ketter schreef:ceurrrix mischien ben je al gewipt bij Dommel.
ceurrrix maar het kan toch niet dat je geen enkel factuur of aanmaning in je mailbox krijgt.Zijn ze mischien dan bij je spam terecht gekomen ?
ceurrrix maar als je is inlogd bij Dommel en je gaat dan naar mijn informatie kijk dan daar is of je oud email adres van je vorige provider niet bij je gegevens staat.
Want over geen facturen en geen aanmaningen krijgen via mail kan je niet liegen want wees gerust dat ze bij Dommel wel kunnen zien naar wie wat gestuurd is.
Ketter bij zijn"mijn informatie" staat zoals u zegt een e-mail adres opgegeven waar Dommel ,facturen en aanmaningen naartoe stuurt.
Maar ze vergeten precies dat de klant die e-mails niet kan lezen ,zolang zijn internet niet geactiveerd is.
In dit geval meer dan 2 maand.
Veronderstel eens dat ze hem 5 maand laten wachten op zijn activatie,
dan stuurt Dommel 5 maanden facturen en aanmaningen naar zijn e-mail adres zonder dat hij die kan ontvangen,en lezen.
Als hij dan na 5 maand geactiveerd is,kan hij in zijn mailbox die 5 facturen lezen en zou hij die 5 maand direct moeten betalen of hij wordt gedeactiveerd.
Ze zeggen dan wel "ge zult niet teveel betaald hebben,hoor"
Maar men heeft hem wel 5 maand op activatie laten wachten en hij word verplicht 5 facturen die ondertussen met "
over due" gemerkt zijn direct te betalen.
Zeg niet dat hij die e-mails op een ander moet gaan lezen ,want hij heeft 1 maand abonnement + activatie op voorhand betaald om die facturen op zijn internet te krijgen en te lezen,
en niet op het internet van iemand anders.
Blue-Sky schreef:@ ceurrrix
Gelieve vanaf nu de forum
Regels te willen respecteren, je bent al meerdere keren gewaarschuwd door de Crew/en/of Moderatoren.
Ik heb de regels nog eens gelezen en denk dat ik met mijn antwoord op ketter zijn vraag de regels niet overtreed.
En zal er in de toekomst,beter op letten,dat ik me aan die regels hou.
ceurrrix