Hij bedoelt dat je je connectie 36u kan aanhouden en dat het dataverbruik maar na het afsluiten van de connectie gemeten kan worden. Hierdoor kan je op het einde van de maand veel meer downloaden dan eigenlijk is toegestaan.devilkin schreef:Ik snap echt het probleem niet met die 36u disconnect. Kan dat eens iemand verduidelijken?kwaksalver schreef:Liever @ 40GB bij Belgacom en ne goeie service en de 36u disconnect dan bij een ander @ 50GB...
Als mijn modem disconnect, ben ik 2 secs later weer online. Meestal heb ik het zelfs niet gemerkt.
gerucht: ADSL GO naar 40gb/maand
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
En hoelang gaat dit nog blijven duren ???kwaksalver schreef:Da klinkt allemaal mooi!
Liever @ 40GB bij Belgacom en ne goeie service en de 36u disconnect dan bij een ander @ 50GB...
Ik trek nu mé mijne GO ook al 50/60GB per maand binne dankzij de 36u disconnect dus als da 40GB zou worden trek ik een dikke 100GB binne, dus geen reden om over te schakelen dan voor mij..
Service en uptime van Belgacom is zoizo beste!
Ik hoop eigelijk eerder op een ongelimiteerde upload!
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-
- Member
Lang, belgacom kan immers niet updaten zonder disconnects zoals bij Telenetketter schreef:En hoelang gaat dit nog blijven duren ???kwaksalver schreef:Da klinkt allemaal mooi!
Liever @ 40GB bij Belgacom en ne goeie service en de 36u disconnect dan bij een ander @ 50GB...
Ik trek nu mé mijne GO ook al 50/60GB per maand binne dankzij de 36u disconnect dus als da 40GB zou worden trek ik een dikke 100GB binne, dus geen reden om over te schakelen dan voor mij..
Service en uptime van Belgacom is zoizo beste!
Ik hoop eigelijk eerder op een ongelimiteerde upload!
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Kwabber
- Pro Member
- Bedankt: 3 keer
Technisch is het wel mogelijk. Ze hebben het zelfs een tijdje toegepast (ik denk dat de update-interval een 3-tal uur was). Maar blijkbaar was het toch niet stabiel genoeg en werd het terug afgeschaft.kwaksalver schreef:Lang, belgacom kan immers niet updaten zonder disconnects zoals bij Telenet
-
- Member
Mja lang leven de achterpoortjes héKwabber schreef:Technisch is het wel mogelijk. Ze hebben het zelfs een tijdje toegepast (ik denk dat de update-interval een 3-tal uur was). Maar blijkbaar was het toch niet stabiel genoeg en werd het terug afgeschaft.kwaksalver schreef:Lang, belgacom kan immers niet updaten zonder disconnects zoals bij Telenet
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Premium Member
- Bedankt: 1 keer
ftp's en andere downloads onderbroken, tunnels allemaal eruit, en het is een totaal onnodige pesterij: Electrabel laat uw electriciteit ook niet iedere 36 uur eens uitvallen?devilkin schreef:Ik snap echt het probleem niet met die 36u disconnect. Kan dat eens iemand verduidelijken?kwaksalver schreef:Liever @ 40GB bij Belgacom en ne goeie service en de 36u disconnect dan bij een ander @ 50GB...
Als mijn modem disconnect, ben ik 2 secs later weer online. Meestal heb ik het zelfs niet gemerkt.
-
- Member
Mja das dan weer waar, ik heb om de 36u ne reconnect op iRC en da s**** wel want ik zou graag continu online zijn..Siglo schreef:ftp's en andere downloads onderbroken, tunnels allemaal eruit, en het is een totaal onnodige pesterij: Electrabel laat uw electriciteit ook niet iedere 36 uur eens uitvallen?devilkin schreef:Ik snap echt het probleem niet met die 36u disconnect. Kan dat eens iemand verduidelijken?kwaksalver schreef:Liever @ 40GB bij Belgacom en ne goeie service en de 36u disconnect dan bij een ander @ 50GB...
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Mja. Ik moet zeggen, een deftig ftp pakket gaat zelf wel de verbinding herstellen, en m'n vpn tunnels reactiveren zelf weer.. dus jah - veel last heb ik er niet vanSiglo schreef:ftp's en andere downloads onderbroken, tunnels allemaal eruit, en het is een totaal onnodige pesterij: Electrabel laat uw electriciteit ook niet iedere 36 uur eens uitvallen?devilkin schreef:Ik snap echt het probleem niet met die 36u disconnect. Kan dat eens iemand verduidelijken?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Het is juist door mensen als jij die blijven werken met achterpoortjes, bij die provider blijven dat deze provider zo groot blijft. En dus dat er ook niks aan hun abonnementen gedaan wordt.kwaksalver schreef:Mja lang leven de achterpoortjes héKwabber schreef:Technisch is het wel mogelijk. Ze hebben het zelfs een tijdje toegepast (ik denk dat de update-interval een 3-tal uur was). Maar blijkbaar was het toch niet stabiel genoeg en werd het terug afgeschaft.kwaksalver schreef:Lang, belgacom kan immers niet updaten zonder disconnects zoals bij Telenet
Ben eindelijk verlost van belgacom, wat is nu 10 gb extra..een almoesje...maar ja een kinderhand is snel gevuld.
Neem eens een kijkje op Dommel en zie wat je daar krijgt voor veel minder geld.
Een gelukkige Dommelaar !!!!!!!!!!!!
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Neem eens een kijkje op Dommel en zie wat je daar krijgt voor veel minder geld.
Een gelukkige Dommelaar !!!!!!!!!!!!
als het waar is ...
dan ben ik benieuwd naar de reactie van telenet, aangezien de 2 grootste providers zo goed als alles van elkaar afkijken.
Ze zijn allebei even lui, en de prijzen lijken goed op elkaar. Misschien moet telenet hier wel eens op reageren he![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
dan ben ik benieuwd naar de reactie van telenet, aangezien de 2 grootste providers zo goed als alles van elkaar afkijken.
Ze zijn allebei even lui, en de prijzen lijken goed op elkaar. Misschien moet telenet hier wel eens op reageren he
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hier bij Dommel langer als één jaar, nog niks van gemerkt.BasicQ schreef:Hebben de alternatieven (dommel/edpnet/...) een 36u disconnect of iets gelijkaardigs?
...
- Ofloo
- Elite Poster
Ge kunt blijven wachten tot bgc en telenet in gang schieten of je kan naar edpnet/dommel gaan en meer voor je geld krijgen. Tenslotte is het maar een gerucht. Veel beloven weinig geven doen de zotten in vreugde leven.zaf schreef:als het waar is ...
Ze zijn allebei even lui, en de prijzen lijken goed op elkaar. Misschien moet telenet hier wel eens op reageren he
Bij Dommel zijn ze blijkbaar wel slim genoegKwabber schreef:Technisch is het wel mogelijk. Ze hebben het zelfs een tijdje toegepast (ik denk dat de update-interval een 3-tal uur was). Maar blijkbaar was het toch niet stabiel genoeg en werd het terug afgeschaft.kwaksalver schreef:Lang, belgacom kan immers niet updaten zonder disconnects zoals bij Telenet
Nu ik ken iemand die nog bij Skynet blijft enkel voor de leechtruc.
Neenee dat ga ik hem niet aandoenOfloo schreef:Zeg hem dat hij nog 2 jaar promotie tekenten de maand der op wordt BGC slimmer, ze kijken af bij dommel
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Gaan ze er bij Belgacom dan voor zorgen dat de leechtruc niet meer lukt?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Je merkt het bijna niet maar ze zijn er wel. Volgens mijn logs duurt het 2 seconden om te herconnecteren. Je krijgt ook dikwijls hetzelfde IP terug maar garantie heb je daar natuurlijk niet op.Robinvv schreef:Hier bij Dommel langer als één jaar, nog niks van gemerkt.BasicQ schreef:Hebben de alternatieven (dommel/edpnet/...) een 36u disconnect of iets gelijkaardigs?
...
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Dat kan dan wel zijn, maar dan wordt ik niet van een server gedisconnect en msn disconnect ook al niet ... en zo 12 dagen aan één stuk hetzelfde ip, en naar mijn weten (logs) nergens een disconnect terug te vinden! raar...on4bam schreef:Je merkt het bijna niet maar ze zijn er wel. Volgens mijn logs duurt het 2 seconden om te herconnecteren. Je krijgt ook dikwijls hetzelfde IP terug maar garantie heb je daar natuurlijk niet op.Robinvv schreef:Hier bij Dommel langer als één jaar, nog niks van gemerkt.BasicQ schreef:Hebben de alternatieven (dommel/edpnet/...) een 36u disconnect of iets gelijkaardigs?
...
Als ik na 12 dagen geen disconnect heb ondervonden op wat dan ook bv msn... Dan kan ik er ook niet van spreken.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
- Ofloo
- Elite Poster
Ik zal het u zo zeggen ze hebben al eerder stappen/pogingen ondernomen, denk je echt dat ze zomaar opgeven?verb schreef:Neenee dat ga ik hem niet aandoenOfloo schreef:Zeg hem dat hij nog 2 jaar promotie tekenten de maand der op wordt BGC slimmer, ze kijken af bij dommel
![]()
Gaan ze er bij Belgacom dan voor zorgen dat de leechtruc niet meer lukt?
-
- Member
Eugh ja ^^Ofloo schreef: Ik zal het u zo zeggen ze hebben al eerder stappen/pogingen ondernomen, denk je echt dat ze zomaar opgeven?
Hoeveel % van de mensen leecht er dmv die leechtruk? En ja de meesten die downloaden dan maar 10GB extra ofzo. Das niks.. Enkel het kleine gedeelte van die x% trekt echt veel binne, zal het hun een zorg wezen denk je? En als ze het aanpassen kunnen we nog altijd overstappen hé..
Service van Belgacom >>> Service van Dommel, daar ben ik zeker van.
- kryptonate
- Member
mooie uitspraak die totaal niet op feiten is gebaseerd. Hoe kan je zeker van iets zijn als je het niet gebruikt hebt?kwaksalver schreef:Service van Belgacom >>> Service van Dommel, daar ben ik zeker van.
- Ofloo
- Elite Poster
Ik weet dat er zijn die mits aankoop van een extra volume pak er zo bijna 80gig door sleuren ! Denk dan nog maar eens na !kwaksalver schreef:Eugh ja ^^Ofloo schreef: Ik zal het u zo zeggen ze hebben al eerder stappen/pogingen ondernomen, denk je echt dat ze zomaar opgeven?
Hoeveel % van de mensen leecht er dmv die leechtruk? En ja de meesten die downloaden dan maar 10GB extra ofzo. Das niks.. Enkel het kleine gedeelte van die x% trekt echt veel binne, zal het hun een zorg wezen denk je? En als ze het aanpassen kunnen we nog altijd overstappen hé..
Service van Belgacom >>> Service van Dommel, daar ben ik zeker van.
Theoretisch kan je met een VDSL (17mbit) in 24 uur 175,0946044921875 GB downloaden.
-
- Member
Als ik de commentaren lees over de vriendelijkheid van de telefoonhulp en de manier waarop sommige mensen ineens op lage snelheid terechtkomen enzow..kryptonate schreef:mooie uitspraak die totaal niet op feiten is gebaseerd. Hoe kan je zeker van iets zijn als je het niet gebruikt hebt?kwaksalver schreef:Service van Belgacom >>> Service van Dommel, daar ben ik zeker van.
Maar je hebt inderdaad gelijk dat ik dat niet kan weten, maar laat me het dan uitdrukken als volgt:
Belgacom LIJKT een betere service te hebben
Ik heb beide ervaren, en Dommel heeft de betere service hoor.kwaksalver schreef:Als ik de commentaren lees over de vriendelijkheid van de telefoonhulp en de manier waarop sommige mensen ineens op lage snelheid terechtkomen enzow..kryptonate schreef:mooie uitspraak die totaal niet op feiten is gebaseerd. Hoe kan je zeker van iets zijn als je het niet gebruikt hebt?kwaksalver schreef:Service van Belgacom >>> Service van Dommel, daar ben ik zeker van.
Maar je hebt inderdaad gelijk dat ik dat niet kan weten, maar laat me het dan uitdrukken als volgt:
Toen ik een jaar geleden overschakelde naar Skynet was hun service gelijk aan wat Dommel nu geeft, maar ik heb de service bij Skynet zien dalen sinds ze weer Belgacom aant worden zijn.
- Ofloo
- Elite Poster
Ik heb Belgacom gehad en Edpnet heeft een betere service over dommel kan ik niet spreken aangezien ik nooit bij deze een abonnement heb gehad, ..kwaksalver schreef:Als ik de commentaren lees over de vriendelijkheid van de telefoonhulp en de manier waarop sommige mensen ineens op lage snelheid terechtkomen enzow..kryptonate schreef:mooie uitspraak die totaal niet op feiten is gebaseerd. Hoe kan je zeker van iets zijn als je het niet gebruikt hebt?kwaksalver schreef:Service van Belgacom >>> Service van Dommel, daar ben ik zeker van.
Het enige wat er goed is aan de service en dan in de zin van support, is dat het een gratis nummer is. Als je naar hun helpdesk belt en een vraag stelt waarvan je weet dat ze die zeker niet direct kunnen beantwoorden, krijg je telkens een ander antwoordt, bel maar eens naar telenet en vraag eens of er poort een blokkering is van 1-1023 ze zullen beweren van niet. Zelfde was destijds voor poort 25, toen ik de vraag stelde, kreeg ik allerlei antwoorden.
Heeft belgacom wel een Service ?
Ik moest mijn telefoonlijn gaan aanvragen, heb 1u en 30min mogen staan wachten in belgacom winkel. Zaterdag rond 12u20 ofzo naar de winkel geweest, dus nie echt 'piekmoment'.
Eindelijk kon ik dan aangesloten worden, na 1u30 wachten, dan moest die medewerker nog goed zoeken waar alles zat op zijne pc om mij aan te sluiten.
Ook de efficientie is ver te zoeken, ze moeten eerst een classic lijn aansluiten op uwen naam, en dan moeten ze die omzetten naar een discovery line. Allé kan da nu nie gewoon direct discovery lijn ...
Gelijk ge naar de winkel gaat achter tv kastje, en dat je eerst nen tv moe kopen voor ge da kastje kunt kopen
Na ongeveer 2uur in de winkel te zitten kreeg ik de brief mee dat ik was aangesloten. Maar de installatie ging plaats vinden zo maar eventjes een maand later !!!!
De medewerker vroeg ook nog waarvoor ik de lijn ging gebruiken, ik zei voor internet maar bij een andere provider, hij vroeg mij de naam van de provider. Antwoord: EDPNet.
Zijn antwoord: Ik heb daar al van gehoord, jaja, int begin is daar alles beter, goedkoper, maar als ge service nodig hebt, dan is belgacom toch veel beter.
Ik dacht zo in mijn eigen, wat nen zever is dien pipo ier aant verkopen. Ik zit hier al 2uur voor een stomme aansluiting van een telefoonlijn, en dien pipo zit te stoeffen over de 'service' van belgacom ? LOL
En zelf nog een probleem bij, had bij aansluiting gevraagd of ik factuur op ander adres kon krijgen, dit was in orde. Maar factuur krijg ik toch altijd op verkeerd adres ... Service hé !
Ik moest mijn telefoonlijn gaan aanvragen, heb 1u en 30min mogen staan wachten in belgacom winkel. Zaterdag rond 12u20 ofzo naar de winkel geweest, dus nie echt 'piekmoment'.
Eindelijk kon ik dan aangesloten worden, na 1u30 wachten, dan moest die medewerker nog goed zoeken waar alles zat op zijne pc om mij aan te sluiten.
Ook de efficientie is ver te zoeken, ze moeten eerst een classic lijn aansluiten op uwen naam, en dan moeten ze die omzetten naar een discovery line. Allé kan da nu nie gewoon direct discovery lijn ...
Gelijk ge naar de winkel gaat achter tv kastje, en dat je eerst nen tv moe kopen voor ge da kastje kunt kopen
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Na ongeveer 2uur in de winkel te zitten kreeg ik de brief mee dat ik was aangesloten. Maar de installatie ging plaats vinden zo maar eventjes een maand later !!!!
De medewerker vroeg ook nog waarvoor ik de lijn ging gebruiken, ik zei voor internet maar bij een andere provider, hij vroeg mij de naam van de provider. Antwoord: EDPNet.
Zijn antwoord: Ik heb daar al van gehoord, jaja, int begin is daar alles beter, goedkoper, maar als ge service nodig hebt, dan is belgacom toch veel beter.
Ik dacht zo in mijn eigen, wat nen zever is dien pipo ier aant verkopen. Ik zit hier al 2uur voor een stomme aansluiting van een telefoonlijn, en dien pipo zit te stoeffen over de 'service' van belgacom ? LOL
En zelf nog een probleem bij, had bij aansluiting gevraagd of ik factuur op ander adres kon krijgen, dit was in orde. Maar factuur krijg ik toch altijd op verkeerd adres ... Service hé !
-
- Member
Mja, ligt misschien voor iedereen anders dan, maar hier verloopt alles vrij tot zeer vlotjes...
- Ofloo
- Elite Poster
Inderdaad voor iedereen loopt het anders jij was wel anders degene die dommel veroordeelde wanneer het eens anders was.kwaksalver schreef:Mja, ligt misschien voor iedereen anders dan, maar hier verloopt alles vrij tot zeer vlotjes...
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Gewoon je herinnerde me in een andere post ook aan iets wat ik in andere posts had gezegd, zoals je nu met deze mens doet :) Viel me op dat je gevat bent vandaag in je reply's ;)
-
- Member
Ik veroordeel niemand.. Het lijkt mij gewoon zoOfloo schreef:Inderdaad voor iedereen loopt het anders jij was wel anders degene die dommel veroordeelde wanneer het eens anders was.kwaksalver schreef:Mja, ligt misschien voor iedereen anders dan, maar hier verloopt alles vrij tot zeer vlotjes...
BTW denk dat we best weer to the point komen lol
Dit heeft enkel te maken met "commissie".dupondje schreef:Ook de efficientie is ver te zoeken, ze moeten eerst een classic lijn aansluiten op uwen naam, en dan moeten ze die omzetten naar een discovery line. Allé kan da nu nie gewoon direct discovery lijn ...
Gelijk ge naar de winkel gaat achter tv kastje, en dat je eerst nen tv moe kopen voor ge da kastje kunt kopen![]()
Alle "klantendiensten" bij BGC hebben een verkoopsquota.
Ze moeten een bepaald bedrag behalen per zoveel maand op verschillende dingen, lijnen adsl bgc tv, kortingsplannen enzoverder. Anders lopen ze hun verkoopsbonus mis. Dit bedrag is zo hoog dat dit soms wel eens misverkopen of pure oplichterij veroorzaakt.
Elk product heeft zo zijn eigen "bedrag".
Het bedrag voor de discovery lijn is 3 maal lager dan die van de gewone.
Eigenlijk mogen ze u helemaal geen pstn verkopen als u een discovery wenst, maar door promovoorwaarden waardoor men u gratis na zoveel maanden kunnen overzetten naar discovery doet men het wel.
U heeft er niets aan maar die verkoper staat in zijn objectief hoger.
Tja, service, laten we gewoon zeggen dat ze t voor hunzelve doen.
En dat is t grote probleem daar bij BGC.
Klantenservice kennen ze in mijn ogen niet.
voor een probleem met een niet stabiele verbinding heb ik 3 keer iemand over de vloer gehad, ik bel vertelde men probleem en een week later stond er iemand aan men deur.
bij telenet moet je eerst 10 keer bellen om op een of andere manier daar iemand te overtuigen dat er iets niet werkt, om dan nog te horen dat jij de reparatie zelf mag betalen voor hun materiaal dat niet werkt. En dan ben je nog niet zeker dat het zal werken deze keer.
over belgacom en hun helpdesk heb ik niets dan lof, over dommel kan ik niets zeggen maar ik kan u wel kwijt dat het bij telenet helemaal niet is zo als het moet
bij telenet moet je eerst 10 keer bellen om op een of andere manier daar iemand te overtuigen dat er iets niet werkt, om dan nog te horen dat jij de reparatie zelf mag betalen voor hun materiaal dat niet werkt. En dan ben je nog niet zeker dat het zal werken deze keer.
over belgacom en hun helpdesk heb ik niets dan lof, over dommel kan ik niets zeggen maar ik kan u wel kwijt dat het bij telenet helemaal niet is zo als het moet
Belgacom support is goed als je de juiste persoon aan de andere kant van de lijn krijgt.
Ik zit zelf bij Fulladsl, maar daar bel ik nooit naar (0900-nummer).
Bij mijn aansluiting na m'n verhuis heb ik 3 maal na mekaar naar Belgacom gebeld, met identiek dezelfde vraag (ADSL was niet geactiveerd op m'n lijn, dus Belgacom moest het oplossen).
De eerste twee medewerkers wisten van toeten noch blazen. Ik moest het maar via Fulladsl regelen.
De derde snapte het gelukkig onmiddellijk, en de volgende dag was het ok.
Ik zit zelf bij Fulladsl, maar daar bel ik nooit naar (0900-nummer).
Bij mijn aansluiting na m'n verhuis heb ik 3 maal na mekaar naar Belgacom gebeld, met identiek dezelfde vraag (ADSL was niet geactiveerd op m'n lijn, dus Belgacom moest het oplossen).
De eerste twee medewerkers wisten van toeten noch blazen. Ik moest het maar via Fulladsl regelen.
De derde snapte het gelukkig onmiddellijk, en de volgende dag was het ok.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Was de titel van deze topic niet
Waarom moet er nu altijd offtopic gepraat worden.
Open dan een ander topic met klachten over Belgacom, want daar draait het toch altijd op uit. Trap het daar dan af als ge zoveel te klagen hebt.
Doeme toch.
Waarom moet er nu altijd offtopic gepraat worden.
Open dan een ander topic met klachten over Belgacom, want daar draait het toch altijd op uit. Trap het daar dan af als ge zoveel te klagen hebt.
Doeme toch.
- kryptonate
- Member
Dank je om mijn algemene indruk af te schilderen als de grootste onzin. Ik had het over zowel ADSL als kabel. En bij kabel kun je niet zomaar naar een andere isp overschakelen.ketter schreef:kryptonate dit is de grootste onzinkryptonate schreef: of gewoon door het feit dat er geen andere provider bij jou beschikbaar is.Als je adsl hebt van belgacom dan kan je ook een andere provider nemen.
En voor digitale tv zijn er ook andere en mischien selfs beter mogelijkheden .
Ik ben hier thuis de persoon die het meeste gebruik maakt van internet en we hebben Belgacom TV. Mijn pa wil niet overschakelen op een andere leverancier van digitale televisie met als gevolg dat we geen andere isp kunnen nemen.
Daar begint het al... waarom haal je zo'n brol al in huis?kryptonate schreef:Dank je om mijn algemene indruk af te schilderen als de grootste onzin. Ik had het over zowel ADSL als kabel. En bij kabel kun je niet zomaar naar een andere isp overschakelen.
Ik ben hier thuis de persoon die het meeste gebruik maakt van internet en we hebben Belgacom TV. Mijn pa wil niet overschakelen op een andere leverancier van digitale televisie met als gevolg dat we geen andere isp kunnen nemen.