Datalimiet Belgacom ADSL Go + 20%

Nieuws omtrent telecom
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

jamaar ho, niet vergeten:

2 gigabyte = 2 147 483 648 bytes !

:lol:
dreamrocker
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

wow 2 gig heb bijna spijt dat ik ben overgestapt naar dommel :-D :-D :-D
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

We zijn weer vrijgevig bezig :twisted:

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Teebee schreef:En de Plus abbonees staan weeral in de kou ? :roll:

Dat denk ik niet

Waarom zouden de Plus abonnees die al meest betalen geen stukje van de koek krijgen ?
Bijlagen
stukje_taart.jpg
(2.34 KiB) 1160 keer gedownload
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 31 mei 2007, 11:42, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Jelly schreef:Vind het gewoon triestig dat ze steeds gelijkstellen met Telenet of omgekeerd.

Adsl Go 256kbits: iets later Telenet expressnet: 256kbits.

Telenet Expressnet 12gb en geen gescheiden down/up load meer wat later Belgacom ook 12gb

Expressnet turbo 35gb -> Vdsl 35gb

Kunnen ze nooit eens een klein stapje extra doen om de ander weer te 'overklassen' ...

Dan zeggen ze nog dat ze niets afspreken enzo ...
Prijzen zelfde , datalimiet zelfde
de ene kijkt naar de ander.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Ben lange tijd zéér tevré geweest van Dommel, maar nu wordt het toch hoog tijd voor over te stappen.

Was eerst al aan het twijfelen met die gratis fotos en die supercoole wedstrijden, maar dit was de druppel, Belgacom, here i come.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

SplinterByte schreef:jamaar ho, niet vergeten:

2 gigabyte = 2 147 483 648 bytes !

:lol:

2 gigabyte = 2 000 000 000 bytes
2 gibibyte = 2 147 483 648 bytes

Voor wie strikt het SI-systeem wenst te volgen.



't Is dat we naar een huis aan 't zoeken zijn en nu niet de moeite meer doen om voor hier in 't appartement naar een andere ip-leverancier te kijken, want anders zou ik nu echt wel overgestapt zijn naar Belganet. Telecom. Euh... whatever. :lol:
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

localhost schreef:
SplinterByte schreef:jamaar ho, niet vergeten:

2 gigabyte = 2 147 483 648 bytes !

:lol:

2 gigabyte = 2 000 000 000 bytes
2 gibibyte = 2 147 483 648 bytes

Voor wie strikt het SI-systeem wenst te volgen.



't Is dat we naar een huis aan 't zoeken zijn en nu niet de moeite meer doen om voor hier in 't appartement naar een andere ip-leverancier te kijken, want anders zou ik nu echt wel overgestapt zijn naar Belganet. Telecom. Euh... whatever. :lol:
nee, 2 Gigabyte is geen 2 000 000 000 bytes ;)
want 1 gig is al 1024 Mb ;)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Lord Utopia schreef:nee, 2 Gigabyte is geen 2 000 000 000 bytes ;)
want 1 gig is al 1024 Mb ;)
Nee, localhost heeft gelijk. 1 'gig' (Gigabyte) = 1 000 000 bytes
1 gib (gibibyte / gigabinary bytes) is die 1024 Mb.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

meon schreef:
Lord Utopia schreef:nee, 2 Gigabyte is geen 2 000 000 000 bytes ;)
want 1 gig is al 1024 Mb ;)
Nee, localhost heeft gelijk. 1 'gig' (Gigabyte) = 1 000 000 bytes
1 gib (gibibyte / gigabinary bytes) is die 1024 Mb.
achzo... ik dacht dat localhost weer iets uitgevonden had :+
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

meon schreef:
Lord Utopia schreef:nee, 2 Gigabyte is geen 2 000 000 000 bytes ;)
want 1 gig is al 1024 Mb ;)
Nee, localhost heeft gelijk. 1 'gig' (Gigabyte) = 1 000 000 bytes
1 gib (gibibyte / gigabinary bytes) is die 1024 Mb.


Mja in de volksmond is gigabyte een synoniem voor gibibyte, zelfs google calculator stelt 1 GB = 2 147 483 648 bytes. Dus die stelling kan je niet echt fout noemen.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

lol, wat een sadistische grap o_O
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ik ga meteen mijn opzegbrief naar EDPNet sturen!!!
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Teebee schreef:En de Plus abbonees staan weeral in de kou ?

Indien ja, V**** V**** V****** AFZETTERS :roll:

officieel: Plus gaat ook naar 35GB :oops:
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Astralon schreef:
Teebee schreef:En de Plus abbonees staan weeral in de kou ?

Indien ja, V**** V**** V****** AFZETTERS :roll:

officieel: Plus gaat ook naar 35GB :oops:


dan moet ge mij uw bron eens geven want in de officiele interne communciatie staan hier niets van vermeld.
enkel voor adsl go en voor vdsl boost.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

@hollebollegijs,

Ik ga niet de naam van mijn accountmanager op het internet posten :!:
Ze kan natuurlijk ook mis zijn, maar een andere collega van jou (muisje) heeft dezelfde getallen ook al gepost op een Belgacom forum :?
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Astralon schreef:@hollebollegijs,

Ik ga niet de naam van mijn accountmanager op het internet posten :!:
Ze kan natuurlijk ook mis zijn, maar een andere collega van jou (muisje) heeft dezelfde getallen ook al gepost op een Belgacom forum :?


vergist zij zich niet met vdsl boost. op ons intranet staat een officiele mededeling en daar is er geen sprake van een wijziging op adsl plus. ik vermoed dat om een vergissing gaat, nee ik ben vrijwel zeker.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Mijn accountmanager kan zich uiteraard vergissen. Ze is trouwens mijn accountmanager voor onze SDSL-verbindigen en als ik braaf ben mag ik ook vragen stellen over mijn VDSL Boost :wink:
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Lol lekker lame :). Says it all
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

crapiecorn schreef:
meon schreef:
Lord Utopia schreef:nee, 2 Gigabyte is geen 2 000 000 000 bytes ;)
want 1 gig is al 1024 Mb ;)
Nee, localhost heeft gelijk. 1 'gig' (Gigabyte) = 1 000 000 bytes
1 gib (gibibyte / gigabinary bytes) is die 1024 Mb.


Mja in de volksmond is gigabyte een synoniem voor gibibyte, zelfs google calculator stelt 1 GB = 2 147 483 648 bytes. Dus die stelling kan je niet echt fout noemen.

Mods, als ik te ver off topic ga, splits dan maar af :-D

Het is niet omdat iets volgens de volksmond of volgens Google zo uitgelegd wordt, dat het ook echt de waarheid is. Ik bedoel, Google is nu toch niet echt dé absolute referentie qua betrouwbaarheid. Iedereen kan iets uit z'n duim zuigen en op een site zetten.

Als het gaat om maten en gewichten (poids et mesures) dan is SI (Système International) dé universeel aanvaarde standaard. Deze standaard is in België trouwens wettelijk verplicht, zie website Economische Zaken afdeling Metrologie. Ook vanuit Europa is het gebruik van het SI wettelijk verplicht. In het SI-systeem is kilo, mega, giga wettelijk verplicht gelijk aan 1.000, 1.000.000, 1.000.000.000. Alle andere invullingen van deze waarden zijn wettelijk verboden.

Op het SI zijn er nog een aantal uitbreidingen van toepassing, voor eenheden die niet expliciet opgenomen zijn in het SI. Voor de informatica zijn de standaarden van het IEC (International Electrotechnical Commission) van belang.
In 1998 heeft het IEC de binaire prefixen voorgesteld (kibi = 1.024, mebi = 1.048.576, gibi = 1.073.741.824) als uitbreiding op het SI.
Op 19 maart 2005 werd de IEEE 1541-2002 standaard (Prefixes for Binary Multiples) verheven naar een full-use standaard door de IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers) Standards Association (ook een zéér belangrijke organisatie voor informatica-standaarden, de meesten kennen misschien IEEE-1394 beter als Firewire) na een proefperiode van 2 jaar. Tijdens die 2 jaar (2003-2005) heeft het IEEE geen enkele negatieve bemerkingen ontvangen omtrent het gebruik van binaire prefixen.

Dus wie problemen heeft met het gebruik van binaire prefixen: jammer, u heeft uw kans gehad. U had maar moeten gaan klagen bij het IEEE en het IEC. :P
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
kwaksalver
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:34

Allez dan kan ik volgende maand misschien nog eens iets downloaden.

Als ik heel de maand niks download zit ik hier bijna aan 10GB. (Wij zitten hier met 2/3 mensen tegelijkertijd op internet)

Maar ik vind het verder ook vrij belachelijk. Concurrentie met telenet aangaan met enkele luttele GB'tjes, echt hypocriet!

Maja, beter dat dan niks natuurlijk...
Laatst gewijzigd door kwaksalver 31 mei 2007, 14:21, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

En nog hypocrieter is het feit dat ze degene die het meeste betalen (Adsl plus) volledig in de kou laten staan. Deze abonnees worden al jaren uitgezogen. Wat ben je bv met 5 GB op een hotspot als je geen laptop hebt.

Volgend jaar VDSL2+ Go wordt 12gb dan ? :drool:
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

kwaksalver schreef:Allez dan kan ik volgende maand misschien nog eens iets downloaden.

Als ik heel de maand niks download zit ik hier bijna aan 10GB. (Wij zitten hier met 2/3 mensen tegelijkertijd op internet)

Maar ik vind het verder ook vrij belachelijk. Concurrentie met telenet aangaan met enkele luttele GB'tjes, echt hypokriet!

Maja, beter dat dan niks natuurlijk...


tja, een adsl go is ook maar een abonnment voor 1 PC. zie algemene voorwaarden. (technisch is het natuurlijk mogelijk om meer pc's aan te sluiten) en als je dit al gaat delen met anderen, is het normaal dat je volume er gauw door is. Dus moet je niet komen klagen. je leeft immers de voorwaarden niet na.

en wat je laatste opmerking betreft heb je gelijk.
wie het kleine niet eert, is het....
Avenger
Plus Member
Plus Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2006, 22:27

lmao is dit een grap ofzo ????
kwaksalver
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:34

hollebollegijs schreef:tja, een adsl go is ook maar een abonnment voor 1 PC. zie algemene voorwaarden. (technisch is het natuurlijk mogelijk om meer pc's aan te sluiten) en als je dit al gaat delen met anderen, is het normaal dat je volume er gauw door is. Dus moet je niet komen klagen. je leeft immers de voorwaarden niet na.

en wat je laatste opmerking betreft heb je gelijk.
wie het kleine niet eert, is het....


En achterpoortjes zijn er om genomen te worden :P

Nee maar ik klaag niet over het feit dat ik daar niet mé toekom met 3 PC's, maar jullie verplichten eigelijk de mens om een pak meer te gaan betalen voor die paar GB'tjes extra..

Stel dat ik maar het toegelaten aantal PC's aansluit, en ik heb 1PC en 1 server @ 30GB abonnement, denk niet da men server lang zal draaien op breedband ;)
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

hollebollegijs schreef:tja, een adsl go is ook maar een abonnment voor 1 PC. zie algemene voorwaarden. (technisch is het natuurlijk mogelijk om meer pc's aan te sluiten) en als je dit al gaat delen met anderen, is het normaal dat je volume er gauw door is. Dus moet je niet komen klagen. je leeft immers de voorwaarden niet na.


Dat is ook niet bepaald de meest gezinsvriendelijke aanpak hé...
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

hollebollegijs schreef:wie het kleine niet eert, is het....


voor een belgacom isp staff, vind ik het logish, dat je dat zinnetje niet afmaakt :P
toch geen schrik voor smalband ?
de koe zegt boe
kwaksalver
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:34

bambipower schreef:
hollebollegijs schreef:wie het kleine niet eert, is het....


voor een belgacom isp staff, vind ik het logish, dat je dat zinnetje niet afmaakt :P
toch geen schrik voor smalband ?


LOL :P
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Deej_1977 schreef:
hollebollegijs schreef:tja, een adsl go is ook maar een abonnment voor 1 PC. zie algemene voorwaarden. (technisch is het natuurlijk mogelijk om meer pc's aan te sluiten) en als je dit al gaat delen met anderen, is het normaal dat je volume er gauw door is. Dus moet je niet komen klagen. je leeft immers de voorwaarden niet na.


Dat is ook niet bepaald de meest gezinsvriendelijke aanpak hé...


sorry, maar ik heb de voorwaarden niet opgesteld. en wat ik er persoonlijk van denk, speelt geen rol. ik zeg alleen maar hoe het in elkaar zit.
Sector
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 nov 2004, 18:07

hollebollegijs schreef:tja, een adsl go is ook maar een abonnment voor 1 PC. zie algemene voorwaarden. (technisch is het natuurlijk mogelijk om meer pc's aan te sluiten) en als je dit al gaat delen met anderen, is het normaal dat je volume er gauw door is. Dus moet je niet komen klagen. je leeft immers de voorwaarden niet na.

en wat je laatste opmerking betreft heb je gelijk.
wie het kleine niet eert, is het....


En die 5 GB extra met een multi-pack scaleert dan wel niet zo goed:

1 persoon -> 10 GB (nu 12)
4 personen -> 15 GB nu 17)

Wij hebben dat thuis omdat mijn vader precies dacht dat 'ze' dat konden zien en actief represailles zouden stellen.

Over het algemeen ga ik akkoord met wat je zegt, maar dit lijkt mij eerder een excuus-antwoord. Of wel bedoelde je het echt zo, en heb ik dus wel recht om te klagen? Dat zou natuurlijk twee keer zo weinig als niets uithalen

Btw: ik eer het kleine wel, maar ik kan het niet helpen hier een wrang gevoel over te hebben. Een soort van, das toch 2 GB extra... 2 GB... hmmm
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Sector schreef:
hollebollegijs schreef:tja, een adsl go is ook maar een abonnment voor 1 PC. zie algemene voorwaarden. (technisch is het natuurlijk mogelijk om meer pc's aan te sluiten) en als je dit al gaat delen met anderen, is het normaal dat je volume er gauw door is. Dus moet je niet komen klagen. je leeft immers de voorwaarden niet na.

en wat je laatste opmerking betreft heb je gelijk.
wie het kleine niet eert, is het....


En die 5 GB extra met een multi-pack scaleert dan wel niet zo goed:

1 persoon -> 10 GB (nu 12)
4 personen -> 15 GB nu 17)

Wij hebben dat thuis omdat mijn vader precies dacht dat 'ze' dat konden zien en actief represailles zouden stellen.

Over het algemeen ga ik akkoord met wat je zegt, maar dit lijkt mij eerder een excuus-antwoord. Of wel bedoelde je het echt zo, en heb ik dus wel recht om te klagen? Dat zou natuurlijk twee keer zo weinig als niets uithalen

Btw: ik eer het kleine wel, maar ik kan het niet helpen hier een wrang gevoel over te hebben. Een soort van, das toch 2 GB extra... 2 GB... hmmm


het is geen excuus antwoord. ik zeg, in naam van belgacom, hoe het zit.
meer niet.
en persoonlijk heb ik alle begrip voor je wrang gevoel.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Wie maakt die beslissingen om 2 gig bij te geven ? Is dat een soort van stemming die rond gaat op vergaderingen van de leden van Belgacom ?
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

hollebollegijs schreef:sorry, maar ik heb de voorwaarden niet opgesteld. en wat ik er persoonlijk van denk, speelt geen rol. ik zeg alleen maar hoe het in elkaar zit.


Het was dan ook zeker geen persoonlijke aanval naar u maar eerder een bedenking bij een bedrijf dat toch graag adverteert naar de gezinnen toe.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Deej_1977 schreef:
hollebollegijs schreef:sorry, maar ik heb de voorwaarden niet opgesteld. en wat ik er persoonlijk van denk, speelt geen rol. ik zeg alleen maar hoe het in elkaar zit.


Het was dan ook zeker geen persoonlijke aanval naar u maar eerder een bedenking bij een bedrijf dat toch graag adverteert naar de gezinnen toe.


ik weet ook wel dat dit geen persoonlijke aanval is. en ik begrijp u opmerking ook hoor.
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Dan kunt ge ook doorgeven dat de meesten niet zitten te kicken op 2 gb :lol:
Live life to the Max
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

2 GB, ik vraag me echt af welke randdebiel in de belgacomtop daar mee afgekomen is, zelfs mijn grootmoeder ziet het idiote ervan in :)
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

bf62 schreef:2 GB, ik vraag me echt af welke randdebiel in de belgacomtop daar mee afgekomen is, zelfs mijn grootmoeder ziet het idiote ervan in :)


kijk, dat je dit belachelijk vind, ok, alle begrip, maar je kan dit wel op een normale manier zeggen hé. het is hier geen scheldforum. en ik zeg dit niet omdat ik voor belgacom werk. dit is een persoonlijke opmerking.
Lion
Pro Member
Pro Member
Berichten: 428
Lid geworden op: 30 jan 2004, 13:42
Locatie: Gent

Ik begrijp het nie
Belgacom kan voor sommigen niks goe doen
Ik zeg alles wa ze bijgegeven zonder verhoging tarieven is mooi meegenomen
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Die tariefverhoging (onder het mom van indexaanpassing) is reeds gebeurd een paar maanden geleden.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Jelly schreef:Vind het gewoon triestig dat ze steeds gelijkstellen met Telenet of omgekeerd.

Adsl Go 256kbits: iets later Telenet expressnet: 256kbits.

Telenet Expressnet 12gb en geen gescheiden down/up load meer wat later Belgacom ook 12gb

Expressnet turbo 35gb -> Vdsl 35gb

Kunnen ze nooit eens een klein stapje extra doen om de ander weer te 'overklassen' ...

Belgacom dat afstamt (of nog deels is) van staatsbedrijf mag nooit meer bieden dan een Telenet bvb. Ik heb mij dat ooit toch es laten vertellen. Geen idee of het BIPT daar iets mee te maken krijgt.

Dat er dus 2GB meer komt is geen één of andere "debiel" die dat beslist ofzo.

Er is ook maar weinig sprake over concurrentie tussen Belgacom en Telenet, enkel maar prijs en product afspraken.
Niet meer, niet minder.

En wat het ge-dommel betreft: ik overweeg ook zo'n account te nemen op mijn bestaande Skynet lijn (dus Skynet behouden, Dommel erbij). Ik vertrouw het nog niet helemaal.
Nu zit er een vrij select publiek bij Dommel, die liefst een volledige arm neemt als ze al een onderarm krijgen.
Ik zou ook meer tevreden zijn met een FUP, zodat niet ieder stoeft met de hoeveelheid illegale crap die hij/zei download en waarschijnlijk nooit of zelden toekomt om het te beluisteren/bekijken/gebruiken.
Maar nog een belangrijkere reden: om de goeie werking van Dommel te blijven garanderen. Want dat vertrouw ik nog steeds niet.

Samengevat gaat het dus niet om minder of meer dan louter afspraken tussen de 2 monopolisten.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”