De tegenargumenten zijn in andere threads meer dan genoeg aan bod gekomen.Jack Daniels schreef:Als dan blijkt dat Belgacom aanhangers meteen hun gal beginnen te spuwen en je troll beginnen te noemen zonder dat ze ook maar de minste moeite doen om met tegenargumenten te komen,
Dat is uw meningdan lijkt het mij meer dan duidelijk dat mijn opmerkingen terecht zijn.
Zie eerste quote.Er zijn trouwens geen tegenargumenten op mijn opmerkingen.
Ja.Zo vind ik bv. dat er heel wat lelijke auto's op straat rondrijden. Moet je die dan ook meteen gaan verbieden?
Wat uw buur doet op zijn eigendom is zijn zaak, zolang hij niet strafbaar bezig is kan niemand hem iets verbieden.Zo vind ik dat mijn buur een aantal lelijke planten in zijn tuin heeft staan. Moet hij die dan verwijderen?
Beide zijn even lelijk.Een parabool tegen de gevel vind ik in elk geval 10 keer mooier ogen dan de sprietantennes die we jaren geleden op onze daken hadden staan.
Het moet maar eens gedaan zijn met altijd belgacom bashen, als je niets nuttig toe te voegen hebt zwijg dan gewoon, anders ga ik ook het telenet-subforum volspammen met mijn "mening".