trouwe klanten niet tevreden

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ondertussen lezen we in het Belgacom forum dat Belgacom trouwe klanten opbelt om hen zomaar een kleine korting te schenken... van goede timing gesproken! :)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Tja, r2504, die port blocking is natuurlijk een service naar de klant toe he, voor zijn veiligheid ;-)

Btw, ondersteunt telenet geen sip (blocking?) , of gewoon niet op hun telefoon aansluiting? Ben hier aant overwegen om de ouders over te zetten op voip, maar als daar tech issues bij zijn bij telenet weet ik ze liever voor ik kosten doe :-)

mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Dat er gadgets bijgeleverd worden als je een abo aangaat is bij veel produkten zo en is ook merkbaar bij tijdschriften en kranten. Zo heb ik jaren een abo gehad op twee tijdschriften, waaronder elektuur. Steeds kon ik vaststellen dat nieuwe abonnees een leuke gadget gratis kreeg. Aan de andere kant kon je als abonnee ook genieten van kortingen en andere akties dus bleef je uit interesse dit produkt behouden. Telkens opzeggen en een nieuw abonnement opstarten was veel te omslachtig en deed je uit principe niet.

Als je dit doortrekt naar providers toe vind ik dat je best tevreden mag zijn. De meerderheid heeft bij het aangaan van zijn abonnement wel mogen genieten van een aktie, maar dit ging steeds om kleine ludieke bedragen. Een peulschil in vergelijking met wat een jaarcontract opbracht aan de provider.

Dat er nu een megagrootte actie door telenet opgezet word om klanten te ronselen met een ipad mini slaat dan ook in als een bom, maar het aanbieden van een elektronische gadget behoort nu eenmaal bij deze tijd. Zie maar bij de aanbiedingen van sommige kranten. Addertje onder het gras is dat je bij kranten een deel van de waarde van het produkt terug moet betalen als je je contract verbreekt voor 24 maanden.

Weet iemand hoe het hiermee zit bij telenet. Moest het zo zijn, dat je restwaarde mag betalen, dan lijkt het me geen kado te zijn, maar een vorm van koppelverkoop om de klant te houden voor, ik vermoed, twee jaar, en krijgt dit verhaal voor mij een andere wending.
BillyMobiel
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 11 keer

Goztow schreef:Ondertussen lezen we in het Belgacom forum dat Belgacom trouwe klanten opbelt om hen zomaar een kleine korting te schenken... van goede timing gesproken! :)

:beerchug:

En ook bij Colruyt Mobile zijn ze aan bestaande klanten gratis 200 MB aan 't weggeven...!
Zie https://www.colruytmobile.be/colruytmob ... 00mb.shtml :banana:
En ook op userbase: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?p=518887

Perfecte timing van Telenet zou ik zo zeggen! :roll:
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

ITnetadmin schreef: Btw, ondersteunt telenet geen sip (blocking?) , of gewoon niet op hun telefoon aansluiting? Ben hier aant overwegen om de ouders over te zetten op voip, maar als daar tech issues bij zijn bij telenet weet ik ze liever voor ik kosten doe :-)

Dat is geen probleem om SIP naar keuze te gebruiken via Telenet. Geen blokkering
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Ik heb net voor mezelf eens de berekening gemaakt, mocht ik zo'n gratis ipad willen:
Als je 6 maanden bij Telenet moet blijven, betaal je 601 euro (86,7/maand + 80 euro eenmalige kosten)
Momenteel heb ik Belgacom Comfort Internet + TV (-EPP korting), MV 15 euro (cashback verrekend) en OVH. Prijs voor 6 maanden: 326 euro.
Verschil: 275 euro, en dat is zowat exact de prijs van een iPad volgens Tweakers

Dan kan ik beter blijven en tegen mijn vrouw zeggen dat we de prijs van een Nexus tablet uitgespaard hebben :)
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

johcla dit is een geschenk dus zal het automatisch een 24 maand contract zijn
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
mailracer
Elite Poster
Elite Poster

Ik kan echter nergens afleiden dat je een contract van meer dan 6 maanden moet aangaan.
johcla
Elite Poster
Elite Poster

Ik zie ook nergens een minimumduur, dus heb ik de wettelijke minimumduur genomen.
Op 2 jaar tijd heb je de iPad mini al 4 keer betaald. Nu ja, zolang ze poorten blijven blokkeren enzo, is Telenet sowieso out-of-scope hier. Het enige wat me stoort bij Belgacom is de upload.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Na het extra persbericht van Telenet (en de interne communicatie naar de medewerkers, verkopers, techniekers om niet te "liken") blijft het toch verdacht stil bij hen. Ondertussen heeft de protest pagina van Facebook meer "likes" en is er volop media aandacht geweest. Dat zal toch wel ergens pijn moeten doen bij Telenet? Of zijn ze aan het wachten tot het allemaal een stille dood zal sterven om over drie maanden opnieuw een trouwe-klanten-onvriendelijke actie te lanceren?
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

Ik vraag me af of hier ook de 'kafka' methode zou werken? Iemand al geprobeerd? :eek:
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

johcla schreef:Ik heb net voor mezelf eens de berekening gemaakt, mocht ik zo'n gratis ipad willen:
Als je 6 maanden bij Telenet moet blijven, betaal je 601 euro (86,7/maand + 80 euro eenmalige kosten)
Momenteel heb ik Belgacom Comfort Internet + TV (-EPP korting), MV 15 euro (cashback verrekend) en OVH. Prijs voor 6 maanden: 326 euro.
Verschil: 275 euro, en dat is zowat exact de prijs van een iPad volgens Tweakers

Dan kan ik beter blijven en tegen mijn vrouw zeggen dat we de prijs van een Nexus tablet uitgespaard hebben :)
Ja, als je het zo bekijkt spaar je inderdaad uit. Iemand die nog niets heeft, spaart zich 601 euro uit als hij niet naar Telenet gaat, en die kan zich dan een nog veel mooiere iPad kopen. Maar helaas kan hij dan nog steeds niet op internet .
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Daarom dat ZIJN vergelijking wel correct is, hij kan immers hetzelfde dan met het Telenet product waarmee hij vergelijkt...
johcla
Elite Poster
Elite Poster

Ik wou enkel nagaan waar de commotie van komt en zien of het echt een ongelooflijke actie van Telenet is.
Maar als je wat rondkijkt als nieuwe klant, betaal je die ipad mini dus volledig mee.
Ik geef toe dat mijn configuratie niet zo plug & play is als alles-in-1 bij Telenet, maar het is ook niet ingewikkeld om te realiseren.
En je blijft vrij om een bepaald onderdeel te veranderen, als je bijvoorbeeld niet tevreden bent van het mobiel netwerk bij Telenet.
En je blijft vrij om zelf je tablet te kiezen. De opmerking over het uitsparen was een knipoog naar een sketch uit 'In de Gloria' :)
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

als mensen goedkoop willen zijn én een "plug en play" configuratie, kunnen ze naar scarlet trio gaan...
39 euro / maand, hebben ze tv+tel+int en op 6 maand 234 euro betaald. kunnen ze nog die ipad mini kopen en een keer op cafe :)

het draait allemaal om het idee dat in hun hoofd zit: "die mensen krijgen iets gratis, ik wil dat ook, maar ik wil er niks voor doen",
iets dat volgens mij typisch belgisch is: eerder klagen dan er zelf actie bij ondernemen (en een FB pagina noem ik geen actie).
verder vind ik eerlijk gezegd die mensen ook gewoon zeurpieten.

zoals ik reeds op FB bij iemand gezet had:

1) uiteindelijk betaalt ge der toch voor in uw abbo
2) switch ieder jaar naar de goedkoopste provider: cadeau + besparing
3) ge hebt ook iets gehad bij het klant worden (tenzij ge echt al JAAAREN klant zijt)
4) als TN nu zou zeggen: ok, ge krijgt em, maar ge moet 24 maanden klant blijven, zou het ook weer ni goed zijn...
johcla
Elite Poster
Elite Poster

Inderdaad: zorg dat je voor je telefoonnummer (weepee, ...) en je mail-adres (eigen domein, gmail, ...) onafhankelijk bent van je internet-provider en je kan zonder teveel rompslomp van de ene provider naar de andere hoppen.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

bwa, rompslomp blijft toch gedeeltelijk.
techniekers die moeten langskomen
aansluitkosten
soms aankoop modem
afsluiten vorig abbo (edpnet wou mij langer laten betalen dan ik klant was)
etc
....

Tis dus niet allemaal zo vanzelfsprekend. MAAR : het kan je wel veel geld besparen
de koe zegt boe
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Niet waar! Nogmaals, het is geen administratieve overstap! Ik heb geen koperpaar en moet mijn oprit dan maar openbreken en ik ben heus geen alleenstaand geval. Je krijgt ook helemaal andere hardware, andere mogelijkheden en vaak ook niet hetzelfde als wat je zoekt of wil. Ik zie daar een serieuze rompslomp in!

Stop met providerhopping zo aan te prijzen want het is geen geschenk en vaak gewoon ook niet mogelijk!
bambipower
Elite Poster
Elite Poster

vaak? Nie overdrijven hé...
de koe zegt boe
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

bambipower schreef:techniekers die moeten langskomen
Als ik daar al een dag voor moet thuisblijven is m'n "winst" verdwenen :lol:
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster

Ja, vaak, of denk je dat ze Whoppa snelheden en 3 tuners overal standaard geven? Kijk dan nog maar eens goed. Ik val terug op een PAK minder als ik overstap naar VDSL en GEEN ENKELE provider op VDSL kan dat geven bij mij thuis.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster

inderdaad R2504
Ik heb het geluk dat ik veel thuis kan zijn, maar niet iedereen heeft dat. Als je dan snow neemt, kan je wel 10tallen keer thuis blijven voor uiteindelijk de technieker langskomt :angel:

@ slaves maar als je op een eiland gaat wonen, moet je natuurlijk niet gaan klagen dat je geen waterleiding kan krijgen :-D

Je kan nog altijd een bhaalubox bijnemen naast je 2 belgacomboxen
de koe zegt boe
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Slafes schreef:Stop met providerhopping zo aan te prijzen want het is geen geschenk en vaak gewoon ook niet mogelijk!
Het is ALTIJD mogelijk, maar je moet er natuurlijk ook wat voor over hebben (zoals de aanleg van je koperpaar). En af en toe moet je ook eens niet denken in "packs"

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster

Bambipower...

Mijn nick wordt wel anders geschreven, maar bon... :wink:

Ik woon absoluut niet op een eiland, ik woon net buiten Leuven, maar wat VDSL betreft heb ik volgens lijntest hier absoluut geen hoge snelheid dus dat is ook geen optie, ook al had ik een koperpaar in mijn nieuwbouwwoning.

Nog een Bhaalubox er bij nemen? Ben je er nu mee aan het lachen? Dat ding kost 300 euro en wacht maar tot ze daar ook beginnen doorrekenen! Want eigenlijk heb je alleen maar SD uitzendingen. Met Telenet heb ik momenteel toch beter in huis dan eender welke provider me op dit moment kan aanbieden bij mij thuis. Dus zo evident is het providerhoppen niet voor zeer veel mensen.

Uw goedkoper oplossingen komen straks nog duurder uit dan Telenet. :|

Niet denken in packs? Waarom begint iedereen dan Snow aan te raden, dat is een pack! Ook zou het bijna ongelooflijk idioot zijn om pakweg Telenet niet in een pack te nemen, of ze pluimen u twee keer. Zo is het tegenwoordig bij zowat elke provider, neem een pack of betaal veel meer. Ik zie me trouwens hier ook geen fortuin aan energie verspillen door verschillende modems en boxen en dergelijke aan de muur te laten hangen.

En ja, het is altijd mogelijk,... Ik kan me ook inschrijven in een ritje ISS, maar helaas heb ik het geld er niet voor. ;) Zo is natuurlijk alles altijd mogelijk. Zal even mijn oprit openbreken om een kabeltje te leggen en dan honderden euro neerleggen om het weer in orde te krijgen zonder dat het nadien verzakt. :-)
bambipower
Elite Poster
Elite Poster

kijk, der zijn mensen die beter af zijn bij telenet en er zijn er die beter dsl nemen, en dan heb je de grote massa die beter hopt
Dus niet zeuren als je het 'beste' hebt... be happy
Ik ben tevreden dat ik kan hoppen, en overal cadeaus kan meepikken, mij hoor je niet klagen. Ben zelfs blij dat men vooral de nieuwe klant in de watten legt
de koe zegt boe
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster

Wel, en dat is EXACT waarom die facebook groep opgericht is! Je vult het punt mooi aan en bewijst dus dat het wel degelijk nut heeft om tegen zo'n praktijken te protesteren!

Bedankt! :)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Slafes schreef:Ik val terug op een PAK minder als ik overstap naar VDSL en GEEN ENKELE provider op VDSL kan dat geven bij mij thuis.
Het gaat daarbij zelfs nog niet over snelheden en volumes... maar gewoon de totaal andere technologie (en dus de noodzaak om je oprit open te breken als je niet beiden hebt).
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Slafes schreef:Ik woon absoluut niet op een eiland, ik woon net buiten Leuven, maar wat VDSL betreft heb ik volgens lijntest hier absoluut geen hoge snelheid dus dat is ook geen optie, ook al had ik een koperpaar in mijn nieuwbouwwoning.
Volledig naast de kwestie en helemaal niet slecht bedoeld, maar ik snap nog steeds niet waarom mensen bij een nieuwbouw geen wachtbuis laten leggen, al was het maar voor FTTH in de verre toekomst. Door dat niet te doen zet je je eigen dus eigenlijk vast aan 1 provider, en dan klagen dat je niet kan overschakelen o.O
Opnieuw, niet als verwijt ofzo he, ik vraag het me oprecht af :).

Sent from my Lumia 920 using Tapatalk
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

MClaeys schreef:ik snap nog steeds niet waarom mensen bij een nieuwbouw geen wachtbuis laten leggen
Om dezelfde reden dat mensen niet naar iedere kamer vanuit een technische ruimte één of meerdere UTP kabels laten leggen. 99% mensen beseft gewoon niet dat het nuttig is... en 75% van de aannemers kent het verschil niet tussen een telefoondraad en een UTP kabel.

Feit blijft dat er vandaag de dag honderduizende klanten zijn waarvoor een overstap heel wat meer is dan louter een nieuw contractje tekenen (zoals bij Electriciteit wel het geval is).
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Tja er zijn er ook die denken dat je voor belgacom/telenet een kabel moet leggen waarbij je de hele oprit moet open breken terwijl er al lang een wachtbuis ligt maar waar ze gewoon geen weet van hebben...

Telefonie = EDPnet + OVH
zerobug
Starter
Starter
Bedankt: 2 keer

Ik moet Slafes hier toch gelijk geven hoor.

Het is niet voor iedereen simpel om zomaar van provider naar provider over te stappen.

Als ik in mijn geval naar het koperpaar ga zal ik nog een snelheid van max 3Mbps d/l hebben en 512Kbps u/l
En digital tv kan ik dan ook vergeten.
Belgacom TV is momenteel niet beschikbaar. Beschikbaar vanaf 01/04/2015.

Deze datum is gebaseerd op de meest accurate informatie beschikbaar. Het zou echter kunnen dat er in de toekomst veranderingen optreden. Gelieve daarom op regelmatige basis deze site te raadplegen.

Dus Ik ben wel zo goed als verplicht om bij telenet te blijven ( ok er is TVV maar dat is ook een hele rompslomp om te plaatsen )
bambipower
Elite Poster
Elite Poster

Slafes schreef:Wel, en dat is EXACT waarom die facebook groep opgericht is! Je vult het punt mooi aan en bewijst dus dat het wel degelijk nut heeft om tegen zo'n praktijken te protesteren!

nee, je toont juist aan dat je niet happy bent... met 'het beste'

er is zelfs al een parodie op de website:
https://www.facebook.com/Jupkes?fref=ts

Jupiler. Wij, vaste klanten, willen ook wel eens een cadeau.
Natuurlijk moet Jupiler geen extra cadeau's geven, dit doen ze constant! Deze pagina is er als pastiche op de telecomklagers.
de koe zegt boe
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Er zijn meer mogelijkheden dan "internet over de koperlijn" en "internet over de coaxlijn" hé. Zo is er ook bijvoorbeeld nog SkyDSL (via satelliet)...

Telefonie = EDPnet + OVH
mailracer
Elite Poster
Elite Poster

Het gaat er hem niet om wat de beste provider is, maar het feit dat nieuwe klanten serieus verwend worden. Althans daar lijkt het op. Klanten die al jaren lid zijn van de gele clan, omdat ze inderdaad geen vdsl kunnen genieten, moeten wel 25 euro betalen als ze een nieuwere digicorder vragen na een defect. Zelf mag je wel toegeven dat je bij een king of kong abonnement wel van korting kon genieten als vaste klant, maar deze werd nadien toch doorgevoerd naar iedereen omdat dat naar de concurrentie toe goed was. Ook kon je blijven genieten van het HD XL pack nadat dit zogezegd betalend werd voor nieuwe klanten. Maar dat was ook alles dat ik hiervan kan herinneren.

Een goede geste zou zijn om bijv. rio aan te bieden aan de prijs van prime voor klanten die al x aantal jaren een dergelijk abonnement hebben.

OF

Werken met een getrouwheidskorting of iets dergelijk.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Mja persoonlijk begrijp ik sommige mensen niet, mijzelf inbegrepen, vaak is het goedkoper ergens anders, ik heb een Belgacom Pack, maar Scarlet is goedkoper, soit toch zie ik op de moeite om over te stappen. Maar ik hoor vaak hetzelfde van Telenet klanten, telenet is (te) duur, maar ze willen absoluut geen (v/a)dsl, 3 tuners snelle download tsja. Telenet gaat nooit concurreren tov dsl / scarlet op prijs. Ofwel moet je overwegen om over te schakelen ofwel moet je accepteren dat je absoluut Telenet wil, mja dan vrees ik dat er niets op zit dan de premium prijs te betalen.

Tsja concurentie op de kabel op het niveau van internet zie ik niet komen.

( En ja ik wil ook de snelheden van Telenet, mijn vdsl is maar 16,5 Mbit, maar de professionele producten zijn te duur dus tsja accepteer ik mijn 16,5 Mbit lijntje).
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster

bambipower schreef:
Slafes schreef:Wel, en dat is EXACT waarom die facebook groep opgericht is! Je vult het punt mooi aan en bewijst dus dat het wel degelijk nut heeft om tegen zo'n praktijken te protesteren!

Nee, ik toon aan dat het niet zo simpel is om zomaar over te stappen en een goeie zaak te doen. Kijk, ik ben heel meelevend opgesteld, ik vind het erg dat mensen niet kunnen providerhoppen omv eender welk argument, en dan komt er een bepaald iemand tegen ieders schenen trappen door te stellen dat hij wel makkelijk kan hoppen, goeie deals krijgt en ook goeie verbindingen heeft. Pijnlijk.

Daar zijn de klanten van Telenet het dus oa niet mee eens, dat er maar enkelen van kunnen profiteren terwijl zij vaak al jaren bij dezelfde blijven, om eender welke reden dan ook. Wees maar gerust, de persoon van die facebook pagina staat al verder dan waar pakweg tik ooit gestaan heeft.

Ik blijf er bij, van provider veranderen voor internet of TV, het is niet zo simpel als omschakelen voor gas/elektriciteit of uw mobiele provider. Ik wil dus ook niet het beste zoals je stelt. Ik zeg alleen dat als ik nu zou overschakelen naar VDSL ik een hele stap achteruit zet. Telenet is dus op dit moment mijn beste optie.

Krisken, ik heb een wachtbuis, en 2 keer raden waar die onder ligt... Ja, de oprit dus openbreken, iets wat ik niet ga doen voor een stap achteruit te zetten. De tip van satelliet te gebruiken... Mja, wederom, de kost aan antenne en installatie is niet goedkoop genoeg om dat zomaar te doen.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Het probleem met providerhoppen bij telenet is natuurlijk de hardware infrastructuur. Telenet is kabel monopolist, dus hopping betekent hier altijd een andere infrastructuur. Dat is niet zoals bij belgacom/weepee/andere adsl provider/...
Sommigen zullen mss geen koperpaar tot aan het huis meer hebben.
Meer mensen zullen in de situatie zitten waar het huis wat ouder is en er enkel coax getrokken is tot bij de tv. En van cat5 in de muur geen sprake is. En ja, dat kan allemaal verholpen worden maar vraagt extra werk en tijd en ...

Plus, ik vind het gewoon een schande dat trouw eigenlijk niet meer beloond, eerder zelfs afgestraft wordt.
Ik ben net 2 jaar bij Telenet met een 3pack, dus volgens de ipad redenering kom ik in aanmerking voor 70 euro per onderdeel van mijn pack. Of zou dat toch moeten, in een wereld waar trouw beloond wordt. Niet "teken nu voor 2 jaar en krijg korting op die ipad", maar "we bieden korting aan voor iedereen die reeds 2 jaar een service heeft", of allerminst toch het retroactief meetellen van die periode.
Het gaat hem hier niet over die ipad natuurlijk, maar wel on het idee dat trouw beloond wordt, en meegerekend wordt bij promoties. En die wereld is wat vele Belgen blijkbaar willen zien. We zijn dan ook hondstrouwe mensen van nature, vraag maar eens aan Vier wat voor ellende het is kijkers mee te nemen naar een andere zender :-)

MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Slafes schreef: Krisken, ik heb een wachtbuis, en 2 keer raden waar die onder ligt... Ja, de oprit dus openbreken, iets wat ik niet ga doen voor een stap achteruit te zetten. De tip van satelliet te gebruiken... Mja, wederom, de kost aan antenne en installatie is niet goedkoop genoeg om dat zomaar te doen.
Achteruit moet je nooit gaan, soms is Telenet nu eenmaal de beste keuze en kan je niet anders dan de meerkost betalen inderdaad.
Wie heeft die wachtbuis gestoken? Ik dacht dat het nut van zo een buis net was dat je niet meer moest breken? Kabel aan de straatkant er in schuiven en aan de huiskant komt hij er uit o.O
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Slafes schreef:
bambipower schreef:

Nee, ik toon aan dat het niet zo simpel is om zomaar over te stappen en een goeie zaak te doen. Kijk, ik ben heel meelevend opgesteld, ik vind het erg dat mensen niet kunnen providerhoppen omv eender welk argument, en dan komt er een bepaald iemand tegen ieders schenen trappen door te stellen dat hij wel makkelijk kan hoppen, goeie deals krijgt en ook goeie verbindingen heeft. Pijnlijk.

Daar zijn de klanten van Telenet het dus oa niet mee eens, dat er maar enkelen van kunnen profiteren terwijl zij vaak al jaren bij dezelfde blijven, om eender welke reden dan ook. Wees maar gerust, de persoon van die facebook pagina staat al verder dan waar pakweg tik ooit gestaan heeft.

Ik blijf er bij, van provider veranderen voor internet of TV, het is niet zo simpel als omschakelen voor gas/elektriciteit of uw mobiele provider. Ik wil dus ook niet het beste zoals je stelt. Ik zeg alleen dat als ik nu zou overschakelen naar VDSL ik een hele stap achteruit zet. Telenet is dus op dit moment mijn beste optie.

Krisken, ik heb een wachtbuis, en 2 keer raden waar die onder ligt... Ja, de oprit dus openbreken, iets wat ik niet ga doen voor een stap achteruit te zetten. De tip van satelliet te gebruiken... Mja, wederom, de kost aan antenne en installatie is niet goedkoop genoeg om dat zomaar te doen.
Als je een wachtbuis hebt, dan moet je je oprit toch niet openbreken? Hij ligt er al onder?

Telefonie = EDPnet + OVH
mailracer
Elite Poster
Elite Poster

welke provider het ook is, met of zonder wachtbuis. wat doet dat ertoe. :???:
Veel mensen zijn tevreden van telenet net als er ook mensen zijn die tevreden zijn van belgacom. Overstappen naar een andere provider, omdat je er een ipad mini bij krijgt. Waarom zou je dat doen, als je het niet echt nodig hebt. Of een produkt bijbestellen om een kortngsbon te krijgen van 70 Euro. ALs je dat niet nodig hebt. Overigens als ik hoor hoeveel mensen last hebben met overstappen naar een andere provider, dan is de drempel zeer groot om risico's te nemen enkel voor een ipad mini. Dus hoppen om steeds een geschenk te ontvangen is alleen maar besteed aan "de happy few" en niet voor iedereen van toepassing.

Wat de pagina op facebook duidelijk wil maken is dat telenet zijn vaste klanten niet moet sussen met pietpiraat apps en andere nutteloze gadgets die je zelden nodig hebt, maar ze het budget van de ipad mini's beter hadden besteed aan een eenmalige korting voor vaste klanten bijvoorbeeld. Nieuwe klanten kunnen overigens ook direct gebruik maken van de voordelen van vaste klanten.

Nu ben je als vaste klant verplicht om een produkt bij te bestellen als je korting wil op een ipad mini. ALs ik korting krijg, heb ik dat liever op een produkt naar keuze in een filiaal van telenet bijvoorbeeld.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”