Ik heb nieuw speelgoed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 47 keer

Sinds 1 juni nieuw speelgoed :) Nu ja, speelgoed...

'k leef er me in uit, en dat is wat telt. Eerst 3 maanden zwoegen en zweten om alles tegen de deadline klaar te krijgen, nu iedere dag veel plezier beleven op't werk.
18157046_1870370936559169_3780704991320816258_n.png
68ae8836-f427-4113-8ac7-d288588b9a53-original.jpeg
P.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Succes met je eigen zaak!!!

:thumbs:
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Succès ermee!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 47 keer

Thx, is m'n 2de Tom&Co intussen. De eerste ligt in Haacht (remember het topic over kippeneten? :))

P.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Nieuw schermpje gekocht, kan mijn Dell U2412m als 2e scherm gebruikt worden.
144Hz dat naar 165 kan, het voelt inderdaad beter aan in games :)

Het nieuwe:

Asus ROG Swift PG279Q

https://tweakers.net/pricewatch/448588/ ... ificaties/

Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Sony a6500 + SEL24240

Afbeelding

Afbeelding

Deze week is het Sony promotie (-10%) bij bepaalde dealers en op de lens was er 100 euro cashback om de pijn wat te verzachten.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Afbeelding
R2 :)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

7" touch display voor RPi Roon endpoint. :-D

Afbeelding
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Nieuwe lease net op tijd geleverd voor de congé :banana:

Citroen C4 Grand Picasso business lounge. 2.0HDi 150pk automaat.
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Leuke wagen. Ik rijd er ook mee sinds 18 maanden.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

r2504 schreef:Sony a6500 + SEL24240
Proficiat, daar zal je zeker plezier mee hebben. Bijna had ik deze week dezelfde keuze gemaakt (a6500 met andere lens), maar dan toch maar voor een concurrent gegaan. Waarschijnlijk weet je dat wel, maar die 24-240mm FE wordt op de E-mount 36-360mm, niet zo wide, wel erg tele (wat ook fijn is) :-)
a6500 heeft in ieder geval een super sensor en autofocus, maar helaas blijft het daar (relatief gezien) ook wel bij, vandaar mijn keuze voor een concurrent :|
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:48
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 55 keer

@NuKem
NuKeM schreef:vandaar mijn keuze voor een concurrent
Voor welke concurrent ben je gegaan? Ik ben ook aan het kijken.
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

tamron70-300_nikon.jpg
Een Tamron SP AF 70-300 F/4-5.6 Di VC USD voor m'n al iets oudere Nikon D90 (die nog steeds voldoet voor mij).
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 08 maa 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 16 keer

images.jpeg
images.jpeg (3.73 KiB) 3054 keer bekeken
garmin vivoactive hr
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

Netwerk wat vernieuwen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

bollewolle schreef:Netwerk wat vernieuwen:
ik overwoog een tijdje ubiquiti, maar ze hebben in hun router geen deftige firewall steken (geen ids e.d), sja...
dan stopt het voor mij wel eigenlijk, als je in je router nog niet deftig kan zeggen welk verkeer er niet door mag

grappige is dan nog dat ze de unifi nog "security gateway" noemen, maar de helft van security eigenlijk ontbreekt.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

NuKeM schreef:Waarschijnlijk weet je dat wel, maar die 24-240mm FE wordt op de E-mount 36-360mm, niet zo wide, wel erg tele (wat ook fijn is)
I know... en komende van een SAL18-250 is dat wel even wennen al is er spijtig genoeg niet meteen een alternatief tenzij ik op tele weer heel wat wil inboeten (en dat wil ik ook niet)). Ander nadeel dat ik ondertussen ondervonden heb (maar een waarschuwing voor had gekregen) is dat de lens toch wel redelijk zwaar is.
NuKeM schreef:a6500 heeft in ieder geval een super sensor en autofocus, maar helaas blijft het daar (relatief gezien) ook wel bij,
Mag ik dan weten wat je mist ? Ben trouwens nog aan het twijfelen geweest voor de a7II maar daar is de autofocus dan weer minder (maar dan had ik wel de 24-240).
Razberry
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 15 feb 2017, 07:58
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Dafke schreef:Nieuw schermpje gekocht, kan mijn Dell U2412m als 2e scherm gebruikt worden.
144Hz dat naar 165 kan, het voelt inderdaad beter aan in games :)
Met welke kaart stuur je deze beauty aan? :)
En waar gekocht?
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Heb em bij Bol gekocht omdat ik em snel wou hebben én deze niet moeilijk doen als er issues zouden mee zijn ivm pixels of bleeding.
Heb trouwens een heel goei exemplaar zonder enige defecte of luie pixel, en ik denk bijna de minimale BL bleeding mogelijk op een ips. Enkel links boven een klein beetje.
Mijn Spyder 5+ bevestigde dat ook en daarbij nog eens makkelijk de 100% sRGB matching en 80% AdobeRGB.
Heel tevreden!

Edit: stuur hem aan met MSI GTX 1070 gaming 8x


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

liber! schreef:@NuKem
NuKeM schreef:vandaar mijn keuze voor een concurrent
Voor welke concurrent ben je gegaan? Ik ben ook aan het kijken.
Panasonic GH5
r2504 schreef:
NuKeM schreef:a6500 heeft in ieder geval een super sensor en autofocus, maar helaas blijft het daar (relatief gezien) ook wel bij,
Mag ik dan weten wat je mist ? Ben trouwens nog aan het twijfelen geweest voor de a7II maar daar is de autofocus dan weer minder (maar dan had ik wel de 24-240).
Wel, ik heb een Sony A6000 te leen gehad en het scherm viel mij direct negatief op. Dat is niet goed zichtbaar buiten. Blijkbaar heeft de A6500 hier ook nog last van.
Het betaalbare lenzenaanbod van Sony (E-mount) stelt niet veel voor als je het vergelijkt met bv. MFT. Als je de beste lens wil hebben moet je naar bv. de Sigma 30mm 1.4 kijken, maar daar offer je dan weer PDAF-punten voor op aan de randen. Bovendien blijkt deze lens ook niet zonder gebreken tussen diafragma 1.4 en 2.0 op de Sony’s. FE-mount lenzen zijn ook een optie, maar die zijn dan ook weer groter wat het voordeel van de kleine(re) sensor wat opoffert… (zoals je zelf ondervond)
IBIS is nu ook aanwezig op de A6500, maar als je wat testen bekijkt zal je zien dat dit nog niet op het niveau van deze Panasonic zit (vooral in video). Verder spraken de body en menu's mij ook niet direct aan.
Voor mij was kiezen voor de A6500 dus te veel concessies maken enkel en alleen voor de sensor en het AF-systeem. Bovendien vind ik bij fotografie op gevoel de AF-snelheid en nauwkeurigheid van mijn GH5 absoluut niet onderdoen voor bv. de A6000.
Wetende dat ik al heel wat MFT materiaal (lenzen) had, toch de sprong daarom maar niet gemaakt.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Splitter schreef:
bollewolle schreef:Netwerk wat vernieuwen:
ik overwoog een tijdje ubiquiti, maar ze hebben in hun router geen deftige firewall steken (geen ids e.d), sja...
dan stopt het voor mij wel eigenlijk, als je in je router nog niet deftig kan zeggen welk verkeer er niet door mag

grappige is dan nog dat ze de unifi nog "security gateway" noemen, maar de helft van security eigenlijk ontbreekt.
Ubiquiti is dan ook geen huis, tuin keuken materiaal waar routing en firewalling bijeen word gepropt. Het zijn twee volledig aparte dingen, die je ook beter apart houd in een deftig netwerk.

Maar ik begrijp je opmerking wel, voor thuis zou ik ook geen ubiquiti materiaal zetten, dan zijn er weke betere en beterkoop oplossingen.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

NuKeM schreef:Panasonic GH5
Wederom een pak duurder natuurlijk... maar ook video's als deze gave me er niet echt een goed gevoel bij. Persoonlijk is video ook niet echt een key-factor voor mij maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.
NuKeM schreef:Voor mij was kiezen voor de A6500 dus te veel concessies maken enkel en alleen voor de sensor en het AF-systeem. Bovendien vind ik bij fotografie op gevoel de AF-snelheid en nauwkeurigheid van mijn GH5 absoluut niet onderdoen voor bv. de A6000.
Een a6000 (welke maar 25% kost van de GH5) is dan ook geen a6300/a6500.
bollewolle schreef:ik overwoog een tijdje ubiquiti, maar ze hebben in hun router geen deftige firewall steken (geen ids e.d), sja...
Als je spreekt over IDS zit je toch meteen in een andere categorie vrees ik (ik denk trouwens dat Unifi het daar zelfs beter doet dan Routerboard)... of wat heb je dan in gedachte ?
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

r2504 schreef:Wederom een pak duurder natuurlijk... maar ook video's als deze gave me er niet echt een goed gevoel bij. Persoonlijk is video ook niet echt een key-factor voor mij maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.
Wel, die video heb ik meermaals bekeken en deed mij ook twijfelen :wink: . Nu ik de GH5 heb kan ik zeggen dat de autofocus in video voor mij geen probleem is, goed zelf en merkbaar beter dan mijn Panasonic GX80.
r2504 schreef:Een a6000 (welke maar 25% kost van de GH5) is dan ook geen a6300/a6500.
Klopt, maar ter verduidelijking, ik heb met meer dan enkel de a6000 vergeleken, bv. ook de Fuji X-T2, een regelrechte a6500 concurrent (welke ik na één dag geretourneerd heb, o.a. omdat de kitlens ondermaats was, of toch mijn exemplaar).

Desalniettemin, de a6500 is op zich een mooi en goed toestel en het had dus niet veel gescheeld of ik had het ook gekocht :)
Fotografie is ook meer dan het toestel alleen, dus laat ons plezier hebben met wat we hebben :wink:
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

r2504 schreef:
splitter schreef:ik overwoog een tijdje ubiquiti, maar ze hebben in hun router geen deftige firewall steken (geen ids e.d), sja...
Als je spreekt over IDS zit je toch meteen in een andere categorie vrees ik (ik denk trouwens dat Unifi het daar zelfs beter doet dan Routerboard)... of wat heb je dan in gedachte ?
afaik is er *niets* van ids/ips in de unifi producten. ook niet in de edgemax denk ik? dan vind ik het zeker geen "security gateway".
je kan denk ik ook geen (of niet eenvoudig?) geoblocking doen, en voor unifi hangt alles achter een java controller....
let op: ik vind ubiquiti leuk, maar iet een security gateway noemen en eigenlijk er een overpriced keukenroutertje van maken vind ik ook maar niks.
heb me de ERL aangeschaft gehad om eens te kijken, maar ik ben dan tot de conclusie gekomen dat het nuttiger is om een pfsense/opnsesne appliance aan te schaffen als firewall/router ipv een edgerouter met daarachter een complete firewall (dat ubiquiti dus niet heeft?) en daarachter de switch

ik kan fout zitten, en in dat geval hoor ik het graag, maar ik heb dus het idee dat het ubiquiti gamma een gat heeft dat er niet hoort te zitten
Razberry
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 15 feb 2017, 07:58
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Dafke schreef:Heb em bij Bol gekocht omdat ik em snel wou hebben én deze niet moeilijk doen als er issues zouden mee zijn ivm pixels of bleeding.
Heb trouwens een heel goei exemplaar zonder enige defecte of luie pixel, en ik denk bijna de minimale BL bleeding mogelijk op een ips. Enkel links boven een klein beetje.
Mijn Spyder 5+ bevestigde dat ook en daarbij nog eens makkelijk de 100% sRGB matching en 80% AdobeRGB.
Heel tevreden!
Aha.. heb hem ook op het oog. Kwestie van ineens genoeg geld uit te geven aan een deftige monitor om naar 1440p over te schakelen.
Had alleen een beetje schrik voor de bl bleed en ips glow... maar blijkbaar zijn de panelen toch verbeterd ivm een tijd terug dan.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Idd had er schrik voor, daarom bij Bol besteld maar geen probleem gehad.
Ga je tevreden van zijn! :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Splitter schreef:heb me de ERL aangeschaft gehad om eens te kijken
Ik heb geen ervaring met hun routers/switches, maar als ik kijk naar de Edgerouter Lite dan geeft men ook aan dat dit een "router" is en geen firewall laat staan dat hij IDS/IPS zou doen (de Unifi reeks geeft dan weer wel aan "advanced firewall" al is die reeks meestal beperkter). In de manual zie ik wel onder Chapter 6: Firewall/NAT dus in dat opzicht denk ik dat hij best meekan met de betere non-Enterprise router/firewall, hij beschikt zelfs over DPI en traffic analyses wat je zelden kan vinden in die klasse (laat staat voor die prijs - je spreekt hier namelijk wel over iets van 55 euro !).

pfSense is in dat opzicht ook een beetje een speciale categorie... trouwens als je gaat kijken naar hun appliances (ja, je kan die zelf bouwen) dan ben je al snel 500 euro en meer kwijt (en dan zit je in het segment van Fortinet ed.) wil je wat poorten (de eenvoudigste appliance start vanaf 150 euro en gaat niet echt mee kunnen met een ERL vermoed ik).

Nog nieuw speelgoed...
WP_20170722_15_07_45_Pro.jpg
WP_20170722_15_07_34_Pro.jpg
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Dell XPS 15 (2017) , i7 7700hq, 512GB nvme, gtx1050, fullhq, qwerty
En de GTX970 in de Akitio Node vervangen door een, zeer stille, GTX1060 (MSI Gaming X)

Afbeelding
Afbeelding
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 25 keer

Na mn drone perikelen.

Dji mavic pro fly more combo toegekomen
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

Ik ben benieuwd, laat het ons weten :-D
The DJI Spark, the smallest and most affordable consumer drone that the Chinese manufacturer has released, seems to be having flight problems that could have dangerous side-effects. On DJI's support forum, multiple users -- Quartz counted at least 14 separate complaints across two forum posts -- have reported that while they were flying, their Spark drones have switched off and fallen like rocks out of the sky.
https://tech.slashdot.org/story/17/07/2 ... of-the-sky
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 25 keer

brubbel schreef:Ik ben benieuwd, laat het ons weten :-D
Ik heb de Mavic pro , niet de spark
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Heb ook de a6500 samen met de zeiss 18-70 gekocht.

Heb lang getwijfeld maar voor mij was compactheid en gewicht belangrijk omdat ik de camera vooral op reis bij actieve vakanties gebruik. IBS was een andere troef.

De lenzen zijn niet goedkoop maar met mijn vorige camera A100 heb ik meer dan 11 jaar gedaan zonder problemen. Scherm is inderdaad niet altijd goed zichtbaar bij fel zonlicht maar je kan checken in de camera zelf (Oled scherm). Je hebt wel een paar extra batterijen nodig want met alle snufjes kan ik maar half zo lang fotograferen dan met de A100.
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 26 keer

Sasuke schreef: En de GTX970 in de Akitio Node vervangen door een, zeer stille, GTX1060 (MSI Gaming X)
Afbeelding
Idle is die inderdaad stil, maar wanneer ik deze gebruik voor machine learning en onder 100% load komt te staan maakt deze wel wat lawaai? :-)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Ik gebruik die om te gamen, af en toe, op 1080p en de fans gaan nooit boven de 40% draaien. En dat is nog altijd stil.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 26 keer

Sasuke schreef:Ik gebruik die om te gamen, af en toe, op 1080p en de fans gaan nooit boven de 40% draaien. En dat is nog altijd stil.
Aight, nog niet kunnen testen bij games (is pc op werk dus kan moeilijk daar gamen :P ) maar de fans draaien daar toch meestal rond de +60%.

Zelf heb ik net deze gekocht voor thuis: Intel i7 7800X. Groot verschil met m'n oude i5 3570K!

Afbeelding
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Nice 6 cores en a2 threads toch?
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 26 keer

boonpwnz schreef:Nice 6 cores en a2 threads toch?
Yup, ben de laatste tijd vooral bezig met Unreal Engine en het builden gaat nu vooral sneller :beerchug:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Loeri schreef:
boonpwnz schreef:Nice 6 cores en a2 threads toch?
Unreal Engine en het builden gaat nu vooral sneller :beerchug:
Was threadripper dan geen goede optie? :D

16 cores en 32 threads. Zal binnenkort worden aangekondigd. Vega wordt ook dit weekend aangekondigd :)
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 26 keer

boonpwnz schreef:
Loeri schreef:
boonpwnz schreef:Nice 6 cores en a2 threads toch?
Unreal Engine en het builden gaat nu vooral sneller :beerchug:
Was threadripper dan geen goede optie? :D

16 cores en 32 threads. Zal binnenkort worden aangekondigd. Vega wordt ook dit weekend aangekondigd :)
Ik schijt geen geld he. :P De i7 7800x valt nog mee van prijs. Daarnaast zijn Intel Performance libraries noodzakelijk voor me.
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 834
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 102 keer

Eerder deze week een nieuwe iPad gekocht, nl de iPad pro 10,5 en dit met bijhorende stylus en toetsenbord. Mijn vorige iPad Air was aan vervanging toe vond ik zelf. En heeft toch enkele jaren goed dienst gedaan.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”