regeri schreef:Ten tweede staat op hun site vermeld dat ze na het invoeren van een "tech support"dat ze binnen 12 tot 24 uur hierop antwoorden.Dus niet,bijna een week later iedere keer krijg ik pas antwoord.
Hebben ze geen 0800 met een permanentie?
regeri schreef:Ten tweede staat op hun site vermeld dat ze na het invoeren van een "tech support"dat ze binnen 12 tot 24 uur hierop antwoorden.Dus niet,bijna een week later iedere keer krijg ik pas antwoord.
Wimvdm schreef:Alles draait weer op volle toeren
Alleen jammer dat Dommel (nog) niks op het CRM-platform heeft gezet over de uitval. Ik wil op de hoogte gehouden worden van eventuele problemen!
decat schreef:deze hier had gisteren en eergisteren ook problemen, internet altijd uitvallen en zoals sommige andere hier dacht ik dat het probleem aan de pc lag want had pas een paar programmas geinstalleerd.
deze middag was nog t steeds van t zelfde (zone 011)
nog iemand die problemen heeft of is het opgelost?
(leve internet op t werk)
edit : oh ja, de ogenblikken dat het internet wel ging waren er snelheden te behalen tot 450KB
regeri schreef:Zo te lezen veel probs in Limburg,011 en 012.
mja, zit nu terug op t werk tot 21h36, ter is hier niet teveel werk + internet marcheert hier WEL
probleumpje schreef:regeri schreef:Ten tweede staat op hun site vermeld dat ze na het invoeren van een "tech support"dat ze binnen 12 tot 24 uur hierop antwoorden.Dus niet,bijna een week later iedere keer krijg ik pas antwoord.
Hebben ze geen 0800 met een permanentie?
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Praetorian schreef:
eerste groeipijnen qua capaciteit?
ik denk dat er heel wat problemen zijn onstaan door die nieuwe aanpasingen , en dat er veel zijn bijgekomen (ik hoor er dus ook bij :o)) ) . het zal wel opgelost geraken .
elldiablo schreef:
hier volgend emeetingen
Geplaatst: Za Mrt 17, 2007 14:07 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
wel ik heb mijn lijn latenuit meten en dit is mijn resultaat :o)
SynchroState synchro PortState unlock DownstreamBitRate 4576 Kbps
UpstreamBitRate 512 Kbps
DownstreamNoiseMargin 5 dB
UpstreamNoiseMargin 16 dB
DownstreamAttenuation 41 dB
UpstreamAttenuation 21 dB
4TEL measurement result for subscriber number 011xx/xx/xx
CableLength 3170 m
@Goendi
Noem je dat een goed lijn profiel? Dan stel ik me toch vragen bij je kennis...
dat mijn download noismagrine 8 db heeft
Goendi schreef:@Goendi
Noem je dat een goed lijn profiel? Dan stel ik me toch vragen bij je kennis...
Neen, die noise downstream is me ontgaan. Ik zit op het werk.
En de Downstream bitrate heb je ook niet gezien? De attenuation? De Line length?
Lijnlengte van 3170m; 'k heb de grafiek hier niet meteen liggen, maar als ik het goed voor heb wordt er op die afstand nog maar 2.2Mbit gegarandeerd
DownstreamBitrate van 4576kbps wilt zeggen dat de modem zijn syncsnelheid niet haalt. 'k ben niet op de hoogte van de exacte turboline profielen, maar ik dacht dat het 4640/512kbps was.
DownstreamNoiseMargin van 5dB zegt genoeg denk ik?
Mr.T schreef:Goendi je moet je echt niet zo alwetend voordoen ... Al een geluk dat er bij Belgacom toch nog een paar personeelsleden rondlopen, die er meer van weten dan jij, anders zou het maar zielig zijn.
DownstreamBitrate van 4576kbps wilt zeggen dat de modem zijn syncsnelheid niet haalt. 'k ben niet op de hoogte van de exacte turboline profielen, maar ik dacht dat het 4640/512kbps was.
Lijnlengte van 3170m; 'k heb de grafiek hier niet meteen liggen, maar als ik het goed voor heb wordt er op die afstand nog maar 2.2Mbit gegarandeerd
Draco888 schreef:Mr.T schreef:Goendi je moet je echt niet zo alwetend voordoen ... Al een geluk dat er bij Belgacom toch nog een paar personeelsleden rondlopen, die er meer van weten dan jij, anders zou het maar zielig zijn.
Nochthans, ik haal toch de 3.3mbit down op 3.8km van de centrale hoor.
Your DOWNLOAD Speed:
3424 kbps or 428 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
405 kbps or 51 KB/sec
crapiecorn schreef:Uhmm 360 is toch een aanvaardbare snelheid voor een 3.3mbit profiel ?
Draco888 schreef:Nochthans, ik haal toch de 3.3mbit down op 3.8km van de centrale hoor.
Your DOWNLOAD Speed:
3424 kbps or 428 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
405 kbps or 51 KB/sec
crapiecorn schreef:Uhmm 360 is toch een aanvaardbare snelheid voor een 3.3mbit profiel ?