Dommel verhuizen? 6 maand en nog altijd niks!

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Dajump
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 05 sep 2005, 13:50
Locatie: Bilzen
Bedankt: 1 keer

De ombudsdienst heeft mij met mijn opzeg bij Scarlet heel goed geholpen. En het was toen dankzij hen dat er toen schot in de zaak kwam, ik hoopte nu hetzelfde maar die hebben ook blijkbaar heel druk met al de klachten. Ik ben eerder zwaar verontwaardigd in dommel doordat ze mij na 1 maand nog geen enkele geldige reden hebben gegeven waarom het nog niet in orde is. Enkel in behandeling en kan niet meer zeggen.

Heeft er Iemand een modelbrief van in gebrekenstelling om naar dommel te sturen. Want indien ik nu opzeg moet ik nog 2 tot 3 maanden betalen zonder internet gehad te hebben.
Ik zie dxADSL als alternatief maar die zitten met hetzelfde probleem vermoed ik. Ook een firma die op scarlet netwerk zit wat nu in handen komt van BGC. En dan heb je hetzelfde gezeik aan uw broek. KabelMonopolist Telenet is dan nog de enige optie :evil: Leve de internetverbinding. Om ietwat download te hebben 62euro per maand * 12 :eek:

Groetjes
D
Dajump
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 05 sep 2005, 13:50
Locatie: Bilzen
Bedankt: 1 keer

Nogmaals gebeld. Nog altijd geen datum voor de verhuis. En blijkbaar spreken ze elkaar tegen op de HD bij dommel. Bij deze persoon op de hd was een annulatie van de huidige factuur was niet mogelijk zonder aangetekende zending te sturen. :bang:
Dajump
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 05 sep 2005, 13:50
Locatie: Bilzen
Bedankt: 1 keer

Ticket terug heropend omdat er nog geen oplossing was en terug gesloten en gelockt door hd met de melding:

> Zodra er meer bekend is gaan we u hierover informeren.
> Uw case ligt bij de netwerkbeheerder en Belgacom.

--> ligt ondertussen gebeurd er niks en al bijna 40 dagen zonder internet.
Laatst gewijzigd door Dajump 09 dec 2008, 12:37, in totaal 1 gewijzigd.
manu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2008, 08:30
Bedankt: 4 keer

Dommel hangt voor die verhuis af van de goodwill van Belgacom. Waarom denk je dat het BIPT een onderzoek bij de ISP's begint naar de praktijken van BGC?
Dajump
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 05 sep 2005, 13:50
Locatie: Bilzen
Bedankt: 1 keer

Nieuwe case terug gesloten en gelockt.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Zamba schreef:dommel trekt zich weinig of niks meer aan omdat ze binnenkort hun klanten gaan verkopen aan een derde.

zeg maar zamba dit gezegd heeft.

ge zult nog aan mij denken als het zover is.

en niet naar de bron vragen, die kan ik niet vermelden. ik zou het graag doen maar dit gaat voor opschudding zorgen.


een antwoord van een gepikeerde (wél correcte!) epdnet medewerker/ster op mijn feedback na mijn overstap naar Belgian Telecom (midden september 2008) géén bronvermelding, uit respect voor de medewerker/ster....

Academic Broadband - Full DSL - DXDSL Solutions is spinoff van Scarlet dus die verkopen op dit moment erop los omdat er geen zekerheid is aangaande bestaan enige zorg is zoveel mogelijk en met gevolg aan zo laag mogelijke prijs verkopen. Met als enige doel aandelen voor eventuele overname van Belgacom de prijs op te drijven. Als eind deze maand de mededingingscommissie haar uitspraak doet ( als het niet nogmaals wordt uitgesteld) is de kans groot dat de toekomst voor die spinoffs er plots helemaal anders uitziet...

Dommel is een ander paar mouwen, met marketingpraat kom je nergens. De technische knowlegde is binnenshuis niet aanwezig, dus hoe kan je dan een DSL markt op een correcte manier uitbouwen. De enige installateur die ze hadden is nu ook weg. Opleveringen slepen zeer lang aan. ADSL2+ waar veel hetze rond is gemaakt was ronduit slecht.

Zelfs ZDNET kaart dit aan...

EDPnet denk echter zeker aan de toekomst, maar wij zijn kieskeurig en als we een produkt op de markt zetten willen we dat met stijl doen. Wij ontwikkelen onze eigen VOIP oplossing omdat de oplossingen die bestaan een hoop beperkingen hebben en of de interface is niet user-friendly enz... Wij willen flexibiliteit behouden en om die reden ontwikkelen we dit zelf en duurt dat ook iets langer maw. EDPnet is ook met andere projecten bezig en op de B2B market actief plus ondertussen bouwen wij aan een groen Datacenter. Dus toekomstplannen genoeg :)

Ik wil u danken voor uw uitvoerige reacties en elke reactie van een klant wordt in detail bekeken.

@LordUtopia, ben ik nu edpnet-reseller? Graag uw verdict.... :cop:
manu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2008, 08:30
Bedankt: 4 keer

Verkopers kunnen het wel allemaal mooi uitleggen. Maar pas als je ean tijdje aangesloten bent kan je ervaren wat ervan waar en onwaar is. Op het forum van edpnet staan er toch ook heel wat mensen met een pak problemen.
Wentie
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:40

satsurfer schreef:De enige installateur die ze hadden is nu ook weg.


Dit kan ik bevestigen. Ze hadden 1 installateur, die kende alles er van. Kon ook dingen aanpassen, die is weg gegaan, ze hebben de vervanger geen opleiding gegeven, en nu moet alles naar de systeembeheerder die het te druk heeft voor alles op te volgen.

Ps: ik denk dat ik weet wie je gesproken heeft, de enige persoon die hier iets van af kan weten.. of het is bij edp al helemaal door verteld.
RedJane
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 mei 2008, 08:09

En nog steeds niets... 2maanden ondertussen
De facturen blijven ondertss wel komen... nog steeds niets betaald, enkel de verhuis.
Dajump
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 05 sep 2005, 13:50
Locatie: Bilzen
Bedankt: 1 keer

Hier hetzelfde. Al 1,5 maand zonder internet. 2e factuur al terug binnen.
Eerste brief aangetekend opgestuurd en ontvangstbevestiging van gekregen.
Leve Mobistar Internet Everywhere 3G huilen met de pet op. Ik stond bovenaan hun lijstje om behandeld te worden. Dat was gisteren. Ze konden mij niet vertellen hoeveel wachtenden er nog waren nog hoe lang het nog ging duren.

Maat van mij heeft 11 december bij edpnet Adsl6Max besteld, 24 december wordt dit al aangesloten bij hem thuis. Dat is pas service. Voor mij hetzelfde verhaal indien het deze maand niet in orde geraakt.

Groetjes
D
Dajump
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 05 sep 2005, 13:50
Locatie: Bilzen
Bedankt: 1 keer

Nog steeds "in behandeling" en nog altijd niks gebeurd. Enige optie is wachten volgens de helpdesk. Op wie? Godot?

Groetjes
D
manu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2008, 08:30
Bedankt: 4 keer

Dajump schreef:Maat van mij heeft 11 december bij edpnet Adsl6Max besteld, 24 december wordt dit al aangesloten bij hem thuis. Dat is pas service.D


EDPnet doet die installatie niet, daarvoor blijft elke ISP voor 100% afhankelijk van Belgacom en onderaannemers.
Dajump
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 05 sep 2005, 13:50
Locatie: Bilzen
Bedankt: 1 keer

manu schreef:
Dajump schreef:Maat van mij heeft 11 december bij edpnet Adsl6Max besteld, 24 december wordt dit al aangesloten bij hem thuis. Dat is pas service.D


EDPnet doet die installatie niet, daarvoor blijft elke ISP voor 100% afhankelijk van Belgacom en onderaannemers.


Tja wat zou er dan aan de hand zijn bij Dommel?

Greetz
D
Dajump
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 05 sep 2005, 13:50
Locatie: Bilzen
Bedankt: 1 keer

Nog altijd geen adsl thuis, ze vertelden mij dat ik beter mijn nog openstaande facturen zonder internet kon betalen anders liep hun systeem in de soep :s. Hoewel ik hun al een aangetekende brief heb gestuurd van ingebrekenstelling. Ze konden wel niks zeggen hoe of wanneer het opgelost gingen zijn, zoals de laatste 20 keer dat ik gebeld heb, zo maaar even +2 maanden geduld hebben + 50euro kwijt. Hoe zit het met de anderen met hetzelfde probleem?
Ze hebben voor mij nog tijd tot vrijdag 9 januari om een antwoord te geven aan de ombudsdienst en dan vertrekt de deze indien zoals verwacht er niks uit de bus komt. Spijtige zaak zo een onbestaande service en gebrek aan communicatie bij dommel.
Ze hebben blijkbaar meer aan nieuwe klanten dan aan bestaande klanten.

Greetz
D
Dajump
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 05 sep 2005, 13:50
Locatie: Bilzen
Bedankt: 1 keer

Sinds gisteren 16 januari EINDELIJK een adsl signaal thuis na een laatste aangetekende ingebrekenstelling. Nog altijd geen verbinding omdat de laatste 2 openstaande facturen niet betaald zijn en hierdoor zogezegd mijn user geblokkeerd is. Ze geven geen compensatie voor de 2 maanden zonder service omdat ze het niet kunnen zeggen ze. Maar ze kunnen mij wel 2 maanden zonder internet laten betalen om opnieuw internet te krijgen. :bang:
Ze konden mij ook gn 3 dagen internet garanderen omdat de betaling hun pas maandag zou bereiken. En waar staat ge dan als consument...
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Ik kreeg het gedaan dat ze leverden en de betalingen uitgesteld werden.
Het is een schande dat ze die praktijken nog altijd toepassen,
maar men heeft liever dat zoiets niet ter sprake wordt gebracht. :nono:

Laat ze stikken in hun 50 euro en bestel Scarlet NO LIMIT U betaalt nu slechts € 19,95 per maand!
+ gratis WiFi modem*! (€ 65) + gratis activering! (€ 50)
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Dajump
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 05 sep 2005, 13:50
Locatie: Bilzen
Bedankt: 1 keer

Bon alles in orde nu 520 kbps download. 4.4Mbps netconnect abonnement.

:bang:
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

mijn voorlaatste ervaring met een adsl verhuis (niet dommel) liep in de soep.wat ik laatste keer gedaan heb is gewoon adsl opzeggen en op nieuw adres opnieuw laten aanvragen.ging als een suikerklontje in een heet bakie thee :)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”