Tegen november is Belgacom TV te bekijken op de computer

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Jack Daniels schreef:Als dan blijkt dat Belgacom aanhangers meteen hun gal beginnen te spuwen en je troll beginnen te noemen zonder dat ze ook maar de minste moeite doen om met tegenargumenten te komen,
De tegenargumenten zijn in andere threads meer dan genoeg aan bod gekomen.
dan lijkt het mij meer dan duidelijk dat mijn opmerkingen terecht zijn.
Dat is uw mening
Er zijn trouwens geen tegenargumenten op mijn opmerkingen.
Zie eerste quote.
Zo vind ik bv. dat er heel wat lelijke auto's op straat rondrijden. Moet je die dan ook meteen gaan verbieden?
Ja.
Zo vind ik dat mijn buur een aantal lelijke planten in zijn tuin heeft staan. Moet hij die dan verwijderen?
Wat uw buur doet op zijn eigendom is zijn zaak, zolang hij niet strafbaar bezig is kan niemand hem iets verbieden.
Een parabool tegen de gevel vind ik in elk geval 10 keer mooier ogen dan de sprietantennes die we jaren geleden op onze daken hadden staan.
Beide zijn even lelijk.

Het moet maar eens gedaan zijn met altijd belgacom bashen, als je niets nuttig toe te voegen hebt zwijg dan gewoon, anders ga ik ook het telenet-subforum volspammen met mijn "mening".
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Jack Daniels schreef:Het zal wel aan mij liggen zeker, maar ik begrijp totaal niet hoe Belgacom TV aan klanten raakt. Met opnames kun je niks doen, streamen gaat niet (meer), is je abonnement verlopen kun je je opnames niet meer bekijken en ga zo maar door. Ben ik content dat ik een paar jaar geleden voor satelliet ontvangst heb gekozen. Op mijn Mac kan ik elke stream van mijn ontvanger draadloos bekijken om dan nog niet te spreken van alle andere mogelijkheden.

Wat heeft dit met streamen op de pc te maken ??

Met een goeie Dvb-s reciever kan je dit al veel langer, maar is dat een reden om BGC beginnen af te kraken ?
Trouwens, met de officiële TVvlaanderen ontvangers kan je die dingen ook helemaal niet, dus de onwetende klant (95% van alle klanten) koopt bij TVvlaanderen ook een kat in een zak.

Trojan schreef:Het moet maar eens gedaan zijn met altijd belgacom bashen, als je niets nuttig toe te voegen hebt zwijg dan gewoon, anders ga ik ook het telenet-subforum volspammen met mijn "mening".
Oei, ik weet het ondertussen al dat telenet te duur is ;-)


P.S.: Ik heb aan zee een H10D schotel staan (doe de googels), geen kat die door heeft dat dat een satellietschotel is.
Laatst gewijzigd door iceke 11 aug 2010, 10:20, in totaal 1 gewijzigd.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Trojan schreef:
Het moet maar eens gedaan zijn met altijd belgacom bashen, als je niets nuttig toe te voegen hebt zwijg dan gewoon, anders ga ik ook het telenet-subforum volspammen met mijn "mening".
Spam maar vol; ik zit nooit in het Telenet forum (of een van de subforums van TN).
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Jack Daniels schreef:Het zal wel aan mij liggen zeker, maar ik begrijp totaal niet hoe Belgacom TV aan klanten raakt. Met opnames kun je niks doen, streamen gaat niet (meer), is je abonnement verlopen kun je je opnames niet meer bekijken en ga zo maar door. Ben ik content dat ik een paar jaar geleden voor satelliet ontvangst heb gekozen. Op mijn Mac kan ik elke stream van mijn ontvanger draadloos bekijken om dan nog niet te spreken van alle andere mogelijkheden.
waarom moet je iets me opnames kunnen doen?
Je neemt iets op omdat je het niet kunt bekijken om één of andere reden. Eenmaal bekeken heb je het niet meer nodig.
Je opmerking is dus niet terecht. En als je iets wil bewaren, kan je er nog altijd een dvd-recoder tussenplaatsen. Dit is technisch perfect mogelijk. Dus zeker geen terechte opmerking van je.

Streamen gaat inderdaad niet meer, maar dit was nooit legaal. Dit was allerlei gefoefel om dit te kunnen bekijken.
Geen terechte opmerking van je.

Als je abonnement van een boeket is stopgezet, lijkt het mij nogal logisch dat je die opnames van deze zenders niet meer kunt bekijken. Dit hangt nu eenmaal samen. Wederom geen terechte opmerking.

En waarom Belgacom TV aan klanten geraakt?
Omdat ze een goed aanbod hebben. Dit kan je niet ontkennen.
Meer dan 850.000 klanten op 5 jaar tijd. Dat is gewoonweg schitterend.
En niet vergeten dat Belgacom TV volledig van 0 begonnen is. Helemaal anders als Telenet die al meer dan 20 jaar actief zijn op de markt.
vasonline
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 25 aug 2007, 14:45
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 18 keer

Zamba schreef: Als je abonnement van een boeket is stopgezet, lijkt het mij nogal logisch dat je die opnames van deze zenders niet meer kunt bekijken. Dit hangt nu eenmaal samen.
Dat lijkt me allesbehalve logisch... :eek:
Maar aangezien men men het in de Belgacom optiek ziet als "huren" ziet begrijp ik het vanuit hun standpunt wel.

Afin, neem de post niet te serieus op. Ik weet ook wel dat velen enkel time-shiften, en voor zoiets is het inderdaad perfect.
(Zoals je zelf ook aangeeft)

Op gebied van aanbod volg ik je wel.
Laatst gewijzigd door vasonline 11 aug 2010, 10:54, in totaal 6 gewijzigd.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Nu is de quote juist. Thanks.
Laatst gewijzigd door Jack Daniels 11 aug 2010, 11:05, in totaal 1 gewijzigd.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Zamba schreef: En als je iets wil bewaren, kan je er nog altijd een dvd-recoder tussenplaatsen. Dit is technisch perfect mogelijk. Dus zeker geen terechte opmerking van je.
Streamen gaat inderdaad niet meer, maar dit was nooit legaal.
Als je abonnement van een boeket is stopgezet, lijkt het mij nogal logisch dat je die opnames van deze zenders niet meer kunt bekijken.
Oei Zamba, ik denk dat jij 1 van die mensen bent die Quisnix bedoeld ;-)
Er is een verschil tussen wat BGC & TN geeft (of niet geeft in dit geval) aan hun klanten & de Regelgeving in Belgie.

Het is perfect legaal op een 1:1 thuiscopy te maken op welk medium dan ook, alleen BGC & TN houden dit tegen.
Het is perfect legaal op een Digitaal tv kanaal te streamen, alleen BGC & TN houden dit tegen.
Het is perfect legaal om een thuiscopy in huis te hebben ook al heb je je boeket opgezegd, alleen BGC & TN houden dit tegen.

Dus wat jij logistisch vindt, is alleen maar in het voordeel van BGC & Telenet en een groot nadeel voor de consument(die dit blijkbaar allemaal zonder moeite slikt)
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Zal dan iedereen via de pc ook het belgisch voetbal kunnen aanschaffen (uiteraard tegen betaling)?

Iemand een idee van of gaat dit niet gebeuren of moet je toch persee een decoder hebben al zou dat maar heel bizar zijn dus ik kan me niet voorstellen je daarvoor een decoder ofzo moet gaan hebben?

Zou echt wel top zijn mocht belgacom ervoor zorgen je via pc naar je matchen wil kijken, als dat goed streamt en wat goede kwaliteit is geen probleem voor mij.
Ge kunt ze kussen
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Jack Daniels schreef:Ik moet je toch tegenspreken voor wat dat technisch onderlegd zijn betreft. Vooraleer ik met TV ontvangst via satelliet begonnen ben, heb ik mij uren en uren ingelezen op diverse fora. Ik heb vragen gesteld die anderen voor mij al misschien tien keer hadden gesteld. Ik heb gekeken en vergeleken, zowel prijs, mogelijkheden, apparatuur... Uiteindelijk ben ik bij satelliet ontvangst terecht gekomen. En achteraf bekeken moet ik eerlijk bekennen dat het hele satelliet gebeuren op zich helemaal niet moeilijk is. Het meest lastige is het juist africhten van de schotel maar met een kompas kom je al een heel eind. En ik sta totaal niet sceptisch tegenover anderen hun keuze. In een vorige posting merkte ik gewoon (een paar van) de nadelen op van tv kijken via Belgacom, die ook opgaan voor Telenet. Als dan blijkt dat Belgacom aanhangers meteen hun gal beginnen te spuwen en je troll beginnen te noemen zonder dat ze ook maar de minste moeite doen om met tegenargumenten te komen, dan lijkt het mij meer dan duidelijk dat mijn opmerkingen terecht zijn. Iemand die zich niet kan verdedigen begint te roepen en te schelden, zo is het altijd al geweest. Er zijn trouwens geen tegenargumenten op mijn opmerkingen. En over het esthetische aspect van een schotel, dat is een subjectief gegeven. Zo vind ik bv. dat er heel wat lelijke auto's op straat rondrijden. Moet je die dan ook meteen gaan verbieden? Zo vind ik dat mijn buur een aantal lelijke planten in zijn tuin heeft staan. Moet hij die dan verwijderen? Een parabool tegen de gevel vind ik in elk geval 10 keer mooier ogen dan de sprietantennes die we jaren geleden op onze daken hadden staan.
Ben ik toch content ik een slingbox heb manman.

Ik ben niet tegen schotel maar waarom schotel? Omdat je 2000 posten of meer hebt? Goed voor deze dan maar ik wil bij zoveel mogelijk zenders nl subs hebben en de meesten hebben die niet + laat staan ik er tijd voor heb om naar al die zenders te kijken + je toch maar altijd 1 zender terzelfdertijd kan bekijken.
Het enige wat ik mis (bij telenet of belgacom) zijn 2 zaken; te weinig zenders die nog in HD zijn en belgisch voetbal die ik mis en daardoor hoop belgacom dat voor iedereen ter beschikking stelt al is het via pc, i don't care, ik sluit m'n laptop aan m'n 46inch tv en dan zie ik het ook via tv.
Ge kunt ze kussen
doeternietoe2
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 27 jan 2010, 11:56

Als je echte een TV fanaat zijt is schotel de beste oplossing vind ik.
Ik denk dat je die kut zenders ook kan uitvinken net zoals bij BGC TV.
Via schotel krijg je tenminste de .nl zenders. En kost je +-13€/maand voor bijna alle zenders.
2 kameraden van me hebben schotel en dit is de ideale oplossing als dit je enigte bron is van ontspanning.

Ik heb BGC TV omdat het gratis is en ik zelf heel weinig tv kijk. Voor de rest is er met BGC TV niks te beleven ook al heb je al de boeketen (geen sport fan). Zelf kijk ik nu nog steeds analoog zolang het signaal nog te beschikking is. (kijk andere threads van mij over BGC TV)
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

de commerciele zenders uit NL ga je niet kunnen bekijken, zelfs niet via schotel want deze zijn gecodeerd
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Zamba, alvorens je hier iets schrijft, gelieve u beter te informeren. Wettelijk gezien MAG je de NL commerciëlen hier niet bekijken (auteursrechten), maar in de praktijk KAN je ze wel ontvangen en bekijken. Ze zijn gecodeerd maar dat maakt helemaal niks uit. Enige voorwaarde: een satelliet ontvanger met Ethernet aansluiting en die CCCam of Gbox ondersteunt, dat alles in combinatie met cardsharing en je kan kijken naar de NL commerciële zenders zoveel je wilt. En voor het geval je mij niet wilt geloven, je bent altijd welkom om het met eigen ogen te aanschouwen.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

sorry jack, ik kan niet alles weten, jij ook niet. vandaar ook dit forum.
en de manier waarop je dit zegt, bevalt me niet!

tuurlijk als je de regels overtreedt, kan er veel hoor.
niet alleen op vlak van digitale tv...

wettelijk gezien mag het niet en al diegene die deze regel overtreden, zouden een boete moeten krijgen. en dit is mijn mening.

eerlijk duurt het langst.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Over wat wel of niet eerlijk is, kunnen we hier nog pagina's vullen. En wie zonder zonde is... Ben jij dan zo een voorbeeldig iemand Zamba, die nooit muziek, software, games... heeft gedownload en op CD of DVD gebrand? Heb je eerlijk altijd voor alles betaald? Nooit een rip van CD of DVD gemaakt? Nooit een mp3 van favoriete muziek gemaakt? Zelf nooit een centje in het zwart bij verdiend? Zelf nooit iets in het zwart laten uitvoeren bij jou thuis?
En de toon die je niet bevalt: kijk naar de eerste of 2de pagina van deze thread. Een gebruiker hier ging zodanig ver in zijn reacties op mijn posting dat een van de mods heeft moeten ingrijpen en zijn reactie moeten verwijderen.
Laatst gewijzigd door Jack Daniels 11 aug 2010, 14:11, in totaal 1 gewijzigd.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Zamba schreef:sorry jack, ik kan niet alles weten, jij ook niet. vandaar ook dit forum.
en de manier waarop je dit zegt, bevalt me niet!

tuurlijk als je de regels overtreedt, kan er veel hoor.
niet alleen op vlak van digitale tv...

wettelijk gezien mag het niet en al diegene die deze regel overtreden, zouden een boete moeten krijgen. en dit is mijn mening.

eerlijk duurt het langst.
Haha, 2 de keer op 1 dag dat je hier iets schrijft over "wettelijk'" en je er totaal naast zit.
Wettelijk mag je hier wel naar de Nederlandse Commerciële kijken, op voorwaarde dat Jack Daniels zij domicilie heeft in Nederland ;-)
Wat JD nu doet, namelijk cardsharing is wel verboden.
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Jack Daniels schreef:Over wat wel of niet eerlijk is, kunnen we hier nog pagina's vullen. En wie zonder zonde is... Ben jij dan zo een voorbeeldig iemand Zamba, die nooit muziek, software, games... heeft gedownload en op CD of DVD gebrand? Heb je eerlijk altijd voor alles betaald? Nooit een rip van CD of DVD gemaakt? Nooit een mp3 van favoriete muziek gemaakt? Zelf nooit een centje in het zwart bij verdiend? Zelf nooit iets in het zwart laten uitvoeren bij jou thuis?
En de toon die je niet bevalt: kijk naar de eerste of 2de pagina van deze thread. Een gebruiker hier ging zodanig ver in zijn reacties op mijn posting dat een van de mods heeft moeten ingrijpen en zijn reactie moeten verwijderen.
jack,

hoe komt het dat alles zo duur is?
CD, DVD, games en dergelijke... omdat iedereen alles illegaal wil hebben en downloaden.

Mocht iedereen alles hebben aangekocht de laatste 10 jaren, alles zou veel goedkoper zijn de dag vandaag. Daar al eens aangedacht?
En het zou ook beter zijn voor de economie.

En zwartwerk? Een van de belangrijkste oorzaken dat er personen werkloos zijn...
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

iceke schreef:
Zamba schreef:sorry jack, ik kan niet alles weten, jij ook niet. vandaar ook dit forum.
en de manier waarop je dit zegt, bevalt me niet!

tuurlijk als je de regels overtreedt, kan er veel hoor.
niet alleen op vlak van digitale tv...

wettelijk gezien mag het niet en al diegene die deze regel overtreden, zouden een boete moeten krijgen. en dit is mijn mening.

eerlijk duurt het langst.
Haha, 2 de keer op 1 dag dat je hier iets schrijft over "wettelijk'" en je er totaal naast zit.
Wettelijk mag je hier wel naar de Nederlandse Commerciële kijken, op voorwaarde dat Jack Daniels zij domicilie heeft in Nederland ;-)
Wat JD nu doet, namelijk cardsharing is wel verboden.
nee ik zit er niet langs. wat ik straks zei, daar blijf ik bij wat het klopt. Maar ja dat is ieder zijn mening weer.

Dus naar Nederlandse commerciele zenders mag dus niet in Belgie. je zegt hetzelf. Haha. Wie een kuil graaft voor een ander,...
Natuurlijk op voorwaarde dat, maar in principe doet dat niet ter zake. Het mag niet.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Zamba, om het even duidelijk te maken (want Iceke heeft wel gelijk): Jij (Zamba) schreef dat je in België niet naar de NL commerciëlen KAN kijken omdat ze gecodeerd zijn. Je kan ze dus wél bekijken. We spreken ons niet uit over het wettelijke aspect hiervan. Maar het kan dus écht wel. En inderdaad niet alleen via cardsharing. Van zodra een abonnement op naam van een persoon staat met een geldige woonplaats in Nederland en de maandelijkse bijdrage betaald wordt vanaf een Nederlandse bankrekening dan kan je legaal ongestoord de uitzendingen van de NL commerciëlen volgen. Maar er moet weliswaar voldaan zijn aan alle opgesomde voorwaarden: geldig adres in NL en de betaling vanaf een NL bankrekening. Want je moet wel consequent blijven. In je eerste reactie gaat het over KUNNEN en in je laatste reactie gaat het over MOGEN. En dat zijn twee totaal verschillende dingen. Het kan wel, maar (in principe) mag het niet.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Zamba schreef:
Jack Daniels schreef:Over wat wel of niet eerlijk is, kunnen we hier nog pagina's vullen. En wie zonder zonde is... Ben jij dan zo een voorbeeldig iemand Zamba, die nooit muziek, software, games... heeft gedownload en op CD of DVD gebrand? Heb je eerlijk altijd voor alles betaald? Nooit een rip van CD of DVD gemaakt? Nooit een mp3 van favoriete muziek gemaakt? Zelf nooit een centje in het zwart bij verdiend? Zelf nooit iets in het zwart laten uitvoeren bij jou thuis?
En de toon die je niet bevalt: kijk naar de eerste of 2de pagina van deze thread. Een gebruiker hier ging zodanig ver in zijn reacties op mijn posting dat een van de mods heeft moeten ingrijpen en zijn reactie moeten verwijderen.
jack,

hoe komt het dat alles zo duur is?
CD, DVD, games en dergelijke... omdat iedereen alles illegaal wil hebben en downloaden.

Mocht iedereen alles hebben aangekocht de laatste 10 jaren, alles zou veel goedkoper zijn de dag vandaag. Daar al eens aangedacht?
En het zou ook beter zijn voor de economie.
Ik durf dit te bewtijfelen. De winstmarges zijn altijd enorm geweest. Het is net door de relatief verminderde vraag (ik zeg relatief want er is nog altijd een sterke stijging geweest) dat de winstmarges wat gedaald zijn. Lagere vraag betekent gewoonlijk lagere prijs.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Zamba schreef: hoe komt het dat alles zo duur is?
CD, DVD, games en dergelijke... omdat iedereen alles illegaal wil hebben en downloaden.

Mocht iedereen alles hebben aangekocht de laatste 10 jaren, alles zou veel goedkoper zijn de dag vandaag. Daar al eens aangedacht?
En het zou ook beter zijn voor de economie.

En zwartwerk? Een van de belangrijkste oorzaken dat er personen werkloos zijn...
Ik geef je 100% gelijk jongen :bang: :bang:
Je bedoelt, waarom download iedereen zijn games,films en andere troep illegaal ? Omdat er jarenlang geen legaal alternatief was/is.
Waarom is er zoveel zwartwerk ? Omdat in Belgie de loonkost gewoon veel te hoog zit & half Belgie op zijn 45 met brugpensioen gaat.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Redelijk off topic aan het gaan...
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Dfrog schreef:Redelijk off topic aan het gaan...
je hebt gelijk.
excuses.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Zamba schreef:
Jack Daniels schreef:Over wat wel of niet eerlijk is, kunnen we hier nog pagina's vullen. En wie zonder zonde is... Ben jij dan zo een voorbeeldig iemand Zamba, die nooit muziek, software, games... heeft gedownload en op CD of DVD gebrand? Heb je eerlijk altijd voor alles betaald? Nooit een rip van CD of DVD gemaakt? Nooit een mp3 van favoriete muziek gemaakt? Zelf nooit een centje in het zwart bij verdiend? Zelf nooit iets in het zwart laten uitvoeren bij jou thuis?
En de toon die je niet bevalt: kijk naar de eerste of 2de pagina van deze thread. Een gebruiker hier ging zodanig ver in zijn reacties op mijn posting dat een van de mods heeft moeten ingrijpen en zijn reactie moeten verwijderen.
jack,

hoe komt het dat alles zo duur is?
CD, DVD, games en dergelijke... omdat iedereen alles illegaal wil hebben en downloaden.

Mocht iedereen alles hebben aangekocht de laatste 10 jaren, alles zou veel goedkoper zijn de dag vandaag. Daar al eens aangedacht?
En het zou ook beter zijn voor de economie.

En zwartwerk? Een van de belangrijkste oorzaken dat er personen werkloos zijn...
Niet zeveren aub, de grootste zever die ik al ooit heb gehoort; nog voor je kon downloaden waren films en cd's reteduur. Men heeft ze gewaarschuwt toen om alles wat goedkoper te zetten, ze wilden niet luisteren want ja, het enige wat telt is altijd rijker en rijker worden, welnu, de mensen zijn het beu en laten zich dit nu gevoelen ook, eigen schuld dikke bult noem ik dat en dan zwijg ik nog over auvibel en noem maar op, de gangsters.
Vind je het normaal je hier 1 euro per blanco dvd betaald?lol, goed zot.
Ge kunt ze kussen
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”