Belgacom is veroordeelt tot het terug aansluiten van de klanten van eleven op straffe van reuze dwangsommen.
Dus is belgacom door de rechtbank SCHULDIG bevonden aan het onrechtmatig afsluiten van lijnen.
Zoals ik al eerder aanhaalde: het gaat om een KORTGEDINGRECHTER. Een kortgeding is een vonnis bij hoogdringendheid, die niet gaat over de grond van de zaak an sich, maar om een bepaald feit binnen die zaak dat niet kan wachten tot de grond van de zaak is uitgeklaard. U kunt lezen neem ik aan? Heb je overigens het vonnis al gelezen?
En terzijde: e-leven is door de rechtbank van koophandel veroordeelt, lees: géén kortgeding maar een vonnis ten gronde. DAT is schuldig. Heel makkelijk hoe men daar hier zo licht over gaat!
In België is men onschuldig tot de schuld bewezen is. Wel, de schuld van Belgacom IS bewezen want ze zijn veroordeeld. Dus stop aub die onzin van 'jullie weten niet waarover het gaat'. Dat is zowat het enige antwoord dat je telkens hebt, bij gebrek aan degelijke argumenten.
Fout. Lees hierboven (en overigens ook eerder in dit topic).
Waarmee ik dus wil zeggen dat respect bij jezelf begint. Je hebt hier al meerdere malen op arrogante tot zelfs vulgaire wijze bewezen dat je zelf geen greintje respect hebt voor andermans mening.
Kom kom, respect begint in de eerste plaats bij uzelf. Ook hierover heb ik eerder in deze topic al iets gezegd. Daarnaast is het eerder andersom, hollebollegijs geeft zijn mening, en wanneer die niet overeenstemt met de goesting van een aantal hier krijgt hij de wind van voren. Ik zou eens in de spiegel kijken.
Wie wind zaait, zal storm oogsten
Ik ken er zo ook één: hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen. Zegt dat genoeg?