Pagina 2 van 2

Re: Inkomende gesprekken OVH of Weepee

Geplaatst: 27 feb 2014, 00:03
door nezriel
Een vraag over behoud van de lijn bij weepee. In hun contract staat het volgende:

"3.De eindklant ontvangt van WeePee een account-nummer voor de duurtijd van de overeenkomst met een minimum van 6 maanden. Bij afwezigheid van gebruik door de eindklant gedurende een periode van meer dan 2 maand behoudt WeePee zich het recht voor het account-nummer af te sluiten. Bij afwezigheid van gebruik door de eindklant gedurende een periode van meer dan 6 maand heeft WeePee het recht het al dan niet gekoppelde telefoon-nummer aan derden toe te kennen."

Wat bedoelen ze met afwezigheid van gebruik, is dit uitbellen of ontvangen van gesprekken?

Re: Inkomende gesprekken OVH of Weepee

Geplaatst: 27 feb 2014, 09:23
door philippe_d
Beide

Re: Inkomende gesprekken OVH of Weepee

Geplaatst: 24 maa 2014, 17:38
door Captain Unglued
Ik heb een FritzBox 7360. Is het mogelijk om meerdere telefoonnummers te gebruiken voor inkomende gesprekken? Stel bv. dat je een abonnement bij OVH én bij Weepee hebt (met verschillende nummers). Kun je ervoor zorgen dat anderen jou kunnen opbellen via beide nummers?

Re: Inkomende gesprekken OVH of Weepee

Geplaatst: 24 maa 2014, 17:48
door ubremoved_15739
Ja.

Re: Inkomende gesprekken OVH of Weepee

Geplaatst: 24 maa 2014, 21:00
door Captain Unglued
Bedankt! :-)