Pagina 2 van 2
Re: Vertraging oplevering?
Geplaatst: 21 mei 2013, 17:12
door siMn
Leuk om te horen. Ik ben nog steeds aan het wachten. Heb dit weekend nog een maandje MV verlengd omdat de bundel deze week vervalt, en ik heb gevoel heb dat dit grapje nog lang kan duren.
Als het tegen eind deze week niet in orde is, dan zal ik naar een BGC gaan en den boel annuleren. Maakten ze er bij BGC shop een probleem van?
Re: Vertraging oplevering?
Geplaatst: 21 mei 2013, 18:44
door frado
Ja mijn bundel vervalt morgenochtend en heb al mijn krediet ook opgebruikt al
. Nee niet echt een probleem van gemaakt. Persoon moest wel bellen naar (interne) klantendienst, want GC kunnen zij niet bestellen in de winkel.
Zelf dacht hij eerst om bv een smart 15 aan te vragen, en dit dan te laten switchen naar GC wanneer nummer overgedragen is. Maar via telefoon iets anders gehoord neem ik aan, dus fax was voldoende..
Ging nog kopie per mail krijgen van fax, maar niks ontvangen, wrs typo gemaakt.
Hopelijk raakt het nu in orde, want die persoon die mij vandaag geholpen heeft komt dinsdag pas terug werken. ( zal toch bellen naar 6000 alst tegen donderdagnamiddag niet in orde is)
Re: Vertraging oplevering?
Geplaatst: 22 mei 2013, 12:26
door frado
Update: MV had mijn aanvraag van gisteren vandaag ontvangen. Heb echte rfoutje gemaakt bij het simkaartnr, dus ik moet het vandaag weer opnieuw doen. Dus normaalgezien ben ik morgen overgeschakeld.
*edit: port out is OK bij MV. Moest om 17u nog even naar Proximus bellen, dus nr overdracht is dan gestart. Zit atm wel nog altijd op het Base netwerk.
Had ik ergens gelezen dat Proximus altijd is om 12u smidddags?
Re: Vertraging oplevering?
Geplaatst: 23 mei 2013, 11:08
door siMn
@frado Al overgeschakeld? Ik heb nog steeds ontvangst bij BASE en een annulatie komt steeds dichter bij
Re: Vertraging oplevering?
Geplaatst: 23 mei 2013, 13:19
door frado
Jap, gisteren dus telefoongesprek om 17u waar het gestart is. Signaal viel vandaag weg om 11u30.
Heb jammergenoeg wel geen 4G op mijn iPhone 5. Zit nochtans in het gebied en het is geactiveerd op mijn tel nr. (en nodige aanpassingen gedaan via ipcc files)
Re: Vertraging oplevering?
Geplaatst: 23 mei 2013, 13:28
door siMn
Heb vanmiddag nog eens gebeld naar de e-shop. De medewerker aan de lijn had er GEEN BENUL van wanneer de nummeroverdracht zou plaatsvinden. Kan je dat nu geloven?
Ik vroeg hem als ik het kon annuleren en naar een BGC shop kon gaan om het boeltje te regelen; en hij zei dat je ze daar Generation Connect niet konden bestellen ofzo? Hoe heb jij dat gedaan frado? Want ik ga het boeltje annuleren.
Re: Vertraging oplevering?
Geplaatst: 23 mei 2013, 13:30
door krisken
GC kan je idd alleen bestellen via de website
Re: Vertraging oplevering?
Geplaatst: 23 mei 2013, 13:32
door frado
siMn schreef:Heb vanmiddag nog eens gebeld naar de e-shop. De medewerker aan de lijn had er GEEN BENUL van wanneer de nummeroverdracht zou plaatsvinden. Kan je dat nu geloven?
Ik vroeg hem als ik het kon annuleren en naar een BGC shop kon gaan om het boeltje te regelen; en hij zei dat je ze daar Generation Connect niet konden bestellen ofzo? Hoe heb jij dat gedaan frado? Want ik ga het boeltje annuleren.
Naar belgacom winkel gaan. Daar kunnen ze idd niet GC bestellen. Ik ben gewoon geweest, en zo'n blad tot nr overdracht laten invullen. Ordernummer van e shop hebbne we er ook bijgeschreven.
Je moet dus meehebben: je huidig nr + simkaart nr. EN je nieuw simkaart nr dat je kreeg van Proximus met de post.
Dat faxen ze dan, en de overdracht is binnen de 48u.
Het kan wel degelijk hoor, ook voor GC dus.(want je moet niks laten bestellen ,gwn nroverdracht faxen)
Re: Vertraging oplevering?
Geplaatst: 23 mei 2013, 13:35
door Vaganzza
Wat je wel kan doen: eerst een andere pay & go formule aanvragen via een shop en eens alles in orde is je via 6000 naar GC laten overzetten.
Re: Vertraging oplevering?
Geplaatst: 23 mei 2013, 18:32
door frado
Simn, laat dan weten hoe het bij u verlopen is he;)
Re: Vertraging oplevering?
Geplaatst: 24 mei 2013, 13:23
door siMn
Mijn signaal is net weggevallen. Denk dat de nummeroverdracht voltooid is. Al zal ik dat maar weten als ik de Proximus SIM er in steek als ik thuis ben (16u15).
Re: Vertraging oplevering?
Geplaatst: 24 mei 2013, 15:18
door siMn
@Frado; zit jij nu eigenlijk al bij Generation Connect ? Of nog steeds bij Smart 15 ? Hoe herlaad jij?
Re: Vertraging oplevering?
Geplaatst: 24 mei 2013, 17:11
door frado
Ik zat meteen op GC.. Toen mijn nummer ovegedragen was zat ik op GC met meteen €20 beltegoed.
Nog geen factuur ofzo gezien, ik gok dat die volgende week komt dan. Ik heb €20 auto herlaadbeurt(heb 10 mb binnen Europa al), dus ik gok dat het wel in orde is bij mij..
Heb dit duidelijk gezegd in de winkel ook dat ik GC wil, daarom ook mijn e shop bestelling op de fax geschreven.
Re: Vertraging oplevering?
Geplaatst: 25 mei 2013, 00:05
door siMn
Ondertussen is GC ook geactiveerd. Ik heb wel een saldo van 0€ met 5€ bonus. Automatische herlading valt op 18de. Dan zal ik wss mijn 20€ krijgen.
Re: Vertraging oplevering?
Geplaatst: 25 mei 2013, 07:06
door frado
Iemand anders had dit ook, ook op 18e. Ik vaneerste keer 20 euro :/