Google

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Blue-Sky schreef:Juist, maar als je slim bent kun je een deeltje welke je niet verstaat even op Alta Vista zetten?
Niet de hele tekst... dat zal niet lukken en dient daar ook niet voor.
duidelijk en zonder commentaar van zijn kant over het thuispagina van ` google1be' en ` news.google.be' gedurende een onafgebroken duur van 5 dagen
Even dit deeltje in quote als voorbeeld. (zie rode franstalige tekst in de reply van Patje)
Dat is een heel goed idee ;)
jan28
Premium Member
Premium Member
Twitter: xtrshop
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

AnD schreef:
jan28 schreef: Simpel, omdat de rechter dat zo beslist heeft! Probeer toch ens de laatste 10 regeltjes van dat vonnis te bekijken, zelfs als je geen frans kent zal het toch duidelijk zijn.
Als je de Franse taal niet machtig bent dan zal het toch moeilijk zijn. :lol:
Niet iedereen is zo slim als jan28.
Maar dat gaat toch helemaal niet over "slim" zijn, dat zal ik van mezelf nooit beweren, ik heb ook maar middelbaar onderwijs gedaan. Gebruik voorla uw gezond verstand. Het gaat er wel over dat je je eerst moet informeren voor je hier komt reclameren. Er waren hier posters die begonnen te klagen waarom er niet in het nederlands werd gepubliceerd, dan over hoelang, dan nog waarom. Het staat allemaal in de eerste post van deze Topic. Is het dan zoveel gevraagd om eerst iets te lezen voor je uw gal komt spuien? Neen toch dacht ik. Ik vind dat domme opmerkingen zoal
waarom wel op Google.be en niet in Oostende"
van repliek mogen gegeven worden. De poster van die uitspraak wou hiermee 'cynisch' antwoorden op mijn vorige opmerking. Het staat er allemaal zwart op wit, ja in het frans, maar doe toch wat moeite.
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster

jan28 schreef:Ik vind dat domme opmerkingen zoal
Als je post probeer het dan deftig te houden. Zo een opmerkingen tonen onvolwassenheid en weinig respekt voor de mensen waarmee je in discussie bent en lokken enkel maar heftigere reacties uit. Je moet andere standpunten apprecieren (is niet gelijk aan accepteren) voor wat ze zijn, niet meer dan een andere visie.

Je geeft ook replies die je uit hun context rukt van vorige replies. Dat geeft uiteraard een vertekend beeld dus doe jezelf een plezier en lees nog eens alles aan een stuk door.
Please help, looking for a way to get rich and fast
jan28
Premium Member
Premium Member
Twitter: xtrshop
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

BungaMan schreef:
jan28 schreef:
BungaMan schreef:
jan28 schreef:...het ging vooral over de 'verontwaardigden' dat het vonnis enkel in het frans werd gepubliceerd.
Als een vonnis moet gepubliceert worden is dat omdat IEDEREEN het dan kan lezen. Een iets deftigere vorm van schandpaal. Grappig trouwens dat ze moderne middelen inzetten voor archaische gebruiken. Gezien het publiek van google.be mocht dat vonnis op zn minst in nederlands en frans beschikbaar gemaakt zijn. Het is door een brusselse rechter (brussel dus tweetalig) uitgesproken dus die zou daar zeker op moeten letten. Dat het niet gebruikelijk is heb ik in deze moderne tijden geen boodschap aan.
ga je vanaf nu elke keer dat er een vonnis in een nederlandstalige/franstalige krant verschijnt (wekelijkse kost) beginnen klagen? :roll: er zijn in brussel franstalige kamers en nederlandstalige, en maar goed ook als je voor je rechten moet opkomen. Een vonnis in Aarlen moet toch niet in oostende gepubliceerd worden? Of toch volgens jou!
Als het niet in oostende moet wat moet het dan wel op google.be?
BungaMan, wat heb ik niet juist geciteerd? Leg dat dan eens uit!
Jij bent het die opperde: als het niet in oostende moet waarom dan wel op google.be? Dat was inderdaad een domme cynische opmerking van jou omdat dat nou net juist duidelijk in het vonnis staat geschreven en dat het ook het probleem was waar ik op doelde namelijk mensen die posten zonder eerst iets te lezen.
Blue-Sky
Erelid
Erelid

http://www.google.be/
Eindelijk is die tekst "pendant une durée ininterrompue de 5 jours" verdwenen :!:
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Bedankt, m'n startpagina terug aangepast. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”