2 gigabyte = 2 147 483 648 bytes !
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Dat denk ik nietTeebee schreef:En de Plus abbonees staan weeral in de kou ?
Dan zeggen ze nog dat ze niets afspreken enzo ...Jelly schreef:Vind het gewoon triestig dat ze steeds gelijkstellen met Telenet of omgekeerd.
Adsl Go 256kbits: iets later Telenet expressnet: 256kbits.
Telenet Expressnet 12gb en geen gescheiden down/up load meer wat later Belgacom ook 12gb
Expressnet turbo 35gb -> Vdsl 35gb
Kunnen ze nooit eens een klein stapje extra doen om de ander weer te 'overklassen' ...
2 gigabyte = 2 000 000 000 bytesSplinterByte schreef:jamaar ho, niet vergeten:
nee, 2 Gigabyte is geen 2 000 000 000 byteslocalhost schreef:2 gigabyte = 2 000 000 000 bytesSplinterByte schreef:jamaar ho, niet vergeten:
2 gibibyte = 2 147 483 648 bytes
Voor wie strikt het SI-systeem wenst te volgen.
't Is dat we naar een huis aan 't zoeken zijn en nu niet de moeite meer doen om voor hier in 't appartement naar een andere ip-leverancier te kijken, want anders zou ik nu echt wel overgestapt zijn naar Belganet. Telecom. Euh... whatever.
Nee, localhost heeft gelijk. 1 'gig' (Gigabyte) = 1 000 000 bytesLord Utopia schreef:nee, 2 Gigabyte is geen 2 000 000 000 bytes
want 1 gig is al 1024 Mb
achzo... ik dacht dat localhost weer iets uitgevonden had :+meon schreef:Nee, localhost heeft gelijk. 1 'gig' (Gigabyte) = 1 000 000 bytesLord Utopia schreef:nee, 2 Gigabyte is geen 2 000 000 000 bytes
want 1 gig is al 1024 Mb
1 gib (gibibyte / gigabinary bytes) is die 1024 Mb.
Mja in de volksmond is gigabyte een synoniem voor gibibyte, zelfs google calculator stelt 1 GB = 2 147 483 648 bytes. Dus die stelling kan je niet echt fout noemen.meon schreef:Nee, localhost heeft gelijk. 1 'gig' (Gigabyte) = 1 000 000 bytesLord Utopia schreef:nee, 2 Gigabyte is geen 2 000 000 000 bytes
want 1 gig is al 1024 Mb
dan moet ge mij uw bron eens geven want in de officiele interne communciatie staan hier niets van vermeld.Astralon schreef:officieel: Plus gaat ook naar 35GBTeebee schreef:En de Plus abbonees staan weeral in de kou ?
Indien ja, V**** V**** V****** AFZETTERS
vergist zij zich niet met vdsl boost. op ons intranet staat een officiele mededeling en daar is er geen sprake van een wijziging op adsl plus. ik vermoed dat om een vergissing gaat, nee ik ben vrijwel zeker.Astralon schreef:@hollebollegijs,
Ik ga niet de naam van mijn accountmanager op het internet posten![]()
Ze kan natuurlijk ook mis zijn, maar een andere collega van jou (muisje) heeft dezelfde getallen ook al gepost op een Belgacom forum
Mods, als ik te ver off topic ga, splits dan maar afcrapiecorn schreef:Mja in de volksmond is gigabyte een synoniem voor gibibyte, zelfs google calculator stelt 1 GB = 2 147 483 648 bytes. Dus die stelling kan je niet echt fout noemen.meon schreef:Nee, localhost heeft gelijk. 1 'gig' (Gigabyte) = 1 000 000 bytesLord Utopia schreef:nee, 2 Gigabyte is geen 2 000 000 000 bytes
want 1 gig is al 1024 Mb
tja, een adsl go is ook maar een abonnment voor 1 PC. zie algemene voorwaarden. (technisch is het natuurlijk mogelijk om meer pc's aan te sluiten) en als je dit al gaat delen met anderen, is het normaal dat je volume er gauw door is. Dus moet je niet komen klagen. je leeft immers de voorwaarden niet na.kwaksalver schreef:Allez dan kan ik volgende maand misschien nog eens iets downloaden.
Als ik heel de maand niks download zit ik hier bijna aan 10GB. (Wij zitten hier met 2/3 mensen tegelijkertijd op internet)
Maar ik vind het verder ook vrij belachelijk. Concurrentie met telenet aangaan met enkele luttele GB'tjes, echt hypokriet!
Maja, beter dat dan niks natuurlijk...
En achterpoortjes zijn er om genomen te wordenhollebollegijs schreef:tja, een adsl go is ook maar een abonnment voor 1 PC. zie algemene voorwaarden. (technisch is het natuurlijk mogelijk om meer pc's aan te sluiten) en als je dit al gaat delen met anderen, is het normaal dat je volume er gauw door is. Dus moet je niet komen klagen. je leeft immers de voorwaarden niet na.
en wat je laatste opmerking betreft heb je gelijk.
wie het kleine niet eert, is het....
Dat is ook niet bepaald de meest gezinsvriendelijke aanpak hé...hollebollegijs schreef:tja, een adsl go is ook maar een abonnment voor 1 PC. zie algemene voorwaarden. (technisch is het natuurlijk mogelijk om meer pc's aan te sluiten) en als je dit al gaat delen met anderen, is het normaal dat je volume er gauw door is. Dus moet je niet komen klagen. je leeft immers de voorwaarden niet na.
voor een belgacom isp staff, vind ik het logish, dat je dat zinnetje niet afmaakthollebollegijs schreef: wie het kleine niet eert, is het....
LOLbambipower schreef:voor een belgacom isp staff, vind ik het logish, dat je dat zinnetje niet afmaakthollebollegijs schreef: wie het kleine niet eert, is het....![]()
toch geen schrik voor smalband ?
sorry, maar ik heb de voorwaarden niet opgesteld. en wat ik er persoonlijk van denk, speelt geen rol. ik zeg alleen maar hoe het in elkaar zit.Deej_1977 schreef:Dat is ook niet bepaald de meest gezinsvriendelijke aanpak hé...hollebollegijs schreef:tja, een adsl go is ook maar een abonnment voor 1 PC. zie algemene voorwaarden. (technisch is het natuurlijk mogelijk om meer pc's aan te sluiten) en als je dit al gaat delen met anderen, is het normaal dat je volume er gauw door is. Dus moet je niet komen klagen. je leeft immers de voorwaarden niet na.
En die 5 GB extra met een multi-pack scaleert dan wel niet zo goed:hollebollegijs schreef: tja, een adsl go is ook maar een abonnment voor 1 PC. zie algemene voorwaarden. (technisch is het natuurlijk mogelijk om meer pc's aan te sluiten) en als je dit al gaat delen met anderen, is het normaal dat je volume er gauw door is. Dus moet je niet komen klagen. je leeft immers de voorwaarden niet na.
het is geen excuus antwoord. ik zeg, in naam van belgacom, hoe het zit.Sector schreef:En die 5 GB extra met een multi-pack scaleert dan wel niet zo goed:hollebollegijs schreef: tja, een adsl go is ook maar een abonnment voor 1 PC. zie algemene voorwaarden. (technisch is het natuurlijk mogelijk om meer pc's aan te sluiten) en als je dit al gaat delen met anderen, is het normaal dat je volume er gauw door is. Dus moet je niet komen klagen. je leeft immers de voorwaarden niet na.
1 persoon -> 10 GB (nu 12)
4 personen -> 15 GB nu 17)
Wij hebben dat thuis omdat mijn vader precies dacht dat 'ze' dat konden zien en actief represailles zouden stellen.
Over het algemeen ga ik akkoord met wat je zegt, maar dit lijkt mij eerder een excuus-antwoord. Of wel bedoelde je het echt zo, en heb ik dus wel recht om te klagen? Dat zou natuurlijk twee keer zo weinig als niets uithalen
Btw: ik eer het kleine wel, maar ik kan het niet helpen hier een wrang gevoel over te hebben. Een soort van, das toch 2 GB extra... 2 GB... hmmm
Het was dan ook zeker geen persoonlijke aanval naar u maar eerder een bedenking bij een bedrijf dat toch graag adverteert naar de gezinnen toe.hollebollegijs schreef:sorry, maar ik heb de voorwaarden niet opgesteld. en wat ik er persoonlijk van denk, speelt geen rol. ik zeg alleen maar hoe het in elkaar zit.
ik weet ook wel dat dit geen persoonlijke aanval is. en ik begrijp u opmerking ook hoor.Deej_1977 schreef:Het was dan ook zeker geen persoonlijke aanval naar u maar eerder een bedenking bij een bedrijf dat toch graag adverteert naar de gezinnen toe.hollebollegijs schreef:sorry, maar ik heb de voorwaarden niet opgesteld. en wat ik er persoonlijk van denk, speelt geen rol. ik zeg alleen maar hoe het in elkaar zit.
kijk, dat je dit belachelijk vind, ok, alle begrip, maar je kan dit wel op een normale manier zeggen hé. het is hier geen scheldforum. en ik zeg dit niet omdat ik voor belgacom werk. dit is een persoonlijke opmerking.bf62 schreef:2 GB, ik vraag me echt af welke randdebiel in de belgacomtop daar mee afgekomen is, zelfs mijn grootmoeder ziet het idiote ervan in
Belgacom dat afstamt (of nog deels is) van staatsbedrijf mag nooit meer bieden dan een Telenet bvb. Ik heb mij dat ooit toch es laten vertellen. Geen idee of het BIPT daar iets mee te maken krijgt.Jelly schreef:Vind het gewoon triestig dat ze steeds gelijkstellen met Telenet of omgekeerd.
Adsl Go 256kbits: iets later Telenet expressnet: 256kbits.
Telenet Expressnet 12gb en geen gescheiden down/up load meer wat later Belgacom ook 12gb
Expressnet turbo 35gb -> Vdsl 35gb
Kunnen ze nooit eens een klein stapje extra doen om de ander weer te 'overklassen' ...