dommel pwd en login gekregen. En nu ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ketter schreef:Ken bij bvb Belgacom betaal je ook mooi op voorhand en zo zijn er nog organisaties waar dat zo is maar blijkbaar leeft ceurrrix en zijn vriend in een andere wereld.Of Dommel het heeft laten aanslepen of niet dat heeft toch niks met standpunt van ceurrrix en zijn vriend te maken.
Dommel maakt toch nog altijd de de regels en niet ceurrrix of zijn vriend. :lol:
Er is op voorhand betaald.

En Dommel mag regels maken.

Die regels moeten wel,aan de door de wet bepaalde voorwaarden (regels)voldoen en duidelijk zijn voor de consument.
Dommel schreef:wat is de fakturatie-procedure?

Als u opteert voor een maandelijkse betaling, kan dit bij de aanvang ietwat onduidelijk zijn.
Bron,: http://www.dommel.com/nl/support/faq.php?id=11554
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ceurrrix schreef:Er is op voorhand betaald.


Maar als ik het goed begrijp is wel niet alles betaald ?

Maar ik kan het niet blijven herhalen maar lees toch voor alle zekerheid nog is de vorige bladzijde en daar staat de uitleg. :roll:
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ketter schreef:
ceurrrix schreef:Er is op voorhand betaald.


Maar als ik het goed begrijp is wel niet alles betaald ?

Maar ik kan het niet blijven herhalen maar lees toch voor alle zekerheid nog is de vorige bladzijde en daar staat de uitleg. :roll:
Wel slimme ketter,leg eens uit,:
Hoe men facturen kan betalen,als men geen facturen ontvangt.
Dommel heeft immers geen facturen gestuurd.
Zelfs geen aanmaningen
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Misschien is het wel een goed idee om dit topic te sluiten want ceurrrix blijft hier maar ... :evil:
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

@ ceurrrix

Gelieve vanaf nu de forum Regels te willen respecteren, je bent al meerdere keren gewaarschuwd door de Crew/en/of Moderatoren.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ceurrrix mischien ben je al gewipt bij Dommel. :lol:

ceurrrix maar het kan toch niet dat je geen enkel factuur of aanmaning in je mailbox krijgt.Zijn ze mischien dan bij je spam terecht gekomen ?
ceurrrix maar als je is inlogd bij Dommel en je gaat dan naar mijn informatie kijk dan daar is of je oud email adres van je vorige provider niet bij je gegevens staat.
Want over geen facturen en geen aanmaningen krijgen via mail kan je niet liegen want wees gerust dat ze bij Dommel wel kunnen zien naar wie wat gestuurd is.
Maar bel alvast nog maar is de ombudsman op om dit even te melden want het loop weeral totaal mis bij U hoor. :wink:
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ketter schreef:ceurrrix mischien ben je al gewipt bij Dommel. :lol:

ceurrrix maar het kan toch niet dat je geen enkel factuur of aanmaning in je mailbox krijgt.Zijn ze mischien dan bij je spam terecht gekomen ?
ceurrrix maar als je is inlogd bij Dommel en je gaat dan naar mijn informatie kijk dan daar is of je oud email adres van je vorige provider niet bij je gegevens staat.
Want over geen facturen en geen aanmaningen krijgen via mail kan je niet liegen want wees gerust dat ze bij Dommel wel kunnen zien naar wie wat gestuurd is.
:wink:
Ketter bij zijn"mijn informatie" staat zoals u zegt een e-mail adres opgegeven waar Dommel ,facturen en aanmaningen naartoe stuurt.
Maar ze vergeten precies dat de klant die e-mails niet kan lezen ,zolang zijn internet niet geactiveerd is.
In dit geval meer dan 2 maand.

Veronderstel eens dat ze hem 5 maand laten wachten op zijn activatie,
dan stuurt Dommel 5 maanden facturen en aanmaningen naar zijn e-mail adres zonder dat hij die kan ontvangen,en lezen.
Als hij dan na 5 maand geactiveerd is,kan hij in zijn mailbox die 5 facturen lezen en zou hij die 5 maand direct moeten betalen of hij wordt gedeactiveerd.
Ze zeggen dan wel "ge zult niet teveel betaald hebben,hoor"
Maar men heeft hem wel 5 maand op activatie laten wachten en hij word verplicht 5 facturen die ondertussen met "over due" gemerkt zijn direct te betalen.
Zeg niet dat hij die e-mails op een ander moet gaan lezen ,want hij heeft 1 maand abonnement + activatie op voorhand betaald om die facturen op zijn internet te krijgen en te lezen,
en niet op het internet van iemand anders.

Blue-Sky schreef:@ ceurrrix

Gelieve vanaf nu de forum Regels te willen respecteren, je bent al meerdere keren gewaarschuwd door de Crew/en/of Moderatoren.
Ik heb de regels nog eens gelezen en denk dat ik met mijn antwoord op ketter zijn vraag de regels niet overtreed.

En zal er in de toekomst,beter op letten,dat ik me aan die regels hou.
ceurrrix
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ceurrrix,
heeft die persoon dan geen telefoon waarop hij te contacteren valt of een alternatief email adres waarop hij zijn mails kan checken(ik denk bijvoorbeeld aan een gmail of hotmail adres), ik heb in het begin voor ik geactiveerd was bij dommel ook een alternatief email adres gegeven waar ze mij konden contacteren , en tegenwoordig heb je op het werk toch ook mogelijkheden om je emails te lezen.Ik denk als men die route van in het begin zou gevolgd hebben het nooit zo ver zou gekomen zijn.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ceurrrix maar jij bent toch altijd online dus jij of U vriend kan dan toch wel ergens die mails even lezen .
Eerlijk gezegt ceurrrix je maakt het je eigen toch moeilijk waar het niet moet. :roll:
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ketter schreef:ceurrrix maar jij bent toch altijd online dus jij of U vriend kan dan toch wel ergens die mails even lezen .
Eerlijk gezegt ceurrrix je maakt het je eigen toch moeilijk waar het niet moet. :roll:


Volledig mee akkoord .
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

:offtopic: of niet ? Is het toeval niet,of is het mijn lot.

Maar ik heb juist een telefoontje gekregen van een juridisch medewerker van dommel die me vertelde dat ik moest stoppen met illegale films te downloaden.
Ze hadden uit Amerika klachten gekregen,over mij en ik moest er mee stoppen of ze gingen me buiten gooien om die reden.

En het had zeker niks te maken met mijn klachten tegen Dommel want daar wist hij niks van.
Ik heb hem dan maar een kopieke gestuurd van wat hij op ,:

http://www.juridischforum.be/forum/view ... ght=#31345

kan vinden.

Das na wel toevallig dat ,dit gebeurt op ne moment ,dat ik aan het ceurrrixen ben over Dommel.

en ik doen nog zo m'n best om niks illegaals te downloaden.
Ik moet dus nog meer m'n best doen,waarvan nota genomen word
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ceurrrix,
ben ik nu hier de enige op het forum die vind dat je verhaal niet 'geloofwaardig ' meer klinkt,je moet binnenkort op de 7 de dag komen man op tv , ni te geloven. :lol:
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Persoonlijk geloof ik niets meer van heel het verhaal. Maar dat is mijn persoonlijke mening en niet die van mij als mod.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

fieldoxide schreef:Ceurrrix,
ben ik nu hier de enige op het forum die vind dat je verhaal niet 'geloofwaardig ' meer klinkt,je moet binnenkort op de 7 de dag komen man op tv , ni te geloven. :lol:
L-army schreef:Persoonlijk geloof ik niets meer van heel het verhaal. Maar dat is mijn persoonlijke mening en niet die van mij als mod.
Neen fieldoxide
, U bent met 2!,
straf hé, vraag me de bewijzen ,en je zult ze hebben "Dommel Fanboys" >> wat uw volste recht is!,om dat te zijn
Er zijn mensen,die van uw uitdaging gaan genieten,
en ons gaan mogen beoordelen :wink:
Laatst gewijzigd door ceurrrix op 15 mar 2008, 00:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ceurrrix schreef:
fieldoxide schreef:Ceurrrix,
ben ik nu hier de enige op het forum die vind dat je verhaal niet 'geloofwaardig ' meer klinkt,je moet binnenkort op de 7 de dag komen man op tv , ni te geloven. :lol:
straf hé, vraag me de bewijzen ,en je zult ze hebben "Dommel Fanboy" >> wat uw volste recht is!
Er zijn mensen,die van uw uitdaging gaan genieten,
en ons gaan mogen beoordelen :wink:


Wat is dan die 'uitdaging ' waarvan de mensen gaan genieten op dit forum ceurrrix?
Je komt echt wel ongeloofwaardig over hoor in dit topic,jij hebt toch wel continue alles en nog wat voor , man , man toch dit is ECHT niet te geloven.
I'll rest my case . :? En is het niet in dit topic dan is het wel in een ander topic.
En laat die 'dommel fanboy' ook maar voor wat het is , ik heb ook niet al te beste ervaringen met dommel maar er is 'verbetering ' op komst ,heb de laatste dagen goed contact met hun helpdesk via de tickets en ze doen er tenminste iets aan aan de problemen die ik hier heb met mijn internet .
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

fieldoxide schreef:
ceurrrix schreef:
fieldoxide schreef:Ceurrrix,
ben ik nu hier de enige op het forum die vind dat je verhaal niet 'geloofwaardig ' meer klinkt,je moet binnenkort op de 7 de dag komen man op tv , ni te geloven. :lol:
straf hé, vraag me de bewijzen ,en je zult ze hebben "Dommel Fanboy" >> wat uw volste recht is!
Er zijn mensen,die van uw uitdaging gaan genieten,
en ons gaan mogen beoordelen :wink:


Wat is dan die 'uitdaging ' waarvan de mensen gaan genieten op dit forum ceurrrix?
Je komt echt wel ongeloofwaardig over hoor in dit topic,jij hebt toch wel continue alles en nog wat voor , man , man toch dit is ECHT niet te geloven.
I'll rest my case . :? En is het niet in dit topic dan is het wel in een ander topic.
En laat die 'dommel fanboy' ook maar voor wat het is , ik heb ook niet al te beste ervaringen met dommel maar er is 'verbetering ' op komst ,heb de laatste dagen goed contact met hun helpdesk via de tickets en ze doen er tenminste iets aan aan de problemen die ik hier heb met mijn internet .
vraag me de bewijzen van wat ik zeg.
Je drijft me spijtig voor U,zover , dat ik nog eens moet herhalen,:
U moet, een ****** ( vul zelf maar in )zijn , om met een Discovery lijn,naar een 070 lijn ,gedurende 45minuten te bellen maar U hebt het volste recht,te zijn wat U hebt ingevuld, en,U, maakt zo,toch ook eens iets mee,waar je kan over nadenken
Wat moet ne mens,toch over zoiets denken hé ?
Niks en probeer wat te slapen.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ceurrix,

Dit topic draait al lang niet meer om wat het begonnen is. Gelieve een beetje on-topic te blijven, anders word dit forum een totale warboel.

PS: Ik ben geen Dommel fanboy, en ik zou oppassen met dergelijke straffe uitspraken. Dit forum heeft regels, als gebruiker ben je hieraan verbonden. Je hebt ondertussen meer dan genoeg verwittigingen gehad. Niemand komt hier om ruzie te zoeken, dus jij ook niet.

fieldoxide,

Gelieve ook beleeft te blijven.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

L-army schreef:Ceurrix,

Dit topic draait al lang niet meer om wat het begonnen is. Gelieve een beetje on-topic te blijven, anders word dit forum een totale warboel.

PS: Ik ben geen Dommel fanboy, en ik zou oppassen met dergelijke straffe uitspraken. Dit forum heeft regels, als gebruiker ben je hieraan verbonden. Je hebt ondertussen meer dan genoeg verwittigingen gehad. Niemand komt hier om ruzie te zoeken, dus jij ook niet.

fieldoxide,

Gelieve ook beleeft te blijven.


Uiteraard blijf ik altijd beleefd L-Army maar Ceurrrix blijft maar herhalen dat we dommel fanboys zijn en zoals ik reeds herhaaldelijk gezegd heb , ik heb ook al veel meegemaakt met dommel dus ben zeker geen dommel fanboy(in ieder geval voor de moment nog niet ),
Ceurrrix , van dat 070 nummer bellen met een discovery lijn , ik heb gekozen voor een discoverlijn aangezien ik zelden nog bel met mijn vast toestel , enkel om zelf bereikbaar te blijven en voor mijn adsl abonnement,dus ik had geen andere keuze om te bellen naar hun helpdesk met mijn vast toestel .
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

fieldoxide schreef:
L-army schreef:Ceurrix,

Dit topic draait al lang niet meer om wat het begonnen is. Gelieve een beetje on-topic te blijven, anders word dit forum een totale warboel.

PS: Ik ben geen Dommel fanboy, en ik zou oppassen met dergelijke straffe uitspraken. Dit forum heeft regels, als gebruiker ben je hieraan verbonden. Je hebt ondertussen meer dan genoeg verwittigingen gehad. Niemand komt hier om ruzie te zoeken, dus jij ook niet.

fieldoxide,

Gelieve ook beleeft te blijven.


Uiteraard blijf ik altijd beleefd L-Army maar Ceurrrix blijft maar herhalen dat we dommel fanboys zijn en zoals ik reeds herhaaldelijk gezegd heb , ik heb ook al veel meegemaakt met dommel dus ben zeker geen dommel fanboy(in ieder geval voor de moment nog niet ),
Ceurrrix , van dat 070 nummer bellen met een discovery lijn , ik heb gekozen voor een discoverlijn aangezien ik zelden nog bel met mijn vast toestel , enkel om zelf bereikbaar te blijven en voor mijn adsl abonnement,dus ik had geen andere keuze om te bellen naar hun helpdesk met mijn vast toestel .
Zeg we gaan dat hier simpel oplossen,hé.ik beloof hier plechtig,dat het woord fanboys nooit meer door mij getypt op userbase zal verschijnen !!!!

En ik houd mijn beloftes,dat hebben er veel gezien
Dat van die facturen met ,:

http://www.juridischforum.be/forum/view ... ght=#31345


komt ook in orde nog in orde vandaag

Wat die telefoontjes betreft, die kunnen later ook nog afgerekend worden
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ceurrrix schreef:
Wat die telefoontjes betreft, die kunnen later ook nog afgerekend worden


Voor die telefoontjes naar Dommel ga je toch 100% zeker zelf voor moeten opdraaien hoor meneer Ceurvelts of denk je mischien dat ze bij Dommel sinterklaas spelen :roll: droom dan maar lekker verder.
Moet ik is iedereen hier laten lezen wat voor bericht je mij in pb gestuurd hebt ?
Je gaat het je nog beklagen met wat je bezig bent , wees maar gerust.

ketter
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ketter schreef:
ceurrrix schreef:
Wat die telefoontjes betreft, die kunnen later ook nog afgerekend worden


Voor die telefoontjes ga je toch 100% zeker zelf voor moeten opdraaien hoor meneer Ceurvelts of denk je mischien dat ze bij Dommel sinterklaas spelen :roll: droom dan maar lekker verder.
Moet ik is iedereen hier laten lezen wat voor bericht je mij in pb gestuurd hebt ?
Je gaatt het je nog beklagen met wat je bezig bent , wees maar gerust.

ketter


Ketter,
ik heb hier ondertussen op een aantal dagen tijd ook al een 5 tal mails van Ceurrrix gekregen via pb, ben blij dat ik niet de enige ben .
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

fieldoxide schreef:
ketter schreef:
ceurrrix schreef:
Wat die telefoontjes betreft, die kunnen later ook nog afgerekend worden


Voor die telefoontjes ga je toch 100% zeker zelf voor moeten opdraaien hoor meneer Ceurvelts of denk je mischien dat ze bij Dommel sinterklaas spelen :roll: droom dan maar lekker verder.
Moet ik is iedereen hier laten lezen wat voor bericht je mij in pb gestuurd hebt ?
Je gaatt het je nog beklagen met wat je bezig bent , wees maar gerust.

ketter


Ketter,
ik heb hier ondertussen op een aantal dagen tijd ook al een 5 tal mails van Ceurrrix gekregen via pb, ben blij dat ik niet de enige ben .


fieldoxide welkom ik de club dan. :lol:
Het web begint zich meer en meer te sluiten rond deze persoon.
Niemand zegt dat je een discovery line bij Belgacom moet nemen om daarna te janken dat je meer moet betalen voor een gesprek.
ceurrrix weet met zijn eigen geen raad meer. :lol:
Als je in google zijn naam ingeeft dan zie je hoeveel lastercampagnes hij heeft lopen tegen verschillende providers en dat zegt toch meer dan genoeg over deze persoon.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ketter schreef:
fieldoxide schreef:
ketter schreef:
ceurrrix schreef:
Wat die telefoontjes betreft, die kunnen later ook nog afgerekend worden


Voor die telefoontjes ga je toch 100% zeker zelf voor moeten opdraaien hoor meneer Ceurvelts of denk je mischien dat ze bij Dommel sinterklaas spelen :roll: droom dan maar lekker verder.
Moet ik is iedereen hier laten lezen wat voor bericht je mij in pb gestuurd hebt ?
Je gaatt het je nog beklagen met wat je bezig bent , wees maar gerust.

ketter


Ketter,
ik heb hier ondertussen op een aantal dagen tijd ook al een 5 tal mails van Ceurrrix gekregen via pb, ben blij dat ik niet de enige ben .


fieldoxide welkom ik de club dan. :lol:
Het web begint zich meer en meer te sluiten rond deze persoon.
Niemand zegt dat je een discovery line bij Belgacom moet nemen om daarna te janken dat je meer moet betalen voor een gesprek.
ceurrrix weet met zijn eigen geen raad meer. :lol:
Als je in google zijn naam ingeeft dan zie je hoeveel lastercampagnes hij heeft lopen tegen verschillende providers en dat zegt toch meer dan genoeg over deze persoon.


Ik begin hem ook door te hebben hoor, hij begon er over dat ik een ***** moest zijn om te bellen naar een 070 nummer met mijn discovery lijn , ik heb daar op geen moment over geklaagd dat dat duur was , ik wist dat die telefoontjes duurder zouden uitkomen maar meneer Ceurrrix moest daar weer een hele discussie over voeren,tja sommige mensen zijn nu eenmaal zo,vind het enkel spijtig dat dit onderwerp helemaal de verkeerde kant is uitgegaan. :|
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ceurrrix schreef:
fieldoxide schreef:
L-army schreef:Ceurrix,

Dit topic draait al lang niet meer om wat het begonnen is. Gelieve een beetje on-topic te blijven, anders word dit forum een totale warboel.

PS: Ik ben geen Dommel fanboy, en ik zou oppassen met dergelijke straffe uitspraken. Dit forum heeft regels, als gebruiker ben je hieraan verbonden. Je hebt ondertussen meer dan genoeg verwittigingen gehad. Niemand komt hier om ruzie te zoeken, dus jij ook niet.

fieldoxide,

Gelieve ook beleeft te blijven.


Uiteraard blijf ik altijd beleefd L-Army maar Ceurrrix blijft maar herhalen dat we dommel fanboys zijn en zoals ik reeds herhaaldelijk gezegd heb , ik heb ook al veel meegemaakt met dommel dus ben zeker geen dommel fanboy(in ieder geval voor de moment nog niet ),
Ceurrrix , van dat 070 nummer bellen met een discovery lijn , ik heb gekozen voor een discoverlijn aangezien ik zelden nog bel met mijn vast toestel , enkel om zelf bereikbaar te blijven en voor mijn adsl abonnement,dus ik had geen andere keuze om te bellen naar hun helpdesk met mijn vast toestel .
Zeg we gaan dat hier simpel oplossen,hé.ik beloof hier plechtig,dat het woord fanboys nooit meer door mij getypt op userbase zal verschijnen !!!!

En ik houd mijn beloftes,dat hebben er veel gezien
Dat van die facturen met ,:

http://www.juridischforum.be/forum/view ... ght=#31345


komt ook in orde nog in orde vandaag

Wat die telefoontjes betreft, die kunnen later ook nog afgerekend worden
en als die prutsen zijn opgelost ,ben ik eens curieus wat ze dan gaan proberen om mij te............ ?

'k zal eens zien zenne,:

http://static.twoday.net/bmworacleracin ... review.jpg

yep no problem :curt:

Voor de rest, seffens is het opgelost., en dan heeft de betrokkene zijn internet,
hij zal gene dag kwijt zijn,de 2e factuur zal hij op een serieuze datum mogen betalen die derde over duefactuur zal in de loop van de maand mei aangeboden worden.
Hiermee zijn we nu terug on-topic zoals belooft.

Als er nu nog mensen zich geroepen voelen om terug of-topic te gaan en goesting hebben om te beginnen wat er allemaal in hun brievenbus zit en over dinges beginnen die niks met deze thread te maken hebben of zoiets,dan doen ze maar.
Want daar ligt niets van binnen m'n bevoegdheid.
Laatst gewijzigd door ceurrrix op 16 mar 2008, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ik ben blij te mogen melden dat Dommel tussen gisteren en nu alles geregeld heeft.
de meter is gereset en naar 12/03/2008en ik heb nog 28 dagen tegaan

De 2e factuur zal ik moeten betalen voor 4/4/2008 wat redelijk is .
En hun 3e over due factuur daar spreken ze niet meer van maar zal waarschijnlijk rond 4/5/2008 moeten betaald worden
Daarmee is het probleem van het abonnement opgelost. Het telefoon probleem is voor later.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ceurrrix schreef: Het telefoon probleem is voor later.


ceurrrix fijn om te horen dat het opgelost is.
Maar wat is er nog mis met de telefoon dan ?
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ketter schreef:
ceurrrix schreef: Het telefoon probleem is voor later.


ceurrrix fijn om te horen dat het opgelost is.
Maar wat is er nog mis met de telefoon dan ?
Ketter,dat is al meerdere malen gezegd en u stelt deze vraag om een foute reactie uit te lokken.
"Als ik niet moet bellen niks",zeggen ,is wel een beetje egoistisch,he?
.Maar als ik moet bellen om een fout van Dommel te melden
is de kostprijs volgens mij een afstraffing ,maar wie ben ik.Hé

En als U de prijs normaal wilt vinden,is dat uw volste recht.
Als u graag meer wil betalen, bel dan maar via een discoverylijn
om te zeggen tegen Dommel dat u graag wat meer zou willen betalen
en maak dan het gesprek zeker niet tekort.
ketter schreef:
fieldoxide welkom ik de club dan. :lol:
Het web begint zich meer en meer te sluiten rond deze persoon.
Niemand zegt dat je een discovery line bij Belgacom moet nemen om daarna te janken dat je meer moet betalen voor een gesprek.
ceurrrix weet met zijn eigen geen raad meer. :lol:
Als je in google zijn naam ingeeft dan zie je hoeveel lastercampagnes hij heeft lopen tegen verschillende providers en dat zegt toch meer dan genoeg over deze persoon.
Ketter, probeer eens één link te plaatsen,als voorbeeld van wat U zegt
hoeveel lastercampagnes hij heeft lopen tegen verschillende providers
ééntje is genoeg,je mag ze ook allemaal laten zien hoor,en uw vrienden mogen meezoeken
Ik denk dat u de vele forum lezers nieuwsgierig gemaakt hebt
Mij ook uiteraard

Een lastercampagne :think: wa veriets is da na weer? :???: :smash2:
Laatst gewijzigd door ceurrrix op 16 mar 2008, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

't is kleir 'keb het al gevonden,:
Lasterchampagne = vb.: van iemand vertellen dat hij u een virtuele rammeling heeft gegeven,en het is niet waar


En door zo'n stomme vragen geraakt ne mens weeral ongewild of-topic,waarvoor m'n excuses en de wil ,dat in de toekomst te vermijden.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ceurrrix schreef:"Als ik niet moet bellen niks",zeggen ,is wel een beetje egoistisch,he?
.Maar als ik moet bellen om een fout van Dommel te melden
is de kostprijs volgens mij een afstraffing ,maar wie ben ik.Hé

En als U de prijs normaal wilt vinden,is dat uw volste recht.
Als u graag meer wil betalen, bel dan maar via een discoverylijn
om te zeggen tegen Dommel dat u graag wat meer zou willen betalen
en maak dan het gesprek zeker niet tekort.


ceurrix maar niemand verplicht je toch om een discoverylijn te nemen waar je dan MEER moet betalen voor een gesprek.En niemand verplicht je toch ook niet om te bellen je kan ook nog altijd mailen , faxen , brief sturen of zelf langs gaan in Diepenbeek als je een probleem hebt.Maar dat laatste ligt wat moelijk voor sommige mensen omdat het mischien te ver uit de buurt is ofwel omdat ze hier wat grote mond opzetten tegen de isp maar als ze eenmaal terplaatse zijn durven ze niks maar dan ook niks te zeggen. :lol:
zerlinetta
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2008, 11:40

Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

zerlinetta schreef:Lasterchampagne = vb
http://forums.telenet.be/showthread.php?t=140428


Daar helpen ze mee zoeken
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ketter schreef:
ceurrrix schreef:"Als ik niet moet bellen niks",zeggen ,is wel een beetje egoistisch,he?
.Maar als ik moet bellen om een fout van Dommel te melden
is de kostprijs volgens mij een afstraffing ,maar wie ben ik.Hé

En als U de prijs normaal wilt vinden,is dat uw volste recht.
Als u graag meer wil betalen, bel dan maar via een discoverylijn
om te zeggen tegen Dommel dat u graag wat meer zou willen betalen
en maak dan het gesprek zeker niet tekort.


ceurrix maar niemand verplicht je toch om een discoverylijn te nemen waar je dan MEER moet betalen voor een gesprek.En niemand verplicht je toch ook niet om te bellen je kan ook nog altijd mailen , faxen , brief sturen of zelf langs gaan in Diepenbeek als je een probleem hebt.Maar dat laatste ligt wat moelijk voor sommige mensen omdat het mischien te ver uit de buurt is ofwel omdat ze hier wat grote mond opzetten tegen de isp maar als ze eenmaal terplaatse zijn durven ze niks maar dan ook niks te zeggen. :lol:
Denkt u dat ik door niets te zeggen,toen Bart Dom mij op mijn 3 telefoonnummers gebeld heeft om mij te kunnen spreken,

gedaan heb kunnen krijgen dat mijn vriend binnen de 12 uur was geheractiveerd en alle facturen correct op het net stonden.
Dat hebben ze gedaan in de nacht van vrijdag op zaterdag .
Om 00.30 uur stuurden ze een mail dat het orde aan het maken waren en om 08.30 een e-mail dat alles in orde was.
En dat hebben ze gedaan omdat ik niks maar ook dan niks durf te zeggen.
Ge hebt weeral gelijk en ik moet papegaai worden


Als ik naar Dommel belde ( voor een totaal van +/- 30€)ging het niet zij bellen naar mij(kost me niks) en het kan wel :bang:
Laatst gewijzigd door ceurrrix op 16 mar 2008, 14:04, 6 keer totaal gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ceurrrix ,
hou er nu AUB toch over op, we weten het nu allemaal, wat is het nut van dit forum eigenlijk nog?En je bent weer bezig over 'uw vriend ' Bart ,....
Je blijft er maar over doorgaan. :x
Het wordt echt wel tijd dat er iemand van de moderators zich begint te moeien of dit forum weer op het juiste spoor te zetten.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

fieldoxide schreef:Ceurrrix ,
hou er nu AUB toch over op, we weten het nu allemaal, wat is het nut van dit forum eigenlijk nog?En je bent weer bezig over 'uw vriend ' Bart ,....
Je blijft er maar over doorgaan. :x
Het wordt echt wel tijd dat er iemand van de moderators zich begint te moeien of dit forum weer op het juiste spoor te zetten.
U vind dat ketter gelijk heeft met leugens te vertellen over mij.
Ik verdedig met de waarheid te zeggen.

Stop met mij aan te vallen.
en de zever is gedaan
hoe oud zijn jullie eigenlijk ?

en "uw vriend" is al geschrapt.
hij word misschien ,wel "mijn vriend",wie weet
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

ceurrrix ik ben hier ondertussen uw posts ook al kotsbeu zene.
Hou er nu aub mee op.
Als het kon, had ik al lang ingesteld dat ik jou posts niet meer te zien kreeg maar helaas ...
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ceurrrix schreef:
fieldoxide schreef:Ceurrrix ,
hou er nu AUB toch over op, we weten het nu allemaal, wat is het nut van dit forum eigenlijk nog?En je bent weer bezig over 'uw vriend ' Bart ,....
Je blijft er maar over doorgaan. :x
Het wordt echt wel tijd dat er iemand van de moderators zich begint te moeien of dit forum weer op het juiste spoor te zetten.
U vind dat ketter gelijk heeft met leugens te vertellen over mij.
Ik verdedig met de waarheid te zeggen.

Stop met mij aan te vallen.
en de zever is gedaan
hoe oud zijn jullie eigenlijk ?

en "uw vriend" is al geschrapt.
hij word misschien ,wel "mijn vriend",wie weet
Laatst gewijzigd door fieldoxide op 16 mar 2008, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Ik ben "toevallig" in deze topic terecht gekomen.

Als ik de eerste 2 bladzijden lees, dan lees ik niet méér dan dat een kennis van "ceurrix" al 3 maanden facturen zou moeten betalen, maar nog steeds geen internet heeft. Dat is op z'n minst hoogst merkwaardig en alleen dat gegeven al zou voldoende moeten zijn om een dossier te openen bij de ombudsman voor telecommunicatie.

Verder lees ik dat anderen zeggen dat "men zich geen zorgen moet maken over de facturen, het zal wel verrekend worden". Allemaal goed en wel, maar ondertussen zijn die facturen er wel. Ikzelf ben op dit moment klant bij Telenet, en mijn ervaring met de facturatiedienst van Telenet is niet van aard om veel vertrouwen te hebben in de facturatiedienst van andere providers. Ik denk dat dit niet méér dan een gezond wantrouwen is.

Dan lees ik ergens op pagina 2 dat iemand ceurrix "zeurrix" noemt. Ik heb bewust geen enkele andere topic op Userbase bekeken waar ceurrix een bericht geplaatst heeft. Op basis van uitsluitend deze topic, heb ik tot en met pagina 2 weinig bezwaren. Echter vanaf pagina 3 begint het niveau achteruit te gaan, zowel van ceurrix zelf als van anderen. Ik denk dat ik op ons forum gewoon alle berichten afgesplitst zou hebben van zodra ceurrix overmatig smileys begon te zetten. Maar elk z'n manier van werken, uiteraard.

In ieder geval, het is niet omdat betrokkene zeurt, dat hij geen gelijk heeft. Zijn stijl van berichten irriteert mij ook wel.

Het liefst van al zou ik hebben dat de persoon bij wie het probleem optreedt zélf contact opneemt met Tik of Userbase of met de Ombudsman, en dat hij zich niet langer laat vertegenwoordigen door ceurrix. Op termijn gaat dat zijn legitieme belangen schaden.

Het gaat trouwens om een kennis van ceurrix met dezelfde familienaam als ikzelf (maar geen directe familie) en woonachtig in een buurgemeente, dus een eenvoudige query op 1207.be zou voldoende moeten zijn om de identiteit en coördinaten van betrokkene te weten te komen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik zet een slotje op dit topic. Probleem blijkt opgelost, dus heeft het geen zin meer om verder te blijven gaan daar dit enkel negatieve gevolgen kan hebben.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Dommel”