Silver_Rain schreef:Ik ben nu al een tijdje klant bij dommel. Ik moet zeggen we hebben niet te klagen, betaalbare prijzen en hoge limieten, snelheid is mss wat minder als een ander.
Dommel is even rap als Belgacom.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
kUmbro schreef:hier zal het hetzelfde zijn, stel dat ge voor 1 juli al op mediumband zit, zult ge als ze die lijn doortrekken terug op breedband gezet worden met nog 25GB te gaan
zippie666 schreef:Vraagje ivm 1 juli, en dit lijkt me de meest gepaste plaats (ga er geen topic voor openen).
Mijn meter is vandaag de 19de gereset, hoe gaat dat in zijn werk gaan, ga ik op 1 juli weer een reset krijgen met de volgende reset weer de 19de dan? Of zou dat zonder reset gebeuren?
toen ze upload afschaften, zat ik ervoor al op mediumband. door 45down en 5 up. daarna (maar voor invoeging van unlimited upload) had ik op mediumband zeker 10GB binnengehaald. de dag dat upload unlimited werd, zei dommel kijk: ge hebt 45 gedownload op breedband en 5 GB geupload dus zetten ze mij op breedband met nog 5GB te gaan. dus zonder die 10GB op medium er bij te tellen
hier zal het hetzelfde zijn, stel dat ge voor 1 juli al op mediumband zit, zult ge als ze die lijn doortrekken terug op breedband gezet worden met nog 25GB te gaan
Ik zat op mediumband bij het aanvragen van het boostpack, diezelfde avond had ik terug breedband en 10Gb extra om te consumeren