Telenet ... dank u wel trouwe klant.

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
skipper
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 16 keer

Vind het wel ver gekomen, dat men je op de duur min of meer verplicht een facebook en/of twitter account te nemen om op een normale manier geholpen te worden. Aan mij niet besteed.
Normaal zou dit allemaal even snel moeten kunnen gebeuren via de normale manier, zijnde de helpdesk.

Verstuurd van mijn LG-D802
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

chrisj schreef:Enkele dagen geleden heb ik een tevredenheidsenquete aangekregen
.........
de nieuwe digicorder gaan halen en tegen mijn zin 25 euro opgelegd. Vandaag telefoon gekregen van de klantendienst van Telenet nav mijn tevredenheidsenquete
.........
- Ik heb een mooie geste gekregen van Telenet, waarvoor dank. J
En weten dat er zoveel mensen al eens 25 euro hebben moeten ophoesten hiervoor. Ze zouden het dan beter afschaffen, dan nadien een compensatie te moeten geven.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

skipper schreef: min of meer verplicht een facebook en/of twitter account te nemen om op een normale manier geholpen te worden.
Het is niet "min of meer"... maar gewoon een verplichting !

Ik heb eens getracht een probleem met Yelo TV te melden en men weigerde pertinent m'n klacht in ontvangst te nemen... ik moest dit doen via Facebook !
sirWard
Erelid
Erelid
Twitter: sirWard
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

Dat men je naar sociale media stuurt lijkt mij niet oké, maar dat er een andere responstijd via sociale media is vind ik dan weer geen enkel probleem.

Stuur een brief en je bent minstens een dag kwijt. Voor een e-mail hoef je niet bepaald te wachten maar een antwoord heb je via de telefoon - en misschien na wachttijd - wel vrij snel.

Dat je op Twitter na een halfuur al een reactie hebt is dan toch geen probleem? Je zit er niet alleen met een beperking van 140 tekens (wat ingewikkelde kwesties moeilijk communiceren maakt) maar moet ook evengoed wachten op een antwoord.

Elk communicatiekanaal heeft zijn voor- en nadelen. Om nu te gaan zeggen dat je een account moet nemen om degelijk geholpen te worden?

Sent from my GT-I9505G using Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”