Alleen, bij hen waar het het meest nodig is, moet men eens beseffen dat je de investeringkosten niet kan opbrengen, en lenen is meestal zelfs geen optie meer, Volgens mij is het toch de bedoeling om eerst de flagrant-se gevallen aan te pakken, wel die zitten in dat segment.Jan_B schreef:Ja, ik bekijk het vooral als een (welkome) versnelling van het terugverdieneffect.Goztow schreef:Ik herinner me iig dat ik nogal teleurgesteld was dat ik maar zo'n klein deel (want het blijft een klein deel) kon terugtrekken van deze toch wel belangrijke uitgaven.
En ik kan je verzekeren dat er heel wat energie zo de lucht ingaat, niet uit onwil maar zowel uit onwetendheid als uit geen perspectieven meer hebben.
Moedeloosheid en het niet de juiste weg weten, ach er is nog zoveel werk aan de winkel. Bij sommige huizen is de brievenbus de kleinste kier in huis.
En spreek ik nog niet eens over de kleine bedrijfjes.
Wat men op zee en in de lucht door laksheid en ontoereikende middelen vergooit is genoeg om al de slechte huizen in Vlaanderen goed te isoleren.
Een troost, men redt het niet om tegen 2020 de energie op te brengen die men dan nodig zal hebben, en energie zal volgens mij veel spanningen veroorzaken, meer dan het vreemdelingen probleem.
De aarde is uitgeput (maar dat is niet niet mijn mening)