriendelijk tegen mij zijn geweest, is inderdaad een deel van mijn beoordeling daarop gebaseerd.
Maar als ze inderdaad agressief/onbeschoft/... zijn, dan zouden ze inderdaad een paar puntjes verliezen bij mij.