problemen bij dommel ??

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
probleumpje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:47

regeri schreef:Ten tweede staat op hun site vermeld dat ze na het invoeren van een "tech support"dat ze binnen 12 tot 24 uur hierop antwoorden.Dus niet,bijna een week later iedere keer krijg ik pas antwoord. :x


Hebben ze geen 0800 met een permanentie?
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Wimvdm schreef:Alles draait weer op volle toeren :)

Alleen jammer dat Dommel (nog) niks op het CRM-platform heeft gezet over de uitval. Ik wil op de hoogte gehouden worden van eventuele problemen!


Inderdaad. De problemen op zich hebben niet zolang geduurd (al kan 1 avond voor sommigen vreselijk lang duren) en ik kan wel raden wat het probleem was, maar ik zou toch graag een (uitgebreide) uitleg/verslag te zien krijgen. En liefst op voorhand een melding ook.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

deze hier had gisteren en eergisteren ook problemen, internet altijd uitvallen en zoals sommige andere hier dacht ik dat het probleem aan de pc lag want had pas een paar programmas geinstalleerd.

deze middag was nog t steeds van t zelfde (zone 011)


nog iemand die problemen heeft of is het opgelost?


(leve internet op t werk) :lol:



edit : oh ja, de ogenblikken dat het internet wel ging waren er snelheden te behalen tot 450KB
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

decat schreef:deze hier had gisteren en eergisteren ook problemen, internet altijd uitvallen en zoals sommige andere hier dacht ik dat het probleem aan de pc lag want had pas een paar programmas geinstalleerd.

deze middag was nog t steeds van t zelfde (zone 011)


nog iemand die problemen heeft of is het opgelost?


(leve internet op t werk) :lol:




edit : oh ja, de ogenblikken dat het internet wel ging waren er snelheden te behalen tot 450KB


decat hier was deze middag toen ik van werken kwam ook de verbinding weg ( zone 011 ).
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

Ik heb verbinding , maar Bij WoW is dat niet meer te doen constante Ping van boven de 200 nu op dit moment 361ms ,

Nu ik heb wel verbinding maar mijn snelhied is trg geschroeft naar 360Kb terwijl ik perfect 438 kB/sec kan halen zonder probleem .

Heb een test laten doen bij dommel om te zien als alles in orde was, maar blijkbaar was alles in orde :o)

Ik haalde echter 40 ms 30 ms op dezelfde server (realm noemt hellfire) , maar sinds enkele dagen is het rampzalig tiussen de 200+ms en de 350 +ms en dan constant , niet dat het naar 40 50 of 70ms gaat :o))

kan iemand dit is testen ( hellfire )


Btw zone 011 hier
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Zo te lezen veel probs in Limburg,011 en 012. :???: :roll:
Live life to the Max
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

regeri schreef:Zo te lezen veel probs in Limburg,011 en 012. :???: :roll:


dat was ik net ook aan het denken :)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

hier in de 014 (balen, net tegen de limburg) geen enkel probleem. Zelfs betere en constantere snelheden dan de vorige weken. nu haal Ik weer terug mijn volledige snelheid.
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

oke dan gaan wij vragen aan dn olander of ze kabbelkes doortrekken :-D :-D :-D :-D ,@home of orange,scheelt voor mij maar 5 km,die kabel betaal ik wel :-)
Live life to the Max
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

regeri schreef:Zo te lezen veel probs in Limburg,011 en 012. :???: :roll:


Zone 011 hier, en afgezien van de problemen op woensdag avond alles terug bij het oude (420 kb/s).
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

wel ik heb nog steeds zelfde snelhied 360kB/sec normaal gezien 428kB/sec

heb ene ticket aan gemaak t , maar heb er nog niks van gehoord

Moet wel zeggen dat dommel aan belgacom had gevraagt mij op een 3.3Mb profile te zetten , maar ik betwijfel dat mijn snelheid probleem daar door is , want voor het geval van disconect had ik nog 428+kB/sec
erna niet meer , hoop echt dat het beter word :o)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
stonestrong
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 01 jun 2005, 15:40

Heeft nog niemand een ticket aangemaakt voor het gebrek aan info op de dommel space? anders doe ik dit wel eventjes, want ergens verwacht ik toch wel dat we op de hoogte gehouden mogen worden wanneer er server werken geplant staan.
Afbeelding
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

wel ik heb mijn lijn latenuit meten en dit is mijn resultaat :o)


SynchroState synchro PortState unlock DownstreamBitRate 4576 Kbps

UpstreamBitRate 512 Kbps

DownstreamNoiseMargin 5 dB

UpstreamNoiseMargin 16 dB

DownstreamAttenuation 41 dB

UpstreamAttenuation 21 dB

4TEL measurement result for subscriber number 011xx/xx/xx

DiagnosticMessage TESTED_OK

CableLength 3170 m

AE_Insulation 10 MOHMS
BE_Insulation 10 MOHMS
AB_Insulation 10 MOHMS
BA_Insulation 10 MOHMS
AC_Insulation 10 MOHMS
BC_Insulation 10 MOHMS
AE_Capacitance 257 nF
BE_Capacitance 256 nF
AB_Capacitance 239 nF
BA_Capacitance 240 nF
CableCapacitance 142 nF
MutualCapacitance 368 nF
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

deze middag rond 12h30 ofzo nog eens geprobeerd maar heb nog steeds zelfde probleem, de router is eigenlijk constant online.

pc opgestart, browser enzo geopend, msn en andere prullen laten opstarten en 5 minuten later ligt alles plat :-(

heb nog steeds acces tot de router, verbreek verbinding om ze onmiddelijk erna terug op te starten maar krijg dan een melding dat pvc verbinding (ofzoiets) al 'running' is


mja, zit nu terug op t werk tot 21h36, ter is hier niet teveel werk + internet marcheert hier WEL 8)
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

mja, zit nu terug op t werk tot 21h36, ter is hier niet teveel werk + internet marcheert hier WEL 8)


lol maar goed dat je dat nog hebt :)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

vanochtend telefoon gehad van een dommelaar uit zone 051: snelheid maximaal 4 kbs...
Ik zit in zone 050 op max bw (snelheidstest express gedaan)

eerste groeipijnen qua capaciteit?
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

probleumpje schreef:
regeri schreef:Ten tweede staat op hun site vermeld dat ze na het invoeren van een "tech support"dat ze binnen 12 tot 24 uur hierop antwoorden.Dus niet,bijna een week later iedere keer krijg ik pas antwoord. :x


Hebben ze geen 0800 met een permanentie?

Ze hebben een permanentie, enkel geen 0800.
Kijk maar in de sticky voor het nummer.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ehm, 4kbs? Zou je niet best wat meer info opzoeken en naar Dommel bellen vooraleer je hier vraagt of er capaciteitsproblemen zijn? Echt stomme vraag hoor...
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

Praetorian schreef:
eerste groeipijnen qua capaciteit?



hier gaat alles nog steeds zeer goed
bij het downloaden kom ik niet ook de 400 kb
Bijlagen
Afbeelding 1.png
(10.59 KiB) 46 keer gedownload
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

ik denk dat er heel wat problemen zijn onstaan door die nieuwe aanpasingen , en dat er veel zijn bijgekomen (ik hoor er dus ook bij :o)) ) . het zal wel opgelost geraken .
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

ik denk dat er heel wat problemen zijn onstaan door die nieuwe aanpasingen , en dat er veel zijn bijgekomen (ik hoor er dus ook bij :o)) ) . het zal wel opgelost geraken .


Ik zeg niet dat dit niet kan... MAAR... Er is geen enkele manier waarop dit na te gaan is op 123, en om dit te achterhalen. Enkele klanten die snelheidsproblemen hebben kan ook een totaal andere oorzaak hebben als capaciteitsproblemen. Vandaar ook mijn vorige opmerking. Een suggestie: heb je snelheidsproblemen, kijk je filters/bekabeling na en indien je het dan nog voor hebt contacteer je leverancier voor verder nazicht.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

wel heb dit al eerder gepost dus aar ana zal het al waarschijnlijk niet liggen enige mishien splitter maar dat betwijfel ik


hier volgend emeetingen



Geplaatst: Za Mrt 17, 2007 14:07 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

wel ik heb mijn lijn latenuit meten en dit is mijn resultaat :o)


SynchroState synchro PortState unlock DownstreamBitRate 4576 Kbps

UpstreamBitRate 512 Kbps

DownstreamNoiseMargin 5 dB

UpstreamNoiseMargin 16 dB

DownstreamAttenuation 41 dB

UpstreamAttenuation 21 dB

4TEL measurement result for subscriber number 011xx/xx/xx

DiagnosticMessage TESTED_OK

CableLength 3170 m

AE_Insulation 10 MOHMS
BE_Insulation 10 MOHMS
AB_Insulation 10 MOHMS
BA_Insulation 10 MOHMS
AC_Insulation 10 MOHMS
BC_Insulation 10 MOHMS
AE_Capacitance 257 nF
BE_Capacitance 256 nF
AB_Capacitance 239 nF
BA_Capacitance 240 nF
CableCapacitance 142 nF
MutualCapacitance 368 nF
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Heb je het voor op élke host? Of is dat slechts bij enkelen? Traceroutes gedaan? Op andere lokaties (andere ISP's eventueel) gaat het daar wel aan normale snelheid? Heb je altijd en overal snelheidsproblemen op die lijn ondanks het goede lijnprofiel?
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

elldiablo schreef:
hier volgend emeetingen


Geplaatst: Za Mrt 17, 2007 14:07 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

wel ik heb mijn lijn latenuit meten en dit is mijn resultaat :o)


SynchroState synchro PortState unlock DownstreamBitRate 4576 Kbps

UpstreamBitRate 512 Kbps

DownstreamNoiseMargin 5 dB

UpstreamNoiseMargin 16 dB

DownstreamAttenuation 41 dB

UpstreamAttenuation 21 dB

4TEL measurement result for subscriber number 011xx/xx/xx

CableLength 3170 m


Van de andere waarden ken ik niet zoveel, maar een downstream noise margin van 5dB is te laag. In principe heeft een modem minstens 6dB nodig om synchronisatie te behouden. Ik vind persoonlijk je Downstream attenuation (41dB) hoog in verhouding tot de cablelength (3170 meter, als dat inderdaad de werkelijke afstand is). Misschien toch eens kijken in de richting van een slechte splitter of slechte binnenbekabeling.

My 2 cents ...
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

ja het mooie eraan is dat ik geen probleem heb gehad voor het geval van woensdag , ernaa is het pas gekomen dat mijn snelhied , is gezakt naar 360kB/sec , en daarvoor perfect constant +-428kB/sec . Met hier en daar disconnetc , maar dat heeft iedereen wel , ik ga eens kijken voor een andere splitter , kan zijn dat het wat beterd qua stabiliteit , maar niet dat mijn snelhied de lucht ingaat :o) .
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

@Goendi
Noem je dat een goed lijn profiel? Dan stel ik me toch vragen bij je kennis...
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

kan die lijnmeting online worden gedaan of hoe gaat dat juist in zijn werk?
Laatst gewijzigd door decat 17 maa 2007, 17:34, in totaal 1 gewijzigd.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

wel ik heb zelf is gecheckt en kreeg volgende resultaat

dat mijn download noismagrine 8 db heeft

dus dat weten we ook al , nu kunne we weer verder om te zien als het de splitter is :d
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

@Goendi
Noem je dat een goed lijn profiel? Dan stel ik me toch vragen bij je kennis...


Neen, die noise downstream is me ontgaan. Ik zit op het werk.

dat mijn download noismagrine 8 db heeft


Dat is merkwaardig. Kun je die 4tel resultaten ook zien? Veranderd een andere filter iets aan de noise margin die jij waarneemt?

Terzijde, hebben ze gewerkt in de geburen? Is het een rijhuis? Zit je modem/router aan het eerste contactpunt, of heb je meerdere contactpunten?
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Goendi schreef:
@Goendi
Noem je dat een goed lijn profiel? Dan stel ik me toch vragen bij je kennis...


Neen, die noise downstream is me ontgaan. Ik zit op het werk.


En de Downstream bitrate heb je ook niet gezien? De attenuation? De Line length? :roll:
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

En de Downstream bitrate heb je ook niet gezien? De attenuation? De Line length?


En wat is er mis volgens jouw met de downstream bitrate, attenuation en line length? Ik wil je uitleg wel eens horen?

Daarna mag je overigens stoppen met mij aan te vallen, en die jongen helpen. Ik heb geen behoefte aan een puber die enkel wat komt posten omdat hij zich gejend voelt in een andere topic.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Goendi je moet je echt niet zo alwetend voordoen ...

DownstreamBitrate van 4576kbps wilt zeggen dat de modem zijn syncsnelheid niet haalt. 'k ben niet op de hoogte van de exacte turboline profielen, maar ik dacht dat het 4640/512kbps was.
DownstreamNoiseMargin van 5dB zegt genoeg denk ik?

Lijnlengte van 3170m; 'k heb de grafiek hier niet meteen liggen, maar als ik het goed voor heb wordt er op die afstand nog maar 2.2Mbit gegarandeerd
Laatst gewijzigd door Mr.T 17 maa 2007, 19:33, in totaal 1 gewijzigd.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Lijnlengte van 3170m; 'k heb de grafiek hier niet meteen liggen, maar als ik het goed voor heb wordt er op die afstand nog maar 2.2Mbit gegarandeerd


Tot op 4km is het perfect mogelijk 4.6 te halen. Dat hangt van meer af als enkel afstand hoor.

DownstreamBitrate van 4576kbps wilt zeggen dat de modem zijn syncsnelheid niet haalt. 'k ben niet op de hoogte van de exacte turboline profielen, maar ik dacht dat het 4640/512kbps was.
DownstreamNoiseMargin van 5dB zegt genoeg denk ik?


5db had ik gemist zei ik al. Het turboline profiel kan evenzeer varieren, waarbij downstream snelheid enkel de synch waarde is. Dat wil niet noodzakelijk zeggen dat als die niet op 4.6 staat dit per direct een ravage is. Dat gebeurd op zich wel vaker. Het is pas als de capaciteit op die synch waarde boven de 80% ligt, dat dit problematisch is. En die capaciteit is niet zichtbaar hier.
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Mr.T schreef:Goendi je moet je echt niet zo alwetend voordoen ... Al een geluk dat er bij Belgacom toch nog een paar personeelsleden rondlopen, die er meer van weten dan jij, anders zou het maar zielig zijn.

DownstreamBitrate van 4576kbps wilt zeggen dat de modem zijn syncsnelheid niet haalt. 'k ben niet op de hoogte van de exacte turboline profielen, maar ik dacht dat het 4640/512kbps was.
DownstreamNoiseMargin van 5dB zegt genoeg denk ik?

Lijnlengte van 3170m; 'k heb de grafiek hier niet meteen liggen, maar als ik het goed voor heb wordt er op die afstand nog maar 2.2Mbit gegarandeerd

Nochthans, ik haal toch de 3.3mbit down op 3.8km van de centrale hoor.

Your DOWNLOAD Speed:
3424 kbps or 428 KB/sec

Your UPLOAD Speed:
405 kbps or 51 KB/sec
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Tuurlijk kan je een hogere snelheid halen. Maar jullie lezen niet correct.
Ik heb gezegd dat er op die afstand +/- 2.2Mbit GEGARANDEERD is. Heb je een 4Mbit profiel op die afstand, en heb je last van een onstabiele verbinding, zal Belgacom in 95% van de gevallen je lijnprofiel aanpassen naar een lager profiel.


'k heb het dan maar even opgezocht:
http://www.belgacom.be/nationalwholesal ... n_Body.pdf

Daar naar pagina 14-15 gaan om de adsl curve te bekijken
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik weet wel dat dit enkel gegarandeerd is.... En neen 95% van de gevallen staat niet op 2.2 indien ze op meer als x km zitten zoals je zegt.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

Draco888 schreef:
Mr.T schreef:Goendi je moet je echt niet zo alwetend voordoen ... Al een geluk dat er bij Belgacom toch nog een paar personeelsleden rondlopen, die er meer van weten dan jij, anders zou het maar zielig zijn.

DownstreamBitrate van 4576kbps wilt zeggen dat de modem zijn syncsnelheid niet haalt. 'k ben niet op de hoogte van de exacte turboline profielen, maar ik dacht dat het 4640/512kbps was.
DownstreamNoiseMargin van 5dB zegt genoeg denk ik?

Lijnlengte van 3170m; 'k heb de grafiek hier niet meteen liggen, maar als ik het goed voor heb wordt er op die afstand nog maar 2.2Mbit gegarandeerd

Nochthans, ik haal toch de 3.3mbit down op 3.8km van de centrale hoor.

Your DOWNLOAD Speed:
3424 kbps or 428 KB/sec

Your UPLOAD Speed:
405 kbps or 51 KB/sec


vwala ik haal net dezelfde snelhied normala gezien als u, en dommel ging me op een 3.3 mbit profile zetten , maar na die 1geval van de woensdag , is het naar 360kB/sec , en na enkele resets nog altijd zelfde nisk veranderd qua snelheid, moet wel zeggen heb geen disconects gehad vandaag en gisteren

En nog iets Maak aub geen ruzie hier , voor iets wat kan opgelost worden :o)) .het zal wel iets zijn wat al is gebeurd

Want heb onlangs nog iemand hier en post zien doen , dat hij/zij +-zelfde probleem had als mij ,(snelheid 2804kb/sec ), maar vind hem niet trg , om te zien hoe het verder was afgelopen
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Uhmm 360 is toch een aanvaardbare snelheid voor een 3.3mbit profiel ?
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

crapiecorn schreef:Uhmm 360 is toch een aanvaardbare snelheid voor een 3.3mbit profiel ?

ik haal wel meer dan 360KB/sec vlotjes zonder probleem ( +-428kB/sec ),
Bij mijn vorige provider RDSL had ik zals 436kB/sec constant ...
t'is en dan zeg ik het nogmaals pas na het geval van die algemene disconect op woensdag , dat opeens mijn snelheid zo gezakt is , daarvoor zonder probleem +-428kB/sec ,buiten paar disconects maar dat heeft iedereen wel is :o)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Draco888 schreef:Nochthans, ik haal toch de 3.3mbit down op 3.8km van de centrale hoor.

Your DOWNLOAD Speed:
3424 kbps or 428 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
405 kbps or 51 KB/sec

Deze resutaten zijn normaal van een 4mbit profiel en niet van een 3.3
je zou nooit 428KB halen met een 3.3 dus moet uw lijn wel op 4 staan
:wink:

crapiecorn schreef:Uhmm 360 is toch een aanvaardbare snelheid voor een 3.3mbit profiel ?

ja dat is heel goed
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”