sinds valse wanden geen wifi op bepaalde plaatsen.

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

hara_mo schreef:Ik zal me kort voorstellen
Dat maakt het iets duidelijker... maar het eindresultaat blijft hetzelfde... je hebt enorm weinig ervaring en je gaat/hoopt op een contract bij het bedrijf voor de installatie van iets wat je nog nooit gedaan hebt. De vraag is of je je daar goed bij voelt... en zelf graag zou hebben dat bv. je loodgieter bij jou thuis komt leren een kraan aan te sluiten ?

Langs de andere kant kan ik apprecieren dat je wil bijleren... alléén de manier waarop is een beetje vreemd.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
Bedankt: 757 keer

xayana schreef:Het verschil zit 'm niet in de positieve of negatieve.
De TS spreekt over de RSSI, r2504 over de SNR.
Om het ene met het andere te vergelijken moet je dus nog het niveau van de ruis weten.
Ik denk niet dat de OP (TS) zover staat om dat te snappen, dus laten we het houden op "positief of negatief" :-)
Nu, ik ben er zelf ook niet in thuis hoor, in draadloze signalen allerlei.

Wat r2504 zegt. Wil je eens "oefenen", doe het thuis, of bij een vriend die een kmo heeft en je kostenloos eens wil loslaten, of vind een vzw die wat hulp kan gebruiken. Ik denk niet dat je al ver genoeg staat om commercieel aan de slag te gaan hiermee.

@hara_mo: ik denk bij negatieve dbs altijd over "signaal verlies", als dat een nuttig hulpmiddel zou kunnen zijn. Dus hoe "hoger" (in absolute waarde) hoe meer verlies. De experts terzake mogen me gerust verbeteren als ik hier op de verkeerde denkpiste zit.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”