Dommel post: Belgacom fixt probleem Kessel-Lo niet tijdig

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Helaas (logisch ergens wel) geeft Belgacom personeel wel voorrang aan de eigen aansluitingen....
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

qless schreef:Helaas (logisch ergens wel) geeft Belgacom personeel wel voorrang aan de eigen aansluitingen....


Eigelijk wordt meestal voorrang gegeven aan de andere operators om problemen te vermijden. :wink:
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

X-2datop schreef:
dopke schreef:Al betalen ze 4 x het bedrag van nu om het binnen de drie weken na te zien , BGC zal niet vlugger in actie schieten hoor

Weer een pijnlijk voorbeeld waarom dat bedrijf moet gesplitst worden .


Klopt niet, bij Easynet zijn alle BGC defecten ALTIJD binnen 1 dag opgelost voor SDSL issues en 3dagen voor ADSL issues (broba II net)

grtz,
X

easynet richt zich dan ook op de zakelijke markt die dergelijke SLA's vereist, ook voor hun eigen verbindingen naar die bedrijven toe. Dergelijke SLA met BGC is dus wel een noodzaak voor het voortbestaan van easynet. Dit isb ij dommel niet zo... De bedrijven betalen er dan ook genoeg voor...
Gebruikersavatar
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 15 mar 2007, 17:38

Dat belgacom een beetje "prioriteiten" stelt is ook gewoon te begrijpen in die positie. Elk bedrijf zou dat doen. Dat een splitsing infrastructuur-sales fijner is voor de markt, dat moeten we niet tot aan de exodus te herhalen.

Maar als bgc en dommel een overeenkomst hebben dat de reparaties binnen de termijn X opgelost moeten worden en als dit voorval binnen die termijn ligt, tjah geduld dan. Gijs heeft wel gelijk, wil je meer, betaal dan meer. Dat is bij ELK bedrijf zo op vlak van service. Als jij als dakreparateur tegelijk met een klant van je een gat in je dak hebt, t welke ga je dan eerst repareren als het morgen gaat regenen?
koekjesvreter
Member
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 26 okt 2008, 15:53
Locatie: Kessel-Lo
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Weet er iemand mij te zeggen waar die centrale van Dommel in Kessel-Lo juist ligt?
psmammoth
Member
Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 13 jun 2008, 15:59
Locatie: Leuven

koekjesvreter schreef:Weet er iemand mij te zeggen waar die centrale van Dommel in Kessel-Lo juist ligt?

Ik dacht in de buurt van de Super GB (Koning Albertlaan 147 ) ?
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”