Dommel blaft Ombudsdienst voor Telecommunicatie af

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

THDBASED schreef:Een nieuwe provider afbreken, die de mogelijkheid heeft om eindelijk de markt in België eens open te breken, omdat ze den telefoon niet snel genoeg opnemen is natuurlijk wel nog zieliger maar allé

Je mag het op vele manieren proberen uitleggen maar voor veel Dommel gebruikers kan Dommel gewoon niets verkeerd doen.
Erger nog, mensen als b012145214 posten dan maar incorrecte informatie om te proberen een andere ISP in een slecht daglicht te plaatsen.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

THDBASED schreef:Een nieuwe provider afbreken, die de mogelijkheid heeft om eindelijk de markt in België eens open te breken, omdat ze den telefoon niet snel genoeg opnemen is natuurlijk wel nog zieliger maar allé


Het is niet alleen den telefoon niet afnemen he :-(
Het laat of niet beantwoorden van tickets ,ze zijn slachtoffer geworden van hun 'populariteit' , vind het vreemd dat ze op userbase geen reactie zetten , niet dat ze verplicht zijn om hun te 'verdedigen' maar het zou voor veel mensen als 'positief ' overkomen .
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

THDBASED schreef:Een nieuwe provider afbreken, die de mogelijkheid heeft om eindelijk de markt in België eens open te breken...


Wat maakt Dommel dan zó speciaal dat ze het recht hebben om te dreigen met misinformatie over de ombudsdienst?
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

THDBASED schreef:Een nieuwe provider afbreken, die de mogelijkheid heeft om eindelijk de markt in België eens open te breken, omdat ze den telefoon niet snel genoeg opnemen is natuurlijk wel nog zieliger maar allé


Het gaat niet over snel de telefoon oppakken maar over het feit dat ze ten eerste iets onwettigs doen (betaalnummer) en ten tweede ongepast reageren als ze de door de ombudsman terecht gewezen worden.
Maar vermits het hier "Dommel"base is moeten we als Dommel over de schreef gaat natuurlijk allemaal collectief de andere kant uitkijken :?
Afbeelding
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Wanneer komt er een standbeeld voor dommel? Is precies bij sommige een heilige.:?
Ik ken ze niet persoonlijk en dat hoeft ook niet om te weten dat ze arrogant zijn.
Ze mogen de wet overtreden.
Als ze een product kunnen verpatsen kunnen ze op tijd antwoorden en daarna trek u plan.
Wil je ze contacteren dan kost het een pak geld en de verbinding wordt verbroken na een 10 tal min.
Ik vind als je een 070 nummer moet bellen dat er op zijn minst geen wachttijd mocht zijn en dat je van een antwoord moet worden voorzien en dat dan ook de fout bij de klant moet liggen. Meestal is het een technisch probleem aan de kant van dommel en dan moeten ze maar een gratis nummer voorzien of een gewoon nummer.
En jullie keuren dergelijke dingen goed? Het moest eens belgacom of telenet zijn die zo doen.
Afbeelding
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Och mij kan het niet veel schelen wie het doet hoor. Al heet de provider die de markt open breekt "WorstISPzondersupport" dan nog zou ik willen dat ze succes hebben. Het kan heel goed zijn dat er bij Dommel van alles scheelt maar wanneer gaat er een provider zijn waar er niets scheelt? Weinig kans. Dus er zijn 2 keuzes ofwel steunt men nieuwe spelers op de markt die een goed produkt prijs/kwaliteit geven en geeft men ze ook wat tijd ofwel gaan we allemaal terug naar ofwel Belgacom of Telenet en klagen we nog een paar jaar over limieten. Ik weet wat mijn keuze zou zijn, maar ja dat ben ik...
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

nonkie schreef:En jullie keuren dergelijke dingen goed? Het moest eens belgacom of telenet zijn die zo doen.


Bingo ! :lol:
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Kan de titel van dit onderwerp niet aangepast worden ? Ik vind dat de titel de lading absoluut niet dekt en zelfs ongepast is.
b012145214
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 15 jun 2008, 11:46

Astralon schreef:Erger nog, mensen als b012145214 posten dan maar incorrecte informatie om te proberen een andere ISP in een slecht daglicht te plaatsen.

Oops was foutje van mij, telenet heeft wel een nummer voor bestellen en een nummer voor technische info (lokaal tarief)

"Alle productinformatie over onze Telenet producten vind je ook online terug, je kunt deze ook online bestellen. Heb je vragen bij online bestellen: bel dan 0800 66 801."

My bad, was niet mijn bedoeling :oops:
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

nonkie schreef:Meestal is het een technisch probleem aan de kant van dommel en dan moeten ze maar een gratis nummer voorzien of een gewoon nummer.


Gelieve zo een zaken te bewijzen en niet gewoon maar te zeggen. Niet kunnen gebeld worden door andere providers is volgens mij toch geen technisch probleem bij Dommel....
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

hollebollegijs schreef:
nonkie schreef:En jullie keuren dergelijke dingen goed? Het moest eens belgacom of telenet zijn die zo doen.


Bingo ! :lol:


Die zo wat doen? Ik zie denk ik niet hetzelfde wat andere mensen zien...
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Rogue schreef:
localhost schreef:
Rogue schreef:Beetje foute keuze titel.

Beter zou geweest zijn "Dommel dreigt er mee maandelijkse internettarieven te verhogen met €5 als compensatie voor het afschaffen van het 070-nummer".

Dit is overigens wel te lang om in de titel te passen, maar dat even terzijde :).

Ten eerste, te lang.
Ten tweede, het dreigement was wel degelijk gericht aan de Ombudsdienst.
Ten derde, een scherp geformuleerde titel trekt beter de aandacht.


Ten eerste, ik heb zelf ook al aangehaald dat dat te lang zou zijn.
Ten tweede, ik denk dat de klant zich nu toch wel meer bedreigd voelt als de ombudsdienst.
Ten derde, ik wist niet dat je zo'n aandachtshoer was :P
Ten vierde, zulke opsommingen maken komt wel bijzonder betweterig over hoor ;)


Awel ik ben blij dat die aandachtshoer dit gepost heeft.
Localhost is teminste eerlijk in het be(ver)oordelen van providers.
Dat kan je van velen niet zeggen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

THDBASED schreef:Die zo wat doen? Ik zie denk ik niet hetzelfde wat andere mensen zien...


Zet je roze Dommel bril eens af dan :worship:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

THDBASED schreef:
hollebollegijs schreef:
nonkie schreef:En jullie keuren dergelijke dingen goed? Het moest eens belgacom of telenet zijn die zo doen.


Bingo ! :lol:


Die zo wat doen? Ik zie denk ik niet hetzelfde wat andere mensen zien...


Bv het niet bereikbaar zijn van de helpdesk met een normaal nummer, het negeren van de ombudsman, ...
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

THDBASED schreef:
nonkie schreef:Meestal is het een technisch probleem aan de kant van dommel en dan moeten ze maar een gratis nummer voorzien of een gewoon nummer.


Gelieve zo een zaken te bewijzen en niet gewoon maar te zeggen. Niet kunnen gebeld worden door andere providers is volgens mij toch geen technisch probleem bij Dommel....

Je zit momenteel op de bewijzen maar je ziet ze niet. Of wil je ze niet zien? :roll:
Afbeelding
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Jan_B schreef:
THDBASED schreef:
hollebollegijs schreef:
nonkie schreef:En jullie keuren dergelijke dingen goed? Het moest eens belgacom of telenet zijn die zo doen.


Bingo ! :lol:


Die zo wat doen? Ik zie denk ik niet hetzelfde wat andere mensen zien...


Bv het niet bereikbaar zijn van de helpdesk met een normaal nummer, het negeren van de ombudsman, ...


Ah ja inderdaad, dat gebeurt bij Belgacom/Telenet niet...
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

nonkie schreef:
THDBASED schreef:
nonkie schreef:Meestal is het een technisch probleem aan de kant van dommel en dan moeten ze maar een gratis nummer voorzien of een gewoon nummer.


Gelieve zo een zaken te bewijzen en niet gewoon maar te zeggen. Niet kunnen gebeld worden door andere providers is volgens mij toch geen technisch probleem bij Dommel....

Je zit momenteel op de bewijzen maar je ziet ze niet. Of wil je ze niet zien? :roll:


Ik vraag niet waar ze zitten ik vraag om ze mij te laten zien...
Ik ben geen Dommel fan, ik ben geen enkel bedrijf zijn "fan". Ik wil een vrije markt waar concurrentie schering en inslag is, dat is alles wat ik wil, op welke manier dit gebeurt kan me gestolen worden...
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

THDBASED schreef:
Jan_B schreef:
THDBASED schreef:
hollebollegijs schreef:
nonkie schreef:En jullie keuren dergelijke dingen goed? Het moest eens belgacom of telenet zijn die zo doen.


Bingo ! :lol:


Die zo wat doen? Ik zie denk ik niet hetzelfde wat andere mensen zien...


Bv het niet bereikbaar zijn van de helpdesk met een normaal nummer, het negeren van de ombudsman, ...


Ah ja inderdaad, dat gebeurt bij Belgacom/Telenet niet...


Inderdaad niet.
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Jan_B schreef:
THDBASED schreef:
Jan_B schreef:
THDBASED schreef:
hollebollegijs schreef:
nonkie schreef:En jullie keuren dergelijke dingen goed? Het moest eens belgacom of telenet zijn die zo doen.


Bingo ! :lol:


Die zo wat doen? Ik zie denk ik niet hetzelfde wat andere mensen zien...


Bv het niet bereikbaar zijn van de helpdesk met een normaal nummer, het negeren van de ombudsman, ...


Ah ja inderdaad, dat gebeurt bij Belgacom/Telenet niet...


Inderdaad niet.


Dan ben ik toch niet de enige met een roze bril hoor
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

THDBASED schreef:Ah ja inderdaad, dat gebeurt bij Belgacom/Telenet niet...

Dat kan gebeuren in noodgevallen ja. Maar heb van belgacom en telenet geen klagen wat betreft telefonische ondersteuning. En dit op een betaalbaar nummer. Als ik naar dommel moet bellen ben ik meer kwijt dan een maand internetabo en dan heb ik nog niemand aan de lijn gehad.
Afbeelding
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

nonkie schreef:
THDBASED schreef:Ah ja inderdaad, dat gebeurt bij Belgacom/Telenet niet...

Dat kan gebeuren in noodgevallen ja. Maar heb van belgacom en telenet geen klagen wat betreft telefonische ondersteuning. En dit op een betaalbaar nummer. Als ik naar dommel moet bellen ben ik meer kwijt dan een maand internetabo en dan heb ik nog niemand aan de lijn gehad.


Dus het gebeurt ook? Case closed...
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

THDBASED schreef:Ik vraag niet waar ze zitten ik vraag om ze mij te laten zien...

Als je dan toch geen weet hebt van de bewijzen dan is het een teken dat je blindelings aan het discussiëren bent. Wij weten dan wel waar we over praten.
Afbeelding
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

THDBASED schreef:
nonkie schreef:
THDBASED schreef:Ah ja inderdaad, dat gebeurt bij Belgacom/Telenet niet...

Dat kan gebeuren in noodgevallen ja. Maar heb van belgacom en telenet geen klagen wat betreft telefonische ondersteuning. En dit op een betaalbaar nummer. Als ik naar dommel moet bellen ben ik meer kwijt dan een maand internetabo en dan heb ik nog niemand aan de lijn gehad.


Dus het gebeurt ook? Case closed...

Het verschil is dat bij dommel steeds heirkracht is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

THDBASED schreef:
Jan_B schreef:
THDBASED schreef:
Jan_B schreef:
THDBASED schreef:
hollebollegijs schreef:
nonkie schreef:En jullie keuren dergelijke dingen goed? Het moest eens belgacom of telenet zijn die zo doen.


Bingo ! :lol:


Die zo wat doen? Ik zie denk ik niet hetzelfde wat andere mensen zien...


Bv het niet bereikbaar zijn van de helpdesk met een normaal nummer, het negeren van de ombudsman, ...


Ah ja inderdaad, dat gebeurt bij Belgacom/Telenet niet...


Inderdaad niet.


Dan ben ik toch niet de enige met een roze bril hoor


OK, bewijs me dat ik verkeerd ben en geef me dan aan waar Telenet of Belgacom:
1) niet bereikbaar zijn op normale nummers.
2) waar in het jaarverslag van de Ombudsman Telenet of Belgacom zich naar de Ombudsman toe negatief opstellen (je zal zien dat deze 2 zich normaal juist heel flexibel opstellen).
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

THDBASED schreef:Dus het gebeurt ook? Case closed...


Wat een kromme redenering, als iemand iets fout doet is dat voor jou een excuus om hetzelfde te doen?
Trouwens, het ging niet alleen over het duur bellen/wachten maar ook over de ongepaste reactie van Dommel.
Soit het is duidelijk dat sommigen Dommel veel meer krediet geven dan BGC en TN. Voor mij EOD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

THDBASED schreef:
nonkie schreef:
THDBASED schreef:Ah ja inderdaad, dat gebeurt bij Belgacom/Telenet niet...

Dat kan gebeuren in noodgevallen ja. Maar heb van belgacom en telenet geen klagen wat betreft telefonische ondersteuning. En dit op een betaalbaar nummer. Als ik naar dommel moet bellen ben ik meer kwijt dan een maand internetabo en dan heb ik nog niemand aan de lijn gehad.


Dus het gebeurt ook? Case closed...


Volgens jouw redenering:
1) het regent soms in de woestijn
2) het regent in Belgie

=> het regent evenveel in de woestijn als in Belgie ...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Jan_B schreef:2) waar in het jaarverslag van de Ombudsman Telenet of Belgacom zich naar de Ombudsman toe negatief opstellen (je zal zien dat deze 2 zich normaal juist heel flexibel opstellen).
Dat is omdat hoge bomen nu eenmaal veel wind vangen he :roll:

Zie dat het in de pers komt :o
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Jan_B schreef:Volgens jouw redenering:
1) het regent soms in de woestijn
2) het regent in Belgie

=> het regent evenveel in de woestijn als in Belgie ...

Voila zo is het. Mooie vergelijking trouwens Jan_B. :wink:
Afbeelding
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Lord Utopia schreef:
Jan_B schreef:2) waar in het jaarverslag van de Ombudsman Telenet of Belgacom zich naar de Ombudsman toe negatief opstellen (je zal zien dat deze 2 zich normaal juist heel flexibel opstellen).
Dat is omdat hoge bomen nu eenmaal veel wind vangen he :roll:

Zie dat het in de pers komt :o

Het is dommel die nu veel wind aan het vangen is. En hij wakkert nog aan. Want ik denk niet dat ze gaan beteren of veranderen. Tja groeipijnen het kan zeer doen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

THDBASED schreef:Ik ben geen Dommel fan, ik ben geen enkel bedrijf zijn "fan". Ik wil een vrije markt waar concurrentie schering en inslag is, dat is alles wat ik wil, op welke manier dit gebeurt kan me gestolen worden...

De ombudsman is in het leven geroepen om wanpraktijken aan te pakken. Ik ben ook voor een vrije markt, maar afgeven tegen diegenen die voor uw klanten opkomt, dat kan er bij mij niet in. Extreem gezien is dit concurrentievervalsing. :|
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Jan_B schreef:
THDBASED schreef:
Jan_B schreef:
THDBASED schreef:
hollebollegijs schreef:
nonkie schreef:En jullie keuren dergelijke dingen goed? Het moest eens belgacom of telenet zijn die zo doen.


Bingo ! :lol:


Die zo wat doen? Ik zie denk ik niet hetzelfde wat andere mensen zien...


Bv het niet bereikbaar zijn van de helpdesk met een normaal nummer, het negeren van de ombudsman, ...


Ah ja inderdaad, dat gebeurt bij Belgacom/Telenet niet...


Inderdaad niet.


Hij zegt hier "Inderdaad niet". Dan zegt er iemand anders: "Dat kan gebeuren maar alleen in noodgevallen". En dan zeg ik dus "Dus het gebeurt ook". Hoe is dat een foute conclusie?

Hoe het bij mij vreemd overkomt is dat toen al die alternatieve providers nog niet zo een opmars kenden was iedereen tegen Belgacom/Telenet. Threads vol over die limieten en over de standaard reply's van de helpdesk of het arrogant zijn van medewerkers enz...Nu komen er nieuwe spelers op de markt die voor een goedkoper alternatief kunnen zorgen. Wat gebeurt er? Alle slechte dingen gebeuren ALLEEN bij deze kleine providers. Bij Telenet/Belgacom gebeurt dat niet...
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

THDBASED schreef:Hij zegt hier "Inderdaad niet". Dan zegt er iemand anders: "Dat kan gebeuren maar alleen in noodgevallen". En dan zeg ik dus "Dus het gebeurt ook". Hoe is dat een foute conclusie?


Eerst voor alle duidelijkheid:
1) ik ben noch klant van Dommel, Telenet of Belgacom als ISP.
2) ik heb sympathie voor kleinere ISPs.
3) ik geloof dat niemand een bedrijf opricht uit pure goedheid voor de mensheid.

Dan ivm mijn punt naar jou toe: waar deze thread over gaat is dat Dommel niet meewerkt met de Ombudsman ivm het bereikbaar zijn op normale telefoonnummers.

Draai of keer het hoe je wil: op dat punt scroren Telenet en Belgacom beter.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Jan_B schreef:
THDBASED schreef:Hij zegt hier "Inderdaad niet". Dan zegt er iemand anders: "Dat kan gebeuren maar alleen in noodgevallen". En dan zeg ik dus "Dus het gebeurt ook". Hoe is dat een foute conclusie?


Eerst voor alle duidelijkheid:
1) ik ben noch klant van Dommel, Telenet of Belgacom als ISP.
2) ik heb sympathie voor kleinere ISPs.
3) ik geloof dat niemand een bedrijf opricht uit pure goedheid voor de mensheid.

Dan ivm mijn punt naar jou toe: waar deze thread over gaat is dat Dommel niet meewerkt met de Ombudsman ivm het bereikbaar zijn op normale telefoonnummers.

Draai of keer het hoe je wil: op dat punt scroren Telenet en Belgacom beter.

Het lijkt er op neer te komen dat elke ISP beter scoort dan Dommel op dat punt.
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

Dfrog schreef:
Jan_B schreef:
THDBASED schreef:Hij zegt hier "Inderdaad niet". Dan zegt er iemand anders: "Dat kan gebeuren maar alleen in noodgevallen". En dan zeg ik dus "Dus het gebeurt ook". Hoe is dat een foute conclusie?


Eerst voor alle duidelijkheid:
1) ik ben noch klant van Dommel, Telenet of Belgacom als ISP.
2) ik heb sympathie voor kleinere ISPs.
3) ik geloof dat niemand een bedrijf opricht uit pure goedheid voor de mensheid.

Dan ivm mijn punt naar jou toe: waar deze thread over gaat is dat Dommel niet meewerkt met de Ombudsman ivm het bereikbaar zijn op normale telefoonnummers.

Draai of keer het hoe je wil: op dat punt scroren Telenet en Belgacom beter.

Het lijkt er op neer te komen dat elke ISP beter scoort dan Dommel op dat punt.

Dat zou ik dan ook weer niet durven te beweren: ik lees hier bv toch slechte ervaringen met Mobistar e.a.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

THDBASED schreef:Hoe het bij mij vreemd overkomt is dat toen al die alternatieve providers nog niet zo een opmars kenden was iedereen tegen Belgacom/Telenet. Threads vol over die limieten en over de standaard reply's van de helpdesk of het arrogant zijn van medewerkers enz...Nu komen er nieuwe spelers op de markt die voor een goedkoper alternatief kunnen zorgen. Wat gebeurt er? Alle slechte dingen gebeuren ALLEEN bij deze kleine providers. Bij Telenet/Belgacom gebeurt dat niet...


How how how, voor ik dommel nam heb ik eerst dit forum en nog andere geraadpleegd om te zien hoe hun service was. Het was uitstekend bij zo goed als iedereen. Dan heb ik dommel genomen en het is me dik tegen gevallen. En niet bij mij alleen. Ik denk dat we met zen allen dommel kansen genoeg gegeven hebben om te tonen dat ze het waard zijn. Maar dat zijn ze niet.
En denk je dat ik belgacom en telenet nu ga verdedigen? Lees de forums na en je zal zien dat ik steeds eerlijk ben geweest in mijn bevindingen van providers.
Een goedkoper alternatief zeg je. Bij mij is iets alternatief dat het dezelfde waarde of dezelfde gevolgen heeft voor mij. En dat ze goedkoper zijn wil niet zeggen dat ze ons niet moeten behandelen als een nummer.
Afbeelding
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Jan_B schreef:Dan ivm mijn punt naar jou toe: waar deze thread over gaat is dat Dommel niet meewerkt met de Ombudsman ivm het bereikbaar zijn op normale telefoonnummers.

Draai of keer het hoe je wil: op dat punt scroren Telenet en Belgacom beter.


No problem...is dat belangrijk voor jou dan is Telenet/Belgacom een goede keuze voor jou. Er zijn mensen waarvoor dat niet echt belangrijk is die kunnen dan een alternatieve provider nemen.

Nog een keer ik ben voor geen enkele en dan ook geen enkele provider specifiek. Het enige wat ik wil is de concurrentie groter maken om zo en de prijs te verlagen en de kwaliteit te verbeteren. Dat is mijn enige interesse, de rest geef ik geen moer om...De beste manier om dit te doen lijkt mij dan ook om zoveel mogelijk aanbod te hebben, voor elk wat wils om het zo te zeggen. Daarom is het dan ook misschien het best om de kleinere providers die het in het begin wat moeilijk hebben wat meer te steunen zodat ze hun stempel op de markt kunnen drukken. Wanneer zij op hun beurt dan weer groter worden dan een ander steun ik dan aan de "nieuwe underdog".
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

nonkie schreef:
verhaal
Was het niet de reseller van Dommel die je problemen gaf? ;)
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

nonkie schreef:Ik denk dat we met zen allen dommel kansen genoeg gegeven hebben om te tonen dat ze het waard zijn.


Ja ik moet zeggen ik lees vanaf dag één van het nieuwe "Homeconnect" produkt nochtans alleen maar slechte dingen.

Mijn reactie was dan ook niet echt tegen jou gericht. Vooral tegen die "Dat gebeurt bij hen inderdaad niet". Terwijl een jaar ofzo geleden alleen maar slechte dingen over de helpdesk van Telenet of Belgacom konden gezegd worden.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Lord Utopia schreef:
nonkie schreef:
verhaal
Was het niet de reseller van Dommel die je problemen gaf? ;)

Neen. Dat het internet eruit lag kan je moeilijk in de schoenen schuiven van de verdeler. Dat ik geen klantenlogin kreeg van dommel kan je moeilijk in de verdeler zijn schoenen schuiven. Dommel zei tegen de verdeler dat hij dat maar zelf moest oplossen. Hij kreeg van dommel één login waar hij al onze traffiek kon zien en emails aanmaken en noem maar op. En dommel had gezegd zie maar dat je dat dan maar verdeeld krijgt tussen uw klanten na zijn vraag hoe het mogelijk kon gemaakt worden. Dus de goede support is niet alleen naar hun klanten toe maar ook naar hun verdelers.
Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

nonkie schreef:Neen. Dat het internet eruit lag kan je moeilijk in de schoenen schuiven van de verdeler. Dat ik geen klantenlogin kreeg van dommel kan je moeilijk in de verdeler zijn schoenen schuiven. Dommel zei tegen de verdeler dat hij dat maar zelf moest oplossen. Hij kreeg van dommel één login waar hij al onze traffiek kon zien en emails aanmaken en noem maar op. En dommel had gezegd zie maar dat je dat dan maar verdeeld krijgt tussen uw klanten na zijn vraag hoe het mogelijk kon gemaakt worden. Dus de goede support is niet alleen naar hun klanten toe maar ook naar hun verdelers.
Ik kreeg op TIK toch een ander verhaal te horen, heel wat zachter dan uw agressieve woorden. Opgejut door iemand in het publiek?
Gesloten

Terug naar “Dommel”