Re: Inkomende gesprekken OVH of Weepee
Geplaatst: 27 feb 2014, 00:03
Een vraag over behoud van de lijn bij weepee. In hun contract staat het volgende:
"3.De eindklant ontvangt van WeePee een account-nummer voor de duurtijd van de overeenkomst met een minimum van 6 maanden. Bij afwezigheid van gebruik door de eindklant gedurende een periode van meer dan 2 maand behoudt WeePee zich het recht voor het account-nummer af te sluiten. Bij afwezigheid van gebruik door de eindklant gedurende een periode van meer dan 6 maand heeft WeePee het recht het al dan niet gekoppelde telefoon-nummer aan derden toe te kennen."
Wat bedoelen ze met afwezigheid van gebruik, is dit uitbellen of ontvangen van gesprekken?
"3.De eindklant ontvangt van WeePee een account-nummer voor de duurtijd van de overeenkomst met een minimum van 6 maanden. Bij afwezigheid van gebruik door de eindklant gedurende een periode van meer dan 2 maand behoudt WeePee zich het recht voor het account-nummer af te sluiten. Bij afwezigheid van gebruik door de eindklant gedurende een periode van meer dan 6 maand heeft WeePee het recht het al dan niet gekoppelde telefoon-nummer aan derden toe te kennen."
Wat bedoelen ze met afwezigheid van gebruik, is dit uitbellen of ontvangen van gesprekken?