Alleen als de interventie aan kon tonen dat er een probleem was bij de klant; moest ik, de klant, betalen....Gent32m schreef: Als vrees ik wel dat je niet veel kans op slagen hebt. Jij hebt een interventie laten uitvoeren en die interventie moet betaald worden. Een beetje zoals een wasmachine laten repareren.
Keiharde garanties daarop kun je echter (vrees ik) niet krijgen.
Daarvoor zou je eens in je contract moeten kijken...
Dus toen bleek dat het probleem niet bij mij lag... was ik blij
dat ze me trager hebben geschakeld zonder de rootcause te hebben opgelost (waarom is er opeens storing na X jaar adsl? zit er vocht in de leidingen? heeft Belgacom me op een slechter paneel gepatcht?)
Toen bleek dat Dommel het toch aanrekende als "probleem aan klant" was ik natuurlijk niet blij.
ik heb X uur voordien aan de lijn gelegen...ze hebben me een nieuwe modem/splitter/bekabeling aangesmeerd... en uiteindelijk lieten ze belgacom een profiel wijziging aanrekenen ... wat Dommel zelf kon doen maar uit hun gegevens bleek niet dat dit nodig was (afstand was perfect) en Belgacom rekent nu XX euro aan om eigenlijk "niets" te verhelpen... alleen maar om de concurrentie eigenlijk een hak te zetten en de "dommel"-klant aan te tonen wat voor slechte (kwaliteits)service ze op een ander hebben...
En Dommel rekent alleen maar door en weigert zijn klanten te helpen?