Paul Broothaers' visie op de toekomst van Adsl2Fit ...

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Pffff,

Als ik al die reacties in dit topic en andere zie dan word ik gewoon moedeloos. Als alle klein mannen die enkel kunnen zeveren en zagen e.d. ook daadwerkelijk iets zouden DOEN buiten enkel wat gezever en geklaag op dit forum ronsdpuien dan had het misschien al lang wat anders geweest.

Ik snap best iedereen's problemen, maar met zeveren en zagen word er niks opgelost. Ben je het beu ? Stap dan naar de ombudsman ofzo. Wil je er vanaf, betaal 10€ aan de wetswinkel en hoor wat zij te zeggen, maar gvd, stop nu toch eens met dat gezaag of je nu wel of niet je dvdke/mp3/divx e.d. kan downloaden en aan welke snelheid. Het is al maanden zo en we weten het allemaal, ne mens word er alleen maar ambtetanter van als ge die reacties leest.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Sasuke schreef:ook daadwerkelijk iets zouden DOEN buiten enkel wat gezever en geklaag


Er is maar één iemand die er iets moet aan doen... en da's webvisie !
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Sasuke schreef:Als ik al die reacties in dit topic en andere zie dan word ik gewoon moedeloos. Als alle klein mannen die enkel kunnen zeveren en zagen e.d. ook daadwerkelijk iets zouden DOEN buiten enkel wat gezever en geklaag op dit forum ronsdpuien dan had het misschien al lang wat anders geweest.


Misschien begrijp ik je verkeerd, maar HOE wil je dat de gebruikers van het product ADSL2Fit van de firma Webvisie het probleem van hun slechte verbinding ZELF oplossen ?
Of WAT verwacht je van diezelfde gebruikers ?

De UserBase heeft zich nu éénmaal geëngageerd om als spreekbuis voor Webvisie te fungeren, en één van de gevolgen daarvan is dat je malcontente bezoekers op de UserBase krijgt, en je kunt daar moedeloos van worden (negeer de posts dan gewoon), je kunt daar zelfs pissed van worden (negeer de posts dan gewoon)... maar wat je nu niet moet doen, is je frustratie op deze manier tentoonspreiden en diezelfde malcontente gebruikers verwijten dat ze niks DOEN.
En zijn hier voor zover ik het mij herinner al genoeg vragen geweest over hoe men onder zijn contract met WebVisie kan uitgeraken, maar die werden steeds negatief beantwoord ("je zult toch nog een volledig jaar moeten betalen" en antwoorden als dat)... Louter het stellen van zo'n vraag is toch al een teken van iets DOEN (al is het dan misschien niet véél).

My 2 cents, CueBoy.
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Errm,

Cueboy, r2504, met wat ik met die "DOEN" bedoelde staat daar toch onder ? Uiteraard moeten de gebruikers niet zelf een oplossing zoeken, nee, ik word er gewoon gek van dat ze zitten te zeveren maar ondertussen wel als een kip zonder kop voortbetalen en daarom nog harder beginnen te klagen.

PS: Gelieve heel de post te quoten in het vervolg, geeft een beter beeld. Strategisch quoten om iemand te pakken op z'n woorden ... tsss :)

grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Sasuke schreef:Strategisch quoten om iemand te pakken op z'n woorden ... tsss :)


Dat was zeker mijn bedoeling niet. En ik wou je zeker ook niet pakken op je woorden - zoals ik mij al afvroeg :
CueBoy schreef:Misschien begrijp ik je verkeerd

en blijkbaar was dat dus het geval hé :-)
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

You got me :)

Daar had ik over gelezen :oops: . Maarre .. er zijn inderdaad al wat posts geweest over het opzeggen van uw abbo. Ik heb zelfs enkele tips daarover gegeven. Maar als niemand daarop reageert en dan terug erover begint in andere posts ... tjah :)

Ach ... 't moest me gewoon ff van het hart.

Grtz,

Sasuke

PS: TIP: Wodka-Orange beginnen drinken om 16u is nooit goed ...
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

Ik begin te denken dat er hier een bende kleuters bezig is. We dienen ons te gedragen als volwassenen. We komen enkel tot resultaten door te praten en samen oplossingen te zoeken. Het is van geen nut mensen in het openbaar er door te sleuren. Dat heeft niemand graag!!!

Als je toch persé iemand er door wil sleuren, doe je dat in zijn of haar gezicht en in privé. Wat jullie deden, en ik heb het niet over de MODS..., is laag bij de grond en laf. Het is vergelijkbaar met een terrorist die zichzelf opblaast op een trein om zo veel mogelijk schade aan te brengen. En schade is er ook hier... De Heer Brothaers zal nog drie keer nadenken voor hij wat zegt en ik denk niet dat we nog op zijn hulp kunnen rekenen. Denk dus eerst eens 10 keer na voor jullie wat zeggen.

Jullie schieten op de verkeerde. We hadden nu iemand die van inside ons zou kunnen helpen... jullie plantten gewoon een mes in zijn rug. Een mooie actie is dat.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik moet Spock bijtreden. Er wordt niks zinnigs meer gepost. Ik zou ook niet graag op mijn woorden gepakt worden. De mening die op irc wordt mede gedeeld is die van paul zelf, niet het standpunt van webvisie zoals sommigen menen te verstaan. We zien dan ook niet in hoe er nog iets constructiefs uit deze thread zou kunnen ontstaan. Dus locked!
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”