Toch wel hoor, als we de personen achter die petitie mogen geloven.Robinvv schreef:Er zou echt een actie moeten volgen, (media halen) en geen petitie want dat haalt toch niets uit.
Zij vonden van zichzelf dat ze hun doelstelling gehaald hebben.
> 99% van de Belgen zit niet op dit forumkaween schreef:Nou, het lijkt er nogthans op dat 99% van de Belgen dit inderdaad _niet_ weten, en zelfs bij sommige enkelingen op dit forum gaat dit er niet in, of wordt dit soort vaststelling afgedaan als niet-relevant, onrealistisch of éénzijdig.Lord Utopia schreef:M2M, ik weet niet, maar denk je nu echt dat we dit allemaal niet weten ?
> 99% van de Belgen weet zelfs niet eens af van het bestaan van dit forum.
> 99% van de Belgen weet zelfs niet eens dat er zoiets als datalimieten bestaat.
* Percentages ter plekke verzonnen
Ik heb daar zelfs geen politieke partij voor nodig!Astralon schreef:Code: Selecteer alles
Maar ik gaf het alleen maar aan als voorbeeld om te laten zien hoe een slaafs volk de Vlamingen zijn.
Spreek a.u.b. voor jezelf.
Ik ben Vlaming en ik kan echt wel voor mijzelf opkomen. 'k Heb daar gene VZW voor nodig.
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
"Ik doe niets, de polletiek moet het maar doen, en als de polletiek het niet doet dan is dat de schuld van de polletiek."Astralon schreef:Een echte Hollander hé...M2M schreef:dus een politieke partij aanspreken om dit probleem eens op de agenda te zetten?
wetsvoorstel: minimum vooruitgang in de isp business?
De politiek moet het maar oplossen en wel met een zeer concreet voorstel. Wat had je gedacht van een limiet upgrade van 10GB naar 10,1 GB?
Waarom wordt altijd maar alles afgeschoven op de politiek? In plaats van zélf eens verantwoordelijkheid op te nemen? Ik heb geen politieker nodig die mijn handje gaat vasthouden mocht ik ooit eens niet meer toekomen met de 12 GiB die ik nu bij Telenet heb. Ik zal zélf mijne plan wel trekken.
Trouwens de gemiddelde politicus weet niet eens wat een datalimiet is. Voor hem/haar is dat een luxeprobleem, als er nog mensen zijn die zelfs nog geen toegang hebben tot het internet. En zelfs als ze daar iets aan proberen te doen, mislukt het. Internet Voor Iedereen, iemand? Als dát al niet lukt, hoe zou de politiek dan iets aan datalimieten kunnen doen?