Wees toch blij, die jongen is ontslagen en zit jullie hier nog altijd raad te geven
Daarbij zijn commentaar is ten allen tijde objectief, altijd zo geweest, zal altijd zo zijn, zowel op forums, irc als in real life.
Dat de jaarrapporten elk jaar naar beneden gaan verbaast me eigenlijk niets aangezien realdsl vermoedelijk wel een fout en verliespunt is geweest ( ik vermoed ook dat intern niemand tevreden is over dat product en wss daardoor dat ze er vanaf willen) en er nog andere kosten bijkomen zoals de uitbreiding van datacentra wat investeringen zijn.
Maar zoals al vermeld en ik kan het alleen maar beamen : realdsl was een klein project, een ingetogen product, een probeerseltje
Dat kan je ook afleiden aan het feit dat ik hier nog nooit rdsl0700 ben tegegekomen en, let's be honest, als het product waarvan je winstmarges afhangen een goeie 500 * 50 euro opbrengt ben je 1 zielig/beginner/beide en vooral 2 dan is klantenbindig ALLES wat hier duidelijk niet het geval is.
Voor RR zijn jullie kleine visjes in een oceaan... dus dromen jullie maar lekker verder van het failliet gaan van RR
maar ik ben bang dat nog wel even zal duren.
Naarmate de prioriteiten wijzigen, wijzigt natuurlijk ook de personeelsbezetting, zulke dingen liggen bij firma's die winst willen maken evenredig, tegenwoordig ben je nog een nummer in een heel lange lijst van kandidaten, zie je groen en wille ze ineens een gele kan je vertrekke en de gele kan beginnen.
Even een persoonlijke raadgeving aan degene die over vakbonden en ocmw begon : dit duurt lang, zeer lang, ik zou het toch eerst met common sense proberen en met de schuldige gaan praten alvorens legal actions te ondernemen, "call the lawyers" is een tof zinneke, zeker voor de naftbak van die hun Benz ma een vriend van mij wou ook niet luisteren, resultaat : sinds vorig jaar de zomer ontslagen, 2 maanden loon niet gerkegen, kan er wss nog 3 jaar op wachten.
Ondertussen had hij zen geld al lang kunnen hebben maarja wie moeilijk doet.... zijn ex baas denkt nu, sgoed laat die maar wa langer wachten.
Niet dat ik deze handelswijzen correct vind aangezien ik er ook al meermaals mee te maken heb gehad in het verleden maar kwou het gewoon even vermelden en de laatste maal heeft het mij geholpen dusjah, zie maar wat je ermee doet