OVH: DID in België

VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Ik krijg gewoon maandelijks een factuur dat automatisch van m'n Visa afgaat. Waarom zou je dan krediet gaan opladen ?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Michael
Pro Member
Pro Member
Berichten: 348
Lid geworden op: 08 maa 2011, 23:15
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

hoe heb je dat klaargespeeld dat het automatisch van je kaart gaat?
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Gewoon bij de bestelling betalen met Visa, vervolgens ging dat vanzelf.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

De OVH betalingsmogelijkheden zijn niet helemaal duidelijk. Kan iemand bevestigen of je ook limieten kan instellen.
of een soort prepaid, als het vooraf betaalde bedrag op is , gedaan met bellen. Dit om niet voor verrassingen te staan.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Ja, je kan een limiet instellen.
Zie ook: http://guides.ovh.com/TelFaqDepotGarantie.

Zelf gebeurt mijn OVH afrekening via creditkaart. Superhandig.
De documenten zijn altijd héél netjes en gedetailleerd: geen discussie mogelijk.

Voor een overzicht betreffende andere betalingsmogelijkheden kan je eens kijken op deze pagina op de OVH website.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Voor telefonie bij OVH zijn de betalingsmogelijkheden beperkt. Je moet eens in het contract kijken:
https://www.ovh.com/fr/support/document ... phonie.pdf
14.2. Modalités de Paiement
Les abonnements payés d'avance sont garantis pour la période concernée.
Le paiement doit être fait :
- soit par carte bancaire (Visa®, Mastercard®, Carte Bleue® ou Eurocard®),
- soit par prélèvement automatique (sous réserve de prélèvement sur un compte bancaire
situé en France et que le Client ait transmis l'ensemble des documents requis).
Bij mij gebeurt de betaling ook automatisch via Visa, ik vraag me eigenlijk af of je als Belg op een andere manier kan betalen en hoe je dat dan instelt.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

"prélèvement automatique" vindt men terug onder "Groupe" => "Facturation" => "Informations bancaires" => "Changer mes coordonnées bancaires".
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Werkt niet voor Belgische banken veronderstel ik.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

"The proof of the pudding is in the eating."

8)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Kan ik gewoon een line SIP individuelle aanvragen, maar mijn -weepee- nr. niet porteren.

Maar zou wel graag de CLIP hebben van mijn DIDweepnr. (zoals betamax doet)

Heb hier ooit iets over gelezen.....
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Je niet-geporteerde WeePee nummer kan je bij mijn weten (nog?) niet meesturen.

Maar, waarom zou je je WeePee nummer niet porteren?
Behoudens een opzegvergoeding van 100 euro die WeePee binnen het eerste jaar aanrekent, is dit gratis.
Bij OVH betaal je 1,18 euro/maand voor een line SIP individuelle (incl nieuw nummer).
Indien je je WeePee nummer porteert naar OVH ben je zowel bereikbaar op je nieuwe OVH nummer als op je geporteerde WeePee nummer via dezelfde line SIP individuelle. Het meegestuurde uitgaande nummer kan je dan kiezen: of je nieuwe OVH nummer of je geporteerde WeePee nummer.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Iemand die toevallig weet heeft of je je nummer kan kiezen bij OVH?
Kennis heeft een nummer bij WeePee dat hij wilt houden, maar voor zijn vriendin zou hij graag een nummer hebben uit de zone 050 met dezelfde 4 cijfers achteraan.

Nummer WeePee is bvb 050 xx yyyy, dan wilt hij bij OVH een nummer nemen met dezelfde 4 cijfers (yyyy) achteraan.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Ja, allicht wel.
Je kan bij OVH via je Manager:
  • een "premium" nummer aanvragen (5 euro/maand excl.);
  • of een "gewoon" nummer (1 euro/maand excl.).
Via de Manager zie ik in de zone 050 echter slechts twaalf "premium" en 10 "gewone" beschikbare nummers.
Slechts 22 beschikbare nummers in de zone 050 lijkt me nogal weinig. (Behoudens overweldigend succes van OVH in zone 050 :wink: )
Maar, allicht kan je best eens contact opnemen met OVH of het gewenste nummer nog vrij is / beschikbaar is?

Mogelijkheid twee: misschien heeft WeePee in haar "thuis zone" (050) alle nummers reeds opgeslokt (nog 9555 vrije nummers in het aan WeePee toegekende nummerblok)? :roll:

Edit: Toegekend nummerblok van WeePee / OVH in de zone 050:
  • WeePee: 050/96xxxx
  • OVH: 050/920xxx
Ge gaat al geluk moeten hebben ... om de laatste vier nummers gelijk te hebben.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

eternum schreef:Je niet-geporteerde WeePee nummer kan je bij mijn weten (nog?) niet meesturen.
thx eternum.

Mocht ik willen geporteerd worden, wacht ik wel ff tot na de zomer, dan heb ik geen 100 € boete aan mijn been.

2 zaken waarvoor ik nog niet overschakel:
- weepee werkt gewoon goed, nooit geen problemen mee. Heb indruk dat OVH nog altijd in opstartfase zit. Communicatie verloopt toch wat stroever door taalbarrière. Geen zin om betakonijn of 'early-adopter' te spelen :-D
- weepee ondersteunt -meestal- CNIP. Vind ik wel leuk. (Als de 1207 niet weer hun script veranderd heeft.)
- momenteel werk ik met FWD-account en 2 SIP-accounts: dus op locatie 1 (fritzbox) en locatie 2 (smartphone). m.a.w. als ze bellen op mijn DID-nr. en beide toestellen staan op, dan bellen ze ook allebei... :-D

bij mijn weten lukt dit niet bij OVH, of toch niet bij een 'ligne SIP individuelle'

Mss. vraag ik eens of ze niet-geporteerde nr. willen/kunnen meesturen. Vermoed van niet.
Mocht dit wel lukken, zou ik ze wel nemen....gewoon om een constantere kwaliteit van gesprekken te hebben ipv betamax. mobiel zou ik nog internetcalls behouden. Bel niet zoveel, en ze zijn gewoon zo belachelijk goedkoop. :eek:
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

eternum schreef:Ja, allicht wel.
Je kan bij OVH via je Manager:
  • een "premium" nummer aanvragen (5 euro/maand excl.);
  • of een "gewoon" nummer (1 euro/maand excl.).
Via de Manager zie ik in de zone 050 echter slechts twaalf "premium" en 10 "gewone" beschikbare nummers.
Slechts 22 beschikbare nummers in de zone 050 lijkt me nogal weinig. (Behoudens overweldigend succes van OVH in zone 050 :wink: )
Maar, allicht kan je best eens contact opnemen met OVH of het gewenste nummer nog vrij is / beschikbaar is?

Mogelijkheid twee: misschien heeft WeePee in haar "thuis zone" (050) alle nummers reeds opgeslokt (nog 9555 vrije nummers in het aan WeePee toegekende nummerblok)? :roll:

Edit: Toegekend nummerblok van WeePee / OVH in de zone 050:
  • WeePee: 050/96xxxx
  • OVH: 050/920xxx
Ge gaat al geluk moeten hebben ... om de laatste vier nummers gelijk te hebben.
Bedankt om dit even op te zoeken! Persoon heeft nog steeds geluk : zijn nummer begint met 050 960 :D

Kan je dit ook eens opzoeken wat de nummerblokken voor OVH zijn voor de zones 09 en 056?

Kris

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Als je nog geen OVH-klant bent, kan je eigenlijk ook één en ander uittesten via de OVH Demo Manager
Nederlandstalige versie: https://www.ovh.com/managerv3/demo-mana ... anguage=nl
Franstalige versie: https://www.ovh.com/managerv3/demo-mana ... anguage=fr
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

krisken schreef: Kan je dit ook eens opzoeken wat de nummerblokken voor OVH zijn voor de zones 09 en 056?
Als je de nummerlijst van het BIPT filtert op date_res=9/11/2010, dan denk ik dat je de hele OVH reeks ziet:
  • 056 = 56941xxx (WeePee = 5696xxxx)
    092 = 9286xxxx
    093 = 9359xxxx (WeePee = 9395xxxx)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Michaelv schreef:Iemand een idee hoe dit werkt bij ovh:
Intercom mode: automatic answering with speaker activation
Intercom Mode: activated, prefix: 3691
Ik heb zo een compatibel toestel, maar wat is dit juist?
Dat wil zeggen dat binnenkomende oproepen automatisch opgenomen worden, zonder dat de ontvanger de telefoon moet "opnemen".
Van zodra je dit nummert belt, wordt je verbonden.
Vergelijk het met de intercom in een grootwarenhuis: De kassierster belt het nummer van de "intercom", ze moet niet wachten: ze kan onmiddellijk spreken (door het PA systeem).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

raf1 schreef:Voor telefonie bij OVH zijn de betalingsmogelijkheden beperkt. Je moet eens in het contract kijken:
https://www.ovh.com/fr/support/document ... phonie.pdf
14.2. Modalités de Paiement
Les abonnements payés d'avance sont garantis pour la période concernée.
Le paiement doit être fait :
- soit par carte bancaire (Visa®, Mastercard®, Carte Bleue® ou Eurocard®),
- soit par prélèvement automatique (sous réserve de prélèvement sur un compte bancaire
situé en France et que le Client ait transmis l'ensemble des documents requis).
Bij mij gebeurt de betaling ook automatisch via Visa, ik vraag me eigenlijk af of je als Belg op een andere manier kan betalen en hoe je dat dan instelt.
De enige methode die ik kan vinden tot dusver, is door per overschrijving een bedrag over te maken. Je kan je factuurbedrag hier daarna van aftrekken.
Het probleem hierbij is dat dit enkel met gehele getallen werkt. Bij een typisch factuurbedrag van 4,77 EUR (1hr naar alle belgische gsmnetwerken) verlies je dus 23 cent.
Ik heb een ticket aangemaakt bij support om te vragen of er nog andere methoden zijn om te betalen anders dan creditcard.

*EDIT*
OVH schreef: Bonjour,


Merci d'avoir contacté le service client OVH;

Ceci n'est effectivement pas possible, vous trouverez ci dessous le lien vous permettant de régler la facture:

https://www.ovh.com/cgi-bin/order/displ ... rPassword=******

Restant à votre disposition.

Cordialement,
Mathieu. V
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Heeft er hier iemand ervaring met OVH, linge sip enterprise, en 2 nummers en dan de juiste nummer buiten gestuurd krijgen.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Je kan de lijnen in een groep steken denk ik en dan een van die nummers kiezen of zelfs een ander nummer als uitgaande CLIP.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

@Ken

Dat heb ik gedaan en ik kan idd een nummer zetten in de ovh interface en dat werkt. Maar wat ik wil, en volgens het forum en mailinglist kan is dat meesturen vanuit mijn pbx, dus voor sommige posten nummer x andere nummer y.

Al veel geprobeerd veel manieren maar niets dat lijkt te werken.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

telkens je inlogt op de 'manager' krijg je een mailtje.

Kan je dat uitschakelen? Ik vind dat nergens terug. Door het bos zie je de bomen niet meer terug.

"Om de instellingen van deze alarmsignalen te wijzigen, dient u zich naar uw manager te begeven."
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2211
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

Ik overweeg om mijn nr van Nomado naar OVH te porteren, maar wil toch ook dat zowel mijn smartphone als mijn Fritzbox tegelijk rinkelen als er iemand belt op het nr. Nu bij Nomado is dat geen probleem, maar met een ligne SIP individuelle wel. De oplossing met een virtuele PBX is me niet helemaal duidelijk. Kan iemand de instructies daarvoor stap voor stap even opsommen?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

zou je eerst kwaliteit OVH eens testen gedurende 1 maand, vooraleer je uw nr. porteert?

Mijn beste ervaringen (incoming) zijn nog altijd weepee. OVH zal ik mijn oordeel hier later vellen. (enkele dagen actief)
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2211
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

ja, maar ik zit nu met een nr dat eind van de maand vervalt bij Nomado, dus ik moet er ergens mee naartoe.

Voor OVH ben ik nogal gerust in de kwaliteit van de gesprekken. Ik ben vooral bezorgd om de beperkingen bij dubbel gebruik.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Je hebt een virtuele pabx nodig of 2 sip entreprise lijnen maar das veel te duur als je meerdere clients wil.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2211
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

@Tomsworld Ja, ik weet wat een virtuele pabx doet, en Ik ken PBXes.com zelfs. Maar ermee werken, moeilijk. Kun je me in de goeie richting zetten?
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

@liegebeestig, ik ken de services ook maar eigenlijk geen concrete ervaringen, ik heb wel ervaring met asterisk etc. Zelf heb ik het vroeger zo opgelost. Ondertussen gebruik ik het prive niet meer. Gsm is zo goedkoop geworden dus sorry. Misschien iemand anders hier.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2211
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

Iemand ervaring met een virtuele PBx in combinatie met OVH?

Praktisch lijkt het mogelijk:
*je maakt twee extensions in de pbx, bv voor de fritzbox en voor de iPhone
*vervolgens activeer je OVH als Trunk
*je laat beide extensions rinkelen als er iemand belt naar de OVH-trunk

Klopt het dat je met een Ligne sip individuelle dan op twee plaatsen geregistreerd bent (namelijk de twee extensions van je pbx), maar dat je niet tegelijk kan uitbellen met de twee extensions? En gebeld worden? Als je in gesprek bent via ovh op de ene extension, zal de andere extension niet bellen als er een tweede lijn van OVH binnenkomt?
benny
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 19 dec 2005, 21:38
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

satsurfer schreef:telkens je inlogt op de 'manager' krijg je een mailtje.

Kan je dat uitschakelen? Ik vind dat nergens terug. Door het bos zie je de bomen niet meer terug.

"Om de instellingen van deze alarmsignalen te wijzigen, dient u zich naar uw manager te begeven."

Via ovh.com manager v5 krijg ik geen mail. Via ovh.fr - manager v3 wel. Via v5 kan je ook alles van voip beheren.
https://www.ovh.com/managerv5/
mrombouts
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 nov 2010, 14:07

Heb deze tread helemaal doorgelezen, geen eenduidig antwoord gevonden:
Incoming calls = weepee
Outgoing calls = OVH

Is het mogelijk om OVH zodanig te configureren dat er met CLIP het nummer dat bij weepee geregistreerd weer te geven? Of enkel het nummer dat je bij OVH hebt gekregen?
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Dat is volgens mij (nog) niet mogelijk.
Tenzij je jouw Weepee nummer overbrengt naar OVH natuurlijk.
Indien je al zo'n "Ligne SIP individuelle" hebt, kost je dat maandelijks niets extra om er op die manier twee nummers op hebben te staan.
Het porteren naar OVH zelf is gratis indien je al langer dan één jaar klant bent bij WeePee.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

satsurfer schreef:telkens je inlogt op de 'manager' krijg je een mailtje.

Kan je dat uitschakelen? Ik vind dat nergens terug. Door het bos zie je de bomen niet meer terug.

"Om de instellingen van deze alarmsignalen te wijzigen, dient u zich naar uw manager te begeven."
Via het Franse menu is het als volgt:
Accueil > Administration > Paramètres > Restriction d'accès

Dan verander je 'Autorisé + mail' naar 'Autorisé'
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

mrombouts schreef:Is het mogelijk om OVH zodanig te configureren dat er met CLIP het nummer dat bij weepee geregistreerd weer te geven? Of enkel het nummer dat je bij OVH hebt gekregen?
thx johcla voor de tip..

heb dit 2 maand terug gevraagd en was niet mogelijk. Wat bij betamax wel kan, maar eigenlijk is het niet zo 'legaal'. OVH vraagt ID + factuur gas e.d. om uw domicilie te verifiëren.

Bij betamax kan je vb. bij iemand zijn nr. als outgoing selecteren, en zo met iemand anders zijn nr. bellen.

Ik heb nu ook weepee ingoing, OVH outgoing (ter test) ipv betamax voor fix. gsmnr's gebruik ik nog internetcalls....te goedkoop :-D

persoonlijk zie ik het niet zitten om OVH ook als ingoing te hebben.
Heb jaren gezaagd aan AVM om CNIP mogelijk te maken. Nu dit enkele maanden ondersteund wordt, zou ik OVH nemen, die geen CNIP ondersteunt :oops:

Ook kwaliteit weepee vind ik voorlopig iets beter. (enkel beoordelen op ingoing). No-nonsense interface, en vooral 2 SIP accounts en 1 forwarding.
leuk om 'on-net' gratis via 3G en thuis te bellen.
Laatst gewijzigd door satsurfer 29 aug 2012, 01:11, in totaal 1 gewijzigd.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

johcla schreef:Via het Franse menu is het als volgt:
Accueil > Administration > Paramètres > Restriction d'accès

Dan verander je 'Autorisé + mail' naar 'Autorisé'
wat is die 'soap''?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

benny schreef:Via ovh.com manager v5 krijg ik geen mail. Via ovh.fr - manager v3 wel. Via v5 kan je ook alles van voip beheren.
https://www.ovh.com/managerv5/
na inloggen bij v5, word je naar de V3 manager omgeleid. eerste interface is wat 'gelikter'
078 nr. kan ik ook niet bellen, dan maar betamax gekozen (niet tijdens freedays!)

zal eens een ticket aanmaken hiervoor.
patrix
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 maa 2008, 13:04
Locatie: Zuid Luxemburg
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contacteer:

078 nr. kan ik ook niet bellen, dan maar betamax gekozen (niet tijdens freedays!)
zal eens een ticket aanmaken hiervoor.
Het hoeft niet. Het is een bekend probleem:
http://forum.ovh.com/showthread.php?t=78236&page=3
http://travaux.ovh.com/?do=details&id=6851
EDPNet VDSL2 / AVM Fritz!Box 7390/ OVH VoIP
Afbeelding
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 874
Lid geworden op: 09 maa 2011, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 70 keer

OVH noemt een kat tenminste een kat en zegt duidelijk waar de oorzaak zit. Bij belgacom natuurlijk.

Zowel alle infrastructuur bezitten als een medespeler zijn op de markt is niet bevorderlijk voor een vlotte concurrentie.
Michael
Pro Member
Pro Member
Berichten: 348
Lid geworden op: 08 maa 2011, 23:15
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

Ik wil een lijn van een aparte groep bij een andere groep steken, maar krijg dit bericht: "Number 00325286**** is a individual offer, we cannot affect switch operation." Iemand een idee?
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”