[

Goztow schreef:Ondertussen lezen we in het Belgacom forum dat Belgacom trouwe klanten opbelt om hen zomaar een kleine korting te schenken... van goede timing gesproken!
[Post made via mobile device ]
Dat is geen probleem om SIP naar keuze te gebruiken via Telenet. Geen blokkeringITnetadmin schreef: Btw, ondersteunt telenet geen sip (blocking?) , of gewoon niet op hun telefoon aansluiting? Ben hier aant overwegen om de ouders over te zetten op voip, maar als daar tech issues bij zijn bij telenet weet ik ze liever voor ik kosten doe
[Post made via mobile device ]
Ja, als je het zo bekijkt spaar je inderdaad uit. Iemand die nog niets heeft, spaart zich 601 euro uit als hij niet naar Telenet gaat, en die kan zich dan een nog veel mooiere iPad kopen. Maar helaas kan hij dan nog steeds niet op internet .johcla schreef:Ik heb net voor mezelf eens de berekening gemaakt, mocht ik zo'n gratis ipad willen:
Als je 6 maanden bij Telenet moet blijven, betaal je 601 euro (86,7/maand + 80 euro eenmalige kosten)
Momenteel heb ik Belgacom Comfort Internet + TV (-EPP korting), MV 15 euro (cashback verrekend) en OVH. Prijs voor 6 maanden: 326 euro.
Verschil: 275 euro, en dat is zowat exact de prijs van een iPad volgens Tweakers
Dan kan ik beter blijven en tegen mijn vrouw zeggen dat we de prijs van een Nexus tablet uitgespaard hebben
Als ik daar al een dag voor moet thuisblijven is m'n "winst" verdwenenbambipower schreef:techniekers die moeten langskomen
Het is ALTIJD mogelijk, maar je moet er natuurlijk ook wat voor over hebben (zoals de aanleg van je koperpaar). En af en toe moet je ook eens niet denken in "packs"Slafes schreef:Stop met providerhopping zo aan te prijzen want het is geen geschenk en vaak gewoon ook niet mogelijk!
Het gaat daarbij zelfs nog niet over snelheden en volumes... maar gewoon de totaal andere technologie (en dus de noodzaak om je oprit open te breken als je niet beiden hebt).Slafes schreef:Ik val terug op een PAK minder als ik overstap naar VDSL en GEEN ENKELE provider op VDSL kan dat geven bij mij thuis.
Volledig naast de kwestie en helemaal niet slecht bedoeld, maar ik snap nog steeds niet waarom mensen bij een nieuwbouw geen wachtbuis laten leggen, al was het maar voor FTTH in de verre toekomst. Door dat niet te doen zet je je eigen dus eigenlijk vast aan 1 provider, en dan klagen dat je niet kan overschakelen o.OSlafes schreef:Ik woon absoluut niet op een eiland, ik woon net buiten Leuven, maar wat VDSL betreft heb ik volgens lijntest hier absoluut geen hoge snelheid dus dat is ook geen optie, ook al had ik een koperpaar in mijn nieuwbouwwoning.
Om dezelfde reden dat mensen niet naar iedere kamer vanuit een technische ruimte één of meerdere UTP kabels laten leggen. 99% mensen beseft gewoon niet dat het nuttig is... en 75% van de aannemers kent het verschil niet tussen een telefoondraad en een UTP kabel.MClaeys schreef:ik snap nog steeds niet waarom mensen bij een nieuwbouw geen wachtbuis laten leggen
nee, je toont juist aan dat je niet happy bent... met 'het beste'Slafes schreef:Wel, en dat is EXACT waarom die facebook groep opgericht is! Je vult het punt mooi aan en bewijst dus dat het wel degelijk nut heeft om tegen zo'n praktijken te protesteren!
Bedankt!
Natuurlijk moet Jupiler geen extra cadeau's geven, dit doen ze constant! Deze pagina is er als pastiche op de telecomklagers.
Nee, ik toon aan dat het niet zo simpel is om zomaar over te stappen en een goeie zaak te doen. Kijk, ik ben heel meelevend opgesteld, ik vind het erg dat mensen niet kunnen providerhoppen omv eender welk argument, en dan komt er een bepaald iemand tegen ieders schenen trappen door te stellen dat hij wel makkelijk kan hoppen, goeie deals krijgt en ook goeie verbindingen heeft. Pijnlijk.bambipower schreef:nee, je toont juist aan dat je niet happy bent... met 'het beste'Slafes schreef:Wel, en dat is EXACT waarom die facebook groep opgericht is! Je vult het punt mooi aan en bewijst dus dat het wel degelijk nut heeft om tegen zo'n praktijken te protesteren!
Bedankt!
Achteruit moet je nooit gaan, soms is Telenet nu eenmaal de beste keuze en kan je niet anders dan de meerkost betalen inderdaad.Slafes schreef: Krisken, ik heb een wachtbuis, en 2 keer raden waar die onder ligt... Ja, de oprit dus openbreken, iets wat ik niet ga doen voor een stap achteruit te zetten. De tip van satelliet te gebruiken... Mja, wederom, de kost aan antenne en installatie is niet goedkoop genoeg om dat zomaar te doen.
Als je een wachtbuis hebt, dan moet je je oprit toch niet openbreken? Hij ligt er al onder?Slafes schreef:Nee, ik toon aan dat het niet zo simpel is om zomaar over te stappen en een goeie zaak te doen. Kijk, ik ben heel meelevend opgesteld, ik vind het erg dat mensen niet kunnen providerhoppen omv eender welk argument, en dan komt er een bepaald iemand tegen ieders schenen trappen door te stellen dat hij wel makkelijk kan hoppen, goeie deals krijgt en ook goeie verbindingen heeft. Pijnlijk.bambipower schreef:nee, je toont juist aan dat je niet happy bent... met 'het beste'Slafes schreef:Wel, en dat is EXACT waarom die facebook groep opgericht is! Je vult het punt mooi aan en bewijst dus dat het wel degelijk nut heeft om tegen zo'n praktijken te protesteren!
Bedankt!
Daar zijn de klanten van Telenet het dus oa niet mee eens, dat er maar enkelen van kunnen profiteren terwijl zij vaak al jaren bij dezelfde blijven, om eender welke reden dan ook. Wees maar gerust, de persoon van die facebook pagina staat al verder dan waar pakweg tik ooit gestaan heeft.
Ik blijf er bij, van provider veranderen voor internet of TV, het is niet zo simpel als omschakelen voor gas/elektriciteit of uw mobiele provider. Ik wil dus ook niet het beste zoals je stelt. Ik zeg alleen dat als ik nu zou overschakelen naar VDSL ik een hele stap achteruit zet. Telenet is dus op dit moment mijn beste optie.
Krisken, ik heb een wachtbuis, en 2 keer raden waar die onder ligt... Ja, de oprit dus openbreken, iets wat ik niet ga doen voor een stap achteruit te zetten. De tip van satelliet te gebruiken... Mja, wederom, de kost aan antenne en installatie is niet goedkoop genoeg om dat zomaar te doen.