Homeconnect boxen bij Makro & MediaMarkt

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Media is best duur om van de Makro te zijn, in NL, DL en FR veel goedkoper hardware te krijgen.


als je goed zoekt in belgie ook hoor...
verzendkosten van buitenland.....niet bijrekenen hoor
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Matthias_VL schreef:Media is best duur om van de Makro te zijn, in NL, DL en FR veel goedkoper hardware te krijgen.


Dit maakt niet uit voor de Homeconnect box (die staat overal aan dezelfde prijs geafficheerd, dacht ik) But correct me, if I am wrong :wink:

Wat MediaMarkt betreft. Soms is die duurder, soms goedkoper. Hangt er beetje vanaf wat je koopt. Persoonlijk houd ik meer van een Vandenborre winkel (met hun akte van vertrouwen). Je zoekt de goedkoopste prijs op (via het internet), waarna Vandenborre zijn prijs aanpast aan die "laagste" prijs. Dat vind ik wel een heel goede service :-D

In het buitenland (bv nederland) zijn de producten op hardware goedkoper (wegens lagere BTW heffing; 19% ipv 21%). Echter heb je wel het nadeel van de portkosten (bij verzendening / defect - garantie). Hangt beetje af welke service de winkel daarin biedt. Ik heb zelf goede ervaringen met bv Azerty in nederland (die betalen een groot stuk van je portkosten terug).

Hoe dan ook, het is toch comfortabel als de winkel dicht in je buurt is. Als je product defect is, steek je het snel even in de winkel binnen (die het dan zelf naar de leverancier verzend ; van extra portkosten of lange wachttijden heb je dan geen last). Het is wat afwegen (hangt ook af voor hoeveel "geld" je iets -in het buitenland- koopt)

Ik ben alvast blij dat ik de Homeconnect in de Mediamarkt (vlak aan mijn deur) kan aanschaffen. Stel dat die modem stuk is, kan ik onmiddellijk om een nieuwe gaan.

Btw ik veronderstel dat je deze modem alvast op je huidig (lopend) netconnect abonnement even snel kan uittesten. Dan weet ik dat ie werkt. En schakel ik wat later over op de Homeconnect (eens ik ben verhuisd)
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Het is inderdaad zo dat het in Nederland &Duitsland over het algemeen goedkoper is,maar ja,niet iedereen woont daar in de buurd,het is wel intressant voor pc's e.d. ,maar u zit dan wel met een qwerty klavier.
Ik denk ook niet dat het dommel pack in Nederland of Duitsland zal te verkrijgen zijn.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

fluppie schreef:Ik denk ook niet dat het dommel pack in Nederland of Duitsland zal te verkrijgen zijn.


Klopt, in die zin was die opmerking volledig off-topic. Het dommel pack heeft ook een vaste prijs (denk ik). Dus kun je die gewoon gaan afhalen in de winkel volgens je voorkeur (naar afstand van je woning).

Ik moet zelf deze week nog eens gaan kijken of ze hier bij MediaMarkt (in Oostakker) al binnen zijn... :-)
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

b012145214 schreef:
DimaX schreef:
b012145214 schreef:
DimaX schreef:
frado schreef:hm bij de leverancier is er iets mis gegaan, daarmee dat er geen voorraad is atm oa bij Tornado. De boxen moesten er vrijdag al zijn, maar vandaag waren ze er nog niet. Ze werden verwacht voor vandaag, maar het kan ook morgenavond zijn..
Nog even wachten dus, ikzelf incl:(


Hehe loveno zit ook zonder :-) . Leverancier's hebben blijkbaar alles aan Makro & Media markt verkocht :lol:

Dammit :bang: heb juist de mijne bij Loveno bijsteld :cry:


Niet erg, donderdag krijgen ze nieuwe lading. :wink:

Chanceke :-) is enkel nog maar besteld, heb zelfs nog geen informatie gekregen voor de overschrijving dusja, zal der geen leveringsprobleme mee krijge :-)

hopelijk hebbe ze nu een über-lading besteld

mail van Tornado:

Er is een fout gelopen bij onze toeleverancier
De CD’s die nodig zijn om de registratie zijn later verstuurd.

Ik hou U op de hoogte wanneer deze morgen binnen zijn en stuur bij deze een tracé (taxipost) zodat U de zending kunt opvolgen.
Onze oprechte excuses voor deze vertraging

Mvg,
Tornado Network Services

Maw normaalgezien krijg ik hem deze week nog. Jammer van die vertragingen door een domme cd die je wrs evengoed kan downloaden
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik ben verleden week donderdag in Mediamarkt Oostakker geweest,ik heb toen nog geen packs van Dommel gezien.
Ik denk ook dat Mediamarkt Oostakker niet direkt (ik bedoel dag op dag)de nieuwste produkten in huis heeft,want ik wou daar een nieuwe sixaxis contoller kopen,zo een witte,de 'rubble', en die was ook nog niet binnen.
Was nochthans al van dinsdag gelanceerd heb ik gelezen.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

fluppie schreef:Ik ben verleden week donderdag in Mediamarkt Oostakker geweest,ik heb toen nog geen packs van Dommel gezien


Okido, dus best nog weekje (of langer) wachten alvorens ik ga shoppen :wink:
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Zelfde verhaal bij mediamarkt antwerpen. Niets aangekomen vandaag. Kerel had gebelt naar who knows where (wrss lenovo ofzo wegens het volgende). Ze zeiden dat de leverancier pas donderdag een nieuwe lading zou binnen brengen. Dus MSS vrijdag in mediamarkt. En het zijn er maar 3 stuks dat die heeft bestelt. Mij niet gelaten sinds ik dan niet online moet bestellen.
b012145214
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 15 jun 2008, 11:46

frado schreef:
b012145214 schreef:Chanceke :-) is enkel nog maar besteld, heb zelfs nog geen informatie gekregen voor de overschrijving dusja, zal der geen leveringsprobleme mee krijge :-)

hopelijk hebbe ze nu een über-lading besteld

mail van Tornado:

Er is een fout gelopen bij onze toeleverancier
De CD’s die nodig zijn om de registratie zijn later verstuurd.

Ik hou U op de hoogte wanneer deze morgen binnen zijn en stuur bij deze een tracé (taxipost) zodat U de zending kunt opvolgen.
Onze oprechte excuses voor deze vertraging

Mvg,
Tornado Network Services

Maw normaalgezien krijg ik hem deze week nog. Jammer van die vertragingen door een domme cd die je wrs evengoed kan downloaden

Zoals ik al zei, ik heb nog niet betaald, tegen dat ik betaald heb zullen ze al wel binnen zijn. En over die "domme(l)" CD, die is belangrijk hé, je hebt die nodig voor je te registreren :wink:
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Het is best mogelijk dat bij Mediamarkt bepaalde dingen een keer per week bevoorraad worden,het is dan wel te begrijpen dat ze de nieuwste 'spulletjes' niet subiet in de winkel kunnen aanbieden.
In de Makro (Eke) is het zeker niet zo,daar gebeurd het zeker enkele dagen per week(wat de elektrische spulletjes betrefd) . De omzet is daar ook zoveel keer groter.
heezy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 jun 2008, 18:34
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Net terug van Makro Deurne, daar waren ze binnen. Er staan er nog 2 in de rekken nu :wink: .
We gaan dat hier is installeren hé.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

b012145214 schreef:
frado schreef:
b012145214 schreef:Chanceke :-) is enkel nog maar besteld, heb zelfs nog geen informatie gekregen voor de overschrijving dusja, zal der geen leveringsprobleme mee krijge :-)

hopelijk hebbe ze nu een über-lading besteld

mail van Tornado:

Er is een fout gelopen bij onze toeleverancier
De CD’s die nodig zijn om de registratie zijn later verstuurd.

Ik hou U op de hoogte wanneer deze morgen binnen zijn en stuur bij deze een tracé (taxipost) zodat U de zending kunt opvolgen.
Onze oprechte excuses voor deze vertraging

Mvg,
Tornado Network Services

Maw normaalgezien krijg ik hem deze week nog. Jammer van die vertragingen door een domme cd die je wrs evengoed kan downloaden

Zoals ik al zei, ik heb nog niet betaald, tegen dat ik betaald heb zullen ze al wel binnen zijn. En over die "domme(l)" CD, die is belangrijk hé, je hebt die nodig voor je te registreren :wink:

Dat zijn toch geen 1per 1 persoonlijke CD's? dat zijn toch allemaal dezelfde, ni?
Als ze nu gewoon die CD op internter ter download zetten, en gewoon in de box een persoonlijke code steken..
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

frado schreef:Dat zijn toch geen 1per 1 persoonlijke CD's? dat zijn toch allemaal dezelfde, ni?
Als ze nu gewoon die CD op internter ter download zetten, en gewoon in de box een persoonlijke code steken..


En wat dan met de mensen in een nieuwe woning, die nog geen internet hebben.
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Eigenlijk is die er al: http://www.dommel.com/setup.zip.
Alleen staat de setup van het .NET Framework ook op de CD. En dat hebt ge nodig om de HomeConnect software te kunnen draaien.

Maar ja. De mensen die nog geen internet hebben, kunnen moeilijk eerst de setup downloaden hé :wink:
Edit: met die laatste opmerking was iemand mij voor...
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

De box moet dan toch steeds open voor die code en foldertjes erin te steken (en om er een kartonnetje van dommel over te schuiven)...
Dan is het net zo makkelijk om er ineens een cd bij te steken hé...
En het is inderdaad broodnodig voor mensen die nog geen actief internet hebben (of een inbelverbinding ofzo)

Btw weet iemand of de activatiecode (die dus in de enveloppe met de cd zit) gelinkt is met het mac-adres van die bepaalde router?
In dat geval is het maar te hopen dat de leveranciers van tornado de juiste cd's in de juiste doosjes steken :)
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Gebruikersavatar
silentkiller
Pro Member
Pro Member
Berichten: 297
Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 26 keer

Fluppeke schreef:De box moet dan toch steeds open voor die code en foldertjes erin te steken (en om er een kartonnetje van dommel over te schuiven)...
Dan is het net zo makkelijk om er ineens een cd bij te steken hé...
En het is inderdaad broodnodig voor mensen die nog geen actief internet hebben (of een inbelverbinding ofzo)

Btw weet iemand of de activatiecode (die dus in de enveloppe met de cd zit) gelinkt is met het mac-adres van die bepaalde router?
In dat geval is het maar te hopen dat de leveranciers van tornado de juiste cd's in de juiste doosjes steken :)

Jup, ik kan mij nog het verhaal herinneren van iemand die een andere activatie code moest omdat hij een vervang router kreeg. Dit was omwille van de link aan het mac adres
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Fluppeke schreef:De box moet dan toch steeds open voor die code en foldertjes erin te steken (en om er een kartonnetje van dommel over te schuiven)...
Dan is het net zo makkelijk om er ineens een cd bij te steken hé...
En het is inderdaad broodnodig voor mensen die nog geen actief internet hebben (of een inbelverbinding ofzo)

Btw weet iemand of de activatiecode (die dus in de enveloppe met de cd zit) gelinkt is met het mac-adres van die bepaalde router?
In dat geval is het maar te hopen dat de leveranciers van tornado de juiste cd's in de juiste doosjes steken :)

:p dat zou wel helemaal ***** zijn:p
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ja en alles ging al zo vlotjes het zou maar erg zijn als dat ging gebeuren :roll: .

Ik denk dat dommel echt de grootse pech vogel is. Er is niets dat ooit volledig vlot is gegaan. Misschien was dommel gesticht op een vrijdag 13de.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

broli schreef:Ja en alles ging al zo vlotjes het zou maar erg zijn als dat ging gebeuren :roll: .

Ik denk dat dommel echt de grootse pech vogel is. Er is niets dat ooit volledig vlot is gegaan. Misschien was dommel gesticht op een vrijdag 13de.
Overdrijven moet je ook niet doen he :)
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Zeg dat maar tegen de vroege cityconnecters.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

broli schreef:Zeg dat maar tegen de vroege cityconnecters.


Ik kan er van meespreken,maar als ik eerlijk mag zijn sinds ik hier ook de siemens gigaset in gebruik heb ( en dat is nu toch al een dikke 2 maand en half ) draait mijn internet hier zo goed als 'stabiel ' .
Als er iets goed gaat mag het ook gezegd worden . :P
b012145214
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 15 jun 2008, 11:46

broli schreef:Zeg dat maar tegen de vroege cityconnecters.

dat kan je hun niet kwalijk nemen, het is hun eigen opgezette netwerk en dan is de kans klein dat je in het begin niet enkele foutjes krijgt, of even offtime etc. (ik weet niet hoe groot de problemen waren in het begin)
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

fluppie schreef:Ik ben verleden week donderdag in Mediamarkt Oostakker geweest,ik heb toen nog geen packs van Dommel gezien.


Daarnet in Mediamarkt (oostakker) langs geweest. Ik had een Cat6 UTP kabel nodig. Eventjes verkoopster aangesproken. Die vertelde me dat er nog geen nationaal akkoord was binnen de MediaMarkt winkels.

Concreet betekent dit, dat in de MediaMarkt van Oostakker het gerust nog 2 tot 3 maanden kan duren, alvorens deze Homeconnect starterkits in de rekken liggen. Terwijl een ander MediaMarkt winkel het wel al aanbieden kan :|

Enfin, als het binnen een paar weken in de MediaMarkt van Oostakker niet binnen is, ga ik wel eens naar de makro (met kaart van mijn vriendin, zij heeft blijkbaar zo eentje :-) )
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

buh mijn trace code van de post geeft nog niks, maw die pakketten zijn nog altijd niet verstuurd. Hoewel tornado de cd's vandaag ging binnenkrijgen.
Slechte service lijkt me van Tornado..
"Levering binnen 48uur". Yeah right, neem maar binnen 7 dagen(als ik het vrijdag heb)
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

frado schreef:buh mijn trace code van de post geeft nog niks, maw die pakketten zijn nog altijd niet verstuurd. Hoewel tornado de cd's vandaag ging binnenkrijgen.
Slechte service lijkt me van Tornado..
"Levering binnen 48uur". Yeah right, neem maar binnen 7 dagen(als ik het vrijdag heb)


Maar ze communiceren tenminste open en dadelijk naar de klant toe.
b012145214
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 15 jun 2008, 11:46

frado schreef:buh mijn trace code van de post geeft nog niks, maw die pakketten zijn nog altijd niet verstuurd. Hoewel tornado de cd's vandaag ging binnenkrijgen.
Slechte service lijkt me van Tornado..
"Levering binnen 48uur". Yeah right, neem maar binnen 7 dagen(als ik het vrijdag heb)

Ik kreeg zelfs nog een slechter bericht:

Loveno I.T. werd als exclusieve launch partner gekozen voor de Siemens Gigaset Home Box voor Dommel Home Connect. Normaal gezien hebben wij deze set altijd royaal op voorraad, maar door het enorme succes is er stockbreuk bij de leverancier en zitten we uitzonderlijk enkele dagen zonder. Volgende week donderdag of vrijdag komt er een nieuwe lading binnen. Mogen we voor u een exemplaar reserveren daarvan?


VOLGENDE WEEK DONDERDAG OF VRIJDAG? :eek:
DimaX
Pro Member
Pro Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 apr 2007, 15:56

b012145214 schreef:
frado schreef:buh mijn trace code van de post geeft nog niks, maw die pakketten zijn nog altijd niet verstuurd. Hoewel tornado de cd's vandaag ging binnenkrijgen.
Slechte service lijkt me van Tornado..
"Levering binnen 48uur". Yeah right, neem maar binnen 7 dagen(als ik het vrijdag heb)

Ik kreeg zelfs nog een slechter bericht:

Loveno I.T. werd als exclusieve launch partner gekozen voor de Siemens Gigaset Home Box voor Dommel Home Connect. Normaal gezien hebben wij deze set altijd royaal op voorraad, maar door het enorme succes is er stockbreuk bij de leverancier en zitten we uitzonderlijk enkele dagen zonder. Volgende week donderdag of vrijdag komt er een nieuwe lading binnen. Mogen we voor u een exemplaar reserveren daarvan?


VOLGENDE WEEK DONDERDAG OF VRIJDAG? :eek:


Wanneer heb je dit gekregen ?
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

DaNi0 schreef:
frado schreef:buh mijn trace code van de post geeft nog niks, maw die pakketten zijn nog altijd niet verstuurd. Hoewel tornado de cd's vandaag ging binnenkrijgen.
Slechte service lijkt me van Tornado..
"Levering binnen 48uur". Yeah right, neem maar binnen 7 dagen(als ik het vrijdag heb)


Maar ze communiceren tenminste open en dadelijk naar de klant toe.

Ja da's wel.
Khad om 17.30 gebeld, maar nam niemand op :s .
Begin de week namen ze wel op, vrij snel.
@ hierboven: lol damn nog een week :D . Mja ik wacht van vorige week vrijdag. Zal al mogen blij zijn als ik hem deze vrijdag krijg :s . Normaal was't morgen, maar dat zie'k niemeer gebeuren. Jammer, had danvrije dag, en kon die contracten al versturen dan.
b012145214
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 15 jun 2008, 11:46

DimaX schreef:
b012145214 schreef:
Loveno I.T. werd als exclusieve launch partner gekozen voor de Siemens Gigaset Home Box voor Dommel Home Connect. Normaal gezien hebben wij deze set altijd royaal op voorraad, maar door het enorme succes is er stockbreuk bij de leverancier en zitten we uitzonderlijk enkele dagen zonder. Volgende week donderdag of vrijdag komt er een nieuwe lading binnen. Mogen we voor u een exemplaar reserveren daarvan?


VOLGENDE WEEK DONDERDAG OF VRIJDAG? :eek:


Wanneer heb je dit gekregen ?

8/07/2008 16:44

Als ik nog tot volgende week vrijdag moet wachten, dan gaak em begin volgende week wel bij de Makro gaan hale in Machelen, hopelijk dat ze er daar hebben, iemand er daar al gezien?
pina
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 jul 2008, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

ik kreeg een mail maandag en daar stond in dat het voor deze donderdag of vrijdag zal zijn...
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Bij Tornado zijn ze atm de pakketten aan het inpakken voor verzending. Ik krijg hem normaalgezien dus morgen^^
Gebruikersavatar
mala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 apr 2007, 17:44

@ b012145214
In de Makro in Machelen stonden er maandag 3 dozen in de rekken ....
Afbeelding

GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

mala schreef:@ b012145214
In de Makro in Machelen stonden er maandag 3 dozen in de rekken ....


Ik ga es effe bellen naar de Makro in Eke (Oost-Vlaanderen).
Of ze eventueel een doosje opzij voor me kunnen houden (als ze er al binnen hebben).

Zie eens dat het daar een stormloop is :wink:

Edit: Ze hebben 8 stuks op voorraad.
Morgen (ik heb een vrije dag) eens winkelen dus :wink:
Fre.C
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 jun 2008, 20:08
Locatie: Maasmechelen

Matthias_VL schreef:Reclame moet je elders maken :x


LOL, zie u signature :roll:
Dommel > rest van belgische ISP's
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Verstandig om eerst te bellen naar de Makro,want er komt daar op sommige dagen enorm veel volk,beste is een pack laten wegzetten,dan kan u met een gerust hart erachter gaan.
b012145214
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 15 jun 2008, 11:46

mala schreef:@ b012145214
In de Makro in Machelen stonden er maandag 3 dozen in de rekken ....

Bedankt, ik ga volgende week maandag dan boxje gaan hale, eerst wel effe bellen of er nog zijn & eentje opzij late legge :-)
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Oke dus voor de 3de maal nu naar de mediamarkt geweest en nog steeds GEEN home boxen. Leveringen gebeuren dinsdag en donderdag daar. Dus normaal gistere aangekome maar er was niets. Dus weer wachte tot volgende week dinsdag of donderdag :roll:. Die dingen zijn zo zeldzaam, het is alsof ik een eenhoorn wil kopen.
drernie
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 nov 2007, 18:46

afgelopen dinsdag naar makro in machelen gebeld, ze hadden er net 5 binnen gekregen. Eén laten reserveren voor de zekerheid. Beste is om eerst te bellen en dan te halen.
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Bij Loveno vorige week vrijdag besteld en maandag was de koerier er al mee op afgesproken uur (via mail).
Heb geen klagen van Loveno want had per ongeluk 150€ gestort op hun rekening maar te laat aan gedacht dat het onder rembours was, dus hebben ze netjes de 150€ terug gestort.

Dus Maandag ook de soft geinstalled, de 7 pagina's contract uitgeprint en gefaxed naar dommel + document voor domiciliëring al naar de bank gebracht.

Nu vraag ik me wel af hoe lang het kan duren voor ik operatief ben ?
Niet dat het zo veel uitmaakt, daar ik 14 dagen op vakantie vertrek.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

fluppie schreef:Verstandig om eerst te bellen naar de Makro,want er komt daar op sommige dagen enorm veel volk,beste is een pack laten wegzetten,dan kan u met een gerust hart erachter gaan.


Hoi, er komt idd veel volk. Echter, in de Makro te Eke (Oost-Vlaanderen) staan deze HomeConnect boxes niet in de winkelrekken. Je moet er expliciet naar vragen op de pc afdeling. En dan haalt men ééntje voor je uit het magazijn.

Toen ik erna vroeg, wist men eerst niet goed waar ik het over had. We hebben toen naar de website van Dommel gesurfd, het die man getoond, erover gepraat (en toen hij door had wat het was) viel zijn frank en is hij me eentje uit het magazijn gaan halen...

Had ik effe geluk. Want hun eerste reactie was. Dat kennen wij niet, dat verkopen wij niet... :| Lol

Die man was van Dommel alvast nog niet al te goed op de hoogte. Hij vond de prijs (129 euro) wat duur. Maar wist niet dat er één maand abonnement + gratis activatie in zat.

Hij wist ook niet dat Dommel in heel België beschikbaar was. Hij dacht enkel in de steden. Dat is ook zo (maar dan bij Cityconnect, niet bij Homeconnect of Netconnect).

Enfin, heb die man effe spoedcursus Dommel gegeven. Zodat hij de toekomstige klanten beter kan helpen :-)

Hij heeft de info van de website afgedrukt en ging het later eens op zijn gemak allemaal nalezen...

Ik heb alvast eentje in mijn bezit nu. Binnen enkele dagen (als ik de tijd ervoor vind) stuur ik mijn aanvraag tot activatie op...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”