Zamba schreef:dommel trekt zich weinig of niks meer aan omdat ze binnenkort hun klanten gaan verkopen aan een derde.
zeg maar zamba dit gezegd heeft.
ge zult nog aan mij denken als het zover is.
en niet naar de bron vragen, die kan ik niet vermelden. ik zou het graag doen maar dit gaat voor opschudding zorgen.
een antwoord van een gepikeerde (wél correcte!) epdnet medewerker/ster op mijn feedback na mijn overstap naar Belgian Telecom (midden september 2008) géén bronvermelding, uit respect voor de medewerker/ster....
Academic Broadband - Full DSL - DXDSL Solutions is spinoff van Scarlet dus die verkopen op dit moment erop los omdat er geen zekerheid is aangaande bestaan enige zorg is zoveel mogelijk en met gevolg aan zo laag mogelijke prijs verkopen. Met als enige doel aandelen voor eventuele overname van Belgacom de prijs op te drijven. Als eind deze maand de mededingingscommissie haar uitspraak doet ( als het niet nogmaals wordt uitgesteld) is de kans groot dat de toekomst voor die spinoffs er plots helemaal anders uitziet...
Dommel is een ander paar mouwen, met marketingpraat kom je nergens. De technische knowlegde is binnenshuis niet aanwezig, dus hoe kan je dan een DSL markt op een correcte manier uitbouwen. De enige installateur die ze hadden is nu ook weg. Opleveringen slepen zeer lang aan. ADSL2+ waar veel hetze rond is gemaakt was ronduit slecht.
Zelfs ZDNET kaart dit aan...
EDPnet denk echter zeker aan de toekomst, maar wij zijn kieskeurig en als we een produkt op de markt zetten willen we dat met stijl doen. Wij ontwikkelen onze eigen VOIP oplossing omdat de oplossingen die bestaan een hoop beperkingen hebben en of de interface is niet user-friendly enz... Wij willen flexibiliteit behouden en om die reden ontwikkelen we dit zelf en duurt dat ook iets langer maw. EDPnet is ook met andere projecten bezig en op de B2B market actief plus ondertussen bouwen wij aan een groen Datacenter. Dus toekomstplannen genoeg
Ik wil u danken voor uw uitvoerige reacties en elke reactie van een klant wordt in detail bekeken.
@LordUtopia, ben ik nu edpnet-reseller? Graag uw verdict....