Reminder: Morgen zit u mogelijk op smallband

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

meon schreef:
Sub Zero schreef:'t Is wel origineel :D
En ja hoor, ik zit op smallband. Maar niet door de actie ;)
Ik wilde wel meedoen, maar heb geen limiet ... :twisted: (tele2 all-in).

Waarom staat dan nog altijd die skynet ISPmon balk in je sig? Leukerd... :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Mja, ik spreek over waar ik op dat moment ben. Thuis heb ik nog Skynet ja, maar momenteel zit ik op Tele2 (sjek m'n IP als ge me niet gelooft :p)
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ge hebt da rap in de database vervangen! Phuh1! :P
Afbeelding
eco racer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:58

:wink: [/img]
Bijlagen

[De extensie swf is uitgeschakeld en kan niet langer worden weergegeven.]

Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

eco racer schreef::wink:


Waarom post jij letterlijk in elk bericht een SWF? heb je exploit code die nog niet bekend is ofzo :? ?
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Het is verdacht stil bij Tik nu, maar ik had niks anders verwacht. We zullen maar denken dat het met de feestdagen te maken heeft zeker, dan hebben ze voorlopig weer een excuus :roll:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

KK schreef:Het is verdacht stil bij Tik nu, maar ik had niks anders verwacht. We zullen maar denken dat het met de feestdagen te maken heeft zeker, dan hebben ze voorlopig weer een excuus :roll:
Och jong, ge kent er niets van, je weet geen kl**t van wat wij doen.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Och jong, ge kent er niets van, je weet geen kl**t van wat wij doen.


Allesinds continu geïrriteert reageren bij de minste vorm van kritiek :)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Goendi schreef:
Och jong, ge kent er niets van, je weet geen kl**t van wat wij doen.


Allesinds continu geïrriteert reageren bij de minste vorm van kritiek :)
Maar ik zie KK veel van die opmerkingen maken. Ik ga niet uitleggen en verklappen wat wij allemaal doen, hij zal het wel zien in een paar dagen.
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

alleszins één of andere actie die niets uithaalt :lol:
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 maa 2004, 22:24

_rEuTeL_ schreef:alleszins één of andere actie die niets uithaalt :lol:


Kwestie van de mensen nog wat extra moed te geven zeker !!!
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Genghis schreef:Ik begrijp alleen niet hoe een actie zoals deze iets zou kunnen veranderen.

Stel dat ik persoonlijk deze actie wil steunen, dan betekend dit dat ik wss binnen 10 dagen volume moet bijkopen, vermits mijn telemeter elke 20ste van de maand gereset word.

Correct me if I'm wrong, maar ik denk dat een actie als dit alleen maar geld opbrengt voor telenet en bgc, en dat was naar mijn mening toch niet de bedoeling?

Het is niet de bedoeling van ook maar één rotte frank extra aan TN/BC te geven. Als je niet genoeg volume over hebt, teken dan alleen de petitie.

r2504 schreef:Het zou ludieker zijn een website te maken die aangeeft hoeveel mensen (en vooral centen) er reeds weg zijn bij BGC en TN... dat is namelijk het enige waarmee je beide partijen een beetje het zout in de wonde kan smeren.

Die suggestie neem ik mee.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Enkel de provider zelf heeft daar betrouwbare cijfers over.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Goztow schreef:Enkel de provider zelf heeft daar betrouwbare cijfers over.

Cijfers die niet publiek zijn. Cijfers met een grote foutenmarge zijn nog altijd beter dan helemaal géén cijfers. Trouwens foutenmarges zijn verrassend klein als je enkele duizenden willekeurige respondenten hebt. Onafhankelijk van de totale populatie.

96 antwoorden: foutenmarge 10%
384 antwoorden: foutenmarge 5%
600 antwoorden: foutenmarge 4%
1067 antwoorden: foutenmarge 3%
2401 antwoorden: foutenmarge 2%

Ik herhaal: bij een willekeurige steekproef zijn deze foutenmarges onafhankelijk van de totale populatie. Het maakt m.a.w. niet uit of een provider 10.000 klanten heeft of 1,2 miljoen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

localhost schreef:
Goztow schreef:Enkel de provider zelf heeft daar betrouwbare cijfers over.

Cijfers die niet publiek zijn. Cijfers met een grote foutenmarge zijn nog altijd beter dan helemaal géén cijfers. Trouwens foutenmarges zijn verrassend klein als je enkele duizenden willekeurige respondenten hebt. Onafhankelijk van de totale populatie.

96 antwoorden: foutenmarge 10%
384 antwoorden: foutenmarge 5%
600 antwoorden: foutenmarge 4%
1067 antwoorden: foutenmarge 3%
2401 antwoorden: foutenmarge 2%

Ik herhaal: bij een willekeurige steekproef zijn deze foutenmarges onafhankelijk van de totale populatie. Het maakt m.a.w. niet uit of een provider 10.000 klanten heeft of 1,2 miljoen.

Klopt maar dan heb je ook cijfers over van mensen die niet overstappen. En daar zit volgens mij het probleempje...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Ge moet érgens beginnen he.
Ben momenteel bezig aan een webform, ik zie wel of het iets wordt.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Goendi schreef:
Och jong, ge kent er niets van, je weet geen kl**t van wat wij doen.


Allesinds continu geïrriteert reageren bij de minste vorm van kritiek :)

Hier valt het in feite nog mee, op het Tik forum wordt iedereen die kritiek heeft meteen verweten voor 'trol', 'brinker' of 'plant' :roll:
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Dat is manifest onjuist en je weet het.

Bijvoorbeeld: het woord "brinker" is maar één keer gevallen. Dat is niet hetzelfde als "iedereen". De "plant" is gebruikt in spreekwoordelijke betekenis. Tussen de kritiek en de reactie zaten meerdere berichten, in tijd was er 59 minuten tussen. --> "meteen"? Trouwens de post die je bedoelt, was NIET bedoeld als reactie op de kritiek, WEL als reactie op een andere reactie op kritiek.

The defense rests, your honour.

EDIT: rowin != KK.
Laatst gewijzigd door localhost 02 jan 2008, 15:39, in totaal 1 gewijzigd.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

localhost schreef:Mag ik trouwens concluderen dat rowin = KK?

Fout! (© Looboo) :P
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Heren, als ik naar een soap wil zien zet ik de VTM wel op hé zeg. :|
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

KK schreef:
localhost schreef:Mag ik trouwens concluderen dat rowin = KK?

Fout! (© Looboo) :P

Ginghis Khan, zul je waarschijnlijk bedoelen.
Voel je je dan niet beter thuis op be.providers? Daar is het wél een soap zoals waar cloink naar refereert.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

KK schreef:Het is verdacht stil bij Tik nu, maar ik had niks anders verwacht. We zullen maar denken dat het met de feestdagen te maken heeft zeker, dan hebben ze voorlopig weer een excuus :roll:


Euh, ik weet niet of je't zeker weet, maar het is idd kalm binnen Tik, dewelke ik meer dan normaal vindt. Gij blijkbaar niet? Tik werkt met vrijwilligers hé! Stort i

Wees eens eerlijk, verwacht gij dan dat ik geen tijd meer doorbreng met mijn vriendin, vrienden en ouders tot alles binnenin Tik afgewerkt is? Dat ik stop met werken, stop met studeren (examens die over minder dan 2 weken beginnen), stop met mij te ontspannen, ... tot de limieten afgeschaft zijn?

En ik die dacht dat mijn ouders soms eens veeleisend durven zijn :roll:
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Lol, ze zijn blijkbaar allemaal snel op hun teentjes getrapt. Hebben jullie al plannen voor een volgende actie waar Telenet beter van wordt? Misschien 'dag van de volumeblokken' ofzo? :lol:

Maar even serieus... Ik ben er vrij zeker van dat vele goedgelovige mensen dachten dat veel downloaden op 30 december iets ging uithalen. Die mensen zitten nu in de problemen met hun limiet en moeten blokken bijkopen. En raad eens wie ze uiteindelijk met de vinger gaan wijzen als de schuldige? Juist, Tik.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Laat iets weten KK de dag dat jij ooit actie onderneemt...

en dan bedoel ik niet commentaar geven, maar echte actie
de koe zegt boe
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Voor zover ik weet heb ik mij nooit geprofileerd als klantenvereniging. En voor mezelf heb ik al lang actie ondernomen (Telenet -> EDPnet) ;)
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

KK schreef:Lol, ze zijn blijkbaar allemaal snel op hun teentjes getrapt. Hebben jullie al plannen voor een volgende actie waar Telenet beter van wordt? Misschien 'dag van de volumeblokken' ofzo? :lol:

Maar even serieus... Ik ben er vrij zeker van dat vele goedgelovige mensen dachten dat veel downloaden op 30 december iets ging uithalen. Die mensen zitten nu in de problemen met hun limiet en moeten blokken bijkopen. En raad eens wie ze uiteindelijk met de vinger gaan wijzen als de schuldige? Juist, Tik.


Euhm, neen?

Er is duidelijk geïnformeerd dat het de bedoeling was om een statement te maken. De ambitie was niet om van vandaag op morgen alles open te breken. Dat lees ik nergens op dagvandedownload.be. Misschien dat Telenet in 2009 de limieten wél drastisch gaat optrekken, maar dan gaan ze zeker niet zeggen dat ze dat doen omdat Tik dat vraagt. Ze zullen dan wel zeggen dat ze dat zelf beslist hebben. En Belgacom zal dan zoals gebruikelijk wel volgen.

Er was ook duidelijk geïnformeerd dat het niet de bedoeling was om blokjes aan te kopen. We hebben gevraagd om alleen maar de overschot volledig op te gebruiken. Wie niets meer kon missen, is gevraagd om alleen de petitie te tekenen.
http://dagvandedownload.be/nl/ik-wil-we ... -meer-over
http://dagvandedownload.be/nl/kan-ik-oo ... t-download

Goed, er zijn altijd wel mensen die hun wensen voor werkelijk aannemen. Die zullen er altijd wel zijn. Maar ik denk niet dat wij vooral goedgelovige mensen aangetrokken hebben. Met de petitie van geendatalimiet had je dat misschien nog kunnen zeggen, maar nu hebben we een veel kleinere groep die wél intensiever mee gedaan heeft. Dat is toch de indruk die ik krijg als ik de vele reacties op het forum lees.

Eerlijk gezegd: ik begrijp uit welke hoek je kritiek komt, maar is het nu echt nodig om zo sarcastisch te zijn?
Gaan er mensen op smalband zitten na DvdD? Waarschijnlijk wel. Het gemiddelde verbruik was 8,5 GiB op één dag. Ik ben ook bij de "gelukkigen".
Gaan de smalbanders Tik met de vinger wijzen? Ik betwijfel het. Ze wisten waar ze aan begonnen en wat de gevolgen zouden zijn.
Heeft DvdD een onmiddelijk resultaat? Nee uiteraard niet.
Is dat dan een reden om het niet te doen? Dat ook weer niet. Als iedereen alleen maar zou doen wat een onmiddelijk resultaat heeft, dan zal er niet veel gebeuren. Dat is mijn mening, en het is duidelijk dat jouw mening daarover niet dezelfde is.

Ik heb alle respect voor andermans mening, ook al ben ik het er niet mee eens. Van mij mag je alle bezwaren geven die je kan bedenken. Alleen zou ik het waarderen dat het met wat minder cynisme gebeurt. Kan dat niet, jammer maar helaas, dan is het maar zo. Er zijn ergere dingen in het leven, honger in Afrika en zo. Dat is iets waar ik wél van wakker lig, maar zeker niet van twee internetproviders die de markt beheersen of van iemand op een forum die graag contraire is.

En ook voor u mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”