Bwah, de gevestige waarden, duur en weinig, daar worden ook heelder draadjes gevuld met probleempjes, telkens dezelfde probleempjes, en je zou verwachten van bedrijven die reeds zo lang bestaan dat die die probleempjes er toch wel al uitgewerkt zouden hebben.jan28 schreef:
Dat is waar, goedkoop en veel, dan gaat het fout en dan kunnen ze hier weer draadjes komen vullen over hun probleempjes.
Ik heb de indruk dat wie altijd 'het onderste uit de kan' wil ook dikwijls de bodem tegenkomt.Met zijn of haar neus.
Je betaalt voor een dienst en als er dan problemen ontstaan vind ik het normaal dat er geklaagd wordt, of je teveel betaalt of dat je naar de goedkoopste oplossing gezocht hebt maakt niets uit.
Als je een overzicht zou maken zou je zien dat de gevestigde waarden meer probleempjes hadden dan bijvoorbeeld een e-leven, dienen we dan maar te zeggen :"niet zeuren, ze hebben een geschiedenis van probleempjes" als een klant van de gevestigde waarden zijn beklag komt doen? :-p