Boosterpack na 1juli 2007 nog nut?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Contacteer:

Silver_Rain schreef:Ik ben nu al een tijdje klant bij dommel.
Ik moet zeggen we hebben niet te klagen, betaalbare prijzen en hoge limieten, snelheid is mss wat minder als een ander.

Dommel is even rap als Belgacom.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
zippie666
Pro Member
Pro Member

kUmbro schreef:hier zal het hetzelfde zijn, stel dat ge voor 1 juli al op mediumband zit, zult ge als ze die lijn doortrekken terug op breedband gezet worden met nog 25GB te gaan :banana:

Heerlijk :P
Rimson
Plus Member
Plus Member

was dien vdsl2 waar dommel op gaat overstappen ?
wanneer komt da in voege, en wat zijn de snelheden die gehaald gaan kunnen worden ?

gaan de netconnect klanten automatisch overgeschakeld worden of zit er een prijskaartje aan vast ?
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Contacteer:

Daar gaat natuurlijk een prijskaartje aan vasthangen. Dat zullen hoogstwaarschijnlijke aparte/nieuwe abonnementen worden.

Ik vermoed wel dat er voorwaarden zullen voorzien voor huidige klanten om over te stappen.

Allez, daar reken ik toch op.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Rimson schreef:was dien vdsl2 waar dommel op gaat overstappen ?
wanneer komt da in voege, en wat zijn de snelheden die gehaald gaan kunnen worden ?

gaan de netconnect klanten automatisch overgeschakeld worden of zit er een prijskaartje aan vast ?

Het zal vooral eerst wachten zijn op BGC tot ze VDSL2 aanbieden. Dan pas kan Dommel er gebruik van maken.
Coop
Premium Member
Premium Member

En rond welke prijs zal VDSL2 gaan hangen ?
Misschien zo duur als telenet of begacom nu ? :)
Blackpitcher
Starter Plus
Starter Plus

ja belgacom heeft de zelfde snelheid maar das dan toch ook het ennige lol

dommel heeft geen upload limiet
download 50 GB zonder boostpacket er bij 32 € (prijzen dus ook al goedkoper)

geen smallband meer maar mediumband !!$

newgsroups !

ze blokeren geen 1 poort !
Afbeelding
Coop
Premium Member
Premium Member

Dommel vergelijken met Belgacom is net hetzelfde als de rode duivels vergelijken met Brazilie :)
verb
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

kUmbro schreef:
zippie666 schreef:Vraagje ivm 1 juli, en dit lijkt me de meest gepaste plaats (ga er geen topic voor openen).

Mijn meter is vandaag de 19de gereset, hoe gaat dat in zijn werk gaan, ga ik op 1 juli weer een reset krijgen met de volgende reset weer de 19de dan? Of zou dat zonder reset gebeuren? :???:

toen ze upload afschaften, zat ik ervoor al op mediumband. door 45down en 5 up. daarna (maar voor invoeging van unlimited upload) had ik op mediumband zeker 10GB binnengehaald. de dag dat upload unlimited werd, zei dommel kijk: ge hebt 45 gedownload op breedband en 5 GB geupload dus zetten ze mij op breedband met nog 5GB te gaan. dus zonder die 10GB op medium er bij te tellen :worship:

hier zal het hetzelfde zijn, stel dat ge voor 1 juli al op mediumband zit, zult ge als ze die lijn doortrekken terug op breedband gezet worden met nog 25GB te gaan :banana:

Ik zat op mediumband bij het aanvragen van het boostpack, diezelfde avond had ik terug breedband en 10Gb extra om te consumeren :banana:
Funsize
Member
Member

verb schreef:Ik zat op mediumband bij het aanvragen van het boostpack, diezelfde avond had ik terug breedband en 10Gb extra om te consumeren :banana:

idd heb dit ook gehad :-D
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”