nieuwe (tevreden) klant

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
nogChoco
Premium Member
Premium Member

Er staan nochtans configuratie-gidsen op de EDPnet faq:
http://en.wiki.edpnet.be/index.php/Category:ADSL
FlashBlue
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

EDPLover schreef:
Ik overweeg een gerechterlijke procedure te starten tegen EDPnet, ik neem dit niet dat ze hun consumenten zo behandelen, ben weer twee dagen aan het wachten op antwoord zelfs voor een domme routerconfig, morgen vertrekt mijn aangetekend schrijven, wat is dit voor een zeverprovider zeg, ze hebben wel met de verkeerde te maken deze keer, ik laat het hier echt niet bij.

Meer info laterzzzzz

*whahahahahaha*

Grappige mensen die je hier soms tegenkomt - geert hoste kan er iets van leren :lol: :lol: :lol:

Als het toch om een "domme routerconfig" gaat, ben jij dan te dom om het zelf in te stellen ? Of is het gewoon onwil en ben je zo gefocussed op het ontkennen van je eigen fouten dat je edpnet als zondebok WIL zien ? :)

En dan gaan we het niet eens hebben over jouw houding tov de mensen van de servicedesk die "geen nederlands spreken" of "toch maar op screenshots liggen kijken", laat me je een geheimpje vertellen : Met zo een houding maak je daar geen vrienden, en verbaast het me niet dat je niet verder raakt ;)

Als je nu eens gewoon op een normale manier gaat bellen, die mensen normaal behandeld, en eens doet wat ze vragen , en meewerkt, dan kan je misschien op iets meer vooruitgang rekenen...

Om te beginnen is het configgen van de endpoints een taak van de klant (jij dus), en is edpnet dus NIET verplicht om hier service voor aan te bieden, zelfs niet als ze de toestellen verkopen.
Dan kom je bij het punt dat er op de wiki meer dan voldoende info staat, en er op zen minste kan verwacht worden dat men op zen minst die guides ook consulteert en volgt vooraleer men gaat blaten dat edpnet slechte service levert...

en als je toch support wil op je endpoint en volledig beheer daarvan door edpnet, niemand houdt je tegen om een sdsl te nemen en een cisco router, en bijbehorende sla agreements af te sluiten en een supportcontract op de router te nemen he :)
Alleen ga je dan weer klagen over het feit dat er tegenover die services iets financieel moet staan van jouw kant uit :)
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

nogChoco schreef:Er staan nochtans configuratie-gidsen op de EDPnet faq:
http://en.wiki.edpnet.be/index.php/Category:ADSL
De Frans- en Engelstalige wiki's zijn momenteel in vertaling.
De Nederlandstalige is de volledigste: http://nl.wiki.edpnet.be
internet, fiber & telephony
frankv
Member
Member

FlashBlue schreef:
EDPLover schreef:
Ik overweeg een gerechterlijke procedure te starten tegen EDPnet, ik neem dit niet dat ze hun consumenten zo behandelen, ben weer twee dagen aan het wachten op antwoord zelfs voor een domme routerconfig, morgen vertrekt mijn aangetekend schrijven, wat is dit voor een zeverprovider zeg, ze hebben wel met de verkeerde te maken deze keer, ik laat het hier echt niet bij.

Meer info laterzzzzz

*whahahahahaha*

Grappige mensen die je hier soms tegenkomt - geert hoste kan er iets van leren :lol: :lol: :lol:

Als het toch om een "domme routerconfig" gaat, ben jij dan te dom om het zelf in te stellen ? Of is het gewoon onwil en ben je zo gefocussed op het ontkennen van je eigen fouten dat je edpnet als zondebok WIL zien ? :)

En dan gaan we het niet eens hebben over jouw houding tov de mensen van de servicedesk die "geen nederlands spreken" of "toch maar op screenshots liggen kijken", laat me je een geheimpje vertellen : Met zo een houding maak je daar geen vrienden, en verbaast het me niet dat je niet verder raakt ;)

Als je nu eens gewoon op een normale manier gaat bellen, die mensen normaal behandeld, en eens doet wat ze vragen , en meewerkt, dan kan je misschien op iets meer vooruitgang rekenen...

Om te beginnen is het configgen van de endpoints een taak van de klant (jij dus), en is edpnet dus NIET verplicht om hier service voor aan te bieden, zelfs niet als ze de toestellen verkopen.
Dan kom je bij het punt dat er op de wiki meer dan voldoende info staat, en er op zen minste kan verwacht worden dat men op zen minst die guides ook consulteert en volgt vooraleer men gaat blaten dat edpnet slechte service levert...

en als je toch support wil op je endpoint en volledig beheer daarvan door edpnet, niemand houdt je tegen om een sdsl te nemen en een cisco router, en bijbehorende sla agreements af te sluiten en een supportcontract op de router te nemen he :)
Alleen ga je dan weer klagen over het feit dat er tegenover die services iets financieel moet staan van jouw kant uit :)

Amaai, ik ben blij dat ik niet naar EDPnet gegaan ben. Heb je problemen, komt er je hier nog iemand uitlachen ook. Laat je 'geheimpjes' maar thuis als je niet alle details kent meneer de psycholoog. Ik hoop voor jou dat je nooit problemen hebt. Anders is het wie laatst lacht...
EDPLover
Starter
Starter

FlashBlue schreef:
EDPLover schreef:

Meer info laterzzzzz

*whahahahahaha*

Zozo, zeker edp medewerker? want wie heeft er gesproken over iets financieel? Enkel ik tegen edp hé, wanker, heb dan de balls om het in mijn gezicht te komen zeggen en ter uwer info, een nieuw routerke sturen is wel het minste en dat kost EDP niks, waarom zou ik het werk doen? Dit noemt men SERVICE en dat is wat ik verwacht als men mij aan het lijntje wil houden... en zeker als men 250 euro vraagt in factuurtjes, welke idioot koopt overigens een cisco router van 600 euro voor thuis??

bon, discussie gesloten, er komt overigens een tegemoetkoming van EDP, heb net mail gekregen van Vicky van sales dus toch iemand die haar werk doet daar.
EDPLover
Starter
Starter

Voila, het heeft blijkbaar geholpen want mijn router staat klaar voor RMA wat idd het juiste is van EDP.

En die opmerkingen over vrienden maken hier en dergelijke, ik betaal geen vrienden maar ben consument en de mensen hier hebben het recht te weten hoe ze gaan behandeld worden door een leverancier.

Het is niet meer dan normaal dat je betaald voor een service maar dan moet je hem krijgen ook en ehm, als de mensen van EDP dezelfde energie steken in het helpen ipv posten zou het al opgelost geweest zijn.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 13 keer

*zucht* EDPLover
Je moet nog veel leren.
EDPLover
Starter
Starter

Mr.T schreef:*zucht* EDPLover
Je moet nog veel leren.
Ja, niet meer reageren op idioten zoals jij of ben jij misschien tevreden als ze jou slechte hardware leveren? Je betaald er tenslotte voor... en als je moet betalen voor service zoals de betaallijn, hoort hij goed te zijn of ga je nu het tegendeel beweren?

Anyway, niet meer nodig te reageren, pm me maar als je nog wat te zeveren hebt.
KK
Elite Poster
Elite Poster

Sommigen nemen het begrip 'klant is koning' iets té serieus blijkbaar. Denken dat ze zomaar alles kunnen eisen omdat ze klant zijn...

Als een klant de config van zijn router om zeep helpt, dan is dat zijn eigen verantwoordelijkheid en niet die van de provider. Is net zoals mensen die bij de PC winkel gaan klagen dat ze een slechte PC verkocht hebben omdat die na 2 dagen al vol spyware staat :roll:
Laatst gewijzigd door KK 08 aug 2007, 18:13, in totaal 3 gewijzigd.
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Laten we het hier a.u.b. netjes houden!
EDPLover
Starter
Starter

KK schreef:Sommigen nemen het begrip 'klant is koning' iets té serieus blijkbaar. Denken dat ze zomaar alles kunnen eisen omdat ze klant zijn...

Als een klant de config van zijn router om zeep helpt, dan is dat zijn eigen verantwoordelijkheid en niet die van de provider. Is net zoals mensen die bij de PC winkel gaan klagen dat ze een slechte PC verkocht hebben omdat die na 2 dagen al vol spyware staat :roll:
Ter uwer info, de klant is ALTIJD koning, enja, de consumentenwetgeving beschermt U tegen dat soort zaken, ik bestelde iets en het werkte niet, heb trouwens die config samen met edp gedaan, niet zelf ... vertel mij maar eens wat je daar misschien mis aan kan doen trouwens, mister expert ... dus niet teveel uit je nek lullen voor je alle details kent, ik heb niets onbeschofts gezegd tegen de mensen van edp en ben netjes de tickets gaan aanvullen dus in mijn ogen doodnormaal de procedure, ik stoorde mij aan het feit dat ze beloofden terug te bellen en dat ik dan moet betalen omdat ze het niet deden, 0,75€ per minuut alstublieft !

Als er dan mensen zoals u hier op het forum mij komen afbreken, prima, ik hoop dat je zelf niet in mijn plaats komt te staan met een rekening van 250 euro voor uwe neus, we zullen dan wel zien en ehm, ik ken meer van IT dan je wel denkt dus trek uw conclusies maar niet te snel, het is dankzij UW burgerlijke mentaliteit dat de providers in dit land teveel macht hebben dus hou je mondje maar, ik verloor dankzij edp veel geld omdat ik zelfstandige ben en bij klanten verlof moest nemen, als ze dan niets laten weten ben ik idd pissed.

En is het niet zo dat iedereen uitkijkt naar een werkende connectie als hij er geen heeft?? Jij nooit moeten wachten zeker en uitgekeken naar een werkende oplossing? tsss, je zou voor minder staan trappelen om op het net te kunnen hoor!

Maar eind goed al goed, de router was dus stuk en sorry dat ik geen burgerlijk mannetje ben dat netjes in de lijn loopt en luisterd zoals jij, dus ... experten die me afbraken , you where wrong en die gast van EDPnet die de details gaf in zijn post die ik enkel aan EDP gaf, ik kom de router persoonlijk binnenleveren, ik wil hem best aan u geven ;)
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”