Pagina 2 van 3

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 20 dec 2010, 22:56
door Dima_2005
Lord Utopia schreef:Maar ik heb toch liever verschijnen op mijn scherm: Mobile Vikings ipv ALDI. Komt daar nog bij dat de mogelijkheden van herladen bij MoVik. veel rijker is én dat de helpdesk overal bereikbaar is (email, bellen, twitter, facebook).
Amen to that. Kijk wel uit dat je niet het pad opgaat van Delta LLoyd :bdaysmile:

Ben zelf een fan van Mobile Vikings. En zou bv. NOOIT Aldi nemen, maar het zou wel leuk zijn moesten ze bv. voor 5€ 500MB aanbieden, en niet herladen = gratis, maar gewoon 5€ betalen... Is voor hun ook economisch meer haalbaar. (moesten ze hun data per 500MB kunnen inkopen bv.)

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 20 dec 2010, 23:05
door xenne
ze zouden beter zoiets uitwerken als de betamax clonen, je stort 15 euro, daar kan je dan 1 maand gratis mee surfen/sms-en (freedays)... na die maand begin je van dat krediet te gebruiken, en als het krediet op is moet je opladen wil je nog iets doen.

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 20 dec 2010, 23:08
door Lord Utopia
Dat willen ze juist niet doen, want klanten zouden dan 2,50 euro per megabyte verbruiken opeens, van de ene dag op de andere. Sms'en worden wel automatisch van het belkrediet afgetrokken.

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 20 dec 2010, 23:12
door xenne
tsja.... dat tarief van €2,5 per MB zouden ze dan wel eens moeten bijstellen... en ze zouden de klanten natuurlijk deftig moeten informeren. huidige situatie zal wel niet kunnen blijven duren

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 20 dec 2010, 23:20
door Lord Utopia
Die tarieven liggen vast door BASE denk ik. Is ook wel een reminder om mensen aan te manen te herladen hé, ge kunt ze niet verwijten een bedrijf te zijn dat winst wil maken. ;)

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 20 dec 2010, 23:39
door CeeSsss
MV zou ook een pakket van 400 sms'en, 20 min en 500 MB in de markt kunnen zetten, maar daar hebben ze niks bij te winnen. De marge wordt net gemaakt bij mensen (zoals ik) die niet alles opgebruiken. Als iedereen 1000 sms'en zou sturen en 2 GB zou surfen, zou MV allang failliet zijn.

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 21 dec 2010, 07:16
door silencer
Dima_2005 schreef:
Lord Utopia schreef:Maar ik heb toch liever verschijnen op mijn scherm: Mobile Vikings ipv ALDI. Komt daar nog bij dat de mogelijkheden van herladen bij MoVik. veel rijker is én dat de helpdesk overal bereikbaar is (email, bellen, twitter, facebook).
Amen to that. Kijk wel uit dat je niet het pad opgaat van Delta LLoyd :bdaysmile:
Dan schakel je dat toch gewoon uit (zo gefixed met android)

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 21 dec 2010, 19:11
door driesve
Lord Utopia schreef:Die tarieven liggen vast door BASE denk ik. Is ook wel een reminder om mensen aan te manen te herladen hé, ge kunt ze niet verwijten een bedrijf te zijn dat winst wil maken. ;)
Is dat tegenwoordig niet €0,50/MB?
http://www.jimmobile.be/nl/mobiel-internet
http://www.base.be/nl/mobiel/mobiel-int ... icktabs-24

Ik blijf bij JimMobile, dat bij mij nog een groot voordeel heeft.
€5/500MB en €1/10MB.
Als je binnen 30 dagen opnieuw een internetbundel aanvraagt, dan telt die dat er gewoon bij. Dus ik doe meestal 2 maanden 500 Mb en daarna veel maanden €1.
Je moet wel zelf een reminder instellen, maar met een smartphone is dat nu mega eenvoudig.

Re: Jullie gemiddeld verbruik (sms, bellen, data)

Geplaatst: 21 dec 2010, 22:02
door Ofloo
Argon schreef:Ik ben "blij" om te zien dat nog mensen met het probleem zitten van teveel geld op hun gsm. Ik zelf zit ook bij Mobile Vikings (zeer tevreden over). Maar als ik elke maand moet herladen stapel ik na X maand een groot bedrag op... Er zou inderdaad eens moeten gedacht worden aan een alternatieve formule.
idem zelfde probleem als ze nu gewoon eens die grace perriode verlengen, .. ipv 1000 gratis sms naar mobile vikingsklaten te geven, gvd ik weet nu al niet wat ik met 1000 sms moet doen laat staan met 2000.

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 21 dec 2010, 22:31
door satsurfer
+1 Ofloo

alles is too big bij MVO.....62 min. bellen, 2 GB, 2000 SMS'en....

en dan zeggen jullie allemaal, dat is zo goedkoop, het goedkoopste wat je kan vinden......dat zal wel zo zijn.....

maar als je nu een aanbieding vindt van vb. lekkere taarten...
je koopt 1 van 6 personen en je betaalt 7 €
maar als je er 5 koopt, betaal je maar 4 €/taart

alhoewel dit een zeer interessante aanbieding is (zoals mvo), stel ik mij volgende vraag:
Wat ben je met 4 extra taarten, als je met 1 taart voldoende hebt.....2 dagen later mag je ze weggooien....

of ga je ze stapelen zoals MVO belkrediet :lol:

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 21 dec 2010, 22:34
door Lord Utopia
Jongens toch, zo zeuren? Vind je uw gading niet bij Mobile Vikings, ga dan naar Jim Mobile of Aldi, hé?
Mensen vragen zich ook af hoe veel mensen kunnen opbellen, "opsurfen" of "opsms'en". Ieder beestje zijn pleziertje. Mensen die amper op internet zitten vragen zich ook af hoe jullie zoveel op internet kunnen zitten.

Had het voor MoVi financieel voordelig geweest dat ze kleine pakketten konden aanbieden, dan hadden ze het al lang gedaan. Ze proberen voor iedereen een zo goed mogelijk pakket op de markt te brengen dat voor iedereen zo aangenaam mogelijk is. De datalimiet is gestegen omdat meer mensen meer en meer data verbruikten, de sms'en idem. Wil je veel bellen? Herlaad voor 40 euro. Accepteer eens dat de wereld niet rondom enkele gebruikers draait (die 50 sms'en, 10 belminuten, en 20 MB verbruiken).

Ik ben ook een kleine gebruiker, maar mij zie je toch niet zagen? Als ik iets goedkoper vind (én even goed of beter is), dan ben ik ook weg hoor?

Ik kan het niet anders plaatsen dan: stop met neuten en stap over naar het groene gras. Je kan, je hebt de mogelijkheid. Je nummer wordt overgedragen, je zit niet vast aan een abonnement.

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 21 dec 2010, 23:04
door satsurfer
"Jongens toch, zo zeuren? Vind je uw gading niet bij Mobile Vikings, ga dan naar Jim Mobile of Aldi, hé? "

=> Oei, is dit al zagen als je gewoon voor jezelf de balans maakt? Allée, uw masker valt terug af...
.....ik vind het een prachtig product, maar voor mij overkill. Oei, mag ik dit niet zeggen?

Als ik -met mijn huidig belprofiel- naar Aldi zou stappen, zou ik de helft betalen.....en niet het geneut van JULLIE moeten aanhoren (op uw niveau afdalen) dat we dikke profiteurs zijn & moeten stoppen met zagen.....

"Mensen vragen zich ook af hoe veel mensen kunnen opbellen, "opsurfen" of "opsms'en". Ieder beestje zijn pleziertje. Mensen die amper op internet zitten vragen zich ook af hoe jullie zoveel op internet kunnen zitten. "
=> Bij mij bestaat er nog iets anders dan SMS'en, waarbij de bestemmeling het toch niet zo goed begrepen heeft...dan pak ik liefst de gewone -edpnet- telefoon. en constant -als een johnny- op mijn smartphone zitten kijken tot ik een mail/sms krijg doe ik niet. en dan die 'boerkes' die op de trein heel hun leven (welke klootzakken hun collega's wel zijn) roepen door de telefoon

"Had het voor MoVi financieel voordelig geweest dat ze kleine pakketten konden aanbieden, dan hadden ze het al lang gedaan."
=> mobiel internet is nog niet volledig ingeburgerd bij het brede publiek, en vele mensen gebruiken het gewoon om treinvertragingen te bekijken, efkes iets opzoeken op google, mailtjes checken.....daar heb je geen 2 GB voor nodig.

"Ze proberen voor iedereen een zo goed mogelijk pakket op de markt te brengen dat voor iedereen zo aangenaam mogelijk is. De datalimiet is gestegen omdat meer mensen meer en meer data verbruikten, de sms'en idem."
=> da's hetzelfde bij de internetoperatoren....laatste jaren bleven datalimieten hangen, laatste 2 jaar is er plots op korte tijd enorme boost gekomen, tot heden limietloos......hoeveel mensen hebben limietloos nodig? 2% van de klanten? daarvoor betalen alle 'normale' -legale?- downloaders onrechtstreeks voor....limieten stijgen, & abboprijzen blijven identiek?! Waarom blijft limiet niet hetzelfde & zakken de abboprijzen?

Accepteer eens dat de wereld niet rondom enkele gebruikers draait (die 50 sms'en, 10 belminuten, en 20 MB verbruiken)."
=> da's een uitspraak voor uw rekening!

Ik ben ook een kleine gebruiker, maar mij zie je toch niet zagen? Als ik iets goedkoper vind (én even goed of beter is), dan ben ik ook weg hoor?
=> ik ook....heb al simyo, wire-less, medionmobile, mvo gehad...dus ik lig niet wakker als ik efkes 2 dagen geen bereik heb door overstap..

Ik kan het niet anders plaatsen dan: stop met neuten en stap over naar het groene gras. Je kan, je hebt de mogelijkheid. Je nummer wordt overgedragen, je zit niet vast aan een abonnement.
=> wat denk je, dat ik debiel ben? Ik ken het klappen van de zweep!

Aan alle kritische geesten, als ge kritische bedenkingen hebt bij MVO limieten/geldigheid/.... hier niet ventileren :nono: , en zeker niet bij Lord Utopia :bang:

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 21 dec 2010, 23:40
door Lord Utopia
satsurfer schreef: => Oei, is dit al zagen als je gewoon voor jezelf de balans maakt? Allée, uw masker valt terug af...
.....ik vind het een prachtig product, maar voor mij overkill. Oei, mag ik dit niet zeggen?
Welk masker?
satsurfer schreef:Als ik -met mijn huidig belprofiel- naar Aldi zou stappen, zou ik de helft betalen... en niet het geneut van JULLIE moeten aanhoren (op uw niveau afdalen) dat we dikke profiteurs zijn & moeten stoppen met zagen...
Uw woorden. Ik heb nooit gezegd dat jullie (dikke) profiteurs zijn.
satsurfer schreef: => mobiel internet is nog niet volledig ingeburgerd bij het brede publiek, en vele mensen gebruiken het gewoon om treinvertragingen te bekijken, efkes iets opzoeken op google, mailtjes checken.....daar heb je geen 2 GB voor nodig.
Mobile Vikings zijn een doelgroep die surfen, sms'en en bellen. 25.000 klanten die er hun gading wel vinden. Van mij mag Mobile Vikings morgen pakketten aanbieden met kleine hoeveelheden smsjes en megabytes. Maar op dit moment is daar geen sprake van. Dus: Wie zijn gading daar niet vindt, moet naar iets anders waar dat wel aangeboden wordt.
satsurfer schreef: => da's hetzelfde bij de internetoperatoren....laatste jaren bleven datalimieten hangen, laatste 2 jaar is er plots op korte tijd enorme boost gekomen, tot heden limietloos......hoeveel mensen hebben limietloos nodig? 2% van de klanten? daarvoor betalen alle 'normale' -legale?- downloaders onrechtstreeks voor....limieten stijgen, & abboprijzen blijven identiek?! Waarom blijft limiet niet hetzelfde & zakken de abboprijzen?
Daar is een boost gekomen doordat er één provider de voortrekkersrol heeft gespeeld. Alee, er zijn er een heel aantal die voorop gingen, maar Belgacom was de eerste grote die ongelimiteerd aanbood op al haar producten.
satsurfer schreef: => da's een uitspraak voor uw rekening!
Die neem ik ook graag voor mijn rekening, die uitspraak! Ikzelf ben geen grootverbruiker, nergens niet. Niet voor vast internet (50 GB grens nog niet bereikt), niet voor mobiel internet (300 MB maximaal), niet voor bellen (ik bel maximaal 10 minuten per maand), niet voor smsjes (ik verbruik er maximaal 200?), niet voor... eender wat. Voor mij hoeven de providers geen ongelimiteerd aan te bieden hoor, ik heb het niet nodig.
satsurfer schreef: => ik ook....heb al simyo, wire-less, medionmobile, mvo gehad...dus ik lig niet wakker als ik efkes 2 dagen geen bereik heb door overstap..
Deze zouden niet bij mij passen. Waarom niet? Die "mobiele providers" zijn niet actief op Twitter, de helpdesk staat niet "dag en nacht" klaar (merk op: de haakjes), ik krijg daar geen gratis herladingen, ik kan met die providers niet praten alsof ze mijn vrienden zijn, ze zijn te koel richting hun gebruikers, bij die providers moet ik ook wakker liggen over mijn verbruik (met 2 GB, 2k smsjes kan ik doen wat ik wil).
satsurfer schreef: => wat denk je, dat ik debiel ben? Ik ken het klappen van de zweep!
Uw woorden... alweer. Verkeerde veronderstellingen.
satsurfer schreef:Aan alle kritische geesten, als ge kritische bedenkingen hebt bij MVO limieten/geldigheid/.... hier niet ventileren :nono: , en zeker niet bij Lord Utopia :bang:
[/quote]Mobile Vikings. MVO is wat... Mobile Vokings ofzo?
Iedereen mag hier ventileren. Maar ik zie hier al krachttermen als "gvd" en constant afbreken van een goed product. Bij vast product zit ge vast aan 12 maanden, hier niet. In plaats van constant gelanterfanter over hoe slecht iets niet is (of niet voldoet aan uw eisen), kan je even goed direct de stier bij de horens vatten en direct overschakelen.

Ik weet waarom ik klant ben bij een provider/winkel/enz., eender dewelke.

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 22 dec 2010, 10:53
door Goztow
En dan nu terug on topic, ajb, mensen.

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 22 dec 2010, 11:32
door satsurfer
Lord Utopia schreef:Mobile Vikings zijn een doelgroep die surfen, sms'en en bellen. 25.000 klanten die er hun gading wel vinden. Van mij mag Mobile Vikings morgen pakketten aanbieden met kleine hoeveelheden smsjes en megabytes. Maar op dit moment is daar geen sprake van. Dus: Wie zijn gading daar niet vindt, moet naar iets anders waar dat wel aangeboden wordt.
MVO is de eerste provider die mobiel surfen betaalbaar gemaakt heeft + prima helpdesk.! Momenteel zijn ze prijsbreker.....en de andere zullen moeten volgen.....ik zie binnenkort Carrefour Mobile dit ook aanbieden.
Lord Utopia schreef:Ikzelf ben geen grootverbruiker, nergens niet. Niet voor vast internet (50 GB grens nog niet bereikt), niet voor mobiel internet (300 MB maximaal), niet voor bellen (ik bel maximaal 10 minuten per maand), niet voor smsjes (ik verbruik er maximaal 200?), niet voor... eender wat. Voor mij hoeven de providers geen ongelimiteerd aan te bieden hoor, ik heb het niet nodig.
oei, dan hebben we nog hetzelfde profiel :beerchug:
Lord Utopia schreef: Mobile Vikings. MVO is wat... Mobile Vokings ofzo?
Iedereen mag hier ventileren. Maar ik zie hier al krachttermen als "gvd" en constant afbreken van een goed product. Bij vast product zit ge vast aan 12 maanden, hier niet. In plaats van constant gelanterfanter over hoe slecht iets niet is (of niet voldoet aan uw eisen), kan je even goed direct de stier bij de horens vatten en direct overschakelen.
sorry, maar ik breek MVO niet af!!! ik zeg gewoon, het is 'te' en ik zou graag iets zien van 10 €/maand dan een bundel waarvan je maar 10% van gebruikt.
Lord Utopia schreef: Ik weet waarom ik klant ben bij een provider/winkel/enz., eender dewelke.
Ik ook....daarom bij edpnet/ecopower/ethias/colruyt/lampiris/touring/Bemobile echtgenote....

I rest my case.....

Ik kijk nog eventjes de kat uit de boom en ondertussen onthoud ik mij van mijn persoonlijke visie, waarbij ik MVO nooit in diskrediet gebracht heb. :evil:

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 22 dec 2010, 12:53
door LPS
@satsurfer, OK, het is vreselijk offtopic, maar waarom gebruik je constant de afkorting 'MVO' en niet MV of MoVi of gewoon Mobile Vikings? Ik zie niet in hoe MVO enigszins kan verwijzen naar Mobile Vikings...

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 22 dec 2010, 14:34
door satsurfer
MVO

Mobile Vikings Operator? :bang:

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 22 dec 2010, 14:57
door Trojan
Gebruik gewoon MV. MVO lijkt veel te hard op MVNO.

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 22 dec 2010, 14:58
door Lord Utopia
De naam is Mobile Vikings, en niets anders... Dus ofwel volledige naam, ofwel MV.

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 22 dec 2010, 15:03
door Tommy78
Als je wat belkrediet kwijt wil kan je ook nog altijd smsjes naar music for life sturen (4342 €1/sms),
niet vergeten de groetjes te doen aan userbase he! :banana:

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 22 dec 2010, 16:00
door krisken
Lord Utopia schreef:De naam is Mobile Vikings, en niets anders... Dus ofwel volledige naam, ofwel MV.
Of MoVi zoals iemand anders op UB het ook noemt :-)
Overigens : de groetjes van mij gelezen op vrt? Heb wat smskes gestuurd :)

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 22 dec 2010, 16:43
door Lord Utopia
'k Ga der ook enkele sturen om 17:00. ;)

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 22 dec 2010, 16:48
door localhost
Lord Utopia schreef:MVO = Mobile Vokings?
MVNO = Mobile Virtual Network Operator
MNO = Mobile network operator
MVO = Member of the Royal Victorian Order / Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen / Margarine, Vetten en Olië / Montserrat Volcano Observatory / Mountain View Optometry / Motor Vehicle Operator / Mean-Variance Optimization / Money Value Only / Male Voice-Over / Market Value Opinion / Management View Option
PCMCIA: People Can't Memorize Computer Industry Acronyms

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 10 jan 2011, 22:36
door satsurfer
Lord Utopia schreef:Spijtig genoeg moeten enkelen het verbrodden voor anderen, want die enkelen zorgen dat MV veel kosten moet maken waardoor zo'n Grace Period ondertussen bijna onmogelijk is geworden.
Knip
Van mij mogen ze de misbruikers ook blokkeren. Ze verpesten het alleen maar voor de anderen.
Lord Utopia schreef:Maar ik heb toch liever verschijnen op mijn scherm: Mobile Vikings ipv ALDI. Komt daar nog bij dat de mogelijkheden van herladen bij MoVik. veel rijker is én dat de helpdesk overal bereikbaar is (email, bellen, twitter, facebook).
Zoals Mobile Vikings zelf zei: hoe meer mensen naar Aldi gaan, hoe beter. Want het verlaagt de drempel enorm en wanneer Aldi niet meer volstaat, is de drempel naar MoVik. veel gemakkelijker.
Die nonsense redenering: ‘liever Mobile Vikings ipv Aldi’ op scherm, reageer ik zelfs niet op.
Ge moet mij niet meer beschuldigen van misbruik....tja....gebruik 50 MB, 100 SMS (omdat ze toch gratis zijn), en 20 belminuten...en als ik 5 dagen over mijn grace period zit & niet herlaad, ben ik een parasiet van het systeem..... :-D

Herladen Aldi…..moeilijk is dat niet….ga jij nooit naar Aldi? Ik mss. ook maar 1 keer per 2-3 maand. Dus herlaadkaartje kopen is niet moeilijk…..hou dat herlaadnr. bij op smartphone…..en kan asap herladen met sms (telefoon ook) 'LOA, gevolgd door herlaadnr. op kaartje'
gaat sneller dan via EDGE en paypal.
idem DATAbundel activeren van Aldi.
saldo…gewoon sms 1966 en binnen 5 sec. uw saldo ;-)
hoef ik 5 methodes om te herladen? Of ben ik weer te kritisch? :eek:
Lord Utopia schreef:Jongens toch, zo zeuren? Vind je uw gading niet bij Mobile Vikings, ga dan naar Jim Mobile of Aldi, hé?
Accepteer eens dat de wereld niet rondom enkele gebruikers draait (die 50 sms'en, 10 belminuten, en 20 MB verbruiken).
Ik kan het niet anders plaatsen dan: stop met neuten en stap over naar het groene gras. Je kan, je hebt de mogelijkheid. Je nummer wordt overgedragen, je zit niet vast aan een abonnement.
Tja, onderstaande ‘enkelingen’ hadden toch ook liever een light pakketje… :lol:
CeeSsss, xenne, decat, Trojan, Argon, Maglor

Ik heb uw goede raad opgevolgd Lord Utopia. Vrij. 7/01 om 10.45 u. mijn document met nummerportatie via mail naar aldi verstuurd (dag voordien waren er problemen rond 17.30 u. met hun fax). Ma 10/01 de fax nogmaals gestuurd, ter bevestiging.
Vanavond om 18.30 u. had ik plots geen netwerk meer (geen waarschuw sms ontvangen), simkaartje ingeplugd….en er staat MEDIONMobile, geen Aldi, Lord Utopia :eek:
bij Mijn SIMS bij MV zijn ze blijkbaar nog niet op de hoogte dat ik vertrokken ben, ze krijgen nog 2,83 € als cadeautje :-D

En als MV binnen een aantal maanden ziet dat er veel mensen afdruipen, gaan ze wel moeten ingrijpen…..als ik zie dat al zoveel mensen problemen hebben om hun saldo op te gebruiken….
is wel pré-paid bij MV, dus gaan snel weg zonder kosten…..(of komen terug)…
en je kan max. 6 gratis herladingen krijgen dacht ik of zo...dus je zal niet eeuwig gratis surfen.

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 10 jan 2011, 22:45
door Lord Utopia
Umad, bro?
Die nonsense redenering: ‘liever Mobile Vikings ipv Aldi’ op scherm, reageer ik zelfs niet op.
Ge moet mij niet meer beschuldigen van misbruik....tja....gebruik 50 MB, 100 SMS (omdat ze toch gratis zijn), en 20 belminuten...en als ik 5 dagen over mijn grace period zit & niet herlaad, ben ik een parasiet van het systeem..... :-D
Nonsens? Voor mij is dat geen nonsens. Dat is mijn keuze en opinie. De voorbije 4 maanden surf en bel ik gratis, dat zie ik Aldi niet doen.
Herladen Aldi…..moeilijk is dat niet….ga jij nooit naar Aldi? Ik mss. ook maar 1 keer per 2-3 maand. Dus herlaadkaartje kopen is niet moeilijk…..hou dat herlaadnr. bij op smartphone…..en kan asap herladen met sms (telefoon ook) 'LOA, gevolgd door herlaadnr. op kaartje'
gaat sneller dan via EDGE en paypal.
idem DATAbundel activeren van Aldi.
saldo…gewoon sms 1966 en binnen 5 sec. uw saldo ;-)
Nee, ik ga nooit naar Aldi. Nooit. Met als meest belangrijke reden: het is te ver. Het ligt aan de andere kant van deze stad. Ik ga wel heel veel naar de Delhaize, omdat dat juist naast de deur ligt. Maar 't is niet omdat ik mijn voedselwaar daar koop, dat ik Delhaize op mijn gsm wil zien verschijnen. Da's moeilijk begrijpbaar, hé.
Ik herlaad via internet thuis, via Ogone (bancontact).
Ik heb uw goede raad opgevolgd Lord Utopia.
Toppi, want ik ga beter slapen vannacht!
En als MV binnen een aantal maanden ziet dat er veel mensen afdruipen, gaan ze wel moeten ingrijpen…..als ik zie dat al zoveel mensen problemen hebben om hun saldo op te gebruiken….
is wel pré-paid bij MV, dus gaan snel weg zonder kosten…..(of komen terug)…
en je kan max. 6 gratis herladingen krijgen dacht ik of zo...dus je zal niet eeuwig gratis surfen.
Er bestaan genoeg producten waar je uw belkrediet aan kan verbruiken (De Lijn, condooms, Rapidshare, spelletjes als Tribal Wars, of gewoon websites met een nummer waar je naar belt, en dan de helft van je krediet terugkrijgt.
Ey, Proximus klanten hebben hetzelfde probleem, want veel/sommige/enkele (ik weet het niet) hebben ook nummers met +honderd euro op.

Ik wil bewijzen zien dat je maximaal 6 herladingen krijgt.

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 10 jan 2011, 22:50
door philippe_d
@ satsurfer ...
@ Lord Utopia ...

OK, we hebben jullie beide standpunten nu (nog) eens gehoord.
Ik neem aan dat we de discussie Aldi vs Mobile Vikings hierbij kunnen sluiten (voor het escaleert ... )
Met dank.

Philippe.

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 10 jan 2011, 23:08
door silencer
Er bestaan genoeg producten waar je uw belkrediet aan kan verbruiken (De Lijn, condooms, Rapidshare, spelletjes als Tribal Wars, of gewoon websites met een nummer waar je naar belt, en dan de helft van je krediet terugkrijgt.
Te belachelijk voor woorden, waar kunnen we vandaag weer geld aan uitgeven ?

De melding Medionmobile kan je overigens ook uitzetten mocht je dat willen :roll:
Medion: ook een gratis helpdesk(voip), 078/35 30 33 (MV).

Heb jaren bij Wire-less gezeten (7 jaar), factuur is wel gemakkelijk, maar als je 1 of meerdere aldi talk kaarten bij je hebt (portefeuille) heb je amper last van het herladen.

Als je niet toekomst met 400MB dan is MV wss een goede keuze (of een sms duim hebt).

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 10 jan 2011, 23:14
door Lord Utopia
MV contacteer ik via Twitter. Of Facebook. Da's ook gratis. ;) Bovendien bel ik amper, dus een paar minuten bellen naar hun hd is geen probleem voor mij. (ik heb ze maar 1 keer nodig gehad in al die maanden dat ik klant ben, trouwens)
Maar dit is het laatste dat ik erover schrijf.

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 10 jan 2011, 23:19
door satsurfer
Lord Utopia schreef:Ik wil bewijzen zien dat je maximaal 6 herladingen krijgt.
ik dacht dit ooit gelezen te hebben, maar ik vind het niet direct terug.....

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 10 jan 2011, 23:25
door Dima_2005
In een chatsessie met mobilevikings heb ik voor de grap de vraag gesteld:
"stel dat ik op een dag 10 klanten zou aanbrengen, daar gaat jullie toch niet mee kunnen lachen om me 10 gratis herladingen te geven"
antwoord:
"je doet maar, het is die 10 herladingen voor jou waard om 10 nieuwe klanten te hebben".

Dus op zich die gratis 6, denk toch niet dat het klopt.

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 10 jan 2011, 23:30
door FunkStar
Ze gaan er natuurlijk van uit dat die 10 nieuwe klanten, voor langer dan 1 maand klant gaan zijn dus is elke nieuwe klant héél veel waard ;-)

180 euro per kop per jaar * 10 = € 1800 (gaande dat de 10nieuwe klanten min 1jaar klant zijn en elke maand herladen)

en jij krijgt 150 euro aan belkrediet -> 1 malig (10 nieuwe klanten * €15)

Mooi cadeau maar tegelijk een goeie deal voor MV

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 10 jan 2011, 23:32
door satsurfer
silencer schreef:
Er bestaan genoeg producten waar je uw belkrediet aan kan verbruiken (De Lijn, condooms, Rapidshare, spelletjes als Tribal Wars, of gewoon websites met een nummer waar je naar belt, en dan de helft van je krediet terugkrijgt.
Te belachelijk voor woorden, waar kunnen we vandaag weer geld aan uitgeven ?

De melding Medionmobile kan je overigens ook uitzetten mocht je dat willen :roll:
Medion: ook een gratis helpdesk(voip), 078/35 30 33 (MV).

Heb jaren bij Wire-less gezeten (7 jaar), factuur is wel gemakkelijk, maar als je 1 of meerdere aldi talk kaarten bij je hebt (portefeuille) heb je amper last van het herladen.

Als je niet toekomst met 400MB dan is MV wss een goede keuze (of een sms duim hebt).
eindelijk iemand die gezond verstand gebruikt, en mensen niet afbreekt omdat ze niet 'hun' keuze volgen....

idd. eerst 10 € betalen, om dan 4 € terug te krijgen via 0900 nr. of zo.....omgekeerde wereld.

MV heeft een goed product, maar dat geeft je het recht niet om MedionMobile af te breken. Voor ieder profiel is een specifieke operator interessant.
en bellen aan 0,05 € naar mijn vrouw geeft me ook goed gevoel ipv 0,25 €. Nu moest ik telkens 'weigeren' en haar terugbellen om mijn saldo toch maar te zien slinken....

idd. helpdesk Medionmobile gratis via vaste telefoon...

• Maandag tot vrijdag: 09.00 tot 19.00 uur (dus s'avonds 2 u. langer open :-D )

Mobile VIkings
Ma-Vr: 08.30 - 12.00 en 12.30 - 17.00

Ook enkele jaren bij Wire-less gezeten, maar helpdesk kan je niet echt zeggen....iemand daar bereiken was quasi onmogelijk....en hun tarieven waren even vastgeroest als de statuten van ambtenaren :lol

@ Philippe, mogen mensen hun standpunten ook al niet weergeven....escaleert dit? we leiden wel af.....

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 10 jan 2011, 23:39
door Lord Utopia
Twitter = 24u op 24. Kijk maar eens naar hun profiel om hoe laat ze antwoorden. Ze kijken op geen uur. ;) http://twitter.com/mobilevikings

Het is 15 euro die op mijn gsmnr blijft staan, 15 euro waar ik niets mee doe. Dus moest ik de helft terugkrijgen, is dat pure winst. 7,5 euro voor internet+sms'en?

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 10 jan 2011, 23:40
door satsurfer
FunkStar schreef:Ze gaan er natuurlijk van uit dat die 10 nieuwe klanten, voor langer dan 1 maand klant gaan zijn dus is elke nieuwe klant héél veel waard
klant op 23/7...je betaalt 15 €, maar krijgt ook sim....verwerkingskosten, dus 'maand 1' denk ik niet dat ze veel verdienen...
2 gratis herladingen gehad.
dus 3 X betaald (eigenlijk 2, 1ste verdienen ze wss. niets aan).....en nu zit ik terug bij mijn oude operator, MedionMobile.

Da's het voordeel van pré-paid ;-)

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 10 jan 2011, 23:45
door satsurfer
Lord Utopia schreef:Twitter = 24u op 24. Kijk maar eens naar hun profiel om hoe laat ze antwoorden. Ze kijken op geen uur. ;) http://twitter.com/mobilevikings

Het is 15 euro die op mijn gsmnr blijft staan, 15 euro waar ik niets mee doe. Dus moest ik de helft terugkrijgen, is dat pure winst. 7,5 euro voor internet+sms'en?
ja, maar mij interesseert het niet om om 1 u. s'nachts in het weekend een antwoord op mijn vraag te krijgen....
idd. dat zal Aldi Talk niet kunnen evenaren

Lord Utopia, als jij daar blij mee bent....als ik 7,5 € zal verbruiken op 1 maand, dan gaat dit effectief van mijn belkrediet....that's it....dan kan ik voor 90 € andere leuke -Aldi/lidl?- spullen kopen en heb ik meer gemoedsrust dan quasi onbeperkt sms'en en internetten.

mss. beter dat we welletjes/nietjes spelletje afsluiten.....jij tevreden, ik -voorlopig- tevreden.....
schilder gewoon Aldi bellers niet als 'marginalen' af.....ik kan ook de dingen doen die ik moet doen, en wens geen 25 herlaadmethodes en 24/24 u. 7d/7 support

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 10 jan 2011, 23:56
door Lord Utopia
:roll: En nu gedaan hierover. ;)

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 06 jun 2011, 07:58
door Trojan
Ik probeer de laatste dagen na te kijken hoeveel MB ik reeds verbruikt heb, maar zowel de app als de website zeggen dat ik nog 2.0GB over heb.

Zijn er nog mensen bij wie het volume niet aangepast wordt naarmate je meer verbruikt?

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 06 jun 2011, 08:32
door Tim.Bracquez
Is nu al enige tijd zo dat de tellertjes niet meer werken.

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 06 jun 2011, 13:17
door Tommy78
+1 Het is al een hele tijd (weken) dat ik geen update van de datalimiet meer krijg in de (android) app.
vermoedelijk iets met een gewijzigde API ofzo?

Re: Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Geplaatst: 06 jun 2011, 13:20
door q-tec
De laatste 3 maanden is mijn teller nog niet gewijzigd van 2048mb dus geen idee wat ik gebruik.