Geplaatst: 17 feb 2008, 02:30
Eco Racer, persoonlijk geloof ik niets van wat er zou gebeurt zijn.
Als er een bedrijf is dat effectief op papier wil hebben dat je afsluit dan is het telenet wel
Als je naar telenet belt voor opzeg sturen ze je gewoon naar de dienst 'retention' die op dit moment bij IP Globalnet zit in Hasselt op de philips tereinen. Die lieve mensen (het zijn echt vriendelijke mensen), proberen jou te overtuigen om toch te blijven bij telenet (en geven je om te blijven een kadotje).
Als het een non-winback situatie blijkt (als hun norm tijd van +/- 15 minuten overschrede is) zullen ze je vragen schriftelijk op te zeggen door een aangetekend schrijven te sturen naar "Liersesteenweg nummer 4, 2800 Mechelen, ter attentie van de dienst opzeg".
Zelfs indien je onrechtmatig afgesloten was, konden ze dit in REALTIME terug in orde brengen (dat is gewoon een knop in c@fe -- de backoffice applicatie van telenet -- ).
Zoals je kan merken ben ik vrij goed op de hoogte van de procedures bij telenet
Op een vraag van de BIPT gaan ze schriftelijk reageren, waarna het BIPT (wist iemand dat deze mensen gelijk gesteld staan met gerechtelijke politie? Toch allesinds op het vlak van radio) terug contact zal opnemen met jou.
Ik heb gisteren nogmaals een PM naar jou gestuurd (waarop je geantwoord hebt), ik vroeg je om met respect om te gaan met de internet providers. In jouw persoonlijk geval is dat het slimste dat je kan doen.
Ik wil nogmaals herhalen dat ik geen kant kies voor eender welk bedrijf. Ik heb in het verleden voor Dommel gewerkt (bepaalde members weten dat hier), maar zelfs voor Dommel kies ik enkel kant indien ze volgens mijn persoonlijke mening en ervaring gelijk hebben.
Ik ga het nogmaals herhalen, weet je niet goed of je iets kan posten wat tegen je gebruikt kan worden. Stuur mij even een PM, ik antwoord bijna altijd binnen de 2u.
Als er een bedrijf is dat effectief op papier wil hebben dat je afsluit dan is het telenet wel
Als je naar telenet belt voor opzeg sturen ze je gewoon naar de dienst 'retention' die op dit moment bij IP Globalnet zit in Hasselt op de philips tereinen. Die lieve mensen (het zijn echt vriendelijke mensen), proberen jou te overtuigen om toch te blijven bij telenet (en geven je om te blijven een kadotje).
Als het een non-winback situatie blijkt (als hun norm tijd van +/- 15 minuten overschrede is) zullen ze je vragen schriftelijk op te zeggen door een aangetekend schrijven te sturen naar "Liersesteenweg nummer 4, 2800 Mechelen, ter attentie van de dienst opzeg".
Zelfs indien je onrechtmatig afgesloten was, konden ze dit in REALTIME terug in orde brengen (dat is gewoon een knop in c@fe -- de backoffice applicatie van telenet -- ).
Zoals je kan merken ben ik vrij goed op de hoogte van de procedures bij telenet
Op een vraag van de BIPT gaan ze schriftelijk reageren, waarna het BIPT (wist iemand dat deze mensen gelijk gesteld staan met gerechtelijke politie? Toch allesinds op het vlak van radio) terug contact zal opnemen met jou.
Ik heb gisteren nogmaals een PM naar jou gestuurd (waarop je geantwoord hebt), ik vroeg je om met respect om te gaan met de internet providers. In jouw persoonlijk geval is dat het slimste dat je kan doen.
Ik wil nogmaals herhalen dat ik geen kant kies voor eender welk bedrijf. Ik heb in het verleden voor Dommel gewerkt (bepaalde members weten dat hier), maar zelfs voor Dommel kies ik enkel kant indien ze volgens mijn persoonlijke mening en ervaring gelijk hebben.
Ik ga het nogmaals herhalen, weet je niet goed of je iets kan posten wat tegen je gebruikt kan worden. Stuur mij even een PM, ik antwoord bijna altijd binnen de 2u.