OVH: DID in België
-
- Elite Poster
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Ik krijg gewoon maandelijks een factuur dat automatisch van m'n Visa afgaat. Waarom zou je dan krediet gaan opladen ?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Pro Member
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
- Locatie: Kapelle op den Bos
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 11 keer
De OVH betalingsmogelijkheden zijn niet helemaal duidelijk. Kan iemand bevestigen of je ook limieten kan instellen.
of een soort prepaid, als het vooraf betaalde bedrag op is , gedaan met bellen. Dit om niet voor verrassingen te staan.
of een soort prepaid, als het vooraf betaalde bedrag op is , gedaan met bellen. Dit om niet voor verrassingen te staan.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Ja, je kan een limiet instellen.
Zie ook: http://guides.ovh.com/TelFaqDepotGarantie.
Zelf gebeurt mijn OVH afrekening via creditkaart. Superhandig.
De documenten zijn altijd héél netjes en gedetailleerd: geen discussie mogelijk.
Voor een overzicht betreffende andere betalingsmogelijkheden kan je eens kijken op deze pagina op de OVH website.
Zie ook: http://guides.ovh.com/TelFaqDepotGarantie.
Zelf gebeurt mijn OVH afrekening via creditkaart. Superhandig.
De documenten zijn altijd héél netjes en gedetailleerd: geen discussie mogelijk.
Voor een overzicht betreffende andere betalingsmogelijkheden kan je eens kijken op deze pagina op de OVH website.
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Voor telefonie bij OVH zijn de betalingsmogelijkheden beperkt. Je moet eens in het contract kijken:
https://www.ovh.com/fr/support/document ... phonie.pdf
https://www.ovh.com/fr/support/document ... phonie.pdf
Bij mij gebeurt de betaling ook automatisch via Visa, ik vraag me eigenlijk af of je als Belg op een andere manier kan betalen en hoe je dat dan instelt.14.2. Modalités de Paiement
Les abonnements payés d'avance sont garantis pour la période concernée.
Le paiement doit être fait :
- soit par carte bancaire (Visa®, Mastercard®, Carte Bleue® ou Eurocard®),
- soit par prélèvement automatique (sous réserve de prélèvement sur un compte bancaire
situé en France et que le Client ait transmis l'ensemble des documents requis).
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
"prélèvement automatique" vindt men terug onder "Groupe" => "Facturation" => "Informations bancaires" => "Changer mes coordonnées bancaires".
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
"The proof of the pudding is in the eating."
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Kan ik gewoon een line SIP individuelle aanvragen, maar mijn -weepee- nr. niet porteren.
Maar zou wel graag de CLIP hebben van mijn DIDweepnr. (zoals betamax doet)
Heb hier ooit iets over gelezen.....
Maar zou wel graag de CLIP hebben van mijn DIDweepnr. (zoals betamax doet)
Heb hier ooit iets over gelezen.....
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Je niet-geporteerde WeePee nummer kan je bij mijn weten (nog?) niet meesturen.
Maar, waarom zou je je WeePee nummer niet porteren?
Behoudens een opzegvergoeding van 100 euro die WeePee binnen het eerste jaar aanrekent, is dit gratis.
Bij OVH betaal je 1,18 euro/maand voor een line SIP individuelle (incl nieuw nummer).
Indien je je WeePee nummer porteert naar OVH ben je zowel bereikbaar op je nieuwe OVH nummer als op je geporteerde WeePee nummer via dezelfde line SIP individuelle. Het meegestuurde uitgaande nummer kan je dan kiezen: of je nieuwe OVH nummer of je geporteerde WeePee nummer.
Maar, waarom zou je je WeePee nummer niet porteren?
Behoudens een opzegvergoeding van 100 euro die WeePee binnen het eerste jaar aanrekent, is dit gratis.
Bij OVH betaal je 1,18 euro/maand voor een line SIP individuelle (incl nieuw nummer).
Indien je je WeePee nummer porteert naar OVH ben je zowel bereikbaar op je nieuwe OVH nummer als op je geporteerde WeePee nummer via dezelfde line SIP individuelle. Het meegestuurde uitgaande nummer kan je dan kiezen: of je nieuwe OVH nummer of je geporteerde WeePee nummer.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Iemand die toevallig weet heeft of je je nummer kan kiezen bij OVH?
Kennis heeft een nummer bij WeePee dat hij wilt houden, maar voor zijn vriendin zou hij graag een nummer hebben uit de zone 050 met dezelfde 4 cijfers achteraan.
Nummer WeePee is bvb 050 xx yyyy, dan wilt hij bij OVH een nummer nemen met dezelfde 4 cijfers (yyyy) achteraan.
Kennis heeft een nummer bij WeePee dat hij wilt houden, maar voor zijn vriendin zou hij graag een nummer hebben uit de zone 050 met dezelfde 4 cijfers achteraan.
Nummer WeePee is bvb 050 xx yyyy, dan wilt hij bij OVH een nummer nemen met dezelfde 4 cijfers (yyyy) achteraan.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Ja, allicht wel.
Je kan bij OVH via je Manager:
Slechts 22 beschikbare nummers in de zone 050 lijkt me nogal weinig. (Behoudens overweldigend succes van OVH in zone 050 )
Maar, allicht kan je best eens contact opnemen met OVH of het gewenste nummer nog vrij is / beschikbaar is?
Mogelijkheid twee: misschien heeft WeePee in haar "thuis zone" (050) alle nummers reeds opgeslokt (nog 9555 vrije nummers in het aan WeePee toegekende nummerblok)?
Edit: Toegekend nummerblok van WeePee / OVH in de zone 050:
Je kan bij OVH via je Manager:
- een "premium" nummer aanvragen (5 euro/maand excl.);
- of een "gewoon" nummer (1 euro/maand excl.).
Slechts 22 beschikbare nummers in de zone 050 lijkt me nogal weinig. (Behoudens overweldigend succes van OVH in zone 050 )
Maar, allicht kan je best eens contact opnemen met OVH of het gewenste nummer nog vrij is / beschikbaar is?
Mogelijkheid twee: misschien heeft WeePee in haar "thuis zone" (050) alle nummers reeds opgeslokt (nog 9555 vrije nummers in het aan WeePee toegekende nummerblok)?
Edit: Toegekend nummerblok van WeePee / OVH in de zone 050:
- WeePee: 050/96xxxx
- OVH: 050/920xxx
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
thx eternum.eternum schreef:Je niet-geporteerde WeePee nummer kan je bij mijn weten (nog?) niet meesturen.
Mocht ik willen geporteerd worden, wacht ik wel ff tot na de zomer, dan heb ik geen 100 € boete aan mijn been.
2 zaken waarvoor ik nog niet overschakel:
- weepee werkt gewoon goed, nooit geen problemen mee. Heb indruk dat OVH nog altijd in opstartfase zit. Communicatie verloopt toch wat stroever door taalbarrière. Geen zin om betakonijn of 'early-adopter' te spelen
- weepee ondersteunt -meestal- CNIP. Vind ik wel leuk. (Als de 1207 niet weer hun script veranderd heeft.)
- momenteel werk ik met FWD-account en 2 SIP-accounts: dus op locatie 1 (fritzbox) en locatie 2 (smartphone). m.a.w. als ze bellen op mijn DID-nr. en beide toestellen staan op, dan bellen ze ook allebei...
bij mijn weten lukt dit niet bij OVH, of toch niet bij een 'ligne SIP individuelle'
Mss. vraag ik eens of ze niet-geporteerde nr. willen/kunnen meesturen. Vermoed van niet.
Mocht dit wel lukken, zou ik ze wel nemen....gewoon om een constantere kwaliteit van gesprekken te hebben ipv betamax. mobiel zou ik nog internetcalls behouden. Bel niet zoveel, en ze zijn gewoon zo belachelijk goedkoop.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Bedankt om dit even op te zoeken! Persoon heeft nog steeds geluk : zijn nummer begint met 050 960eternum schreef:Ja, allicht wel.
Je kan bij OVH via je Manager:Via de Manager zie ik in de zone 050 echter slechts twaalf "premium" en 10 "gewone" beschikbare nummers.
- een "premium" nummer aanvragen (5 euro/maand excl.);
- of een "gewoon" nummer (1 euro/maand excl.).
Slechts 22 beschikbare nummers in de zone 050 lijkt me nogal weinig. (Behoudens overweldigend succes van OVH in zone 050 )
Maar, allicht kan je best eens contact opnemen met OVH of het gewenste nummer nog vrij is / beschikbaar is?
Mogelijkheid twee: misschien heeft WeePee in haar "thuis zone" (050) alle nummers reeds opgeslokt (nog 9555 vrije nummers in het aan WeePee toegekende nummerblok)?
Edit: Toegekend nummerblok van WeePee / OVH in de zone 050:Ge gaat al geluk moeten hebben ... om de laatste vier nummers gelijk te hebben.
- WeePee: 050/96xxxx
- OVH: 050/920xxx
Kan je dit ook eens opzoeken wat de nummerblokken voor OVH zijn voor de zones 09 en 056?
Kris
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Als je nog geen OVH-klant bent, kan je eigenlijk ook één en ander uittesten via de OVH Demo Manager
Nederlandstalige versie: https://www.ovh.com/managerv3/demo-mana ... anguage=nl
Franstalige versie: https://www.ovh.com/managerv3/demo-mana ... anguage=fr
Nederlandstalige versie: https://www.ovh.com/managerv3/demo-mana ... anguage=nl
Franstalige versie: https://www.ovh.com/managerv3/demo-mana ... anguage=fr
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Als je de nummerlijst van het BIPT filtert op date_res=9/11/2010, dan denk ik dat je de hele OVH reeks ziet:krisken schreef: Kan je dit ook eens opzoeken wat de nummerblokken voor OVH zijn voor de zones 09 en 056?
- 056 = 56941xxx (WeePee = 5696xxxx)
092 = 9286xxxx
093 = 9359xxxx (WeePee = 9395xxxx)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Dat wil zeggen dat binnenkomende oproepen automatisch opgenomen worden, zonder dat de ontvanger de telefoon moet "opnemen".Michaelv schreef:Iemand een idee hoe dit werkt bij ovh:
Ik heb zo een compatibel toestel, maar wat is dit juist?Intercom mode: automatic answering with speaker activation
Intercom Mode: activated, prefix: 3691
Van zodra je dit nummert belt, wordt je verbonden.
Vergelijk het met de intercom in een grootwarenhuis: De kassierster belt het nummer van de "intercom", ze moet niet wachten: ze kan onmiddellijk spreken (door het PA systeem).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
- Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
- Bedankt: 30 keer
De enige methode die ik kan vinden tot dusver, is door per overschrijving een bedrag over te maken. Je kan je factuurbedrag hier daarna van aftrekken.raf1 schreef:Voor telefonie bij OVH zijn de betalingsmogelijkheden beperkt. Je moet eens in het contract kijken:
https://www.ovh.com/fr/support/document ... phonie.pdfBij mij gebeurt de betaling ook automatisch via Visa, ik vraag me eigenlijk af of je als Belg op een andere manier kan betalen en hoe je dat dan instelt.14.2. Modalités de Paiement
Les abonnements payés d'avance sont garantis pour la période concernée.
Le paiement doit être fait :
- soit par carte bancaire (Visa®, Mastercard®, Carte Bleue® ou Eurocard®),
- soit par prélèvement automatique (sous réserve de prélèvement sur un compte bancaire
situé en France et que le Client ait transmis l'ensemble des documents requis).
Het probleem hierbij is dat dit enkel met gehele getallen werkt. Bij een typisch factuurbedrag van 4,77 EUR (1hr naar alle belgische gsmnetwerken) verlies je dus 23 cent.
Ik heb een ticket aangemaakt bij support om te vragen of er nog andere methoden zijn om te betalen anders dan creditcard.
*EDIT*
OVH schreef: Bonjour,
Merci d'avoir contacté le service client OVH;
Ceci n'est effectivement pas possible, vous trouverez ci dessous le lien vous permettant de régler la facture:
https://www.ovh.com/cgi-bin/order/displ ... rPassword=******
Restant à votre disposition.
Cordialement,
Mathieu. V
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Je kan de lijnen in een groep steken denk ik en dan een van die nummers kiezen of zelfs een ander nummer als uitgaande CLIP.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
@Ken
Dat heb ik gedaan en ik kan idd een nummer zetten in de ovh interface en dat werkt. Maar wat ik wil, en volgens het forum en mailinglist kan is dat meesturen vanuit mijn pbx, dus voor sommige posten nummer x andere nummer y.
Al veel geprobeerd veel manieren maar niets dat lijkt te werken.
Dat heb ik gedaan en ik kan idd een nummer zetten in de ovh interface en dat werkt. Maar wat ik wil, en volgens het forum en mailinglist kan is dat meesturen vanuit mijn pbx, dus voor sommige posten nummer x andere nummer y.
Al veel geprobeerd veel manieren maar niets dat lijkt te werken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
telkens je inlogt op de 'manager' krijg je een mailtje.
Kan je dat uitschakelen? Ik vind dat nergens terug. Door het bos zie je de bomen niet meer terug.
"Om de instellingen van deze alarmsignalen te wijzigen, dient u zich naar uw manager te begeven."
Kan je dat uitschakelen? Ik vind dat nergens terug. Door het bos zie je de bomen niet meer terug.
"Om de instellingen van deze alarmsignalen te wijzigen, dient u zich naar uw manager te begeven."
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Ik overweeg om mijn nr van Nomado naar OVH te porteren, maar wil toch ook dat zowel mijn smartphone als mijn Fritzbox tegelijk rinkelen als er iemand belt op het nr. Nu bij Nomado is dat geen probleem, maar met een ligne SIP individuelle wel. De oplossing met een virtuele PBX is me niet helemaal duidelijk. Kan iemand de instructies daarvoor stap voor stap even opsommen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
zou je eerst kwaliteit OVH eens testen gedurende 1 maand, vooraleer je uw nr. porteert?
Mijn beste ervaringen (incoming) zijn nog altijd weepee. OVH zal ik mijn oordeel hier later vellen. (enkele dagen actief)
Mijn beste ervaringen (incoming) zijn nog altijd weepee. OVH zal ik mijn oordeel hier later vellen. (enkele dagen actief)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
ja, maar ik zit nu met een nr dat eind van de maand vervalt bij Nomado, dus ik moet er ergens mee naartoe.
Voor OVH ben ik nogal gerust in de kwaliteit van de gesprekken. Ik ben vooral bezorgd om de beperkingen bij dubbel gebruik.
Voor OVH ben ik nogal gerust in de kwaliteit van de gesprekken. Ik ben vooral bezorgd om de beperkingen bij dubbel gebruik.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
@Tomsworld Ja, ik weet wat een virtuele pabx doet, en Ik ken PBXes.com zelfs. Maar ermee werken, moeilijk. Kun je me in de goeie richting zetten?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
@liegebeestig, ik ken de services ook maar eigenlijk geen concrete ervaringen, ik heb wel ervaring met asterisk etc. Zelf heb ik het vroeger zo opgelost. Ondertussen gebruik ik het prive niet meer. Gsm is zo goedkoop geworden dus sorry. Misschien iemand anders hier.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Iemand ervaring met een virtuele PBx in combinatie met OVH?
Praktisch lijkt het mogelijk:
*je maakt twee extensions in de pbx, bv voor de fritzbox en voor de iPhone
*vervolgens activeer je OVH als Trunk
*je laat beide extensions rinkelen als er iemand belt naar de OVH-trunk
Klopt het dat je met een Ligne sip individuelle dan op twee plaatsen geregistreerd bent (namelijk de twee extensions van je pbx), maar dat je niet tegelijk kan uitbellen met de twee extensions? En gebeld worden? Als je in gesprek bent via ovh op de ene extension, zal de andere extension niet bellen als er een tweede lijn van OVH binnenkomt?
Praktisch lijkt het mogelijk:
*je maakt twee extensions in de pbx, bv voor de fritzbox en voor de iPhone
*vervolgens activeer je OVH als Trunk
*je laat beide extensions rinkelen als er iemand belt naar de OVH-trunk
Klopt het dat je met een Ligne sip individuelle dan op twee plaatsen geregistreerd bent (namelijk de twee extensions van je pbx), maar dat je niet tegelijk kan uitbellen met de twee extensions? En gebeld worden? Als je in gesprek bent via ovh op de ene extension, zal de andere extension niet bellen als er een tweede lijn van OVH binnenkomt?
satsurfer schreef:telkens je inlogt op de 'manager' krijg je een mailtje.
Kan je dat uitschakelen? Ik vind dat nergens terug. Door het bos zie je de bomen niet meer terug.
"Om de instellingen van deze alarmsignalen te wijzigen, dient u zich naar uw manager te begeven."
Via ovh.com manager v5 krijg ik geen mail. Via ovh.fr - manager v3 wel. Via v5 kan je ook alles van voip beheren.
https://www.ovh.com/managerv5/
Heb deze tread helemaal doorgelezen, geen eenduidig antwoord gevonden:
Incoming calls = weepee
Outgoing calls = OVH
Is het mogelijk om OVH zodanig te configureren dat er met CLIP het nummer dat bij weepee geregistreerd weer te geven? Of enkel het nummer dat je bij OVH hebt gekregen?
Incoming calls = weepee
Outgoing calls = OVH
Is het mogelijk om OVH zodanig te configureren dat er met CLIP het nummer dat bij weepee geregistreerd weer te geven? Of enkel het nummer dat je bij OVH hebt gekregen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Dat is volgens mij (nog) niet mogelijk.
Tenzij je jouw Weepee nummer overbrengt naar OVH natuurlijk.
Indien je al zo'n "Ligne SIP individuelle" hebt, kost je dat maandelijks niets extra om er op die manier twee nummers op hebben te staan.
Het porteren naar OVH zelf is gratis indien je al langer dan één jaar klant bent bij WeePee.
Tenzij je jouw Weepee nummer overbrengt naar OVH natuurlijk.
Indien je al zo'n "Ligne SIP individuelle" hebt, kost je dat maandelijks niets extra om er op die manier twee nummers op hebben te staan.
Het porteren naar OVH zelf is gratis indien je al langer dan één jaar klant bent bij WeePee.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Via het Franse menu is het als volgt:satsurfer schreef:telkens je inlogt op de 'manager' krijg je een mailtje.
Kan je dat uitschakelen? Ik vind dat nergens terug. Door het bos zie je de bomen niet meer terug.
"Om de instellingen van deze alarmsignalen te wijzigen, dient u zich naar uw manager te begeven."
Accueil > Administration > Paramètres > Restriction d'accès
Dan verander je 'Autorisé + mail' naar 'Autorisé'
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
thx johcla voor de tip..mrombouts schreef:Is het mogelijk om OVH zodanig te configureren dat er met CLIP het nummer dat bij weepee geregistreerd weer te geven? Of enkel het nummer dat je bij OVH hebt gekregen?
heb dit 2 maand terug gevraagd en was niet mogelijk. Wat bij betamax wel kan, maar eigenlijk is het niet zo 'legaal'. OVH vraagt ID + factuur gas e.d. om uw domicilie te verifiëren.
Bij betamax kan je vb. bij iemand zijn nr. als outgoing selecteren, en zo met iemand anders zijn nr. bellen.
Ik heb nu ook weepee ingoing, OVH outgoing (ter test) ipv betamax voor fix. gsmnr's gebruik ik nog internetcalls....te goedkoop
persoonlijk zie ik het niet zitten om OVH ook als ingoing te hebben.
Heb jaren gezaagd aan AVM om CNIP mogelijk te maken. Nu dit enkele maanden ondersteund wordt, zou ik OVH nemen, die geen CNIP ondersteunt
Ook kwaliteit weepee vind ik voorlopig iets beter. (enkel beoordelen op ingoing). No-nonsense interface, en vooral 2 SIP accounts en 1 forwarding.
leuk om 'on-net' gratis via 3G en thuis te bellen.
Laatst gewijzigd door satsurfer 29 aug 2012, 01:11, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
wat is die 'soap''?johcla schreef:Via het Franse menu is het als volgt:
Accueil > Administration > Paramètres > Restriction d'accès
Dan verander je 'Autorisé + mail' naar 'Autorisé'
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
na inloggen bij v5, word je naar de V3 manager omgeleid. eerste interface is wat 'gelikter'benny schreef:Via ovh.com manager v5 krijg ik geen mail. Via ovh.fr - manager v3 wel. Via v5 kan je ook alles van voip beheren.
https://www.ovh.com/managerv5/
078 nr. kan ik ook niet bellen, dan maar betamax gekozen (niet tijdens freedays!)
zal eens een ticket aanmaken hiervoor.
-
- Starter Plus
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 24 maa 2008, 13:04
- Locatie: Zuid Luxemburg
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Contacteer:
Het hoeft niet. Het is een bekend probleem:078 nr. kan ik ook niet bellen, dan maar betamax gekozen (niet tijdens freedays!)
zal eens een ticket aanmaken hiervoor.
http://forum.ovh.com/showthread.php?t=78236&page=3
http://travaux.ovh.com/?do=details&id=6851
-
- Elite Poster
- Berichten: 874
- Lid geworden op: 09 maa 2011, 16:04
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 70 keer
OVH noemt een kat tenminste een kat en zegt duidelijk waar de oorzaak zit. Bij belgacom natuurlijk.
Zowel alle infrastructuur bezitten als een medespeler zijn op de markt is niet bevorderlijk voor een vlotte concurrentie.
Zowel alle infrastructuur bezitten als een medespeler zijn op de markt is niet bevorderlijk voor een vlotte concurrentie.
-
- Pro Member
- Berichten: 348
- Lid geworden op: 08 maa 2011, 23:15
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 14 keer
Ik wil een lijn van een aparte groep bij een andere groep steken, maar krijg dit bericht: "Number 00325286**** is a individual offer, we cannot affect switch operation." Iemand een idee?