755mb = 1.152.998.017 bytes?
-
- Elite Poster
- Contacteer:
en wat is het doel daarvan?? is er daar ergens iets logisch voor?
I love it when a plan comes together!
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Met 2 pctjes online zijn met elk een verschillend ip en maar betalen voor één ? Wel... op één pctje draai je een server ofzo en op de andere doe je de gewone dingen Of één connectie is voor je familie en de andere voor jou... (je kan dan in feite ook gewoon sharen)
Diene vriend kon dacht ik op elke pc de max snelheid halen tegelijkertijd (toen nog 1.1Mbit/s), dus op de ene pc een download aan 100kbyte/s en op de andere ook tegelijkertijd
Met die 3.3Mbit/s zal dit waarschijnlijk iets minder makkelijk te halen zijn (ik bedoel op elke pc 300kbyte/s tegelijkertijd)?
Nu is de vraag natuurlijk: Kan ik die connectie niet laten maken door één pctje met 3 netwerkkaarten waarvan er 2 verbonden zijn met een hub voor het inbellen vie de modem en de andere (3de NIC) verbonden is met een andere (of dezelfde) hub/switch die dan de rest van je thuis voorziet van internet. Die pc maakt dus een connectie via beide kaarten en trunced beide lijnen tot één (max 2 keer zo snel downloaden?), of load balancing kan ook leuk zijn dan heb je geen last meer van die 36uur ip changes (voor zij die daar al last van hadden...). Het is en moet mogelijk zijn
Diene vriend kon dacht ik op elke pc de max snelheid halen tegelijkertijd (toen nog 1.1Mbit/s), dus op de ene pc een download aan 100kbyte/s en op de andere ook tegelijkertijd
Met die 3.3Mbit/s zal dit waarschijnlijk iets minder makkelijk te halen zijn (ik bedoel op elke pc 300kbyte/s tegelijkertijd)?
Nu is de vraag natuurlijk: Kan ik die connectie niet laten maken door één pctje met 3 netwerkkaarten waarvan er 2 verbonden zijn met een hub voor het inbellen vie de modem en de andere (3de NIC) verbonden is met een andere (of dezelfde) hub/switch die dan de rest van je thuis voorziet van internet. Die pc maakt dus een connectie via beide kaarten en trunced beide lijnen tot één (max 2 keer zo snel downloaden?), of load balancing kan ook leuk zijn dan heb je geen last meer van die 36uur ip changes (voor zij die daar al last van hadden...). Het is en moet mogelijk zijn
NuKeM
-
- Elite Poster
- Contacteer:
euh, van dat plus abo vroeg ik mij dat niet af zenne, dat is eigenlijk wel logisch omdat je daar alleszinds met meer dan 1pc op het net mag.
Maar waar zit de logica in het toelaten van 2 connecties van dezelfde login op 1 en dezelfde bas??
Maar waar zit de logica in het toelaten van 2 connecties van dezelfde login op 1 en dezelfde bas??
- All Your Base
- Plus Member
da's gedaan voor bilan teleworkers: zij hebben dikwijls zowel een skynet login voor prive gebruik, als een teleworker login (user@COMPANY). dikwijls willen zij met de twee login gelijktijdig verbinden (bvb vader moet thuiswerken en zoontje wil op internet )
maar dat werkt dus ook voor twee skynet verbindingen. veel haal je er nochtans niet uit aangezien je de bandbreedte toch moet delen, en je even goed 1 verbinding kan delen over verschillende pc's.
maar dat werkt dus ook voor twee skynet verbindingen. veel haal je er nochtans niet uit aangezien je de bandbreedte toch moet delen, en je even goed 1 verbinding kan delen over verschillende pc's.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm dat van dat teleworken is idd wel goed gezien zo ver had ik eerlijk gezegd nie gedacht. Das idd heel just!
Thx for the information All your base, we weten weer iets bij
Thx for the information All your base, we weten weer iets bij