Parking Charleroi (Brussels-South)
-
- Member
- Berichten: 58
- Lid geworden op: 17 apr 2012, 14:35
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 3 keer
P2 is max 10 à 15min wandelen van de terminal. ligt gewoon naast P1, maar is in openlucht, P1 is overdekt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
- Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
- Bedankt: 30 keer
Uiteindelijk gebruikt gemaakt van http://www.charleroi-luchthaven-parking.be/
Zeer tevreden van!
Je wagen staat veilig (goed afgesloten, camerabewaking) binnen gestald aan scherpe prijzen.
De uitbater brengt je per minibus naar de vertrekterminal . Heel vriendelijke man die je stipt op tijd komt halen.
Zeer tevreden van!
Je wagen staat veilig (goed afgesloten, camerabewaking) binnen gestald aan scherpe prijzen.
De uitbater brengt je per minibus naar de vertrekterminal . Heel vriendelijke man die je stipt op tijd komt halen.
Mijn terugvlucht uit Thessaloniki is geland om 22.30uur. Op 26 mei.
Ik heb mijn reis zeer zorgvuldig gepland van tevoren, alles is goed geboekt en betaald. Ik had geen bagage en ik wou zo snel mogelijk naar huis willen vertrekken, omdat het laat was en ik moest nog 100 km naar Antwerpen rijden. De dag daarop moest ik om 7.30 naar mijn werk.
Ik heb er op gerekend dat ik maximaal over een half uur nadat ik gebeld had/ "pick-up procedure return"/zou opgehald worden en vervoerd worden naar de parking.
Er stonden 30 tal mensen te wachten op een enkele vervoer auto voor 8 ?personen!
Er waren ook kinderen!
Na 30 minuten wachten heb ik gerealiseerd dat het nog lang zal duren. Minstens nog 40 minuten.
Ik heb een taxi genomen en naar de parking gereden. Dat heeft mijn kosten voor de parking met 15€ verhoogd.
Ik vind dat dit alles zeer slecht geregeld is! Ik wist niet vooraf dat zo lang wachten inbegrepen zou zijn. Tijdens zeer drukke periodes zoals die avond zouden minstens twee auto's moeten rijden.
Had ik beter voor een andere parking gekozen die meer zekerheid en comfort biedt.
Ik heb een klacht ingediend, maar geen reactie gekregen. Dat vind ik ook zeer "klantvriendelijk".
Dus, volgende keer een andere oplossing zoeken. QUICKPARKING Charleroi NIET AAN TE RADEN!
[ Post made via mobile device ]
Ik heb mijn reis zeer zorgvuldig gepland van tevoren, alles is goed geboekt en betaald. Ik had geen bagage en ik wou zo snel mogelijk naar huis willen vertrekken, omdat het laat was en ik moest nog 100 km naar Antwerpen rijden. De dag daarop moest ik om 7.30 naar mijn werk.
Ik heb er op gerekend dat ik maximaal over een half uur nadat ik gebeld had/ "pick-up procedure return"/zou opgehald worden en vervoerd worden naar de parking.
Er stonden 30 tal mensen te wachten op een enkele vervoer auto voor 8 ?personen!
Er waren ook kinderen!
Na 30 minuten wachten heb ik gerealiseerd dat het nog lang zal duren. Minstens nog 40 minuten.
Ik heb een taxi genomen en naar de parking gereden. Dat heeft mijn kosten voor de parking met 15€ verhoogd.
Ik vind dat dit alles zeer slecht geregeld is! Ik wist niet vooraf dat zo lang wachten inbegrepen zou zijn. Tijdens zeer drukke periodes zoals die avond zouden minstens twee auto's moeten rijden.
Had ik beter voor een andere parking gekozen die meer zekerheid en comfort biedt.
Ik heb een klacht ingediend, maar geen reactie gekregen. Dat vind ik ook zeer "klantvriendelijk".
Dus, volgende keer een andere oplossing zoeken. QUICKPARKING Charleroi NIET AAN TE RADEN!
[ Post made via mobile device ]