Dommel post: Belgacom fixt probleem Kessel-Lo niet tijdig
- Devilzown
- Elite Poster
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Eigelijk wordt meestal voorrang gegeven aan de andere operators om problemen te vermijden.qless schreef:Helaas (logisch ergens wel) geeft Belgacom personeel wel voorrang aan de eigen aansluitingen....
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Premium Member
- Berichten: 645
- Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37
easynet richt zich dan ook op de zakelijke markt die dergelijke SLA's vereist, ook voor hun eigen verbindingen naar die bedrijven toe. Dergelijke SLA met BGC is dus wel een noodzaak voor het voortbestaan van easynet. Dit isb ij dommel niet zo... De bedrijven betalen er dan ook genoeg voor...X-2datop schreef:Klopt niet, bij Easynet zijn alle BGC defecten ALTIJD binnen 1 dag opgelost voor SDSL issues en 3dagen voor ADSL issues (broba II net)dopke schreef:Al betalen ze 4 x het bedrag van nu om het binnen de drie weken na te zien , BGC zal niet vlugger in actie schieten hoor
Weer een pijnlijk voorbeeld waarom dat bedrijf moet gesplitst worden .
grtz,
X
Dat belgacom een beetje "prioriteiten" stelt is ook gewoon te begrijpen in die positie. Elk bedrijf zou dat doen. Dat een splitsing infrastructuur-sales fijner is voor de markt, dat moeten we niet tot aan de exodus te herhalen.
Maar als bgc en dommel een overeenkomst hebben dat de reparaties binnen de termijn X opgelost moeten worden en als dit voorval binnen die termijn ligt, tjah geduld dan. Gijs heeft wel gelijk, wil je meer, betaal dan meer. Dat is bij ELK bedrijf zo op vlak van service. Als jij als dakreparateur tegelijk met een klant van je een gat in je dak hebt, t welke ga je dan eerst repareren als het morgen gaat regenen?
Maar als bgc en dommel een overeenkomst hebben dat de reparaties binnen de termijn X opgelost moeten worden en als dit voorval binnen die termijn ligt, tjah geduld dan. Gijs heeft wel gelijk, wil je meer, betaal dan meer. Dat is bij ELK bedrijf zo op vlak van service. Als jij als dakreparateur tegelijk met een klant van je een gat in je dak hebt, t welke ga je dan eerst repareren als het morgen gaat regenen?
-
- Member
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 26 okt 2008, 15:53
- Locatie: Kessel-Lo
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Weet er iemand mij te zeggen waar die centrale van Dommel in Kessel-Lo juist ligt?