nieuwe klant bij dommel en al 2 maand geen internet !

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Het rare is wel dat ze personeel zoeken met een opvallende link op de frontpage "JOIN OUR TEAM":

http://lianka.schedom-europe.net/vacatures/index/vacatures-bij-dommel-com.html schreef:dommel.com :: vacatures
:: helpdeskmedewerker administratie / sales
:: helpdeskmedewerker administratie / boekhouding
:: helpdeskmedewerker technical support
:: helpdeskmedewerker administratie / sales
....


Welk bedrijf zoekt er nu volk als ze financiele problemen hebben?
Ofwel is het maar schijn...
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Hoelang staan die er al op? Misschien vergeten af te halen?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

SplinterByte schreef:Welk bedrijf zoekt er nu volk als ze financiele problemen hebben?
Ofwel is het maar schijn...


Ik herinner mij een thread (ondertussen verwijderd) van een ex-werkneemster die de gang van zaken bij Dommel hier uit de doeken deed (ik moet dat nog als PDF hebben liggen ergens :wink: )
Bye, Maurice
https://on4bam.com
orkidea
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 feb 2011, 13:48

on4bam schreef:
SplinterByte schreef:Welk bedrijf zoekt er nu volk als ze financiele problemen hebben?
Ofwel is het maar schijn...


Ik herinner mij een thread (ondertussen verwijderd) van een ex-werkneemster die de gang van zaken bij Dommel hier uit de doeken deed (ik moet dat nog als PDF hebben liggen ergens :wink: )


Ik toon zeer veel interesse voor deze PDF! :banana:
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Die rode Join our team link op de frontpage heel recent dacht ik...(op news is de melding al van 10-11_2010)
beont
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 jan 2011, 10:06
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 4 keer

Het kan ook zijn dat er een aantal mensen hun ontslag gegeven hebben, en dat ze gewoon nieuw volk aan het zoeken zijn.
Stormlord
Premium Member
Premium Member
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 117 keer

Misschien zijn er een aantal werknemers die de bui al zien hangen en het zinkende schip aan het verlaten zijn.

Ik kan alleen zeggen dat ze mijn opzeg correct hebben behandeld tot nu toe.
Aangetekende brief gestuurd, daags nadien netjes een antwoord via mail gekregen dat ze de opzeg hebben ontvangen en ze het betreuren dat ik hen verlaat temeer daar er binnenkort nieuwe promoties voor reeds bestaande klanten zouden aankomen.

Administratief is het bij Dommel altijd wel wat een probleem geweest (op technisch vlak viel het aantal problemen wel mee), maar ik moet zeggen dat ze me daar wel aangenaam hebben verrast deze keer ...

Nu nog afwachten tot ze de service correct blijven leveren tot eind april ;)

Mocht het toch zover komen:
overname klanten en infra via e.v.t. curator (als het zover komt) is misschien een goed idee voor EDPNet (als zij dat financieel en qua infrastructuur aankunnen tenminste), zij hebben alleszins soortgelijke formules en zijn momenteel het betere alternatief geworden.

Tenzij Dommel zich serieus herpakt ziet het er alleszins niet rooskleurig uit.
Afbeelding
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

orkidea schreef:Ik toon zeer veel interesse voor deze PDF! :banana:


Dat kan ik mij voorstellen :wink:

Vermits ik niet meer met dezelfde PC werk staat die file op 1 van de HD's die uit de oude PC gesloopt zijn. Mits ik de tijd heb wil ik wel eens zoeken. 't zal niet voor direct zijn.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
the_philosophist
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 nov 2010, 17:54

on4bam schreef:
SplinterByte schreef:Welk bedrijf zoekt er nu volk als ze financiele problemen hebben?
Ofwel is het maar schijn...


Ik herinner mij een thread (ondertussen verwijderd) van een ex-werkneemster die de gang van zaken bij Dommel hier uit de doeken deed (ik moet dat nog als PDF hebben liggen ergens :wink: )

Zou je zou vriendelijk willen zijn om mij die door te mailen. Ik PM u mijn mail adres.


@ alle ontevreden klanten die al maanden zonder internet zitten maar wel al hele tijd aan het betalen zijn. Ik heb jullie normaal al allemaal via PB aangesproken maar hierbij toch nogmaals de link naar de facebook groep die ik heb opgericht met het doel onze krachten te bundelen tegen deze praktijken, hopelijk vinden we een manier om ons geld terug te krijgen. Of op zijn minst wat gehoor te vinden.
http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 4571799594
beont
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 jan 2011, 10:06
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 4 keer

Ik heb intussen de volgende reactie gehad ivm betaling dat reeds loopt, maar dat ik nog geen internet heb:

Op het moment dat deze in orde is kan u best even opnieuw contact met ons opnemen dan wordt de vervaldatum van de factuur opgeschoven.
fieus
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mei 2010, 13:21

Uit Graydon haalde ik volgende informatie over het betalingsgedrag van Schedom nv. Zoals je kan zien was er in Q2/2010 een aantal betalingsprobleem, maar dit heeft zich gestabiliseerd naar het jaareinde toe. Ook nu doen ze hun betalingen terug beter (maar onder het sectorgemiddelde).
Ikzelf heb ook een verhuis van een raw copper aangevraagd en ga me bevragen bij Belgacom of deze reeds al aangevraagd is door Dommel.
Bijlagen
getPicture.aspx.png
(31.93 KiB) Nog niet gedownload
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”