als je goed zoekt in belgie ook hoor...Media is best duur om van de Makro te zijn, in NL, DL en FR veel goedkoper hardware te krijgen.
verzendkosten van buitenland.....niet bijrekenen hoor
als je goed zoekt in belgie ook hoor...Media is best duur om van de Makro te zijn, in NL, DL en FR veel goedkoper hardware te krijgen.
Dit maakt niet uit voor de Homeconnect box (die staat overal aan dezelfde prijs geafficheerd, dacht ik) But correct me, if I am wrongMatthias_VL schreef:Media is best duur om van de Makro te zijn, in NL, DL en FR veel goedkoper hardware te krijgen.
Klopt, in die zin was die opmerking volledig off-topic. Het dommel pack heeft ook een vaste prijs (denk ik). Dus kun je die gewoon gaan afhalen in de winkel volgens je voorkeur (naar afstand van je woning).fluppie schreef:Ik denk ook niet dat het dommel pack in Nederland of Duitsland zal te verkrijgen zijn.
mail van Tornado:b012145214 schreef:ChancekeDimaX schreef:Niet erg, donderdag krijgen ze nieuwe lading.b012145214 schreef:DammitDimaX schreef: Hehe loveno zit ook zonder. Leverancier's hebben blijkbaar alles aan Makro & Media markt verkocht
heb juist de mijne bij Loveno bijsteld
is enkel nog maar besteld, heb zelfs nog geen informatie gekregen voor de overschrijving dusja, zal der geen leveringsprobleme mee krijge
![]()
hopelijk hebbe ze nu een über-lading besteld
Okido, dus best nog weekje (of langer) wachten alvorens ik ga shoppenfluppie schreef:Ik ben verleden week donderdag in Mediamarkt Oostakker geweest,ik heb toen nog geen packs van Dommel gezien
Zoals ik al zei, ik heb nog niet betaald, tegen dat ik betaald heb zullen ze al wel binnen zijn. En over die "domme(l)" CD, die is belangrijk hé, je hebt die nodig voor je te registrerenfrado schreef:mail van Tornado:b012145214 schreef: Chancekeis enkel nog maar besteld, heb zelfs nog geen informatie gekregen voor de overschrijving dusja, zal der geen leveringsprobleme mee krijge
![]()
Er is een fout gelopen bij onze toeleverancier
De CD’s die nodig zijn om de registratie zijn later verstuurd.
Ik hou U op de hoogte wanneer deze morgen binnen zijn en stuur bij deze een tracé (taxipost) zodat U de zending kunt opvolgen.
Onze oprechte excuses voor deze vertraging
Mvg,
Tornado Network Services
Maw normaalgezien krijg ik hem deze week nog. Jammer van die vertragingen door een domme cd die je wrs evengoed kan downloaden
Dat zijn toch geen 1per 1 persoonlijke CD's? dat zijn toch allemaal dezelfde, ni?b012145214 schreef:Zoals ik al zei, ik heb nog niet betaald, tegen dat ik betaald heb zullen ze al wel binnen zijn. En over die "domme(l)" CD, die is belangrijk hé, je hebt die nodig voor je te registrerenfrado schreef:mail van Tornado:b012145214 schreef: Chancekeis enkel nog maar besteld, heb zelfs nog geen informatie gekregen voor de overschrijving dusja, zal der geen leveringsprobleme mee krijge
![]()
Er is een fout gelopen bij onze toeleverancier
De CD’s die nodig zijn om de registratie zijn later verstuurd.
Ik hou U op de hoogte wanneer deze morgen binnen zijn en stuur bij deze een tracé (taxipost) zodat U de zending kunt opvolgen.
Onze oprechte excuses voor deze vertraging
Mvg,
Tornado Network Services
Maw normaalgezien krijg ik hem deze week nog. Jammer van die vertragingen door een domme cd die je wrs evengoed kan downloaden
En wat dan met de mensen in een nieuwe woning, die nog geen internet hebben.frado schreef: Dat zijn toch geen 1per 1 persoonlijke CD's? dat zijn toch allemaal dezelfde, ni?
Als ze nu gewoon die CD op internter ter download zetten, en gewoon in de box een persoonlijke code steken..
Jup, ik kan mij nog het verhaal herinneren van iemand die een andere activatie code moest omdat hij een vervang router kreeg. Dit was omwille van de link aan het mac adresFluppeke schreef:De box moet dan toch steeds open voor die code en foldertjes erin te steken (en om er een kartonnetje van dommel over te schuiven)...
Dan is het net zo makkelijk om er ineens een cd bij te steken hé...
En het is inderdaad broodnodig voor mensen die nog geen actief internet hebben (of een inbelverbinding ofzo)
Btw weet iemand of de activatiecode (die dus in de enveloppe met de cd zit) gelinkt is met het mac-adres van die bepaalde router?
In dat geval is het maar te hopen dat de leveranciers van tornado de juiste cd's in de juiste doosjes steken
Fluppeke schreef:De box moet dan toch steeds open voor die code en foldertjes erin te steken (en om er een kartonnetje van dommel over te schuiven)...
Dan is het net zo makkelijk om er ineens een cd bij te steken hé...
En het is inderdaad broodnodig voor mensen die nog geen actief internet hebben (of een inbelverbinding ofzo)
Btw weet iemand of de activatiecode (die dus in de enveloppe met de cd zit) gelinkt is met het mac-adres van die bepaalde router?
In dat geval is het maar te hopen dat de leveranciers van tornado de juiste cd's in de juiste doosjes steken
Overdrijven moet je ook niet doen hebroli schreef:Ja en alles ging al zo vlotjes het zou maar erg zijn als dat ging gebeuren.
Ik denk dat dommel echt de grootse pech vogel is. Er is niets dat ooit volledig vlot is gegaan. Misschien was dommel gesticht op een vrijdag 13de.
Ik kan er van meespreken,maar als ik eerlijk mag zijn sinds ik hier ook de siemens gigaset in gebruik heb ( en dat is nu toch al een dikke 2 maand en half ) draait mijn internet hier zo goed als 'stabiel ' .broli schreef:Zeg dat maar tegen de vroege cityconnecters.
dat kan je hun niet kwalijk nemen, het is hun eigen opgezette netwerk en dan is de kans klein dat je in het begin niet enkele foutjes krijgt, of even offtime etc. (ik weet niet hoe groot de problemen waren in het begin)broli schreef:Zeg dat maar tegen de vroege cityconnecters.
Daarnet in Mediamarkt (oostakker) langs geweest. Ik had een Cat6 UTP kabel nodig. Eventjes verkoopster aangesproken. Die vertelde me dat er nog geen nationaal akkoord was binnen de MediaMarkt winkels.fluppie schreef:Ik ben verleden week donderdag in Mediamarkt Oostakker geweest,ik heb toen nog geen packs van Dommel gezien.
Maar ze communiceren tenminste open en dadelijk naar de klant toe.frado schreef:buh mijn trace code van de post geeft nog niks, maw die pakketten zijn nog altijd niet verstuurd. Hoewel tornado de cd's vandaag ging binnenkrijgen.
Slechte service lijkt me van Tornado..
"Levering binnen 48uur". Yeah right, neem maar binnen 7 dagen(als ik het vrijdag heb)
Ik kreeg zelfs nog een slechter bericht:frado schreef:buh mijn trace code van de post geeft nog niks, maw die pakketten zijn nog altijd niet verstuurd. Hoewel tornado de cd's vandaag ging binnenkrijgen.
"Levering binnen 48uur". Yeah right, neem maar binnen 7 dagen(als ik het vrijdag heb)
VOLGENDE WEEK DONDERDAG OF VRIJDAG?Loveno I.T. werd als exclusieve launch partner gekozen voor de Siemens Gigaset Home Box voor Dommel Home Connect. Normaal gezien hebben wij deze set altijd royaal op voorraad, maar door het enorme succes is er stockbreuk bij de leverancier en zitten we uitzonderlijk enkele dagen zonder. Volgende week donderdag of vrijdag komt er een nieuwe lading binnen. Mogen we voor u een exemplaar reserveren daarvan?
Wanneer heb je dit gekregen ?b012145214 schreef:Ik kreeg zelfs nog een slechter bericht:frado schreef:buh mijn trace code van de post geeft nog niks, maw die pakketten zijn nog altijd niet verstuurd. Hoewel tornado de cd's vandaag ging binnenkrijgen.
VOLGENDE WEEK DONDERDAG OF VRIJDAG?Loveno I.T. werd als exclusieve launch partner gekozen voor de Siemens Gigaset Home Box voor Dommel Home Connect. Normaal gezien hebben wij deze set altijd royaal op voorraad, maar door het enorme succes is er stockbreuk bij de leverancier en zitten we uitzonderlijk enkele dagen zonder. Volgende week donderdag of vrijdag komt er een nieuwe lading binnen. Mogen we voor u een exemplaar reserveren daarvan?
Ja da's wel.DaNi0 schreef:Maar ze communiceren tenminste open en dadelijk naar de klant toe.frado schreef:buh mijn trace code van de post geeft nog niks, maw die pakketten zijn nog altijd niet verstuurd. Hoewel tornado de cd's vandaag ging binnenkrijgen.
8/07/2008 16:44DimaX schreef:Wanneer heb je dit gekregen ?b012145214 schreef:VOLGENDE WEEK DONDERDAG OF VRIJDAG?Loveno I.T. werd als exclusieve launch partner gekozen voor de Siemens Gigaset Home Box voor Dommel Home Connect. Normaal gezien hebben wij deze set altijd royaal op voorraad, maar door het enorme succes is er stockbreuk bij de leverancier en zitten we uitzonderlijk enkele dagen zonder. Volgende week donderdag of vrijdag komt er een nieuwe lading binnen. Mogen we voor u een exemplaar reserveren daarvan?
Ik ga es effe bellen naar de Makro in Eke (Oost-Vlaanderen).mala schreef:@ b012145214
In de Makro in Machelen stonden er maandag 3 dozen in de rekken ....
Bedankt, ik ga volgende week maandag dan boxje gaan hale, eerst wel effe bellen of er nog zijn & eentje opzij late leggemala schreef:@ b012145214
In de Makro in Machelen stonden er maandag 3 dozen in de rekken ....
Hoi, er komt idd veel volk. Echter, in de Makro te Eke (Oost-Vlaanderen) staan deze HomeConnect boxes niet in de winkelrekken. Je moet er expliciet naar vragen op de pc afdeling. En dan haalt men ééntje voor je uit het magazijn.fluppie schreef:Verstandig om eerst te bellen naar de Makro,want er komt daar op sommige dagen enorm veel volk,beste is een pack laten wegzetten,dan kan u met een gerust hart erachter gaan.