Geplaatst: 21 aug 2006, 11:17
Ik heb sinds enkele jaren een privenummer en ben nog nooit opgebeld door een of andere firma. Zelfs door Belgacom niet.
Users United
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/viewtopic.php?t=11630
Blue-Sky schreef:Om een lang verhaal (topic) kort te houden...
Een lang verhaal, dat hebben providers graag, brengt traffiek.Die wij sukkelaars
moeten betalen.
Gelukkig kom ik toe met een maandelijks verbruik van altijd minder dan 3 GB, terwijl ik 15 GB zou mogen gebruiken.
'k Dacht dat dit forum Belgacom/Skynet eerder gedacht was om mensen te helpen bij technische problemen met hun verbinding of gewoon vragen daarover te beantwoorden.
Raspoutin schreef:*edit* op vraag van mn broer...
jan28 schreef:maar man toch, iedereen die niet meer bij mama en papa woont krijgt toch bijna wekelijks telefoontjes van televerkopers , verzekeringen, leningen, veranda's, enquettes..........
De eerste keer bedank ik poeslief, de tweede keer onvriendelijk en tegen de hardleerse zeg ik onvriendelijk dat ze een fatsoenlijke job moeten gaan zoeken en de mensen niet lastig vallen. Zo doe ik dat. En dat minuutje dat dat duurt, tja, ik stoor me daar niet zo aan.
Bergie schreef:Voor degenen die in deze topic na een paar berichten er al meteen een "slotje" op willen, beweren dat alle kritiek op Belgacom onterecht is, enz, én desondanks bij hoog en bij laag blijven beweren dat ze zelf niks met Belgacom te maken hebben...
NEEN, want dan is dat ordinair BEDROG.
Voor degenen die in deze topic na een paar berichten er al meteen een "slotje" op willen, beweren dat alle kritiek op Belgacom onterecht is, enz, én desondanks bij hoog en bij laag blijven beweren dat ze zelf niks met Belgacom te maken hebben...
NEEN, want dan is dat ordinair BEDROG.
Goendi schreef:Excuseer? Dat noem ik een persoonlijke aanval. Omdat ik niet klakkeloos slik wat jij hier neerpoot, heb jij nog niet het recht om te insinueren dat ik noch anderen plots iets met Belgacom te maken heb. Belgacom heeft een miljoen ADSL klanten, en ik zie hier een tiental mensen die steen en been klagen. Ben jij in de mogelijkheid om met je bekrompen visie te berekenen wat dat procentueel is tov het aantal gebruikers?
En als prijs & snelheid doorwegen dan doorwegen voor de "beoordeler" dan scoort EDPNet dus relatief gezien goed of beter dan veel aanbiedingen in de markt. Zet je er echter financiële gezondheid, aandeelhoudersstructuur, marketing budget of andere dingen bij dan komen ze er misschien (puur speculatie) slechter uit.
Wat mij echter vooral stoort: jij valt meteen mensen (niet menigen) aan met zware eisen en uitspraken rond "feiten", "zeververgelijking", "zoek het eens op", "ego's" e.d. om argumenten meteen van tafel te vegen als een autoritaire betweter en zeker niet te willen luisteren, laat staan dat je zelf enig materiaal presenteert om het tegendeel te bewijzen als daarachter gevraagd wordt. En dan verschiet je dat door je hardnekkige houding mensen je met Belgacom associëren... Ben ervan verbaasd dat nog niemand je met een bepaalde politieke partij heeft geassociëerd, die discussiëren ook zo: vingers in de oren en over iedereen over roepen, zonder gegrond deel te nemen aan een discussie
Goendi schreef:Klopt. Heb zelf ook EDPnet. Maar hier meld je dat EDPnet beter scoort, wat een substantieel verschil is tov inferieur. Op zich zal die vergelijking voor een specifiek product ts Skynet/EDPnet wel kloppen, punt is wel dat als je die vergelijking ziet je niet het idee krijgt dat die persoon de voordelen van EDPnet in de kijker wil zetten, maar enkel zijn ongenoegen over het ontbreken van die dingen bij Belgacom wil uiten. Net daar wringt bij mij het schoentje. Als men toch zo graag Belgacom wil als ISP, dan zal men altijd moeten kiezen uit hun aanbod. Daar is niet rond te gaan... Om dan te klagen dat het aanbod dat zij willen niet bij Belgacom is.... DAT vind ik inderdaad uitermate bekrompen.
Goendi schreef:Toegegeven dat het zo kan overkomen. Let wel dat jij je hier totaal anders uitdrukt als anderen, en niet grof overkomt. En misschien heb jij dan wel argumenten die niet enkel statements zijn. Heb nu eenmaal een hekel aan clichés... Kun je namelijk eindeloos over discussieren, daarom net is het een cliché. Een vb: Belgacom TV zou koppelverkoop zijn, een rechter zegt dat dit niet zo is (Telenet heeft overigens ook triple play, Integan is eveneens de enige aanbieder van digitale televisie/internet in Antwerpen), en toch blijft men hardnekkig volhouden dat het koppelverkoop is... Als je je al niet kunt neerleggen bij een uitspraak van een rechtbak, waarom dan wel bij een discussie?
En effe off topic: Wat ik erger vind en waar ik toegegeven heel graag lucht aan geef is dat de markt in België absoluut niet vrij is, wat het BIPT en de politiek ook mogen beweren. Dat is niets hebben tegen Belgacom of Telenet die hier het meeste profijt uit trekken (zou het verdorie ook doen als het mijn zaak was), maar vooral iets tegen onze heren wetgevers & regeringsknuppels die geen kl***n aan hun lijf hebben. En daar is en blijft de consument - die gelukkiger al wat mondiger wordt - de dupe van.
AnD schreef:Ze zijn overeengekomen, dit was het dan
jan28 schreef:Ik daag u uit om ergens aan te tonen waar ik beweer dat de kritiek op Belgacom onterecht is.
Goendi schreef:Excuseer? Dat noem ik een persoonlijke aanval.
jan28 schreef:Ik vermoed dat uw frustraties groter zijn dan uw intellectuele vermogen omdat je als een pure demagoog blijft zaken bij elkaar rapen die op zich niets met elkaar te maken hebben.
jan28 schreef:En als je twijfelt aan mijn eerlijkheid betreffende mijn niet bestaande relatie met Belgacom, tja, moeten we dan alles in vraag gaan stellen op internetfora waar onder een nicknaam gepost wordt?
jan28 schreef:En jouw kruistocht tegen Belgacom, is dat dan wel geloofwaardig? Of geloofwaardiger dan wat een ander zegt misschien. Of telt in deze alleen het eigen gelijk.
jan28 schreef:Het enige dat ik met deze posts wil bekomen is dat als er klachten zijn je eerlijk erover bericht binnen de grenzen van fatsoen (niet alla HORROR...) enzovoort.
Goendi schreef:Als die mensen nu eens met feiten afkomen die voorvallen bij een percentage dat representatief is voor het Belgacom clienteel, dan is er een discussie mogelijk. Gaan discussieren over allerlei veronderstellingen en hypotheses waar deze 'critici' zelf amper kennis van hebben, heeft weinig zin.
Goendi schreef:Terzijde, ik betwist niet dat wat in deze topic staat niet klopt, maar of dit nu horror is? Vind dat fameus overroepen. Een subjectieve vergelijking ts EDPnet & Skynet, is geen basis om te melden dat Skynet inferieur is. Of vind U dat deze beweringen en grote woorden dan dermate stroken met de feiten die worden aangebracht? Ik vind het zelf behoorlijk overroepen als men spreekt van 'horror' en 'inferieur', gebaseerd op wat men aanbrengt.
Goendi schreef:DAT noem ik idd geen stof voor discussie, en als ik dan ineens bestempeld wordt als 'Belgacommer', dan vind ik dat ik overschot van gelijk heb om te zeggen dat deze 'critici' hun beweringen niet kunnen staven met feiten, zeker aangezien ze zelfs veronderstellingen over mijn drijfredenen nodig hebben om hun gelijk te halen...
Goendi schreef:Klopt. Heb zelf ook EDPnet. Maar hier meld je dat EDPnet beter scoort, wat een substantieel verschil is tov inferieur. Op zich zal die vergelijking voor een specifiek product ts Skynet/EDPnet wel kloppen, punt is wel dat als je die vergelijking ziet je niet het idee krijgt dat die persoon de voordelen van EDPnet in de kijker wil zetten, maar enkel zijn ongenoegen over het ontbreken van die dingen bij Belgacom wil uiten. Net daar wringt bij mij het schoentje. Als men toch zo graag Belgacom wil als ISP, dan zal men altijd moeten kiezen uit hun aanbod. Daar is niet rond te gaan... Om dan te klagen dat het aanbod dat zij willen niet bij Belgacom is.... DAT vind ik inderdaad uitermate bekrompen.
Deej_1977 schreef:Goendi schreef:Excuseer? Dat noem ik een persoonlijke aanval.
Zelf de mensen continu persoonlijk aanvallen en dan beginnen over "persoonlijke aanvallen"...
Goendi schreef:Dat noem ik nu eens een zeververgelijking.
...
...dan kun je enkel vaststellen dat jij een betwetertje bent die altijd de fout bij een ander legt en zelf weinig verstand heeft.
...
Heb nog nooit zoiets belachelijks gezien.
...
Ben jij in de mogelijkheid om met je bekrompen visie te berekenen wat dat procentueel is tov het aantal gebruikers?
...
...hou dan gewoon je bek, want dat heeft al gans niets meer te maken met het onderwerp, maar met spelen op de man!
Lukse schreef:Ik werk voor een ISP in Nederland en ik zie dezelfde trend.
Agents van de eerste lijns support, worden verplicht aan het einde van het gesprek te vragen of de klant al gehoord heeft van Digitale TV.
Ze krijgen elke week per mail hun stats (First Contact Fix, Average Handling Time, Hold Times, ...) en daar zijn sinds kort ook Sales stats bij gekomen, nl. het aantal verkochte producten en het aantal van die producten dat de klant aanvaard heeft (veel klanten bedenken zich nl).
Het geheel is begonnen als een spel: de Sales game.
Elke week waren er prijzen te winnen, zoals een Xbox, IPod, LCD TV, Laptop en noem maar op, voor diegene met het hoogste aantal Sales en de hoogste conversie (percentage van je calls met een sale).
Ze krijgen zelfs 3 euro netto per sale! Sommige agents verdienen hierdoor per maand zelfs meer dan het afdelingshoofd!!
Avenger schreef:Gewoon belachelijk prijzen uitrijken als ge meer verkoopt... helpdesk noemen ze dat laat me niet lachen .