Misschien zijn er een aantal werknemers die de bui al zien hangen en het zinkende schip aan het verlaten zijn.
Ik kan alleen zeggen dat ze mijn opzeg correct hebben behandeld tot nu toe.
Aangetekende brief gestuurd, daags nadien netjes een antwoord via mail gekregen dat ze de opzeg hebben ontvangen en ze het betreuren dat ik hen verlaat temeer daar er binnenkort nieuwe promoties voor reeds bestaande klanten zouden aankomen.
Administratief is het bij Dommel altijd wel wat een probleem geweest (op technisch vlak viel het aantal problemen wel mee), maar ik moet zeggen dat ze me daar wel aangenaam hebben verrast deze keer ...
Nu nog afwachten tot ze de service correct blijven leveren tot eind april
Mocht het toch zover komen:
overname klanten en infra via e.v.t. curator (als het zover komt) is misschien een goed idee voor EDPNet (als zij dat financieel en qua infrastructuur aankunnen tenminste), zij hebben alleszins soortgelijke formules en zijn momenteel het betere alternatief geworden.
Tenzij Dommel zich serieus herpakt ziet het er alleszins niet rooskleurig uit.